2,5TDI välja suremise probleem.
Sattus mulle kätte üks selline isend (A6 2,5TDI 110kw), mida hakkas vaevama järgmine mure.
Nimelt on keegi etteande süsteemi ümber ehitanud nii, et paagisisene pump pumpab kütte otse filtrisse ja sealt edasi kõrgsurve pumpa (ehk teisisõnu on
eemaldatud, see kambrisse ümberpumpamine). Kui nüüd aidata (eeter/brakecleaner vms) abil masin tööle (ilma ei lähe, sest õhk vahel?) siis jääb masin
tööle. Kui nüüd auto võtmest välja suretada ja uuesti käivitada, läheb masin tööle kuid mõne hetke pärast on näha, et enne pumpa läbipaistvast
voolikust tulevad suured mullid ja masin sureb välja ja käivitub ainult kõrvalise (eeter/brakeclener) abiga.
Enne kui hakkan originaalsüsteemi taastama või ümberehituse põhjust otsima, siis küsiks, millest võib taoline väljasuremine põhjustatud olla? Teoorias
võiks ju masin töötada? Või siis tekib "kolmikusse" kütuse vajumise tagajärjel õhumull?
Lisan ka illustreeriva pildi:
Algne variant peaks olema selline?:
|