atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 15.06.13 20:19
|
|
|
Audi A6 2.5 tdi 85 kW anomaaliad
Sõidukiks C4 kere peal A6 2.5 tdi. Nimelt hakkas täiesti tühja koha pealt jukerdama. Probleem seisneb selles, et gaasi vajutades pöörded kohe ei
tõuse, ehk nagu ei reageeri pedaalile, siis aga tõusevad järsku pöörded ja gaas jääb peale. Arvuti annab järgmised veakoodid:
00513 – engine speed sensor (G28) 03-10 - no signal – intermittent
00552 – potentiometer for air flow meter (G19) 27-10 – implausible signal – intermittent
00777 – accelerator position sensor (G79) 27-10 – implausible signal - intermittent
Arvutiga vaadates accelerator position sensor nagu töötaks, kuna gaasi vajutades acceleration position protsent muutub, kuid pöörded ise ei tõuse.
Tõmbasin tagant ära proovi mõttes ka õhulugeja pistiku, kuid see ei muutnud midagi. Sai vahetatud kütusefilter, ei mingeid muutusi (võtturi üritan
homme igaks petteks üle vaadata ja ära puhastada). Ise kaldun arvama, et viga on pumba elektroonikas. Või võib sellist jama korraldada ka viga andnud
väntvõlli asendi andur? On kellegil olnud taolist probleemi ?
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.13 06:35
|
|
|
Kas veakoodid ära proovisid kustutada? Ehk on mõni viga veel vanast ajast.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 16.06.13 06:40
|
|
|
Kustutasin ära, tulid tagasi. Vanast ajast ei tohik ükski viga olla.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 16.06.13 07:56
|
|
|
Kõike neid väärtusi saab ju eraldi vaadata, kas toimivad.
Ega pole hiljuti masinaga mingeid erilisi remondi töid tehtud ja mingid juhtmed viga saanud.
|
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 16.06.13 08:06
|
|
|
Pole olnud mingeid erilisi remonttöösi. No ilmselt õhulugeja ei saa sellist nalja teha, kuna pistik tagant ära võttes midagi ei muutu. Nagu öeldud
siis gaasiasendi andur töötab (Vag-Com näeb asendi muutumist ja kuvab seda õigesti). Engine speed sensorit saab kuidas vag comiga testida ? Proovin
täna ka vända asendi anduri pesast välja võtta ja ära puhastada.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 16.06.13 18:20
|
|
|
Täna sai puhastatud paagi sõel (mis oligi tegelikut täiesti puhas) ning sai pesast välja võetud ja üle vaadatud väntvõlli asendi andur. Need tegevused
auto käitumist ei mõjutanud. Küll aga parandas olukorra küttekoguse sättimine. Keerasin veidi kütust maha ja auto sõidab jälle nii nagu varem. Tundub
et peab siiski pumbapea vahetuse ette võtma. Seega minu poolt võib lugeda teema lõppenuks. Ilmselt on praegune pumbapea ikkagi liialt kulunud
(väljendub ka soojast peast pikas käivitumises)
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.13 19:58
|
|
|
Mulle jääb arusaamatuks kuidas saab pumba kaas ära kuluda. Äkki pead silmas pumbapead, kuhu pihustitorud kinnituvad?
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 16.06.13 20:00
|
|
|
Jah, pean silmas siiski pead, läksid endal asjad segamini
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.13 20:13
|
|
|
Siit tekib järgmine küsimus - kas kulunud pumbapea võib tõesti põhjustada kolme anduri vea esiletulekut?
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 16.06.13 20:15
|
|
|
Tõesti ei saanud minagi aru miks sellised koodid tulid. Kusjuures täna kütusekogust muutes enam ei tulnud tagasi mitte ükski. Samas aga võib ju
süüdlane olla ka pumba kaane elektroonika, mis on kõntsa täis, peab mingipäev lahti võtma ja ära puhastama.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.13 06:37
|
|
|
Oskad sa äkki öelda mis kütusekogus numbriliselt oli/on.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 17.06.13 11:05
|
|
|
Muidu infoks ka, et peale on pandud suuremad pihustiotsad (0,205 originaal, minul 0,216). Küttekogus oli umbes 3,4 ja nüüd on ta seal 6 kandis. Täna
vaatasin veel igaks petteks veakoodid üle, ei mingit veakoodi.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 19.06.13 19:37
|
|
|
Pumbapea vahetatud, kõik töötab nagu peab, võib vist teema sulgeda
|
|
|