Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C3 1.8 - 1988 - kevin68 (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1308)
kevin68
huviline



Registreerunud 20.05.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3

postitati 19.06.13 12:00 Tsiteeri
Audi 100 C3 1.8 - 1988 - kevin68



Tervist, sai siis toodud endale paar kuud tagasi selline sigar, siiamaani olen asjaga rahul olnud. Tuues toimis kõik peale spidomeetri kenasti, kuid ükspäev tuli täitsa tühja kohapealt piduritele õhk sisse. Kuskil leket iseenesest pole ning pidurivedelik ära ei kao. Teine asi mis juhtus oli see et summuti hakkas läbi laskma pükste juurest, seda kohta oli varem ka lapitud ja nüüd sai see uuesti üle keevitatud ja pastaga kokku lõõdud, nüüd jäi vist asi ka pidama ja teeb täitsa viisakat häält. Karburaatori padi oli ka täiesti läbi, see sai ka uus ostetud ja ära vahetatud.

Algul kui auto sain oli asi jõle uimane, linna vahel sõites pidi ikka suht tihti 1,2,3 käik pedaali põhja suruma et teistele jalgu ei jääks. Töökojas sai uurima hakatud ja tuli välja et gaasitross polnud õigesti kinni, peale probleemi lahendamist oleks nagu teine mootor vahel olnud. :D Sillad tuleks ka üle käia kuna maanteel on auto üsna korralikult undama hakanud.

Ostes sain kaasa ka mingisuguse esistange lisa ja see sai ka külge poogitud, minuarust ilma näeb isegi parem välja aga kuna ta kundepoolsesse nurka eelmise omaniku poolt metalliposti saanud siis on esipõll nurgast suht lapergune, aga lisa varjab selle ilusasti ära. Muidu on kere tsingitud ja rooste praktiliselt puudub, ruumi on ka autos ülipalju.

Tegemist autoga jagub ja ilmselt üsna pikaks ajaks, kuid eks aeg näitab mis saama hakkab.

Mõned pildid ka:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/408/348/01021742456e11a.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/410/117/01025586355b06b.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/410/117/0102558641fc10e.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 19.06.13 12:04 Tsiteeri


Värv on sama, minu omaga aga salong ja mootori ruumis on palju asju ikka kapitaalselt teistsugused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
majanduskriizz
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4000S; A80Qx2

postitati 19.06.13 12:24 Tsiteeri


Tundub sile masin. Stange lisa võiks olla kerevärvi, siis läheks vist paremini kokku ;)


80-ndatel lõppes autode tootmine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
plz
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR

postitati 19.06.13 14:26 Tsiteeri


Sts - kui sa võrdled libe- ja karelink sigareid, siis neil peabki praktiliselt kõik erinev olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StS
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 1984

postitati 19.06.13 15:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: plz
Sts - kui sa võrdled libe- ja karelink sigareid, siis neil peabki praktiliselt kõik erinev olema.

Just seda mõtlengi, sest viimase otsa sigarid olid üleminek C4 kerega mudelile. Vana sigar on selle kõrval nagu öö ja päev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.6% - SQL: 77.4%]