Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2005 a 3,0 td 165 kw Vag-com veakood P3348 - 005 - Electrical Malfunction (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2708)
Rtuning
huviline



Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.13 09:14 Tsiteeri
2005 a 3,0 td 165 kw Vag-com veakood P3348 - 005 - Electrical Malfunction



Tere,
Mure selline, et viskas keset sõitmist turbo plastist toru ja kummi lõdviku ühenudest lahti. Ennem seda u 10 km jooksul sõitsin 3-4 korda mõnest masinast mööda (85-120 km/h) vaatasin, et suitseb rohkem kui tavaliselt. Viimane möödasõit oli efekt võimas, olin teise autoga kõrvuti kui käis paras pauk/mütakas ja tee oli paksu musta suitsu täis :) ja seal minu sõit lõppes.
Mõni päev ennem(u.20 km ennem) oli juhus, kus vajutasin lapatsi põhja (oli vist 2 käik sees) ja peale möötori pöörete tõusmise muud efekti polnud (auto lihtsalt kustus ära. Lasin siis pöörde maha ja mõne sekundipärast sõitis normaalselt edasi.

Mis olen teinud:
Panin lõdviku kinni ja proovisin vea kustutamist, kuid ei kustu ära. (kustutab ära, kontrollin uuesti ja näitab jälle seda sama viga. Sõitsin, kuid minekut ei ole. Proovisn pikemat kiirendust ja kiirendamisel on turbo hääl teine (uimane masin ja vilina/undamise segune hääl) ja tulemusek efektne mütakas,lahtine toru/voolik ja must suits keset linna:)
u 6000 km tagasi on HMK autos uus soft peale pandud ja DPF ka enam pole. Siiani on masin sõitnud hästi, suts rohkem musta suitsu tuleb ainult kiirendamisel.

Mis selle vea põhjustab

1 Fault Found:
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 005 - Electrical Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 29
Mileage: 180031 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 1785 /min
Torque: 409.5 Nm
Speed: 90.7 km/h
Temperature: 85.5°C
Duty Cycle: 67.5 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 12.6 %


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.06.13 12:38 Tsiteeri


Päris palju nalja pakub see sulle ma vaatan.
Arvad, et asi läheb ise korda, kui elu eest edasi peenestad seda?

Parimal juhul on vaja sisselase üle survestada ja rõhulekked korda teha. Halvimal juhul on uut turbot vaja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rtuning
huviline



Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.13 15:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Päris palju nalja pakub see sulle ma vaatan.
Arvad, et asi läheb ise korda, kui elu eest edasi peenestad seda?

Parimal juhul on vaja sisselase üle survestada ja rõhulekked korda teha. Halvimal juhul on uut turbot vaja.


Naljast on asi oi, oi kui kaugel. Olen sinna masinasse pannud viimase 6500 km jooksul rohkem kui 4000 eur.
Sellepärast rohkem ei soovi seda ka niisama enam remonti viia, ennem kui tean mis ja kus võib asi olla.
Täpsusta palun seda sisselaske survestamise asja.
Tänan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.06.13 04:52 Tsiteeri


Turbo geomeetriat juhitakse sellel ju elektriliselt. Alusta sealt. Tavaliselt läheb selle vea puhul mootor avariireziimi ja pöörded ning jõud piiratakse. Hiljuti oli mul ühe Q7-ga sama lugu, tagasidet aga muidugi ei saanud, kuidas lahenes asi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rtuning
huviline



Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.13 12:01 Tsiteeri


Turbo geomeetria, kuidas/kus seda kotrollida saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.13 12:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rtuning
Turbo geomeetria, kuidas/kus seda kotrollida saab?



Kui oled Tallinnas, siis näiteks Flameko.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.13 12:25 Tsiteeri


See, kes remontima hakkab peab vähemalt sellest üle olema;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19804/P3348/013128


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.06.13 15:59 Tsiteeri


Seda viga loobib ka jumala eduliselt, kui sisselase tihe ei ole.
Ei pea üldse olema midagi turbol viga. Vaatab, et rõhk ei ole õige ja lööbki selle vea sisse.

Mitmel autol näinud seda... aga võib vabalt ka aktuaatori teema olla või turbo teema.
Foorumis ei ole midagi teha, peab näpud õliseks tegema ja hakkama kontrollima järjest asju.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 06.07.13 19:03 Tsiteeri


Tänapäeval remonditakse autosid interneti kaudu:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kevinjoe
huviline



Registreerunud 19.12.11
Kasutaja on eemal


postitati 06.07.13 20:14 Tsiteeri


Endal oli sama probleem. Lahenduseks oli uus turbo geomeetria servomootor. Peale paigaldust vaja kindlasti teha adaptsioon.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.9% - SQL: 72.1%]