ermo5
huviline
Registreerunud 18.06.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.13 05:50
|
|
|
a4 81kw suits.
Probleem siis selles et käima pannes hakkab koheselt hallikat suitsu välja pressima, sõites madalatel pöörertel nö tõristades läheb see suits
hullemaks. Valgusfoori taga seistes on auto ümber jõhker sinakas hall suits. Kõrgematel pööretel sinine kaob, nii 2000-2500.
Uus turbo, pihustid kontrollitud ja kindlasti veel midagi vahetatud.. Äkki keegi oskab veel ideid anda?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.13 12:29
|
|
|
Kõigepealt arvuti külge ja parameetrid kontrollida.
|
|
|
|
ermo5
huviline
Registreerunud 18.06.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.13 13:54
|
|
|
ei näita midagi, mitte mingit viga.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.07.13 15:07
|
|
|
Arvutiga saab muud ka teha, kui veakoode lugeda...
Ma pakuks, et süüde on paigast ära või on pumba probleemid/liiga palju kütet peal.
|
|
|
|
ermo5
huviline
Registreerunud 18.06.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.13 07:12
|
|
|
Süüde paigas ja kütet võtsin isegi maha, aga miskit ei muutnud.
Pumba probleemid? et kas kõrgsurvepump on kohvi?
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 14.07.13 07:43
|
|
|
Kuidas käivitumisega lood on ? Hall toss on sellise eripärase põlemata kütuse haisuga? Enda autol olid just samad sümptomid. Käivitus kehvasti ja taga
hall toss, samamoodi fooritaga kõik hall. Minu autol hakkas see jama ilmselt peale eksperimenti hüdroõliga sõita. Võtsin kõik pihustid välja, otsad
küljest ära ja puhastasin (otsad olid väga tahmased). Nüüd on kütusekogus 2,5 peal ja kohapeal enam ei tossa, kiirendades lööb musta, nagu normaalne
on. Kui halli tossu ajas, siis minek ka ei olnud see nagu peab
|
|
|
ermo5
huviline
Registreerunud 18.06.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.13 09:03
|
|
|
Poolest pöördest ta käima ei lähe jah, aga mis õli? Ma küll panin õlivahetusel teise täissündi sisse aga peale seda sellist jama polnud.. Tekkis peale
seda kui uus turbo peale läks ja eelmise turbo tiivik oli peaaegu tagumise püti juures. Ise mõtlesin et äkki on pütiga mingi keiss, sest ükspäev
kiirendasin, poos kinni ja suretas välja ja ei tahtnud enam käima minna..
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 14.07.13 13:26
|
|
|
Hüdraulika õli valasin siiski kütusepaaki, mitte mootoriõli asemele. Vanad ridapumpadega dislad sõidavad sellega probleemivabalt, minul lõppes see
pihustite tahmamisega, millega kaasnesid samasugused sümptomid nagu sinu autol. Saan aru et turbo vahetati, kuna võll läks pooleks? Kui nii, siis
sattus kindlasti õli sisselaskesse, kas sisselase ka puhastati enne uue turbo peale panemist ? Kuidas muidu pihustid kontrollitud on? Võeti maha ja
käisid stendis? Kui minu autol pihustiavad kinni tahmanud olid, siis oli ka pikk käivitus nii külmalt kui soojalt. Alguses hakkas lubama paari
silindriga ja siis läks käima. Kas käies tuleb tagant siis sellist põlemata diisli vingu?
|
|
|
ermo5
huviline
Registreerunud 18.06.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.13 17:05
|
|
|
põlemata kütuse lõhn on küll, aga pihustid võeti maha ja käisid stendis, ikka on hall igaltpoolt, arvati et äkki on kepsud kõverad, aga pole kõverad..
Ei tea enam mida teha ja proovida..
|
|
|
catmar
huviline
Registreerunud 05.11.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 3
|
postitati 21.08.13 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ermo5
põlemata kütuse lõhn on küll, aga pihustid võeti maha ja käisid stendis, ikka on hall igaltpoolt, arvati et äkki on kepsud kõverad, aga pole kõverad..
Ei tea enam mida teha ja proovida.. |
Kas võtsid mootori ka lahti, kuna tead, et kepsud pole kõverad? Kas silindrite surved on ära mõõdetud?
|
|
|