RKirlis
huviline
Registreerunud 01.06.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.13 18:38
|
|
|
audi a4 1.8 turbo 120kw
Soov osta siis audi a4 1.8 turbo 120kw . Oskab keegi öelda mis selle auto põhivead võiksid olla ja kalliks sellise parandamine läheks ? ? Aasta
siis 2005 
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 02.06.13 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RKirlis
Soov osta siis audi a4 1.8 turbo 120kw . Oskab keegi öelda mis selle auto põhivead võiksid olla ja kalliks sellise parandamine läheks ? ? Aasta
siis 2005 |
Kas taotlus on osta kohe invaliid?
Kui korras masin siis tangi ja talla.
Mis veoskeem, käigukast?
|
|
|
|
RKirlis
huviline
Registreerunud 01.06.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.13 15:26
|
|
|
Midagi sellist siis http://www.auto24.ee/used/1354279 , plaan on osta ikka
korras auto , lihtsalt tekkis huvi kui kalliks võib minna sellise auto ülalpidamine ?? Mis võivad olla põhivead jne..... hetkel mul auto a4 2.4 121kw , v6 mootor aasta 97
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 03.06.13 06:02
|
|
|
Miks see termostaat nii kallis on? Minu arust on veel tegemist selle vana 1.8T-ga, mitte TFSI-ga.
Ma küll pole uurinud, mis need maksavad TFSI mootoritel, aga vanadel turbokatel on see küll võrdlemisi naljaraha.
Antud auto tundub olemuselt väga lihtne ja ega seal midagi väga võssa minna pole. Ikkagi soovitaks meie oludes mingi Quattro otsida, muidu pärast
kahetsed ja sõbrad parastavad, et pooletoobise võtsid! 
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.06.13 06:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Miks see termostaat nii kallis on? Minu arust on veel tegemist selle vana 1.8T-ga, mitte TFSI-ga.
Ma küll pole uurinud, mis need maksavad TFSI mootoritel, aga vanadel turbokatel on see küll võrdlemisi naljaraha.
|
Peaks vist ikka elektrooniline olema, mul nagu jäi mtaudi teemast nii meelde ja mul enda r4 b6-l oli ka elektrooniline, aga ma võin ka vabalt
eksida
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 03.06.13 07:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Peaks vist ikka elektrooniline olema, mul nagu jäi mtaudi teemast nii meelde ja mul enda r4 b6-l oli ka elektrooniline, aga ma võin ka vabalt
eksida |
Täitsa õieti mäletad.
B7-mel on sisuliselt sama termostaat, aga korpuse kuju ja muud sellist on natuke muudetud ja hind ka kohe kallim. B6-el on termostaat kuskil 100€ ja
B7-mel (120kW mootoril) ~250€. FSI mootoritel veel kallim.
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 03.06.13 08:20
|
|
|
Mu oma maksis mingi 5-6€ ja 2 talve korralikult juba toiminud. Kuradi kapitalistid ja päevavargad, sellise raha eest saab juba pool sellist mootorit
ju! 
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
RKirlis
huviline
Registreerunud 01.06.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.13 15:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Miks see termostaat nii kallis on? Minu arust on veel tegemist selle vana 1.8T-ga, mitte TFSI-ga.
Ma küll pole uurinud, mis need maksavad TFSI mootoritel, aga vanadel turbokatel on see küll võrdlemisi naljaraha.
Antud auto tundub olemuselt väga lihtne ja ega seal midagi väga võssa minna pole. Ikkagi soovitaks meie oludes mingi Quattro otsida, muidu pärast
kahetsed ja sõbrad parastavad, et pooletoobise võtsid!
|
Õnneks sellepärast ei põe mida sõbrad mõtlevad , Quattroid ei leia ka vist nii kergelt , kui isegi leiaks sobiva ei
jõuaks osta , see auto kindlasti parem kui praegune 
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 03.06.13 15:53
|
|
|
Kulus vaid 30 sekundit ja olemas see ongi.
Sama mootor, aasta ja hind.
Lisaks quattro ning parem varustus, ehk vastab ka esinduse ajalugu tõele.
|
|
|
RKirlis
huviline
Registreerunud 01.06.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.13 16:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Kulus vaid 30 sekundit ja olemas see ongi.
Sama mootor, aasta ja hind.
Lisaks quattro ning parem varustus, ehk vastab ka esinduse ajalugu tõele. |
Tundub täitsa asjalik , 6 käiku , hinnale lisandub ka kindlasti veel arvelevõtmine , endal oli piirhinnaks pandud 7000 , sellepärast ka ei ole varem seda näinud 
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 03.06.13 17:21
|
|
|
Tihti saab alati natuke ka müügihinnast hinda alla Enamus inimestele mõjub
see,kui oled kohapeal ning rull näppus.
Ise võtaks ka selle viimase ennem. Varustus parem ning quattro 
|
|
|
martinB4
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.13 15:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RKirlis
Soov osta siis audi a4 1.8 turbo 120kw . Oskab keegi öelda mis selle auto põhivead võiksid olla ja kalliks sellise parandamine läheks ? ? Aasta
siis 2005 |
Tere.
Kirjutan ka oma mure siia alla. Loodan, et keegi ei pahanda. Plaanis hakata ka siis vahetama välja oma autot, milleks on 92 aasta audi 80b4. Peast on
käinud läbi igasuguseid marke ja jõutud selgusele, et see peab ikka olema audi aga milline? Selles pole veel kindel. Ja siis leidsin sellise auto, mis
hakkas hullult meeldima, tegemist siis a4, 2005 aasta mudeliga http://www.auto24.ee/used/1515154 kuna siin teemas sellest juttu, siis küsiks mida arvatakse sellisest autost. Mulle väga sobib,
et on universaalkerega, manuaal ja bensiin. Selles teemas räägiti, et quattro on ikka parem, kui ainult esisilla
vedu aga mulle sobiks ka ainult see. Lugesin kuskilt teemas, et a4 pidi pikemale mehele kehva olema kuna ruumi vähe ja kui taga ka veel keegi siis
pidi päris jama olema, kuna pole olnud au istuda sellises autos ja ei oska kommenteerida. Mainin siis ära, et pikkust 202cm.
Tervitades
Martin
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.08.13 15:48
|
|
|
Kui sa hetkel enamvähem b4-ja ära mahud, siis b7 on selle kõrval (vähemalt laiuselt) nagu laev (a6-e mehed itsitavad siinkohal muidugi pihku ), ei usu, et sul probleeme tuleb, sinu taha aga teist samasugust mugavalt
kindlasti ei pane, aga mõtle läbi, kui tihti seda teha on vaja, kui 10x aastas, siis vast pole see üldse oluline. Pildil tundub sinu lingitud isend
esmapilgul kena, sportistmed mugavamad ka kui tavalised.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
martinB4
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.13 16:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui sa hetkel enamvähem b4-ja ära mahud, siis b7 on selle kõrval (vähemalt laiuselt) nagu laev (a6-e mehed itsitavad siinkohal muidugi pihku ), ei usu, et sul probleeme tuleb, sinu taha aga teist samasugust mugavalt
kindlasti ei pane, aga mõtle läbi, kui tihti seda teha on vaja, kui 10x aastas, siis vast pole see üldse oluline. Pildil tundub sinu lingitud isend
esmapilgul kena, sportistmed mugavamad ka kui tavalised. |
Jah, enda autoga saan hakkama, võib olla harjunud ka juba nii, et probleeme pole. Enda taha polegi teist samasugust panna, vähemasti enda
tutvusringkonnast mitte
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.08.13 16:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinB4
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui sa hetkel enamvähem b4-ja ära mahud, siis b7 on selle kõrval (vähemalt laiuselt) nagu laev (a6-e mehed itsitavad siinkohal muidugi pihku ), ei usu, et sul probleeme tuleb, sinu taha aga teist samasugust mugavalt
kindlasti ei pane, aga mõtle läbi, kui tihti seda teha on vaja, kui 10x aastas, siis vast pole see üldse oluline. Pildil tundub sinu lingitud isend
esmapilgul kena, sportistmed mugavamad ka kui tavalised. |
Jah, enda autoga saan hakkama, võib olla harjunud ka juba nii, et probleeme pole. Enda taha polegi teist samasugust panna, vähemasti enda
tutvusringkonnast mitte |
Kui oeld näiteks b7-ga harjunud (b6 sama suur), siis tean omast kogemusest, et b4-ja istudes lööd juhikohal vasaku küünarnuki esimese hooga vastu ust
ära, nii tuntavalt on b4 kitsam, lõpuks aga harjub kõigega.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
|