Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.5 tdi 85 kW anomaaliad (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2358)
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 15.06.13 20:19 Tsiteeri
Audi A6 2.5 tdi 85 kW anomaaliad



Sõidukiks C4 kere peal A6 2.5 tdi. Nimelt hakkas täiesti tühja koha pealt jukerdama. Probleem seisneb selles, et gaasi vajutades pöörded kohe ei tõuse, ehk nagu ei reageeri pedaalile, siis aga tõusevad järsku pöörded ja gaas jääb peale. Arvuti annab järgmised veakoodid:
00513 – engine speed sensor (G28) 03-10 - no signal – intermittent
00552 – potentiometer for air flow meter (G19) 27-10 – implausible signal – intermittent
00777 – accelerator position sensor (G79) 27-10 – implausible signal - intermittent

Arvutiga vaadates accelerator position sensor nagu töötaks, kuna gaasi vajutades acceleration position protsent muutub, kuid pöörded ise ei tõuse. Tõmbasin tagant ära proovi mõttes ka õhulugeja pistiku, kuid see ei muutnud midagi. Sai vahetatud kütusefilter, ei mingeid muutusi (võtturi üritan homme igaks petteks üle vaadata ja ära puhastada). Ise kaldun arvama, et viga on pumba elektroonikas. Või võib sellist jama korraldada ka viga andnud väntvõlli asendi andur? On kellegil olnud taolist probleemi ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.13 06:35 Tsiteeri


Kas veakoodid ära proovisid kustutada? Ehk on mõni viga veel vanast ajast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 16.06.13 06:40 Tsiteeri


Kustutasin ära, tulid tagasi. Vanast ajast ei tohik ükski viga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 16.06.13 07:56 Tsiteeri


Kõike neid väärtusi saab ju eraldi vaadata, kas toimivad.

Ega pole hiljuti masinaga mingeid erilisi remondi töid tehtud ja mingid juhtmed viga saanud.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 16.06.13 08:06 Tsiteeri


Pole olnud mingeid erilisi remonttöösi. No ilmselt õhulugeja ei saa sellist nalja teha, kuna pistik tagant ära võttes midagi ei muutu. Nagu öeldud siis gaasiasendi andur töötab (Vag-Com näeb asendi muutumist ja kuvab seda õigesti). Engine speed sensorit saab kuidas vag comiga testida ? Proovin täna ka vända asendi anduri pesast välja võtta ja ära puhastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 16.06.13 18:20 Tsiteeri


Täna sai puhastatud paagi sõel (mis oligi tegelikut täiesti puhas) ning sai pesast välja võetud ja üle vaadatud väntvõlli asendi andur. Need tegevused auto käitumist ei mõjutanud. Küll aga parandas olukorra küttekoguse sättimine. Keerasin veidi kütust maha ja auto sõidab jälle nii nagu varem. Tundub et peab siiski pumbapea vahetuse ette võtma. Seega minu poolt võib lugeda teema lõppenuks. Ilmselt on praegune pumbapea ikkagi liialt kulunud (väljendub ka soojast peast pikas käivitumises)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.13 19:58 Tsiteeri


Mulle jääb arusaamatuks kuidas saab pumba kaas ära kuluda. Äkki pead silmas pumbapead, kuhu pihustitorud kinnituvad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 16.06.13 20:00 Tsiteeri


Jah, pean silmas siiski pead, läksid endal asjad segamini :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.13 20:13 Tsiteeri


Siit tekib järgmine küsimus - kas kulunud pumbapea võib tõesti põhjustada kolme anduri vea esiletulekut?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 16.06.13 20:15 Tsiteeri


Tõesti ei saanud minagi aru miks sellised koodid tulid. Kusjuures täna kütusekogust muutes enam ei tulnud tagasi mitte ükski. Samas aga võib ju süüdlane olla ka pumba kaane elektroonika, mis on kõntsa täis, peab mingipäev lahti võtma ja ära puhastama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.13 06:37 Tsiteeri


Oskad sa äkki öelda mis kütusekogus numbriliselt oli/on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 17.06.13 11:05 Tsiteeri


Muidu infoks ka, et peale on pandud suuremad pihustiotsad (0,205 originaal, minul 0,216). Küttekogus oli umbes 3,4 ja nüüd on ta seal 6 kandis. Täna vaatasin veel igaks petteks veakoodid üle, ei mingit veakoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 19.06.13 19:37 Tsiteeri


Pumbapea vahetatud, kõik töötab nagu peab, võib vist teema sulgeda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]