Klubiliikmete teemadest oleks sa selle isegi leidnud, mul lihtsalt pole olnud vajadust enda auto teemas olevat postitust DIY alla kopeerida.
Eesmärgiks oli siis kaotada ära see ajanäitaja millest niikuinii suuremat kasu pole, ning asendada õlirõhu kellaga. Et mul on tegu Essiga ei olnud
õlirõhu kella doonor masina valik just eriti suur ega ka saadavus. Mustade kelladega maisna puhul oleksin kaalunud ka digikella lisamist, kuid S-i
puhul pole sellise auguga tahokat kuskilt võtta, ning ma ei taha ka katsetamise pärast täiesti korralikku tahomeetrit ära lõhkuda.
Jupid mis sai kokku varutud:
- S4 lisakellad
- 200 20v lisakellade trükiplaat, kuid ilmselt sobib iga C3 oma millel kolm kella olemas
- Õlirõhu andur
- SMD B8.5 punased pirnid
- Üks UK lisakellade plastraam doonoriks
- 220v lisakellade tagumine kate
Tükke oli mul piisavalt, siis sai kõike nii tehtud, et vajadusel saaks originaal olukorra taastada. Esimese asjana sai 220v trükiplaat sobivasse mõõtu
viilitud, parempoolne äär on veidi suur, aga kuna seal ühtegi rada ei jookse, siis kasutasin lihtsalt liivapaberit ja lihvisin üleliigse nurga maha.
Samuti tuli puurida 2 kruviauku mis kohe kuidagi ei kattunud, üks neist jooksis läbi puhta osa ja teine ühe laia maanduse raja, viimasest läbi minev
kruvi jooksis mõlemas suunas plastikusse ja seepärast ei hakanud sinna mingit erilist lahendust tekitama. Korraga sai ka paar joodet ära korrastatud
mis hakkasid kergelt külmaks muutuma.
Pildil on hetkel ümberlõigatud C4 kate, praeguseks on asendatud korraliku C3 omaga.

Edasi võtsin S4 kellade plaadi ja varuosadeks hangitud UK oma, varuosaplaati on tegelikult ainult selleks vaja, et sealt üks kate ümber tõsta. Kella
kohapeal pole seda katet mis teistel kelladel on, kuid valgustuse erinevuste vähendamiseks mõtlesin selle ikkagi panna. Järasin käepäraste vahenditega
doonorist sobiva tüki ja pärast mõningast viilimist ja sobitamist oli sobiv kate valmis. Kinnitasin piisava koguse kuuma liimiga. Pildilt küll tundub
nagu oleks see veidi viltu jäänud kuid tegelikult jäi ilusti joonde ülejäänud kahega.
 
Edasi sai asjad juba prooviks kokku laotud ja juhtmed ära ühendatud. Ühendamiseks kasutasin järgnevat skeemi:
S6 - 220v
1 - tühi
2 - tühi
3 - 1
4 - 2
5 - 3
6 - 4 (roheline - must)
Pistikutel numbreid peal pole, seega tasub lihtsalt äärmised värvid meelde jätta millest tagasi ühendada.
Pildilt on näha ka hästi kerge toonierinevus S4 ja S6 kellade vahel, aastad pleekimist erinevates autodes ja kohtades on oma töö teinud, ning sellist
väikest erinevust pole kuidagi võimalik vältida. Õnneks on päevavalguses toonivahe minimaalne, tõenäoliselt on autos sees see isegi teadjale juba
piisavalt raske märgata.
 
Viimasena tuli valgustus korda teha. Teatavasti on S4 kellad veidi oran˛imad kui S6 omad ja asja võimalikult ühtlasena hoidmiseks läksid käiku punased
SMD Ledid. Kuigi ma lootsin kõik valgustid nendega asendada, siis tegelikkuses said Ledid endale ainult väikesed kellad, suured läksid liiga
laiguliseks. Lõpptulemus tuli igastähes hea, karjuvat tooni või heleduse vahet S6 kellade ja S4 kella vahel pole. Ainuke märgatav erisus on see, et S4
osuti on minule arusaamatul põhjusel tuhmim ja seda ka pirnidega.

Et oleks raskem!
|
|