Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A4 2,8 b5 quattro - 1995 - Spice (Vastuseid: 51 | Vaatamisi: 8837)
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 20.08.13 20:53 Tsiteeri
Audi A4 2,8 b5 quattro - 1995 - Spice



Tervist,
Sai siis uus sõber soetatud ja nagu tavaks ikka info ja muu vajaliku hankimisel liitusin ka audi foorumiga. Autost siis niipalju,et lisades püsikiiruse hoidja,kliima,tagaklaasi soojendus,el. iste, esimesed-ja tagumised udutuled, 4x el. aknad, el. tahavaatepeeglid ,pepusoojendused ees ja võib-olla nipetnäpet veel. Sisu on hall nahk. Keegi osavam vend on uksepolstrid ja veel nipetnäpet autos täiesti valgeks värvinud, tõenäoliselt tahavad need osad uut nahka (must). Küsimusi ka siis niipalju,et mis head ja vead.? Tundub et auto on toodud USA'st või kuskilt,sest spido välimine ring on mph ,õli temp F ja odomeeter samuti miilides. Tahaks siis uurida,kas odomeetri näitu võimalik ka ümber kilomeetritesse seadistada? Lisaks märkasin ,et laadimisnäidik vigurdab,vahest näitab ilusti,teinekord mingiaeg ei näita laadimist. Sai testriga kontrollitud, laadimine 13,8. Samuti õli temp andur ei taha isegi farenhaitides midagi mulle õelda. Muu elektroonika ,mis leidnud hetkel, toimib. Aga mis ma siin ikka kirjutan, 1 pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna. :D
http://www.upload.ee/thumb/3526156/IMG_5093.JPG
http://www.upload.ee/thumb/3526169/IMG_5094.JPG
http://www.upload.ee/thumb/3526180/IMG_5089.JPG
http://www.upload.ee/thumb/3526181/IMG_5101.JPG
http://www.upload.ee/thumb/3526194/IMG_5102.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 20.08.13 21:06 Tsiteeri


A4 2.8q manuaal pole paha kooslus eesolevaks talveks :D .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 21.08.13 04:42 Tsiteeri


Usun et lõbust puudu ei jää jah :D Selline küsimus siis tuli juurde,et kust kohast saab kässarit timmida ? Pole varem audiga kokkupuudet olnud. Esimesed 4-5 nõksu tõmbab trossi alles pingule, lõpus võtab pidama ka. Oleks hea kui keegi saaks väikse pildi ka selle kohta visata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 21.08.13 05:26 Tsiteeri


Ma vöin loomulikult eksida, kuid tavapärane pingutus vist siiski puudub. Vöimalus on hoovakest allapoole nihutada, mis supordil. Kas klotsid on norm.paksusega?
Kui ei, siis hakkab samuti suht löpupoole toimima.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 21.08.13 05:41 Tsiteeri


Kui klotsid on korras, võta supportid lahti ja keera mõlema poole kolbi 0,5 tiiru väljapoole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 21.08.13 07:01 Tsiteeri


Aga siis keegi õlitempi kohta ja laadimisnäidiku kohta ei oska hetkel vastata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 21.08.13 11:44 Tsiteeri


Eks selle spidoka kohta on mitu varianti:
1) kas on pandud peale USA/GB plokk mingil põhjusel;
2) auto on toodud Inglismaalt ja ümberehitatud kuskil (üsna ebatõenäoline siiski);

Usast ta vaevalt tulnud on, USA-katel on lühike numbrikoht tagaluugil (sõbral oli USA-st tulnud 2.8q B5, lühike numbrikoht ees ja taga).

Näidikutest... voltmeeter võib vabalt tuksis külmjoodete tõttu näkku panna, see pole eriti haruldane vanematel Audidel. Õlitemp...noh, alustaks andurist näiteks.
Igatahes edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 21.08.13 11:56 Tsiteeri


Seega odomeetrit miilidest kilomeetritesse üsna tõenäoliselt selle plokiga ei saa ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 21.08.13 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Eks selle spidoka kohta on mitu varianti:
1) kas on pandud peale USA/GB plokk mingil põhjusel;
2) auto on toodud Inglismaalt ja ümberehitatud kuskil (üsna ebatõenäoline siiski);

Usast ta vaevalt tulnud on, USA-katel on lühike numbrikoht tagaluugil (sõbral oli USA-st tulnud 2.8q B5, lühike numbrikoht ees ja taga).

Kui tahad teada saada, kas auto on toodetud UK/USA või mõne muu riigi turu jaoks, siis vaata tagavararatta koopasse. Sealt peaksid leidma umbes 10x10cm valge kleepsu, kus on lisade koodid. Kirjuta need koodid näiteks siia lehele ja peaksid teada saama millise riigi turu jaoks antud auto on toodetud.
Minu auto puhul näiteks: X0A = National sales program Germany

Tulles selle õli temp anduri juurde, siis võibolla on tõesti paigaldatud mingi teise auto kellad ja sinu auto tehasest välja tulnud ilma õli temp andurita ja seega see seier sul kuhugi poole ei liigugi. Uuri välja, kus su autol see asuma peaks ja vaata, kas üldse eksisteerib seal selline andur. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 21.08.13 12:12 Tsiteeri


Süüte sisse keerates andur reageerib ja tõuseb mingi maa,lihtsalt ka sooja mootoriga püsib ta samal pulgal,aga eks kui aega saan käin ja vaatan üle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 21.08.13 15:47 Tsiteeri


Niisiis täna sain kässari timmi enamvähem ja prooviringil süttis check engine tuluke- seda oli ju karta. Ega siis midagi, koju tagasi,kõne tuttavale,kes arvuti järgi lükkaks ja minek. Sai siis arvuti järgi ja õnneks ainuke viga,mis leidis oli tõenäoliselt sellest,et egr on tahmunud. Selge,kui uuesti süttib saan seda puhastama asuda. puht huvipärast palju keegi sellise motoga küttekuluks keskmiseks saanud on ? ise hetkel 260miili sõitnud ja näitab,et tiba üle veerandi on ruumi. Keegi paagi mahtuvust teab ? Kui kütusetuli põlema hakkab,siis palju veel saab sõita ?

Lisaks veel märkasin,et võti on nupuga ,kuid see nupp küll nüüd midagi ei ava. Kas võib olla sellel kesklukk puldist ja kus selle vastuvõtja olla võiks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.13 16:46 Tsiteeri


kuidas kässari timmi said?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 24.08.13 06:23 Tsiteeri


mõlemal kässaritrossil on pingutusrull natukene ennem tagumist ratast põhja all, sealt peale


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 24.08.13 06:27 Tsiteeri


Nii,ülevaatus tehtud,pisikesi vigu oli aga ei midagi katastroofilist. Tagumised sillapealsed pidurivoolikud olid väsinud ja esminene kõrvalistujapoolne poolteljekumm katki. Samti kohapealt minnes väriseb,kas võib olla tegu hooratta lõpuga ? Tal on kahemassiline või tavaline ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 24.08.13 16:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Nii,ülevaatus tehtud,pisikesi vigu oli aga ei midagi katastroofilist. Tagumised sillapealsed pidurivoolikud olid väsinud ja esminene kõrvalistujapoolne poolteljekumm katki. Samti kohapealt minnes väriseb,kas võib olla tegu hooratta lõpuga ? Tal on kahemassiline või tavaline ?

Ehk on niiskus sinna pooltelje kumi vahelt sisse juba pugenud ja kurja teinud? Mntl ka sõites vibra?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 24.08.13 17:18 Tsiteeri


Ei, maanteel sõidab kui siidi, ainult kohaltvõtuga, poolteljevahel veel määret hetkeseisuga oli


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 26.08.13 11:41 Tsiteeri


Kui suunda näitan siis hakkavad põlema mõlemad suunatuled, vahet ei ole kumbale poole näitan . kaitse terve,ohutuled töötavad ilusti, kas siis tegu suunatulede releega ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar103
huviline



Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.13 13:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Kui suunda näitan siis hakkavad põlema mõlemad suunatuled, vahet ei ole kumbale poole näitan . kaitse terve,ohutuled töötavad ilusti, kas siis tegu suunatulede releega ?


Tundub nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 26.08.13 14:58 Tsiteeri


Tundub et selle sai korda. võtsin korra relee maha , vähe näppisin ning tagasipannes töötas ilusti.
Järgmine küsimus - Kas kesklukk peabki käima lahti nii,et keerad 1 korra,siis avab selle ukse,mida keerad ja keerad 2 korda siis avab kõik uksed. Kinni läheb ilusti ühest korrast. Samuti peaks ju asi käima ka nupust,kuid tundub,et patarei ära lõppenud. Eks linna liigun siis saab seda patareid vaadata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 26.08.13 15:47 Tsiteeri


Säärane keskluku toimimine on kodeeringu küsimus. Peale patarei vahetust peab ka võtme autole uuesti tutvustama.

Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Tundub et selle sai korda. võtsin korra relee maha , vähe näppisin ning tagasipannes töötas ilusti.
Järgmine küsimus - Kas kesklukk peabki käima lahti nii,et keerad 1 korra,siis avab selle ukse,mida keerad ja keerad 2 korda siis avab kõik uksed. Kinni läheb ilusti ühest korrast. Samuti peaks ju asi käima ka nupust,kuid tundub,et patarei ära lõppenud. Eks linna liigun siis saab seda patareid vaadata



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 26.08.13 18:08 Tsiteeri


Ehk oskad vähe lähemalt sellest rääkida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 26.08.13 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Säärane keskluku toimimine on kodeeringu küsimus. Peale patarei vahetust peab ka võtme autole uuesti tutvustama.

Tsitaat:
Algselt postitas: Spice
Tundub et selle sai korda. võtsin korra relee maha , vähe näppisin ning tagasipannes töötas ilusti.
Järgmine küsimus - Kas kesklukk peabki käima lahti nii,et keerad 1 korra,siis avab selle ukse,mida keerad ja keerad 2 korda siis avab kõik uksed. Kinni läheb ilusti ühest korrast. Samuti peaks ju asi käima ka nupust,kuid tundub,et patarei ära lõppenud. Eks linna liigun siis saab seda patareid vaadata

Vaakumiga kesklukku kodeerida eriti ei saa. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 26.08.13 18:26 Tsiteeri


Ehk siis räägib keegi väheke täpsemalt ka :D juba segaduses,tean ,et puldi vastuvõtja on udutulede lülitis ja ka seda,et patarei puldidl tühi. Kui patarei ära vahetan siis peaks asi toimima ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AndresL
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003

postitati 26.08.13 18:32 Tsiteeri


Survelaager ei tee häält? Peetis survelaager hakkab ka kohalt võttes väristama. Mina hetkel põen seda haigust. Kuigi noh.. mul sidur ka libiseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 26.08.13 18:41 Tsiteeri


Ei saa aru küll,aind väristab kohaltvõttes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]