Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5TDI välja suremise probleem. (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1937)
r32
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.13 11:38 Tsiteeri
2,5TDI välja suremise probleem.



Sattus mulle kätte üks selline isend (A6 2,5TDI 110kw), mida hakkas vaevama järgmine mure.
Nimelt on keegi etteande süsteemi ümber ehitanud nii, et paagisisene pump pumpab kütte otse filtrisse ja sealt edasi kõrgsurve pumpa (ehk teisisõnu on eemaldatud, see kambrisse ümberpumpamine). Kui nüüd aidata (eeter/brakecleaner vms) abil masin tööle (ilma ei lähe, sest õhk vahel?) siis jääb masin tööle. Kui nüüd auto võtmest välja suretada ja uuesti käivitada, läheb masin tööle kuid mõne hetke pärast on näha, et enne pumpa läbipaistvast voolikust tulevad suured mullid ja masin sureb välja ja käivitub ainult kõrvalise (eeter/brakeclener) abiga.
Enne kui hakkan originaalsüsteemi taastama või ümberehituse põhjust otsima, siis küsiks, millest võib taoline väljasuremine põhjustatud olla? Teoorias võiks ju masin töötada? Või siis tekib "kolmikusse" kütuse vajumise tagajärjel õhumull?

Lisan ka illustreeriva pildi:

http://www.upload.ee/image/3440525/susteem.png

Algne variant peaks olema selline?:


http://www.upload.ee/image/3440532/susteem2.png


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 12.07.13 12:54 Tsiteeri


Teine varjant on põhimõtteliselt õige ainukese vahena, et tagasivoolu klapp asub tagasi paaki liini peal. Imuliinil ei tohiks originaalis klappi olla vahel.
Kindlam on panna mõlemale poole ühepoolsed klapid vahele, et välistada kütuse alla vajumist, mis tahes hõrenduse või muus säärase anomaalia suhtes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r32
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.13 12:56 Tsiteeri


Ei noh.. teine variant ongi ju originaal (ehk nii nagu olema peakski). Aga esimene variant on hetke olukord ja mureallikas, et miks pärast teistkordset käivitamist auto välja sureb?

Kuhu täpsemalt see kolmikust teise paagi poolde minev ots kinnitub? Äkki vajub sealt küte tagasi ja selle tõttu tekibki õhumull, mis siis pärast etteandepumba poolt kõrgsurve pumpa surutakse?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.7% - SQL: 65.3%]