Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100/A6 c4 analoogkella asendamine lisanäidikuga. (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 4325)
H.B
huviline



Registreerunud 16.05.11
Asukoht: Jõgeva/TLN
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.13 21:09 Tsiteeri
Audi 100/A6 c4 analoogkella asendamine lisanäidikuga.



Tere, panin oma C4 kerega Audi 100-le A6 pikad kellad.
Kõik toimib (imelikul kombel hakkas isegi voltmeeter tööle ja tundub,et edastab õiget infot).
Kuid tunnen ´puudust´ õlirõhust, mis vanade kellade külge jäi.
Idee oleks analoogkell asendada siis kas voltmeetri või õlirõhuga, lähemal vaatlusel selgus, et õlitemp ja õlirõhk on plaadi peale joodetud. Seega, kas selline asi on väheste vahenditega võimalik või pean ma selle mõtte maha kandma.
Kas lisakellade tõstmine 100 plokist a6 plokki jätab info õigeks (tõstsin korra ümber ja justkui tundus,et õlirõhk oli liiga kõrge)?

Foorumi otsingus midagi konkreetset ei leidnud ja kui keegi leiab guugeldades mingigi õpetuse, on see vägagi teretulnud.

Täname.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 04.07.13 21:38 Tsiteeri


Klubiliikmete teemadest oleks sa selle isegi leidnud, mul lihtsalt pole olnud vajadust enda auto teemas olevat postitust DIY alla kopeerida.

Eesmärgiks oli siis kaotada ära see ajanäitaja millest niikuinii suuremat kasu pole, ning asendada õlirõhu kellaga. Et mul on tegu Essiga ei olnud õlirõhu kella doonor masina valik just eriti suur ega ka saadavus. Mustade kelladega maisna puhul oleksin kaalunud ka digikella lisamist, kuid S-i puhul pole sellise auguga tahokat kuskilt võtta, ning ma ei taha ka katsetamise pärast täiesti korralikku tahomeetrit ära lõhkuda.

Jupid mis sai kokku varutud:

  • S4 lisakellad
  • 200 20v lisakellade trükiplaat, kuid ilmselt sobib iga C3 oma millel kolm kella olemas
  • Õlirõhu andur
  • SMD B8.5 punased pirnid
  • Üks UK lisakellade plastraam doonoriks
  • 220v lisakellade tagumine kate


Tükke oli mul piisavalt, siis sai kõike nii tehtud, et vajadusel saaks originaal olukorra taastada. Esimese asjana sai 220v trükiplaat sobivasse mõõtu viilitud, parempoolne äär on veidi suur, aga kuna seal ühtegi rada ei jookse, siis kasutasin lihtsalt liivapaberit ja lihvisin üleliigse nurga maha. Samuti tuli puurida 2 kruviauku mis kohe kuidagi ei kattunud, üks neist jooksis läbi puhta osa ja teine ühe laia maanduse raja, viimasest läbi minev kruvi jooksis mõlemas suunas plastikusse ja seepärast ei hakanud sinna mingit erilist lahendust tekitama. Korraga sai ka paar joodet ära korrastatud mis hakkasid kergelt külmaks muutuma.
Pildil on hetkel ümberlõigatud C4 kate, praeguseks on asendatud korraliku C3 omaga.

http://www.pasun.ee/audi/S6_kellad/IMG_1437_pisi.jpg

Edasi võtsin S4 kellade plaadi ja varuosadeks hangitud UK oma, varuosaplaati on tegelikult ainult selleks vaja, et sealt üks kate ümber tõsta. Kella kohapeal pole seda katet mis teistel kelladel on, kuid valgustuse erinevuste vähendamiseks mõtlesin selle ikkagi panna. Järasin käepäraste vahenditega doonorist sobiva tüki ja pärast mõningast viilimist ja sobitamist oli sobiv kate valmis. Kinnitasin piisava koguse kuuma liimiga. Pildilt küll tundub nagu oleks see veidi viltu jäänud kuid tegelikult jäi ilusti joonde ülejäänud kahega.

http://www.pasun.ee/audi/S6_kellad/IMG_1443_pisi.jpghttp://www.pasun.ee/audi/S6_kellad/IMG_1446_pisi.jpg

Edasi sai asjad juba prooviks kokku laotud ja juhtmed ära ühendatud. Ühendamiseks kasutasin järgnevat skeemi:
S6 - 220v
1 - tühi
2 - tühi
3 - 1
4 - 2
5 - 3
6 - 4 (roheline - must)
Pistikutel numbreid peal pole, seega tasub lihtsalt äärmised värvid meelde jätta millest tagasi ühendada.

Pildilt on näha ka hästi kerge toonierinevus S4 ja S6 kellade vahel, aastad pleekimist erinevates autodes ja kohtades on oma töö teinud, ning sellist väikest erinevust pole kuidagi võimalik vältida. Õnneks on päevavalguses toonivahe minimaalne, tõenäoliselt on autos sees see isegi teadjale juba piisavalt raske märgata.

http://www.pasun.ee/audi/S6_kellad/IMG_1452_pisi.jpghttp://www.pasun.ee/audi/S6_kellad/IMG_1449_pisi.jpg

Viimasena tuli valgustus korda teha. Teatavasti on S4 kellad veidi oran˛imad kui S6 omad ja asja võimalikult ühtlasena hoidmiseks läksid käiku punased SMD Ledid. Kuigi ma lootsin kõik valgustid nendega asendada, siis tegelikkuses said Ledid endale ainult väikesed kellad, suured läksid liiga laiguliseks. Lõpptulemus tuli igastähes hea, karjuvat tooni või heleduse vahet S6 kellade ja S4 kella vahel pole. Ainuke märgatav erisus on see, et S4 osuti on minule arusaamatul põhjusel tuhmim ja seda ka pirnidega.

http://www.pasun.ee/audi/S6_kellad/IMG_1457.jpg


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.9% - SQL: 36.1%]