h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 30.05.13 11:26
|
|
|
C4 2.5TDi starteri puhastamine
Kui keeruline ettevõtmine on? Palju maha tuleb kakkuda, kust ligi pääseb? Ühtlasi huvitaks ka mis vahenditega kodanikud siin puhastavad teist.
Siin ka video probleemist, mis minu arust viitab vajadusele starterit puhastada. Mis arvate?
http://www.youtube.com/watch?v=RT5m31gJaEw
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 30.05.13 13:46
|
|
|
Mis aku pinge teeb käivituse ajal? Akuklemmid korras, soojaks ei lähe?
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 30.05.13 14:13
|
|
|
Puhastada ei ole seal eraldi eriti midagi, kuid ilmselgelt käib puhastamine muu remondi juurde. Mõistlik oleks vahetada kõik kuluv, st puksid, harjad,
plastreduktor, kuid kuna sellisel masinal on starteri mahavõtmine lapsemäng, võib piirduda ka vähemaga, st lahti võttes on näha mis kõige hullem on.
Starteri tükid ei maksa peaaegu mitte midagi, kõige probleemsem remondi juures on harjade vahetus.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 31.05.13 10:51
|
|
|
Akuklemmid soojaks ei lähe, pinge käivitusel alla 10,4V ei kuku. Akuks on Varta E44, aga välja ma sealt
pealt ei loe kas SAE või DIN või mis iganes.
Starteril juppe vahetades kas on mingi spets määrdeaine ka sinna vahele olemas?
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 31.05.13 11:54
|
|
|
Minu teada ei tohi pendiksit mingil juhul määrida.
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
Chat
huviline
Registreerunud 11.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.13 18:08
|
|
|
akselbant, olen pendiksi rullidesse õli lasknud. Käuks kadus ära pärast käivitust. Kuid teie ärge kodus seda katsetage. Mitte mingil
juhul.
|
|
|
kadi
huviline
Registreerunud 22.09.12
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.13 08:37
|
|
|
tere!
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Mis aku pinge teeb käivituse ajal? Akuklemmid korras, soojaks ei lähe? |
Minu c4-jal selline viga, et akuklemm just pluss klemm läheb soojaks. Milles võib asi olla? Olen korduvalt puhastanud ja teinud igasuguseid asju, aga
suht tulutult.
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5
|
postitati 15.09.13 17:34
|
|
|
Lõika vana klemm maha ja pane uus kuna vanad pressitud ots kipub oksüdeeruma. Kuumenebki seetõttu,et ühendus on kehv ja ka käivitus vaevaline.
|
|
|