Suitsev1
klubiliige
Registreerunud 15.05.12
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Cabrio
|
postitati 28.07.13 10:29
|
|
|
A6 3.0TDI 165kW õlituli
Tere,
Maantee sõiduajal viskas põlema õli taseme tule. Peatasin auto kinni, kontrollisin õlitaset ning see oli normis. Varras näitas, et õli maksimumis.
Süüde uuesti sisse ning tuli ei põlenud. Mõni aeg hiljem lõi jälle tule põlema, kontrollisin uuesti õli taset, aga see oli endiselt normis. Süüde
sisse ja tuli kustus. Läheb põlema täiesti juhuslikul ajal, kuid õli on normis. Kas võib tähendada, et andur on läbi? Mida veel märkasin, et õlivardal
on kolm mõra keskosas sees. Jahutusvedelikku paistis ka natuke vähe olevat, aga lekkeid pole. Kallasin seda peale. Arvutiga veakoode lugedes jällegi
õlitaseme anduri kohta midagi ei andnud, aga samas veakoodide lugemise ajal õlituli ei põlenud. Mootori veakoode andsid 4 eelsüüteküünalt ning paar
tuhat km tagasi on ka 001025 - EGR System töölepingu lõpetanud.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.13 11:11
|
|
|
Jah, suure tõenäosusega andur kutu.
Tsitaat: | Algselt postitas: Suitsev1
Kas võib tähendada, et andur on läbi? |
|
|
|
|
Suitsev1
klubiliige
Registreerunud 15.05.12
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Cabrio
|
postitati 28.07.13 12:13
|
|
|
Aga kas sellisel juhul ajusse sellekohast veakoodi ei oleks pidanud jääma?
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Jah, suure tõenäosusega andur kutu.
Tsitaat: | Algselt postitas: Suitsev1
Kas võib tähendada, et andur on läbi? | |
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 28.07.13 13:13
|
|
|
Tal on ajusid rohkem kui ainult mootori aju. Vaata Instrumentsi alt näiteks.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.07.13 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Suitsev1
Aga kas sellisel juhul ajusse sellekohast veakoodi ei oleks pidanud jääma? |
Kuidas auto saab teada, et tasemeandur kutu? Kui oleks kaks tasemeandurit siis küll.
Vaata TOC (Temperature and Oil Level sensor) grupi alt, mida see "oil level" auto arvates teeb.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Suitsev1
klubiliige
Registreerunud 15.05.12
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Cabrio
|
postitati 29.07.13 06:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Tal on ajusid rohkem kui ainult mootori aju. Vaata Instrumentsi alt näiteks. |
Instrumentsi all veakoode polnud. Õhtul uurin ka TOC grupi alt.
|
|
|
Suitsev1
klubiliige
Registreerunud 15.05.12
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Cabrio
|
postitati 01.08.13 18:47
|
|
|
Kas keegi selle grupi numbrit oskab öelda?
Tsitaat: | Algselt postitas: Suitsev1
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Tal on ajusid rohkem kui ainult mootori aju. Vaata Instrumentsi alt näiteks. |
Instrumentsi all veakoode polnud. Õhtul uurin ka TOC grupi alt. |
|
|
|
Suitsev1
klubiliige
Registreerunud 15.05.12
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Cabrio
|
postitati 20.08.13 11:39
|
|
|
MMI'le restarti tehes kadus hoiatustuli ära. Pole siiani tagasi tulnud. Ideid? Õli on endiselt normis, juurde pole kallanud, ära pole kulunud.
EDIT: õlituli tagasi, võib üsna kindlalt väita, et viga on anduris. Läheb vahetusse koos järgmise õlivahetusega.
|
|
|