Lehekülgi: 1 2 3 |
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 09.07.13 16:32
|
|
|
Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw - 1997 - AndresL
Teisipäeval sai foorumis ringi uidatud ja turu rubriigis jäi silma siis see sammune pill. Kuna masin tundus olevat minu jaoks üsna hea hinnaga ja kõik
sobis, siis sai omanikule kiri saadetud sooviga auto tänaseks ära bronnida. Omanikule sobis, sai väike taskuraha ka ette antud. ( vältimaks mõttetuid
tilganäppijaid keda leidub ikka ohtrasti. ) Eile õhtul sõitsin Lepoga laevalt maha, ning juba sadama statoilis ootas Lepot tema uus omanik Täna hommikul sai suund Paidesse võetud ja mindud oma mandile järgi. Milleks
sedapuhku on 30 klapiline V6 saksamaa sõiduk nimega Audi A6. Aastaks 97 ja esivedu. Värvitud on ta hõbedaseks jne. All 18 veljed, sisuga trehvas. Sest
sportistmed, S´i rool ning pikad kellad milledel ka kroomrõngad ümber. Ühesõnaga sisu on just selline mida ma loodsin sealt leida. Kuna kuulutuses
pilte seest ei olnud siis pidin mõnda aega niisama unistama. Väljalase lõpeb sel isendil onu Remus´e jorinaga. Tunduvad päris suured kahurid, kuid
õnneks hääl on mahe ja madal. (viisakas!). Esilaternates asetsevad Xenonid. Muusikat saab ka kuulata! Bose-stereo + CD-box ka olemas kuid tänapäeval
vist üsna kasutu vidin? Tehnika paistab päris hea olevat. Sain ka arved kaasa ja on näha, et auto on hoolt saanud. See eest tuleb välimuse kallal
päris kõvasti tööd teha. Hetkel nagu puberteedieas pubekas kel moll vinne paksult täis. ( ehk siis esitiivad vaja vahetada + siin seal pindmist
roostet vaja likvideerida. Oleks välimus hea. ) Lisaks on ka pandud veel S´i tagatulede paneel.
Katsun siia siis mingid lisad ka kirjutada mis hetkel pähe tulevad:
- 4x el. aknad
- Isetumenevad tahavaate peeglid
- Musta värvi Sportsisu ( ees käetugi laekaga ja värki.. )
- 2x valgustusega peeglid sirmides
- 4x peatoed. ( pole küll mingi eriline lisa, kuid no saab nimekirja pikemaks )
- S-nahast sportrool.
- S- tagatulede paneel
- Xenonid
- Numbrituled Ledid
- Pikkade kelladega armatuur. ( õlirõhk, voltmeeter, kell )
- Toonklaas
- Kliima ( toimib! )
- 18 Valuveljed + 225/40/18 rehvid.
- Veojõukontroll
- Servotronic ( see vigur vist ei toimi, ning ei igatse ka ausalt-öeldes)
- Peegli soojendused
- Tagaklaasi soojendus ( ka päris ülbe lisa, siis ei hakka lükkajatel kätud külmetama )
- Puitdekoor
- Bose sound + AUX juhe kuhu nutiföön vajadusel järgi pista.
- Signa + immo kaakide jaoks.
Hetkel rohkem ei meenugi miskit, ju siis polegi muud.



|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 09.07.13 16:46
|
|
|
Täna töökaaslane mainis, et kui tema ees lapatsit vajutasin olevat sumpsist musta visand. Tööjuures uurisin, sumps on seest nagu peenikesi tahma tükke
täis. Tea kas küünlad hapud? Pill liigub ideaalselt. Tühikäik on paigas ja auto käib nagu siid. Küll aga salongis on tunda kerget võbinat tühikäigul.
Lasin ka kohapeal pilli piirajasse, mina ei näind küll mingi musta. Aga noh. Nii igaks petteks tuleks Eestis küünlad ära vahetada. ( Või teab keegi
kohe neti teel öelda mis võiks musta põhjustada? ) Kahju see tegevus ei tee. Huvipärast peaks põhja alla ka vaatama, et kas keegi on juba relakaga
Katidel kõrid läbi tõmmatud või siiski istuvad omadel kohtadel. Ülevaatus on küll alles Mais tehtud, aga kaks kuud oli aega Katide kallal vägivalda
kasutada. Loodame parimat!
Samuti siin soomes on mul aega otsida mõnd Eesti neti varuosa poodi, kust oleks mõtekas soetada mõlemad esimesed poritiivad.
|
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 09.07.13 16:51
|
|
|
Kui odavamalt tahad varuosi, siis www.alvadi.ee peaks olema sobiv koht.
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 09.07.13 17:06
|
|
|
Tänud! Kui see odav istub ilusti ning rebast kohe ligi võtma ei hakka siis ei näe mõtet rohkem eurosid nendesse tiibadesse suunata. Tänaval liigeldes
inimesed vaevalt aru saavad, kas mu esitiivad on kallima otsa omad või odavama poolsed. Päris mingit jama pole mõtet ka osta. Kuna värvimistööd ei ole
tänapäeval kõige odavamad ning kui juba maalrit vaja siis võiks tulemus olla kestev ja viisakas. 
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 09.07.13 17:16
|
|
|
Ise jahiks kasutatud originaal esitiibasid. Üldiselt kõrvu jäänud, et ei tule sealt Alvaldist eriti sirgeid ja istuvaid detaile, ning noh, b-osa on
siiski b-osa.
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 09.07.13 17:20
|
|
|
Olen ka kursis sellega, et kasutatud originaaltiivad oleks kõige kindlama peale minek. Küll aga pole neid nii lihtne leida korralike kasutatuid.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 09.07.13 17:40
|
|
|
Lihtne pole, aga pole ka võimatu.
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 15.07.13 08:15
|
|
|
Mure siis, nimelt kiirusel 140 lööb sellise vibra sisse üle kere. Kui pidurit vajutada ning kiirust alandada kaob ära. Velgedes asi ei saa olla. Mingi
sillaosa vast surnud? Oli ka vanal omanikul kunagi see probleem olnud, kuid kadus vahepeal ära. Nüüd lõi minu käes see taas välja.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 15.07.13 09:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresL
Mure siis, nimelt kiirusel 140 lööb sellise vibra sisse üle kere. Kui pidurit vajutada ning kiirust alandada kaob ära. Velgedes asi ei saa olla. Mingi
sillaosa vast surnud? Oli ka vanal omanikul kunagi see probleem olnud, kuid kadus vahepeal ära. Nüüd lõi minu käes see taas välja.
|
Variante on palju, üheks näiteks sillatalapuksid, siis pooltelje otsad, siis poolteljed ise jne jne, õnneks vist väga tihti see vibra sind ei sega (
ma loodan), seega oota, kuni hullemaks läheb, siis lihtsam leida.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 15.07.13 09:23
|
|
|
Tänud vastamast. Siis aimasin juba ise ka, 140´ga väga ei kupata. Kuid viga tuleb ära likvideerida.
|
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 15.07.13 17:24
|
|
|
Otsi viga sarniiridest pigem 
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 16.07.13 10:55
|
|
|
Pooltelg teeb krõk-krõk. Sai üks päev ilma muusikata sõita. Parempoolne tundub läbi olevat.
Loll küsimus, aga ega seal miskit praegu kohe ära ei pudene. Vaja täna Helsingist-Pärnu saada ikka. Muidugi ega ma maantee peal teda väga ei vääna.
Kiirused ka nii suureks ei kasva. Ohutus enne kõike siiski.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 16.07.13 11:48
|
|
|
Seda peab jah tunnetama, kui kõva see krõk krõk on. Kui ikka väga karm siis ära kurvides väga julgeks mine.
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 16.07.13 13:18
|
|
|
Tänud, ei miskit hullu ei ole. Aga on kuulda miskit siiski. 
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 18.07.13 09:22
|
|
|
Eile käisin Carstopis tõstuki peal selle pilliga. Kahjuks ei olnud sealne töömees just eriline proff. ( vabandused tema ees, kuid sellise mulje ta
mulle jättis. ) Seletasin talle ära, et mismoodi mul see kupatus siis ees krõksub ja kuidas suure kiirusega värisema hakkab. Keerutas seda ratast seal
nii ühtepidi kui ka teistpidi. Vaikus! Seletasin talle ka, et nii keerutades on üsna ebatõenäoline kui seal miskit krõksub. ( Siis peaks pooltelg /
otsad omadega üsna küpsed olema juba. ) Sest kui sõida ja gaasi lisada siis rakendub ka antud detailidele jõud. ( Puhas enda loogika muidugi ).
Diagnoosiks pandi siis, et välimine poolteljeots läbi, samuti üks õõtsapuks paremal pool läbi. Vasaku poole oma on näha, et vahetatud ja kenasti
terve. Nüüd nagu jääbki kripeldama, et ostan selle välimise poolteljeotsa ära. Ning peale vahetust selgub, et hoopis sisemine küpse. Need
poolteljeotsad maksavad märksa rohkem kui tanklates olevad lõhnakuused ja nii lampi neid vahetada pole ka väga mõtet mu arust? ( lemförder u.65€ )
Õõtsapuks usutavasti ei maksagi midagi. Miks aga lukksepp endast mulle mingit head muljet ei jätnud, oli see, et mehe kraevahele tilkus
jahutusvedeliku. Kuid mulle ta seda ei öelnud, et a´la tuleb vaadata kust läbi ajab vms. Pühkis peoga kaela puhtaks ja suundus tagasilda heebliga
väänama. :kill Igatahes jahutusvedeliku laseb läbi eest paremalt poolraami juurest kuskil. ( Koguneb raami alla ja siis see leke moodustab ajapikku
tilga ning mingi aeg suundub see maapinnale. ) Pole küll suur leke, kuid kardan et mõni voolik/klamber on väsinud ajapikku. Jahutusvedeliku veidi
paisupaagist kaob. ( Põhjus nüüd teada. ) Muidu autot on isegi remonditud ja hooldatud nagu näha. Sest sillaosas on jubinaid vahetatud ja seda oli ka
näha. Aga nagu arvata oligi, siis antud raha eest on eelmine omanik siiski katalüüsmuundurid omale võtnud. Sest on pandud otsetorud, ning keevitus
näis nii vinge ja värske justkui enne ostu oleks masin keevitusest otse minule toodud. Ja kuna küünlad vajavad ka vahetust ( veidi võbiseb tühikäigul ja peenestades pole minek päris see mis olema
peaks. ) Siis ei maksa imestada miks mul tagant mingit tumedat suitsu võib visata. Küll aga ei saand ma aru kus kohas sellel need lambdad asuvad. Kas
peaks nad olema enne või peale katalüsaatoreid? Igatahes küttekulu on normis ja ei tähelda muid anomaaliad.
Katsun leida mõne asjaliku vana, kes mul Reedel/Laupäeval vajalikud jubinad ära vahetab. Siis peaks tehniline pool muretu olema ja tuleb hakata
kosmeetika poolt veidi parendama. ( Esmalt esitiivad vahetusse. Ja siis vaatab kust mida värviga paremaks kannatab teha. Ülevärvida kogu kupatust küll
ei kannata kuidagi ega plaanigi. Sest selline autopede ka pole ning tegu tarbeesemega seega teatud armid on normaalsed. )
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 18.07.13 10:51
|
|
|
Lambdad peaks ikka enne katte olema ja suht koht väljalaske kollektori lähedal, sinul peale katte lambdasid vist lisaks ei peagi olema, uuematel
(kahjuks) on need küll olemas.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.13 21:13
|
|
|
Keegi unustas õõtsa kinni keeramata ?
|
|
|
Pikkpoizz
huviline
Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.
|
postitati 21.07.13 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresL
Mure siis, nimelt kiirusel 140 lööb sellise vibra sisse üle kere. Kui pidurit vajutada ning kiirust alandada kaob ära. Velgedes asi ei saa olla. Mingi
sillaosa vast surnud? Oli ka vanal omanikul kunagi see probleem olnud, kuid kadus vahepeal ära. Nüüd lõi minu käes see taas välja.
|
Mul siin Rootsis sama asi, 140 pealt jõhker vibra sees, lase või püksid täis. Käis Tartus carstopis kontrollis, mitte midagi ei leitud, enda
julgustuseks vahetasin esimesed kettad ja amordid ära. Tulemus null. Ajab hirmu nahka su poolassi purunemine, see ple kiirteel või tunnelis sugugi
lõbus. Samas ma rattaid välja keerates ja sõites ei tuvasta poolassi viga. Ainus mis häirib on see, et parem pool nagu vibreeriks hästi õrnalt
koguaeg.
Horsepower sells cars, torque wins races.
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 21.07.13 21:25
|
|
|
Soovitan soojalt üle vaadata. Sõites on tagajärjed üsna kurvad. Ma ehk homme saan kuidagi puksiirile lohistatud ja läheb masin tegemisse.
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 22.07.13 10:18
|
|
|
Sai transporditud puksiiriga ühte kohta, kus masin tehakse korda. Üks abivalmis foorumlane võttis patsiendi enda tohterdada. Kogu kupatus vaadatakse
üle ja kõik mis vahetust vajab, läheb ka vahetusse. Et ära hoida sääraseid jamasid. Tegu mu ainsa liikuriga ka ning pole aega ega viitsimist koguaeg
kuskil mingeid tükke lasta vahetada. Kui teha siis juba täiega. Puksiirile sikutades õnneks ei lõhkunud midagi ära, algul karstin et logar ja stange
saavad kannatada. Kuid siiski nii viltu ei väänand seda ratast ja läks asi suuremate kahjudeta
|
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 24.07.13 19:50
|
|
|
Esisild sai vahepeal lahti kakutud.. Kõik mis vigased jubinad olid läksid ka vahetusse, kerge kopipeist SR´ist..
Aga tore foorumlane Tanel1 kelle käes pill hetkel tegemises on, valgustab ka mind aeg-ajalt piltidega. ( ülimalt suured tänud talle. ) :hail
Rihmal on imelikud jäljed välimisel poolel. ( nagu pildil näha, huvitav, millest need tingitud? )

Klapikambrikaane tihend on pildi järgi asendatud silikooniga? :? Krt, see tihend peaks antud isendi juures üks odavamaid asju olema. ( mõistmatuks
jääb selline ponograafia ) Teise klapikambrikaane vahelt tuvastas Tanel ka õlilekke. ( Tuleb usustavasti see rihm ja kaanetihendid ära vahetada.
Rihmaga siis ka rullikud jne jne. Nii see lumepall veerema hakkab )

Ühesõnaga, auto kallal on käinud potssepp. Kelle ametialased teadmised on siiani pälvinud vaid savi ja veega, ning sitta on tehtud silikooniga. Nii ka
antud isendil. Aga kuna mu eelmised läbielamised veel õnnetuma V6 A4´jaga on olemas, siis selle pornograafia likvideerimine on võrreldes vanade
aegadega köki-möki. Vastutasuks pornograafilistele lahendustele vastan vastupidiselt - See Audi saab korda just temale ettenähtud jubinatega. Ehk
silikoon asendadake õige tihendiga jms. Mu silmis see 2,8 142kw. ei neela seda kütust niipalju, et peaks hakkama hoolitsuse kohapealt kokku hoidma. (
mu arvates maksab see silikooni pudel rohkem kui õige tihend. ) Kahju, et leidub sellised sossseppasi, kes tõesti saiakattega üritavad esiklaasi
kerekülge saada. Igatahes kui pill jalul, siis järgmised teostused saavad
juba peagi teoks, mina püssi põõsasse ei viska ja pornograafia jääb siiski enda magamistoa seinte vahele. 
  
|
|
|
|
altsu00
huviline
Registreerunud 31.07.08
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 2013 3.0 TDI
|
postitati 24.07.13 21:02
|
|
|
Antud raha eest mis sa selle masina said ei maksagi midagi enamat oodata
Mina ostsin ta 2010 aastal 40ndates abielupaari käest. Nemad ostsid selle paar aastat enne mind u. 80 000 krooniga. Tehnika oli väga heas korras kuid
kere oli juba siis halvas seisus ja lohakalt oli värviparandusi tehtud. Peale ostmist sai tehtud kohe rihmavahetus, rohkem midagi märkimisväärset ei
teinud ja polnud ka vajadust. Katalüsaatorid olid juba 2010 otsas omadega, torud läksid asemele.
Selline oli ta minu ajal:


Edu ja pikke kilomeetreid, jään lootma et sellest Audist saab veel asja 
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 25.07.13 20:02
|
|
|
Auto taas liikumisvõimeline. Vahetusse läksid kõik mis vahetust vajasid. Nüüd vaikne ning ilma krõksumiseta lausa lust sõita. Otsin esitiibu, mis
oleksid ilma roosteta ja mõlkideta. Pakkumisi võib teha PS´i teel. Pakuti ka hea hinnaga Audi 100 tiibasid. Kuid ma ei tea kas need 1:1´le istuvad?
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |