audi2.3e
huviline
Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6
|
postitati 27.01.05 18:57
|
|
|
Õli lendas punni vahelt välja
Täna sõites äkki kadus mootoril jõud ära panin kolmanda käigu kaasi põhja mootor puterdas pöördeid üles ei võtnud tagant tuli musta tundsin õli
kärsahaisu ja jätsin seisma.
Käivitades uuesti mootor kolises käima ei läinud ei lubanud ka .Avasin kapoti, õli oli korgi vahelt välja surunud,muu oli ok.
Käivitasin uuest ei midagi.
Vedasime auto paela otsas koju umbes 15min ja käivitasin uuesti ja läks kohe käima töötas normaalselt survet sees ei olnud vesi normis.Käisin veel
sõitmas kõik ok ja veel parem kui ennem oli sooja mootoriga õlisurve 1.5 siis nüüd2 ja autol hoopis teine minek ka (ennegi läks hästi2.3 mootor)
Kuu aega tagasi tehtud hooldus äkki keegi oskab midagi arvata
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.05 20:48
|
|
|
karteri tuulutus külmus ära.(kondents)
|
|
|
audi2.3e
huviline
Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6
|
postitati 27.01.05 21:05
|
|
|
siis ta oleks seda ju kohe teinud kui mootor alles külm oli aga ma sõitsin hommikul ka kui veel külmem oli ja ei midagi.
minu meelest tekib kodent siis kui palju lühikesi otsi sõidad aga mul eile400 kilti seljataga
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.05 21:18
|
|
|
palju õli kaduma läks,kas lõi karteri tühjaks?
|
|
|
audi2.3e
huviline
Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6
|
postitati 27.01.05 21:20
|
|
|
õige vähe mingi veerand liitrit max
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.05 21:22
|
|
|
siis kahjuks ei oska arvata.võimalik et toitesüsteemis midagi.
|
|
|
audi2.3e
huviline
Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6
|
postitati 27.01.05 21:30
|
|
|
seda tõesti ei tea aga umbes kuu tagasi sai kõik filtrid küünlad vahetatud tehti kogu mootori diagnostika mõõdeti survet silindrites kütusepumba
survet ja pihustite oma kõik prefekto oli (see on 5 sada ja sellist asja pole ühegagi juhtund isegi kui üleelmine talv oli hommikul 39 külmakraadi)
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 28.01.05 10:49
|
|
|
mu 2,2-sel viskas ka õli välja ja oli karterituulutuse toru viga.kui lööb õli korgivahelt välja ei saa muus viga olla.lihtsalt mingil x-hetkel arvab
heaks ja teeb nii.kui oleks mingi muu ülesurve viga siis leiaks sa õli õhupuhastajast(filtrist).
auto nr 27
|
|
|
|
audi2.3e
huviline
Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6
|
postitati 28.01.05 12:15
|
|
|
võtsin tuulutustorud lahti ei paistnud küll midagi viga olevat aga seal mitu elektiklappi ka äkki mõni neist jamab Õnneks pole rohkem õli välja
ajand(sülitan 3 korda)
|
|
|
audi2.3e
huviline
Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6
|
postitati 28.01.05 17:51
|
|
|
üks küsimus veel Kas 2.3 mootoril jooksvad kolvid klapid kokku kui hammasrihm läheb?
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 29.01.05 09:02
|
|
|
kahjuks küll.
auto nr 27
|
|
|
|
audi2.3e
huviline
Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6
|
postitati 30.01.05 16:52
|
|
|
Taas tagasi ja jälle õli väljas. Kogu tuulutus sai üle vaadatud ja paistis olevat korras mootor töötas ilusti.Eile sõitsin tartu ca 200kilti kõik
korras.Hommikul peale viit min sõitu samat moodi õli korgivahelt väljas mootor suri välja ja kuna tõesti oli rõhk sees lasin seista ca 15 min peale
seda kõik korras.Vaatasin tuulutse üle ok. 6-7 tundi hiljem täpselt sama jama mootor soss (peale seismist jälle ok). Just sõidust tulin mingi 80 kilti
kõik ok.
Äkki on kellelgi sama mure olnud(viga ei tundu olevat tuulutuses)
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 30.01.05 17:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi2.3e
Taas tagasi ja jälle õli väljas. Kogu tuulutus sai üle vaadatud ja paistis olevat korras mootor töötas ilusti.Eile sõitsin tartu ca 200kilti kõik
korras.Hommikul peale viit min sõitu samat moodi õli korgivahelt väljas mootor suri välja ja kuna tõesti oli rõhk sees lasin seista ca 15 min peale
seda kõik korras.Vaatasin tuulutse üle ok. 6-7 tundi hiljem täpselt sama jama mootor soss (peale seismist jälle ok). Just sõidust tulin mingi 80 kilti
kõik ok.
Äkki on kellelgi sama mure olnud(viga ei tundu olevat tuulutuses) |
2,3-sel on tuulutusel all kummist jäme voolik, mis läeb peenemaks, see tavaliselt tõmbab enbast kokku ja tuulutus ongi umbes, varuosana tuleb nüüd
metalltoru+üleminekud
Toomas
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 30.01.05 17:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat: | Algselt postitas: audi2.3e
Taas tagasi ja jälle õli väljas. Kogu tuulutus sai üle vaadatud ja paistis olevat korras mootor töötas ilusti.Eile sõitsin tartu ca 200kilti kõik
korras.Hommikul peale viit min sõitu samat moodi õli korgivahelt väljas mootor suri välja ja kuna tõesti oli rõhk sees lasin seista ca 15 min peale
seda kõik korras.Vaatasin tuulutse üle ok. 6-7 tundi hiljem täpselt sama jama mootor soss (peale seismist jälle ok). Just sõidust tulin mingi 80 kilti
kõik ok.
Äkki on kellelgi sama mure olnud(viga ei tundu olevat tuulutuses) |
2,3-sel on tuulutusel all kummist jäme voolik, mis läeb peenemaks, see tavaliselt tõmbab enbast kokku ja tuulutus ongi umbes, varuosana tuleb nüüd
metalltoru+üleminekud |
ehk siis detail nr1, ainult metallist, mitte kummist http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=119&unit=2FA05661
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 31.01.05 08:10
|
|
|
Läbi elatud asi 2,3l motoga! Sa ära vaata neid torusid vaid võta need maha ning leota lahustiga puhtaks ning pane tagasi! Mure kaob nagu nõidusega!
Lisaks sellele osta motole alla kate, mis seal tootja poolt kunagi oli! Kui see puudu, jahutab madalatel temperatuuridel karter õli maha ja lähebki
tuulutus umbe (tekib kondents, kuna moto ülalt soe, alt külm!).
|
|
|
audi2.3e
huviline
Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6
|
postitati 31.01.05 15:50
|
|
|
Niii Suured tänud kõigile kes nõuga aitasid AITÄHH.
Sai hommikul siis kõik torud uuesti ja kapitaalselt puhtaks leotatud (kurja juur oli murdunud plastiku tükk)
muret teeb ainult see,et 5 min peale sõitu tahtis jälle korra välja surra aga õnneks jäi tööle. (plastikkatted on olemas)
Loodan nüüd,et enam seda juhtu.Veelkord suured TÄNUD
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 31.01.05 16:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi2.3e
Niii Suured tänud kõigile kes nõuga aitasid AITÄHH.
Sai hommikul siis kõik torud uuesti ja kapitaalselt puhtaks leotatud (kurja juur oli murdunud plastiku tükk)
muret teeb ainult see,et 5 min peale sõitu tahtis jälle korra välja surra aga õnneks jäi tööle. (plastikkatted on olemas)
Loodan nüüd,et enam seda juhtu.Veelkord suured TÄNUD |
sul oli siis see voolik läbi?
mul viskas ka üks päev korgivahelt nats välja pean ka omal üle vaatama.
|
|
|
|