Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: torsen difrid sildadel (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 5570)
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 21.01.05 17:13 Tsiteeri
torsen difrid sildadel



Huvitab selline asi, et millistel audidel on peale keskdifri ka sildade difrid torsen tüüpi.

Teine küsimus mismoodi on lahendatud audi 80 quattro difrid.

Suur suur tänu info eest.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 21.01.05 18:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Huvitab selline asi, et millistel audidel on peale keskdifri ka sildade difrid torsen tüüpi.

Teine küsimus mismoodi on lahendatud audi 80 quattro difrid.

Suur suur tänu info eest.


Sildadel on torsen minu mälu järgi vaid V8 tagasillal (lisaks siis keskdifrile). 80-l keskmine torsen, ülejäänd tavalised.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 21.01.05 21:42 Tsiteeri


Selle lehe lõpus on täpsed veotüübid kõigi Quattro generatsioonide kohta:
http://www.ibiblio.org/tkan/audi/usmodels.html


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 22.01.05 08:52 Tsiteeri


Tänu väärt info eest, seega kui djuunida tahta siis peab sebima v8 tagasilla! On kellegil aimu kuida näiteks see v8 tagasild audi 80 nele sobib ?


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.01.05 18:25 Tsiteeri


kui keevitad esiustest tahapoole V8 tagaosa,siis sobib nigu näpp ninna.
Muidu aga ei lähe mette.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 22.01.05 21:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
kui keevitad esiustest tahapoole V8 tagaosa,siis sobib nigu näpp ninna.

Millegipärast arvan, et sellisel juhul ei sobi pikkuse poolest jälle olemasolevad kardaanid.
Kuid väga huvitava disainiga masina võiks muidu saada.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 23.01.05 08:15 Tsiteeri


Näiteks mina tean et vw puhul silla poldid kattuvad väga paljudel juhtudel. Ning syncro tõstmsiel tavalsiele kerele on vaja ainult taga põhja yks osa ära vahetada.

Seega kui on juba 80 quattro kas siis tõesti peab mingi elu palju ümber ehitama ? lisaks kasutada võib ju 80 pooltelgi taga jne kas keegi pole proovinud sellist swapi?

veel huvitab kuida huvitav auto hakkab libedal käituma on siin mõni v8 mees kes kirjeldaks juhitavust võõrreldes yhe torsen difriga autoga :)

Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
kui keevitad esiustest tahapoole V8 tagaosa,siis sobib nigu näpp ninna.
Muidu aga ei lähe mette.:D



Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 23.01.05 11:36 Tsiteeri


V8 tagadiffer võiks täitsa sobida kui kasutad ainult diffrit st. korpuse ja taldriku jne. jätad endiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 23.01.05 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
veel huvitab kuida huvitav auto hakkab libedal käituma on siin mõni v8 mees kes kirjeldaks juhitavust võõrreldes yhe torsen difriga autoga :)

Ma pole tegelikult siiani arusaanud, mis on selle asja mõte? Sest kui Sa liikled linnas, siis pole nagunii vahet, kas auto on ühe- või neljarattaveoline. Ning mis peaks olema torseni eelis lukustatava vabadifri ees? Mu enda autol on keskel torsen ja taga lukustatav vabadiffer, kuid ma eelistaksin pigem kahte lukustatavat difrit. Sest kui mul on vaja, siis saan ju panna lukku, aga kui vaja ei ole, siis on üsna pohlad, milline ratas parasjagu veab... Aga oleksin kohe väga õnnetu, kui mul oleks tagasillal lihtsalt torsen. Ehk valgustad ka seda, mida Sa täpselt taga ajad selle ümberehitusega? Siis ehk osatakse pakkuda ka paremaid lahendusi


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 23.01.05 16:03 Tsiteeri


karmimat teelpüsivust ajan taga, suuremla kiirusel kruusateel ja ka asfaldil kuna 2x torsen surub oma sõrad kõvasti paremini pinnasessse ! Vot selline oli minu mõte. Kui akkan sellist ymber ehitust tegema siis plaanin kusagil 250kw saavutada projektiga või tiba rohkem seleks oleks vaja et masin oiaks lausa amastega teest kinni sest mudu on temaga mõtetu rallida ju :D

Aga esilagu uurin lihtsalt mis toimub ja kuida ja miks.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 28.01.05 11:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Ma pole tegelikult siiani arusaanud, mis on selle asja mõte? Sest kui Sa liikled linnas, siis pole nagunii vahet, kas auto on ühe- või neljarattaveoline. Ning mis peaks olema torseni eelis lukustatava vabadifri ees? Mu enda autol on keskel torsen ja taga lukustatav vabadiffer, kuid ma eelistaksin pigem kahte lukustatavat difrit. Sest kui mul on vaja, siis saan ju panna lukku, aga kui vaja ei ole, siis on üsna pohlad, milline ratas parasjagu veab... Aga oleksin kohe väga õnnetu, kui mul oleks tagasillal lihtsalt torsen. Ehk valgustad ka seda, mida Sa täpselt taga ajad selle ümberehitusega? Siis ehk osatakse pakkuda ka paremaid lahendusi


Linnas liigeldes on ikka vahe, kas esi- või neljaveoline, mul kippus isegi suvel esiveolisega vasakpöördeid tehes ikka ratas ringi minema, eriti vihmaga.
Pidevalt lukus difriga on kehv sõita, pöörata saab vaid külge ette ajades või väga väikese hooga, sõidu ajal lukku pidevalt sisse-välja plõksida on ka üsna kohmakas. Asfaltil suurema hooga täesti lukus difriga pöördeid tehes ei ela transmissioon ilmselt eriti kaua, samas suure võimsuse puhul oleks kiirendamisel jälle hea, kui differ lukus.
Igatahes mulle meeldib torsen rohkem, kui tavaline.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 28.01.05 16:52 Tsiteeri


Tegelt ei mõelnudki täisblokkdifrit, vaid mingit sellist mis osaliselt pidurdab, näiteks 40%! Siis keerata saab aga kui libisema kipub, siis mingist hetkest hakkab pooma. Ilmselt selline lahendus oleks parim taga pool libiasev keskel torsen ees torsen. saab parima pidamise ja sõidumõnu :P
Kas mõnedel on ka esi sild torseniga jagatud ?


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 29.01.05 13:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Kas mõnedel on ka esi sild torseniga jagatud ?


Hummeril vist on.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diversion
meeskond

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q C4 & A80 B4 & ur90q B2 & UR

postitati 30.01.05 08:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Kas mõnedel on ka esi sild torseniga jagatud ?


Internet on meie sõber ja google-s esimene vastus torsen-ile on:
http://www.torsen.com/oem.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 30.01.05 18:07 Tsiteeri


siinkohal mõtlen ikka audisi :D Antud lehel polegi näiteks v8 sat ja kuulsin et mingitel audidel on isegi esi sillas torsen peab täpsusatama!


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 30.01.05 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
siinkohal mõtlen ikka audisi :D


Audide kohta vastas krahv juba, et ainult V8-l ja ainult taga:P


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 11.02.05 16:34 Tsiteeri


keegimees rääkis, et mignitel ka ees :S on kellegil aimu :P või kas saab seda kuidagi sinna aretada, ilma mingit miljoni välja käimata!


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.12.10 14:19 Tsiteeri


Tõstaks vana teemat. Kas kellelgi on v8 tagadifrit kõige korpuse ja mänguga vedelemas masinast eemal? Sooviks sellest igast küljest kasvõi pilte mõningate mõõtmetega, kui mitte asja ennast. Sobib ka vanema kooli PT ehk 3.6 v8 moto ja automaatkasti otsas istuv tagadiffer. Koodideks AFV või AXZ. Vaev saab tasutud!

Ise vahtisin isendile mingi aeg otsa, aga jäi tänu ajapuudusele mõõdistamata :(.

Tänud ette!


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ViljarS
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Focus RS 2010

postitati 22.12.10 14:29 Tsiteeri


Endalgi sai tagumise tiffri sisu vahetatud V8 torseni vastu ja auto juhitavus muutus ikka täielikult. Auto on normaalselt ülejuhitav.
Et kui tahad ikka keerata libedaga kurvi, siis anna ainult peale ja auto keerab. Eelmise tiffriga aga kippus otse minema.
Igatahes sai vahepeal ka uuesti tavalise tiffriga sõidetud ja no kirusin koguaeg, et krt saaks selle torseni alla tagasi:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 22.12.10 14:36 Tsiteeri


Ise vahepeal lasin omal käigukasti (200 torsen kast 88-92) ette paigaldada torseni (kast ootab riiulis alla panemist) ja lukuga kasti sisse on teda kah ette paigaldatud.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.10 14:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tõstaks vana teemat. Kas kellelgi on v8 tagadifrit kõige korpuse ja mänguga vedelemas masinast eemal? Sooviks sellest igast küljest kasvõi pilte mõningate mõõtmetega, kui mitte asja ennast. Sobib ka vanema kooli PT ehk 3.6 v8 moto ja automaatkasti otsas istuv tagadiffer. Koodideks AFV või AXZ. Vaev saab tasutud!

Ise vahtisin isendile mingi aeg otsa, aga jäi tänu ajapuudusele mõõdistamata :(.

Tänud ette!

Mul peaks maal keldris olema noid lausa 2 tk, panen omale meeldetuletuse telefoni, et neist reedel pilte teeksin (muidu unustasin lihtsalt ära).
Mis punktide vahel sul neid mõõte vaja on? saan miskit täpsemat äkki ära mõõta...
Tsitaat:
Algselt postitas: SamzikIse vahepeal lasin omal käigukasti (200 torsen kast 88-92) ette paigaldada torseni (kast ootab riiulis alla panemist) ja lukuga kasti sisse on teda kah ette paigaldatud.

Mis torsen sinna ette siis üldse läheb? ja veelgi rohkem huvitaks mismoodi???:D miskeid pilte äkki asjast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timmu
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.03
Asukoht: Tln.
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Q

postitati 22.12.10 15:21 Tsiteeri


Enda auto teemas kunagi küsisid ja mina vastasin :

"Et torsenit sisse saada on vaja torsenil ühepoole laagri koht vana diffri järgi treida.

Forsin pakkus ühes teemas laagri koha kaane välja lõikamist ja uuele keevitamist. Ise mõtsin , et torseni treimisega saan alles jätta org. mõõtu juhuks kui midagi peaks juhtuma siis avatud differ tagasi"

Ehk siis ühelt poolt peab torseni treima uue laagri järgi. 45,2 mm. pealt 41 mm-le.
Mul tekkisid probleemid flantsidega ( millised ei mäleta täpselt - vist poos vana flantsiga kinni ) ja panin V8 flantsid. Kuna v8-l on suurema läbimõõduga siis sai aretadud sinna ka nn."custom" sisemised veovõlliotsad VW T4 omadest ( neil pidi siis sisemist kuulipesa õhemaks freesima -a 2mm, et stopperit paigaldada. )

Tagant järgi on viie näpu töö.:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 22.12.10 16:00 Tsiteeri


On keegi jõudnud katsetada selist varianti, et panna ette lukustatav differ?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.10 16:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Timmu
Enda auto teemas kunagi küsisid ja mina vastasin :

"Et torsenit sisse saada on vaja torsenil ühepoole laagri koht vana diffri järgi treida.

Forsin pakkus ühes teemas laagri koha kaane välja lõikamist ja uuele keevitamist. Ise mõtsin , et torseni treimisega saan alles jätta org. mõõtu juhuks kui midagi peaks juhtuma siis avatud differ tagasi"

Ehk siis ühelt poolt peab torseni treima uue laagri järgi. 45,2 mm. pealt 41 mm-le.
Mul tekkisid probleemid flantsidega ( millised ei mäleta täpselt - vist poos vana flantsiga kinni ) ja panin V8 flantsid. Kuna v8-l on suurema läbimõõduga siis sai aretadud sinna ka nn."custom" sisemised veovõlliotsad VW T4 omadest ( neil pidi siis sisemist kuulipesa õhemaks freesima -a 2mm, et stopperit paigaldada. )

Tagant järgi on viie näpu töö.:D

Mul jääb hetkel segaseks kas jutt on siin tagadiffrist või esimesest?
Et kui ikka esimesest siis mis masina torsen sinna sisse siis pannakse üldse? või ongi V8-l ka ees torsen???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.12.10 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Mul jääb hetkel segaseks kas jutt on siin tagadiffrist või esimesest?
Et kui ikka esimesest siis mis masina torsen sinna sisse siis pannakse üldse? või ongi V8-l ka ees torsen???

Minul vaja ikka tervet tagumist. Kui oled huvitatud ühest lahti saama, siis anna märku :). Tegelikult vaja ühel sama ülekandega tagasillal open diffist lahti saada kas siis sisu või kogu kupatuse näol, aga hetkel pole endalgi head mustandit, millelt soovitud mõõdud saaks näidiseks panna. Jaanuaris on üks isend minu poole liikumas, aga seisukord pidi suht kehva olema ja karta on et pean kas kahest ühe kokku panema või hakkama lahti lammutama ja ümberehituse ette võtma. Üks open diff on samuti doonoriks tulemas - hetkel veel auto all.

Mul point selles, et lukuga diffe pole eriti võtta 37:9 ülekandega. Enamus pärit s4 at alt ja nendega pole mul midagi teha.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.8% - SQL: 52.2%]