hol4
huviline
Registreerunud 19.03.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.13 18:06
|
|
|
Audi A4 B5 Avant 1,8T - 1997 - hol4
Tere audiklubilised!
Tegemist on kasutaja Marthin vana autoga, otsustasin päevikut siin pidama hakata ja endal lihtsam jälgida, mis tehtud ja ehk teil ka
huvitav lugeda. Auto ostsin Märtsi lõpus.
Liik: sõiduauto
• Keretüüp: universaal
• Esmane reg: 03/97
• Mootor: 1,8T 20v 110 kW + chip 31 kW
• Kütus: bensiin
• Odom. näit: 293 800 km · hooldusraamat
• Vedav sild: esivedu
• Käigukast: manuaal
• Värvus: hall metallik
Turva- ja ohutusvarustus
• roolivõimendi
• kesklukustus (puldiga)
• ABS
• EBS
• 2x turvapadi
• signalisatsioon
• immobilisaator
• turvavööde eelpingutid esiistmetel
• lisa pidurituli
Mugavusvarustus
• kliimaautomaatik
• püsikiirusehoidja
• 2x elektrilised akende tõstukid
• elektrilised välispeeglid (soojendusega)
• peeglid päikesesirmides
• toonitud klaasid (taga)
Sisustus
• tekstiilpolster
• nahkkattega rool
• nahkkattega käigukanginupp
• tagaistme seljatugi allaklapitav
• reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
• käetugi ees (laekaga)
• käetugi taga
• iluliistud salongis
• jalamatid (kummist)
Audio, video, kommunikatsioon
• JVC stereo (CD, USB)
• 8 kõlarit
Rehvid ja veljed
• 16 x 6", 195/65 R15 (talveks)
Tuled
•esituled(xenon- kaug, lähi)
• udutuled (tagumised)
Sportvarustus
• sportrool
Muu varustus
• tagaklaasi soojendus
•küljepeeglite soojendus
X4B - National sales program Switzerland
C1L - Alloy wheels 5.5J x 16
G0C - 5-speed manual transmission
B0F - Component parts set, complying with vehicle type for Switzerland, various parts
H6U - Tires 205/55 R16 91W
J1P - Battery 220 A (44 Ah)
M9L - 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/110 kW 20V turbo, MVEG 2 base engine is T8B/T8C
Q1A - Standard front seats
1AC - Anti-lock brake system (ABS)
1G3 - Alloy spare wheel with original equipment tires
2PV - Leather trimmed sports steering wheel
5RG - Right exterior mirror, convex on large brace
5SL - Left exterior mirror: aspherical
T8B - 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 058.D
3S2 - Black roof rails
4UE - Air bag for driver and front seat passenger
OG1 - Gearshift lever
8AV - Radio
8GD - Alternator 90A
8RM - 8 speakers (passive)
1LB - Disc brakes, front
3FA - Without roof insert (standard roof)
1BE - Sports suspension/shock absorption
Üks pilt meenutuseks sellest autost, varsti tulevad uued.

Tehtud on :
manual boost controller minema,
originaal õhufilter tagasi, ennem oli odav hiina koonus,
n75 andur külge tagasi,
facelift tagatuled,
tõstsin ajutiselt autot, aga varsti läheb vähe madalamaks tagasi,
gaasiklapp vahetatud (throttlebody)
Valeo ühemassiline hooratas, koos sidurikorvi, survelaagri ja kettaga,
tagaumine juhipoolne pidurisupport
turbo õlitorud,
mõned rõhulekked likvideeritud,
uued suverehvid,
õlivahetus koos filtritega (liqui moly 10w60),
salongifilter,
termostaat
paagi tasemeandur korda
Bosch-i küünlad
uued xenon pirnid 4300k
Rohkem ei tule kohe meeldegi, aga varsti lasen värviparandusi teha, piduriklotsid ära vahetada ja mingiaeg peaks mõtlema rooli nahatamise peale. Heli
tuleks samuti üle vaadata, üks tagumine kõlar kõriseb ja jubedalt häirib hõbedane makk, mis kohe üldse ei lähe armatuuriga kokku. Tulevikus on plaanis
paigaldada ka kompuuter. Selline küsimus ka, et kui kaabel taha vista, kas siis ei peaks nägema, et aju on chipitud?
|
|
|
hol4
huviline
Registreerunud 19.03.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.13 07:53
|
|
|
Vahepeal on auto jälle paranduses käinud, seekord oli veaks kütusepump, mis sai vahetatud. Nüüd peaks suuremad asjad tehtud olema ja ehk saab rahus
sõita. Järgmise kuu alguses peaks ka õlivahetuse tegema, sai just 7000km täis minu käes.
Kohe teemasse tulemas ka uued pildid, vaja kettalt arvutisse panna.
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 08.10.13 08:12
|
|
|
Oh, väga tore on oma kunagine auto üles leida. Ei teagi, mitu omanikku tal vahepeal juba olnud on. Ootan igatahes huviga uusi pilte. Jõudu ja jaksu!
|
|
|
hol4
huviline
Registreerunud 19.03.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.13 21:54
|
|
|
Aitäh Ever, kui ma õigesti aru saan, olid sina autol esimene omanik Eestis?
Lubatud pildid siis:




|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 12.10.13 08:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hol4
Aitäh Ever, kui ma õigesti aru saan, olid sina autol esimene omanik Eestis? |
Mina olin teine omanik, masina ostsin 2007. aastal Tartust, Tauf-Auto komisjonimüügist. Läbisõiduks oli siis vist ~200000 ja müügiks läks 2010. aasta
sügisel, siis oli läbisõiduks ~240000. Väga mõnus auto, kahju oli müüa kohe. Vaatan, et vahepeal on kuskilt ka hooldusraamat välja ilmunud 
|
|
|
hol4
huviline
Registreerunud 19.03.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.13 12:27
|
|
|
See hooldusraamat on jah huvitav Huvitaks veel, kas sinu käes oli juba
püsikiirusehoidja olemas?
Vahepeal juhtus huvitav seik, nimelt sai kütusepump vahetatud ja vahetuse käigus avastati, et tagasivoolu voolik on kahtlane aretis. Ostsin uue
vooliku sekk autokaupadest, tuju hea, uus pump ja jälle üks mure vähem. Nädala sain sõita, kui äkitselt töölt tulles auto vaevu käima läks. Tuli
välja, et tagasivooli voolik oli praak ja ''sulas'' ära. Ise kuulen sellist asja esimest korda. Õnneks maksis vahetus mulle null eurot.
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 15.10.13 12:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hol4
See hooldusraamat on jah huvitav Huvitaks veel, kas sinu käes oli juba
püsikiirusehoidja olemas? |
Huvi pärast küsiks, et kas hooldusraamatut on ka tagantjärgi täidetud või alustas mõni vahepealne omanik ajaloo säilitamist? Minu mäletamist mööda oli
püsikiirusehoidja juba siis olemas.
|
|
|
hol4
huviline
Registreerunud 19.03.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.13 12:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ever
Tsitaat: | Algselt postitas: hol4
See hooldusraamat on jah huvitav Huvitaks veel, kas sinu käes oli juba
püsikiirusehoidja olemas? |
Huvi pärast küsiks, et kas hooldusraamatut on ka tagantjärgi täidetud või alustas mõni vahepealne omanik ajaloo säilitamist? Minu mäletamist mööda oli
püsikiirusehoidja juba siis olemas. |
Kui ei eksi, siis oli üks õlivahetus märgitud ja see ka kõik. Ise kogun tsekke sinna vahele, endal hea ülevaade remonditud asjadest.
|
|
|
|