margusr
huviline
Registreerunud 24.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.13 13:13
|
|
|
Autotelefon
Tere.
Sai soetatud autotelefoniga A6. Elisas aga selline loll värk,et eraisikutele twin sim kaarti ei anta. Firmat pole ka käepärast võtta
Ei saa ka teenusepakkujat vahetada,kuna lepingud kehtivad elisas 2015 aastani, leppetrahvid jms varasema lepingu katkestamise eest oleks ootamas..
On kellegil pakkuda toimivat lahendust,kuidas saada tööle autotelefoni samal põhimõttel,nagu oleks twin sim?
Nii ,et ei peaks ise suunamisi tegema käsitsi.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.07.13 18:37
|
|
|
Kasuta BT handsfreed (paigalda, kui pole).
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.13 21:39
|
|
|
Ainus võimalus on see, et lähed Elisa-sse tööle .
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 26.07.13 22:13
|
|
|
Ja EMTs öeldi mulle twinsim ja topeltnumber kohta - no problemo, teeme ära
Tegelikult ideaalne oleks telefoni sisse tekitada sama võimekusega BT handsfree, nupud ja ekraan ei peagi isegi tööle jääma, peaasi et toru ja
handsfree sama funktsionaalsusega toimib.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.13 22:24
|
|
|
Loomulikult leidub ka teisi operaatoreid peale Elisa ja EMT aga see ei mahu piirtingimustesse.Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Ja EMTs öeldi mulle twinsim ja topeltnumber kohta - no problemo, teeme ära
|
See lahendus maksab rohkem kui Elisa trahv ehk jällegi ei mahu ju piirtingimustesse.
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tegelikult ideaalne oleks telefoni sisse tekitada sama võimekusega BT handsfree, nupud ja ekraan ei peagi isegi tööle jääma, peaasi et toru ja
handsfree sama funktsionaalsusega toimib. |
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 26.07.13 22:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
See lahendus maksab rohkem kui Elisa trahv ehk jällegi ei mahu ju piirtingimustesse. | Ilmselgelt oleks see vähe suurem nikerdamine,
eelarvet on suhtkoht võimatu prognoosida.
Robustne lahendus oleks oma "põhikaart" toppida autotelefoni ning tollelt teha suunamine siis teisele numbrile mis on igapäevases kasutuses,
suunamine toimuks selle järgi kas autonumber on sisse lülitatud või mitte. Muidugi sellelise lahendusega jõuaksid sõnumid autotelefonis olevale
kaardile ning praktikas ilmselt on see suurim takistus.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.13 22:44
|
|
|
See lahendus ei toimi, sest siis on välja helistamine mingilt uuelt SIM kaardilt ehk siis võib ta hoopis kohe a la EMT uue liitumise teha.
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
See lahendus maksab rohkem kui Elisa trahv ehk jällegi ei mahu ju piirtingimustesse. | Ilmselgelt oleks see vähe suurem nikerdamine,
eelarvet on suhtkoht võimatu prognoosida.
Robustne lahendus oleks oma "põhikaart" toppida autotelefoni ning tollelt teha suunamine siis teisele numbrile mis on igapäevases kasutuses,
suunamine toimuks selle järgi kas autonumber on sisse lülitatud või mitte. Muidugi sellelise lahendusega jõuaksid sõnumid autotelefonis olevale
kaardile ning praktikas ilmselt on see suurim takistus. |
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.07.13 05:22
|
|
|
Minu arust on twinsim'i puhul kõige suurem tüütus see, et kui keegi sulle autosse võõralt numbrilt helistab ja tahad hiljem autost eemal tagasi
helistada, on see nr sul autos. SMS-idega sama lugu. Autotelefon oli omal kohal 10-20a tagasi, kui telefon taskusse ei mahtunud. Tänapäeval on tal
pointi võibolla vaid siis, kui üle poole oma päevast autos veedad. Enamik üritab seda tööle saada vaid seepärast, et ostis kasutatud auto, millel on
selline vahva lisavidin sees, tegelikult mingit vajadust pole ja kui ta ka esimeses vaimustuses tööle panna, siis väga kaua sellega tegelikult jebida
ei viitsigi.
|
|
|
|
mfi
huviline
Registreerunud 27.02.04
Asukoht: Harjumaa Keila linn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1988/ 2,0 ; A100 2,6 1994 ; A6 2,7 tdi 2006
|
postitati 27.07.13 08:30
|
|
|
90-ndate keskel Soomes
oligi teise numbrina visiitkaardile märgitud eraldi autotelefon.
Eks ta ole nüüdseks iganenud kuid tehniliselt kõige
lihtsamalt teostatav, mugavus ja maksumus (suunamisega) oleneb
muidugi palju sulle kõnesid sisse tuleb.
*2*Osta teine twin-kaardiga telefon lisaks.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 27.07.13 08:40
|
|
|
Kui kellelgi C5 telefoni toru (Motorola miski) üle on, siis mina oleks sellest huvitatud. Kuna klaasid on miski vinge UV vms kaitse kilega, siis
maanteel on levi autos tihti puudulik (emt + õunatelefon). Seega oleks originaaltelefon koos auto antenniga abiks küll.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.07.13 06:56
|
|
|
Solarklaas (varjestav metallikiht klaasil) on tõesti üks argument, kuna tänapäevastel taskutelefonidel pole üldjuhul enam liidest välise antenni
ühendamiseks. Sel juhul on sama teema ka klaasile kinnitatav GPS-seade (olgu siis spetsiaalne PNA või vastava rakendusega nutitelefon) vs
sisseehitatud variant puhul.
Samas leiab alati mingeid variante: http://www.google.ee/search?q=iphone+car+antenna
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 31.07.13 07:37
|
|
|
Variante leiab muidugi, nt. ka Brodit valikust. Aga mulle meeldiks originaal A8-s kasutan originaali eraldi sim- kaardiga ja olen rahul. Ei viitsi uute juhtmetega pusserdada.
|
|
|