kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 15.06.13 19:19
|
|
|
Audi 80 B4 2.0 85kW- 1993- kas2par
Tere!
Eelmise Audi maha müümisest on möödas 5 ja pool aastat. Viimane Audi oli S2 220kW.Miks sai taas Audi omale soetada ja just B4? Põhjus on väga lihtne,
lihtsalt sellises hinnaklassis oli mul valida Audi, BMW ja Golf 3 vahel(või oli asi värvis sest S oli sama tooni). Sai käidud vaatamas seda B4 ja
tundus suht rääbakas. Tsink esitiibadel väljas, liistud lahti, salong puhastamata, vasak udutule klaas mõrane, esisild kolises. Mõtlesin mis ma
mõtlesin aga lõime käed ja ära ma ta ostsin. Esimene ehmatus oli peale ARK-i kui sooja mootoriga tööle ei tahtnud minna. Pika käiamise peale läks,
must taga. Sõitsin koju, uurisin netti ja kahtlustasin jagaja probleemi. Tõin teise jagaja aga vot vana jagajat kätte ei saa. Ei jäänudki muud üle kui
ta jupp haaval pesast kätte saata. Meisli ja haamriga sai lõpuks jalg meelitatud liikuma. Vana käes aga uus jagaja peenema jalaga. Kuna elan linnast
eemal siis sel päeval uut jagajat ei õnnestunud hankida Egas midagi, selleks päevaks kõik ühesõnaga. Hommikul linna, teine jagaja, ruttu koju ja
jagaja peale. Tip-top, auto käib ilusti. Aga ise loll rõõmustasin liiga vara, probleem oli ikka alles. Vahetasin küünlad, proovisin teist õhulugejat,
pesin tühikäigu mootori, ühtegi õhuleket pole. Lasen süüte õigeks panna siis oskan öelda milles täpsemalt probleem.Algul ei töötanud ka katuseluuk
korralikult. Aitas mootori vahetus ja nüüd sõidab luuk ka sisse.
Kokkuvõtteks võib öelda, et sai see Audi ära päästetud. Õli oli vahetamata ei tea kui kaua. Mootor linna vahel kinni sõidetud.
Lisadest midagi erilist pole.
2x el.aknad
2x el.peeglid
kesklukk+signa
2x istmesoojendus
el.luuk
udutuled
sportlikumad istmed
madaldus, teisi B4 mõõtes -30mm
toonklaas
kärukonks
Kenwood mp3 KDC-W7031, 6x9 ovaalid taga
Tehtud tööd
*vahetatud kondid ja stabilisaatori puksid
*uus õli, õli- ja õhufilter
*taastatud tuulutuse lõdvikud
*poleeritud
*vahetatud katuseluugi mootor
Võrreldes siin mõne muu autoga varuosade hindasid, siis B4-l on küll naljahinnad.See on kindlasti üks suur pluss, mis kindlasti aitas kaasa selle
auto soetamisele

|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 16.06.13 07:01
|
|
|
Meie pere

|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 28.07.13 05:46
|
|
|
Meie autopark laienes ühe A6 2.8 142kW Avanti võrra. Hetkel 3 Audit(1 garaazis peidus) aga müüki läheb see sinine BMW ja asemele on plaanis osta A4
Avant. Täpselt ei teagi kas proovida 1.9 diislit või 1.8T. 2.6 või 2.8 ei vaata sest linnas sõitu palju ja 1.8 92kW on ikka oma võimsuse kohta kehva
minekuga ja rüüpab ka piisavalt.
Vahepeal sai ära vahetatud esimesed piduri kettad mis olid veel tehase omad, uued (st kobedamad) sain 2.0DOHCi alt 5 EURi tükk. Valuvelgi pole veel
jõudnud osta aga alla said 15" Yokohama suverehvid. Enne olid oma aja ära elanud lamellid, taga Masterid. Kahtlustasin tagasilla pukside korrasolekut
aga peale seda kui said suvekad alla siis aukudes enam tampimist pole.Ei uskunud, et rehvid nii palju võivad mõjutada aga kuulsin, et sitast rehvist
sõltub ka amordi test ülevaatusel.
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 28.07.13 06:28
|
|
|
Olen proovinud aga kuidagi ei õnnestu pilte teksti juurde lisada vaid saan ainult lingi panna...Pildi suurus alla 800x600 :
|
|
|
Rumsa
huviline
Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q
|
postitati 28.07.13 07:42
|
|
|
No näe saidki piltidega hakkama 
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 28.07.13 07:48
|
|
|
Tegin su lingid piltideks. Kui linki kopeerid, siis ära kopeeri lehe oma vaid pildi oma (parem klõps ja "kopeeri pildi url")
Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
|
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 28.07.13 08:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zandr
Tegin su lingid piltideks. Kui linki kopeerid, siis ära kopeeri lehe oma vaid pildi oma (parem klõps ja "kopeeri pildi url") |
Tänud Zandr!
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 28.07.13 21:29
|
|
|
Sellist mudelit nagu (s2) 220kw pole tegelikult olemas. See kui oli peale pandud chip ei tähenda, et sealt mootorist kohe 220kw välja tuleb. Vaevalt
sa käisin masinaga peale seda rullidel ning paberitelt võis sellise võimsuse välja lugeda. Lihtsalt üks tähelepanek.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 29.07.13 04:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Sellist mudelit nagu (s2) 220kw pole tegelikult olemas. See kui oli peale pandud chip ei tähenda, et sealt mootorist kohe 220kw välja tuleb. Vaevalt
sa käisin masinaga peale seda rullidel ning paberitelt võis sellise võimsuse välja lugeda. Lihtsalt üks tähelepanek. |
Ok, olgem siis täpsemad ja tegu oli 220kW võimaldava chipiga.Rullidel ei käinud ja ega 10 aastat tagasi vist polnudki 4wd dünot Eestis.
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 18.10.13 21:02
|
|
|
Pole ammu kirjutanud mida auto juures tehtud on. Aukudest läbi sõitmisel vahele jätmise probleemile pole ikka jälile saanud. Vahepeal said ära
vahetatud süüteküünlad uute NKG-d vastu ja kütusefilter FILTRON. Juba ostes oli kuulda kõrinat paigalt võttes aga arvasin, et summuti plekk käib
kuhugi vastu. Kütusefiltrit vahetama minnes selgus, et tagant 1 kummist tripp katki ja pükste-katalüsaatori poldid täitsa lahti. Lõikasin läbi
rellakaga ja asendasin uutega. Summuti ilusti kinni ja seda loksutades oli ikka kuskilt kuulda mingit kolksu.Lähemalt uurides selgus, et vasakpoolne
käigukasti käpp oli purunenud. Tänu sõbrale lammarist sain kohe ära vahetatud.Vahepeal avastanud, et olemas ka ABS/EDS ehk diffrilukk ja
AUTOCHECK.Vahetusse läks ka käsipiduri konsool kus varem oli kasseti hoidja.Sel kuul on ootamas ees ÜV ja seoses sellega lähevad vahetusse õõtsa
puksid, rooliotsad+ sillastend.Enne talve tuleb ka uus õli ja termostaat
|
|
|