timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 14.08.13 17:17
|
|
|
Katuseluugi reguleerimine A6 C4-l
Autoks siis 1996a A6 C4 Avant. Juba ostmisest saati kiusab probleem, et el. katuseluugist lekib vesi salongi. Vahest rohkem, vahest vähem. Täna
pesulas tuli sorinal peaaegu pähe ja seda nii juhipoolt kui ka kõrvalistuja poolt. Olekski soov teada, kas ja mida seal täpselt teha annaks? Kui
nupust lasta luuk kinni, siis tegelikkuses ei jää see katuse tasapinnaga tasaselt, vaid vajub allapoole. Olen proovinud sättida neid luugi küljes
olevad nn kingasid või jalakesi teise asendisse, aga see ei ole suurt midagi andnud. Kui luuk katusesse sisse lasta, siis läheb nende kingade asend
niikuinii paigast ära. On seal üldse midagi reguleerida või kuidas saaks probleemi lahendada?
|
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 14.08.13 17:31
|
|
|
Kust kohast vesi täpsemalt sisse tuleb?
Kasutajal Wolf123 oli sama mure, ning kui laepolstri eemaldasime siis avanes selline vaatepilt, et see veerenn, mis peaks tihendist läbituleva vee
suunama äravoolu, liigub katuseluugiga kaasa, oli taha otsa kinni jäänud ja kinnitused äramurdunud, ning siis vuliseski vesi salongi, et alusta
sellest ja eemalda laepolster, universaalkerega autol imelihtne, tagant välja, aga sedaanil natuke keerukam, aga saad vähemalt hea ülevaate, mis
toimub.
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 14.08.13 17:50
|
|
|
Raske öelda, kust see vesi täpselt sisse tuleb, aga allapoole katuse tasapinnast jääb just luugi tagapoolne osa. Vesi hakkab mööda A piilareid alla
jooksma ja põhi tilkumise koht ongi siis see piilari murdekoht. Kõrvalistuja pool jooksis päris mööda piilarit alla välja niiet jalamatt ujus pärast.
Nii massilist leket nägin esimest korda. Varem alati lihtsalt kergelt tilkunud. Ei saa just öelda, et ootaksin laepolstri eemaldamist. 200-l võtsin
selle vist ca 2-3a tagasi ära ja siiani pole viitsinud uut riiet liimida ja seda tagasi panna. Sedaanil see küll väga meeldiv töö ei olnud! Kui luuk
katusesse sisse lasta, kas siis see alumine kate peabki koos luugiga katusesse kaasa sõitma? Läheb alati veel nii sügavale, et pärast tükk tegemist,
et näpud taha saada ja tagasi tirida.
|
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 14.08.13 18:09
|
|
|
Kuna ise avastasime ka selle et mööda a-piilareid jooksis vesi, siis suht kindel et sul sama asi ära murdunud.
Eemaldamine ei ole üldsegi raske, raske on seda lihtsalt sedaan kerega autost välja võtta.
Luugipolster sõidab koos luugiga sisse, ning jääb sinna taha kinni? Siis sul lihtsalt plast kinnitus nagad katki luugi polstril, see polster käibki
ära tahapoole lükates.
Ära pelga, ning eemalda polster (ära kaku riiet vaid keera ära kõik
takistavad detailid )
Ning neil katuseluugi süsteemidel pole vahet, kas on universaal või sedaan kerega auto, ning ei pea ka kerevärvi luugipleki otsima, saad enda pleki
külge kruvida uuele, ning ka mootorit pole sul vaja, saad vanalt ümber tõsta.
Jõudu ja jaksu.
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 14.08.13 18:28
|
|
|
Unustasin mainida, et luuk on klaasist Seda tean isegi, et see alumine
kate käib katuse sisse tahapoole lükates, lihtsalt imelik oli, et koos luugiga teadmata kaugusesse kaasa läks. Korra proovisin katet luugi liikumise
ajal kinni hoida, oleks peaaegu näppudest ilma jäänud
|
|
|
|
|