Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Lõi õli õlivardast välja (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2538)
DevilDog
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.04
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 28.01.05 18:22 Tsiteeri
Lõi õli õlivardast välja



Homikul oli õli õlivardast välja löönd, nüüd mootor natuke õline ja kärsa hais ka salongis kui mootor kuumaks läheb. Sai mootor ära puhastatud ja üks pikem sõit tehtud igaks juhuks. Millest võis see tulla et õli sealt välja lõi, kas umbes karterituulutusest või millestki muust ja kas võib hakkata valmistuma rahakoti tühjenemiseks?:(


Iga auto on hea auto, kuni ta on korras!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 28.01.05 18:39 Tsiteeri


Siin juba mitu teemat tehtud aga põhjus üks - karterituulutus jäätub ära ja lööb surve karterisse. Edasine on juba kuidas kellelgi, mõnel lendab õlivarras välja, teisel õlikorgivahelt mahlad väljas, kolmandal lööb klapikambrikaane tihendi välja, neljandal simmerid jne. Paanikaks põhjust pole, tuleb karterituulutus voolikud/torud sellest valgest plögast puhtaks teha või pikki otsi autoga sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DevilDog
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.04
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 28.01.05 18:50 Tsiteeri


Selge , tuju kohe palju parem. Tänud vastuse eest:D


Iga auto on hea auto, kuni ta on korras!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 29.01.05 01:58 Tsiteeri


Sama vastus, omal oli eelmine talv analoogne mure, sai tuulutusel kummivahevoolik ära vahetatud ja probleemid lahenesid, originaal maksis mingi 30 krooni ringis. Õli sõi nii mis hirmus, korra võttis 200 km-le 4 liitrit. Kusjuures väliselt polnud näha, kuhu õli kadus, kõik oli kuiv ja mootor töötas probleemideta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janek
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.11.02
Asukoht: Tartu-Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: kuubik + "kaubik" + A3

postitati 29.01.05 10:04 Tsiteeri


Täna hommikul siis minu autol sama mure. Kui kohapealt ära sõitsin, siis oli maas õliloik. Õli varda vahelt oli ikka päris kõvasti välja löönud. Kui on ainult karteri tuulutuse vooliku viga, siis vast pääsen kergelt, kui aga ei ole ... mis siis oleks edasised sammud ? :(


.............
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 31.01.05 08:20 Tsiteeri


Läbi elatud asi 2,3l motoga! Lisaks sellele osta motole alla kate, mis seal tootja poolt kunagi oli! Kui see puudu, jahutab madalatel temperatuuridel karter õli maha ja lähebki tuulutus umbe (tekib kondents, kuna moto ülalt soe, alt külm!).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
_Sline
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 07' A4 B7 2.0 125kw 6k manu Quattro Sline, 06' E91 330XD, E39 525tds

postitati 03.06.17 21:46 Tsiteeri


Sama mure aga a6 c4 2.5 85kw. Kapott lahti, õlivarras polnud oma pesas ja pump genekas jne kapoti alune õline. Mingi liiter äkki oli välja lendanud. Õltase normi ja mootor käib klõbinate ja kolinateta. Suvine aeg karterituulutus ei saa ju kinni külmuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.06.17 22:56 Tsiteeri


Kui sealt välja surub on kas liiga palju oli või on karteris rõhk. Muud variante eriti pole.
Õli saab liiga palju olla teada põhjustel, rõhk karteris tähendab seda, et kas on karterituulutus umbes või ei ole mingisuguses silindris kompressiooni alumise otsa probleemi tõttu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.8% - SQL: 74.2%]