Lehekülgi: 1 2 |
ojapoiss
huviline
Registreerunud 20.02.06
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant Quattro 3.0 TDI 165kW & Audi A8 D2 Quattro 4.2 220kW
|
postitati 20.08.13 08:18
|
|
|
Audi A8 4.2 240kW diisel
Kuna A6 müügis mul, siis otsin endale uut ilusat ja head pilli 
http://www.auto24.ee/used/1363096
On see auto äkki mõne klubilise oma?
Kas 4.2 diisel on hea mootor või tasuks pigem vaadata 3.0 TDI poole?
Äkki keegi käinud autot vaatamas või oskab mootori/lisavarustuse järgi head ja halba välja tuua.
Kui ma olin väike siis mu vanemad kolisid tihti...
aga ma leidsin nad alati üles...
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.08.13 10:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ojapoiss
Kas 4.2 diisel on hea mootor või tasuks pigem vaadata 3.0 TDI poole? |
Oleneb puhtalt rahakoti paksusest. Isiklik arvamus - A8 on pigem kruiisimise auto, mitte kiirenduspüss ning 3.0 tdi järgi aidatuna liigutab seda
täiesti normaalselt edasi ning on odavam ülal pidada.
|
|
|
|
ojapoiss
huviline
Registreerunud 20.02.06
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant Quattro 3.0 TDI 165kW & Audi A8 D2 Quattro 4.2 220kW
|
postitati 20.08.13 11:26
|
|
|
3.0 mootoriga kogemus olemas, üldiselt hea mootor.
Kiirenduse püssi ei otsigi, lihtsalt see auto hakkas silma ning mõtlesingi kaasklubiliste käest uurida ehk kellelgi kogemus selle mootoriga. Mis seal
hooldamise juures sellel mootoril nii väga kallim on ehk oskad mõne punkti välja tuua?
Foorumist leidsin klubiliste autode alt ainult ühe 4.2 diisli.
Oleks asi 3.0 siis oleks kindel huvi antud auto vastu aga kuna 4.2 diisel kogemus puudub siis uuringi targemate käest, mis mootori head ja vead.
Arvamused ja kogemused jätkuvalt teretulnud 
Terv.
Ojapoiss
Kui ma olin väike siis mu vanemad kolisid tihti...
aga ma leidsin nad alati üles...
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.08.13 12:24
|
|
|
Mis seal kallim on? Pütte on 2tk rohkem, turbosid on üks rohkem, ligi ei pääse mitte millelegi kapoti all, kütust võtab ka marginaalselt rohkem, auto
on raskem.
Eks nii kaua, kuni see värk toimib on ju kõik hästi.
|
|
|
|
ojapoiss
huviline
Registreerunud 20.02.06
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant Quattro 3.0 TDI 165kW & Audi A8 D2 Quattro 4.2 220kW
|
postitati 20.08.13 13:09
|
|
|
Mis see auto ikka nii väga raskem?
A6 avant 1900kg
A8 2020kg
Küttekulu kulu kirjade järgi sama... Nüüd vaja ainult kellegi kogemust kuda laguneb...
Kui asi vastu peab nagu 3.0 siis võiks võtta mugava masina ligi...
Kui ma olin väike siis mu vanemad kolisid tihti...
aga ma leidsin nad alati üles...
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.08.13 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ojapoiss
Mis see auto ikka nii väga raskem?
A6 avant 1900kg
A8 2020kg
Küttekulu kulu kirjade järgi sama... Nüüd vaja ainult kellegi kogemust kuda laguneb...
Kui asi vastu peab nagu 3.0 siis võiks võtta mugava masina ligi... |
Ma ei tea, kust sa numbrid saanud oled, aga 4.2 diiselmootoriga A8 kohe kindlasti ei kaalu 2020kg, vaid üle 2200kg.
Kütusekulu 12.1/6.5/8.5 vs 13.3/7.2/9.4, nagu ma ütlesin, marginaalselt rohkem.
4.2-ga on kõik hästi, kuni töötab. 3.0 TDI-le on enamustele probleemidest (sl. kollektori klapid, pingutid, DPF) lahendused oluliselt kättesaadavama
hinnaga, kui 4.2-le, kus muuseas on kaks mootoriaju. Ka pihusteid on 8 liitrisel 2tk rohkem (turbodest rääkimata) ning käigukast hoopis teistsugune ja
teistsuguse hinnaga varuosad.
Sellest ajendatult ka minu ütlus, et sõltub rahakoti paksusest. Arvata, et 200 000km sõitnud autol minu loetletud asjadest ühegagi probleemi ei teki
on naiivne.
Lisaks olen näinud paari 4.2-te, millel on saale ära läinud, samas 3.0-l seda pole täheldanud.
Mineku vahe on nendel autodel üsna suur, samas Eesti oludes ei jää see 3.0 tdi mitte kuskil jalgu, kui teda natuke järgi aidata ning seda 4.2
"eelist" õnnestub tarbida väga harva. Kiirendamiseks on minu arvates ikkagi sellised autod, mille kaal vähe mõistlikum on.
Samas, tundub, et sa oled oma valiku nagunii teinud juba - ehk siis, mine ja osta ära.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.13 16:37
|
|
|
2x ECU (Master, Slave), 2xDPF, 2x katalüsaator, 2x rõhu dif. andurid, 6x EGT andurid, 2x õhulugejad, 2xEGR, 2x etteandepump paagis jne. Mootorisse
läheb ämber (~10L) kvaliteetõli. Nagu prj ütles, kuhugi ligi ei saa. Pihustid mingi sõidu juures samuti kuluvad ja vajaksid uuendust. Eks ta ole hea
sõita jah, remontimise pool on teine asi. Sellise SN juures hakkab DPF-de ressurss lõpukorrale saama. Samas, kui juba sellist masinat vaatad, siis
oled ilmselt ülalpidamiskuludega arvestanud.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 20.08.13 16:57
|
|
|
Mehed, te ajate asja liiga keeruliseks.
Kui 3.0tdi dünaamika sobib, võta see, lihtne.
Kuid mine ja proovi mõlemaid, siis saad asja selgemaks.
Palju jõudu/väänet ei tähenda alati pidevat kiirendamist vms, vaid ka mugavat/sujuvat madala pöörde sõitu, mida 3.0tdi lihtsalt ei paku.
Kui läbisõidud väikesed, kaaluks ise hea hinna korral ka 4.2fsid.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
ändi
huviline
Registreerunud 05.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5,D2,D3
|
postitati 20.08.13 17:54
|
|
|
Tsitaat: |
samas Eesti oludes ei jää see 3.0 tdi mitte kuskil jalgu, kui teda natuke järgi aidata |
Minu tagasihoidlik arvamus on, et 3,0 ei jää ilma igasuguse aitamiseta ka kellelegi jalgu. Inimesed lähevad hulluks ära oma pereautode kiibistamisega.
|
|
|
ojapoiss
huviline
Registreerunud 20.02.06
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant Quattro 3.0 TDI 165kW & Audi A8 D2 Quattro 4.2 220kW
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 21.08.13 05:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ändi
Tsitaat: |
samas Eesti oludes ei jää see 3.0 tdi mitte kuskil jalgu, kui teda natuke järgi aidata |
Minu tagasihoidlik arvamus on, et 3,0 ei jää ilma igasuguse aitamiseta ka kellelegi jalgu. Inimesed lähevad hulluks ära oma pereautode kiibistamisega.
|
Inimene harjub heaga kole kähku, kui algul tundub piisav, siis nädala pärast tahaks juba rohkem jne, tean seda omast käest natuke ja ka paljud
klubilised on nii mõista andnud
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Unt1
huviline
Registreerunud 30.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q, Audi RS6, Audi URS4
|
postitati 24.08.13 17:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: ojapoiss
Mis see auto ikka nii väga raskem?
A6 avant 1900kg
A8 2020kg
Küttekulu kulu kirjade järgi sama... Nüüd vaja ainult kellegi kogemust kuda laguneb...
Kui asi vastu peab nagu 3.0 siis võiks võtta mugava masina ligi... |
Ma ei tea, kust sa numbrid saanud oled, aga 4.2 diiselmootoriga A8 kohe kindlasti ei kaalu 2020kg, vaid üle 2200kg.
Kütusekulu 12.1/6.5/8.5 vs 13.3/7.2/9.4, nagu ma ütlesin, marginaalselt rohkem.
4.2-ga on kõik hästi, kuni töötab. 3.0 TDI-le on enamustele probleemidest (sl. kollektori klapid, pingutid, DPF) lahendused oluliselt kättesaadavama
hinnaga, kui 4.2-le, kus muuseas on kaks mootoriaju. Ka pihusteid on 8 liitrisel 2tk rohkem (turbodest rääkimata) ning käigukast hoopis teistsugune ja
teistsuguse hinnaga varuosad.
Sellest ajendatult ka minu ütlus, et sõltub rahakoti paksusest. Arvata, et 200 000km sõitnud autol minu loetletud asjadest ühegagi probleemi ei teki
on naiivne.
Lisaks olen näinud paari 4.2-te, millel on saale ära läinud, samas 3.0-l seda pole täheldanud.
Mineku vahe on nendel autodel üsna suur, samas Eesti oludes ei jää see 3.0 tdi mitte kuskil jalgu, kui teda natuke järgi aidata ning seda 4.2
"eelist" õnnestub tarbida väga harva. Kiirendamiseks on minu arvates ikkagi sellised autod, mille kaal vähe mõistlikum on.
Samas, tundub, et sa oled oma valiku nagunii teinud juba - ehk siis, mine ja osta ära. |
Selle aasta A8 tühimass jääb alla 2000kg ja A6 tühimass alla 1800kg, see 2200 ja edasi kg on natuke palju pakutud.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 24.08.13 17:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Unt1
Selle aasta A8 tühimass jääb alla 2000kg ja A6 tühimass alla 1800kg, see 2200 ja edasi kg on natuke palju pakutud. |
Alla 2t pole vähe pakutud? Millele nrid põhinevad? Ise auto24-st ei leidnud ühtegi a8-t mis alla 2t kaaluks...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.08.13 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Unt1
Selle aasta A8 tühimass jääb alla 2000kg ja A6 tühimass alla 1800kg, see 2200 ja edasi kg on natuke palju pakutud. |
Kust pärinevad sinu andmed?
Mitme 4.2-se ja 4.0-se teh. passi sa oled näpu vahel hoidnud? 
1800kg A6 C6 - nonoh.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.08.13 19:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: Unt1
Selle aasta A8 tühimass jääb alla 2000kg ja A6 tühimass alla 1800kg, see 2200 ja edasi kg on natuke palju pakutud. |
Alla 2t pole vähe pakutud? Millele nrid põhinevad? Ise auto24-st ei leidnud ühtegi a8-t mis alla 2t kaaluks... |
Kus kohas auto24-s kasutatud autode tehnilisi andmeid saab vaadata? Või räägid uutest?
Näiteks autoweek andmetel on 3,0tdi q aut tühimass 1785 (mis on vist raskeim c6 a6) ja analoogne a8 1850 kanti, 4,2tdi a8 aga 1970 kanti.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 24.08.13 19:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: Unt1
Selle aasta A8 tühimass jääb alla 2000kg ja A6 tühimass alla 1800kg, see 2200 ja edasi kg on natuke palju pakutud. |
Alla 2t pole vähe pakutud? Millele nrid põhinevad? Ise auto24-st ei leidnud ühtegi a8-t mis alla 2t kaaluks... |
Kus kohas auto24-s kasutatud autode tehnilisi andmeid saab vaadata? Või räägid uutest?
Näiteks autoweek andmetel on 3,0tdi q aut tühimass 1785 ja analoogne a8 1850 kanti, 4,2tdi a8 aga 1970 kanti. |
Osad sinna kirjutanud. Autoweeki andmetel ei kaalu ka minu auto siis ju nii palju... Mille järgi siis vaatame, kui tehnilist passi ei või enam
usaldada... Saadame tehasesse kirja ja uurime?
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.08.13 19:48
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Kus kohas auto24-s kasutatud autode tehnilisi andmeid saab vaadata? ... |
Osad sinna kirjutanud. ... |
See postita naljateemasse.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 24.08.13 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Kus kohas auto24-s kasutatud autode tehnilisi andmeid saab vaadata? ... |
Osad sinna kirjutanud. ... |
See postita naljateemasse. |
Oma autoweeki võid ka nalja teemasse postitada!
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.08.13 19:54
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Kus kohas auto24-s kasutatud autode tehnilisi andmeid saab vaadata? ... |
Osad sinna kirjutanud. ... |
See postita naljateemasse. |
Oma autoweeki võid ka nalja teemasse postitada! |
Kas me hakkame nüüd vaidlema selle üle, kas auto24-s on õigemad andmed, kui autoweekis? Pole nagu mõtet, eks ole vigu sealgi, aga auto24 on enamasti
ikka täielik naljanurk, kus näitajad on enamasti ikka väga palju nihkes. Neela alla ja võta lihtsalt teaqdmiseks, et auto24 on viimane koht, kust
vaadata.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 24.08.13 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Kus kohas auto24-s kasutatud autode tehnilisi andmeid saab vaadata? ... |
Osad sinna kirjutanud. ... |
See postita naljateemasse. |
Oma autoweeki võid ka nalja teemasse postitada! |
Kas me hakkame nüüd vaidlema selle üle, kas auto24-s on õigemad andmed, kui autoweekis? Pole nagu mõtet, eks ole vigu sealgi, aga auto24 on enamasti
ikka täielik naljanurk, kus näitajad on enamasti ikka väga palju nihkes. Neela alla ja võta lihtsalt teaqdmiseks, et auto24 on viimane koht, kust
vaadata. |
Sa siis neela alla, et autoweekend ja tehniline pass on kaks erinevat asja. Tundub ka suht palju nihkes olevat :/
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.08.13 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Sa siis neela alla, et autoweekend ja tehniline pass on kaks erinevat asja. Tundub ka suht palju nihkes olevat :/ |
Wikipedia on ka enamvähem mingi usaldusväärsusega ja seal ka samad andmed nagu autoweekis, mis aga tehnilises passis on, ma ei tea, pole ka sel teemal
sõna võtnud, seega pole midagi neelata?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 24.08.13 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Sa siis neela alla, et autoweekend ja tehniline pass on kaks erinevat asja. Tundub ka suht palju nihkes olevat :/ |
Wikipedia on ka enamvähem mingi usaldusväärsusega ja seal ka samad andmed nagu autoweekis, mis aga tehnilises passis on, ma ei tea, pole ka sel teemal
sõna võtnud, seega pole midagi neelata? |
Teoorias oleme kõik tummafüüsikud, kas nüüd lähme nende foorumi sõnavõtma ja ootama, kuni mõni end õhku laseb, koos poole riigiga? Neti andmed on
enamus suht mööda. Neid kohti ikka väga vähe, mis õigeid asju näitavad. Olen seda ka bemmidega kogenud, et neti andmeid ei saa enamasti usaldada.
Reaalsus pigem teh. passis kirjas...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.08.13 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
...Reaalsus pigem teh. passis kirjas... |
Esimese osa kustutasin viitamisel ära, sest ei saanud midagi aru, aga allesjäetule vastan nii, et võimalik, et tehniline pass on õigeim, pole selle
vastu vaielnudki, kuid auto24 seda (enamasti) ei ole, seal panevad inimesed andmeid tagumikutunde järgi, kuigi võimalik, et massi vaatavad passist.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |