Lehekülgi: 1 2 |
davez
huviline
Registreerunud 11.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.05 09:09
|
|
|
b4 55kw vs 66kw
Tere!
Palun õelge kas b4 1,9 td 66kw on edasiarendatud versioon 55 kw-st. Kumba eelistada ja kuidas on olnud kogemused nende mootoritega. Ega 55 kw lahjaks
jää.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 19.01.05 17:12
|
|
|
66kw on norm mina olen rahul
ja lahjaks...??? 66kw haagisega ja ca 2000kg sabas pole eriline probleem vedada, saab hakkama küll
aga eks oleneb juhist eks seda jõudu jääb alati puudu ükskõik kui palju teda ka ei ole
niipalju kui mina kogenud olen siis 66kw TDI käivitub paremini ja küünlaid minul suvel üldse ei küsinud talvel aga kohati ikka küsib
66kw on rohkem elektroonilisi jubinaid küttepump ja gaasipedaal jne. on elektroonilised kõik 66kw (võib-olla veic riskantsem??? et kui midagi elektroonikaga juhtub et siis rohkem jama ja jupid kallimad??)
ei oskagi öelda kumb see parem on kiitma ei hakka
aga ise 55kw TD ei ostaks
|
|
|
kalarott
huviline
Registreerunud 29.11.04
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Praegu VW Passat 1,6 TDi 2012.a.
|
postitati 20.01.05 18:13
|
|
|
kui valid siis ikka 66kw küttekulu 0,5-1.0 liitrit vähem ,55kw on lärmakam.käivitus ka parem 66kw pole vaja endal midagi teha aga 55kw pead tõmbama
enne käivitust eelsüüte hooba jne.66kw ikka uuem mootor,kaasaegsem ja pole nendega häda midagi,soovitan küll 66kw.
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 05.02.05 09:35
|
|
|
kas pole nii, et 66 kW mootor on otsepritsega, või on seda ka 55 kW mootor
isegi plaanin lähiajal 66 kW B4 osta, äkki oskate ütelda, mida auto juures vaadata...
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 06.02.05 09:03
|
|
|
mismõttes otse pritsega?
ta ikka pihustitega on ja kõrgsurvepumbaga
ainuke vahe mis nii üldiselt öeldav on on see et 66KW küttepump elektroonilise juhtimisega millele signaali annab aju ja üks juhtpihustitest mis on ka
elektrooniline
55KW aga on kõik täismehaaniline
otsepritse on mu meelest see kui kõrgsurve pump puudub ja on paagisisene küttepump ja pihustite jaotus kapoti all toimib kõik elektrooniliselt
(ühesõnaga nagu sissepritsega benzu auto)
ja mis seal ikka vaadata vaata et auto korras on poolassid kontrolli üle
ja vaata et auto vaikne oleks kui proovisõitu lähed (et sild ei koliseks ega midagi)
sest kui need vead küljes on siis pead hakkama kohe juba hinnale juurde panema
aga ideaalses korras autot eestist on üldse pea võimatu osta eks pead ise mingi kompromissi leidma
ja laba lükka kohe kindlasti põhja ja vaata et väga musta tagant ei aja
|
|
|
rulle.
huviline
Registreerunud 25.10.04
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI B4 1,9 TD
|
postitati 06.02.05 19:53
|
|
|
Tsitaat: | isegi plaanin lähiajal 66 kW B4 osta, äkki oskate ütelda, mida auto juures vaadata... |
Kui on võimalik siis mine vaatama külma mootoriga autot (nt.hommiul),kuidas käivitub,soojaks läheb jne.Kui ise ei jaga lase töökojas üle vaadata.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 06.02.05 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: rulle.
isegi plaanin lähiajal 66 kW B4 osta, äkki oskate ütelda, mida auto juures vaadata... |
Kui on võimalik siis mine vaatama külma mootoriga autot (nt.hommiul),kuidas käivitub,soojaks läheb jne.Kui ise ei jaga lase töökojas üle vaadata.
|
kohapeal käies ta ei lähegi soojaks selleks puhuks pead ikka autoga sõitma
aga käivituma peab poolest pöördest kui juba pikalt käivitub siis on
midagi jama
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 07.02.05 08:20
|
|
|
Ega ma pumppihusteid ei mõelnudki, Otsepritse tähendab seda, et kütust pritsitakse otse silindrisse (keeriskambrit pole). Audi 80 TD (tavaline pritse)
ja TDI (otspritse) test on ka WWW.theaa.com , AA Car Reviews all olemas. elektroonikapoole erisusega olen samuti nõus. Otsepritse tuli transitile
(just mehhaanilisena) juba 1984 minuteada ja VW on esimene otsepritsediisel just see 66 kW mootor.
Üks auto vaadatud. Külmalt näha ei õnnestunud. Omanik oli just parajasti Tartust Tallinas. Selgus järgmine:
esiklaasi mõra
esituleklaasi mõra
süüteluku kontakstplaat väidetavalt, käivitus pärast kiiret võtmepööret - omanik teeb ise korda
ukselingi tross väidetavalt, väljast ei avane - teeb ka korda
õli vaatluse põhjal väga läbi, küsimus palju maksab täisünt (palju mahub ka) ja filter
kõige hullem, paisupaagis vee peal vähemalt millimeetrine õlikiht ja paak seest õlime - kas lihtsalt kuuma saanud või on kindlasti plokikaanetihend kutu, omanikule oli see samuti suur üllatus, tema pole sinna varem
vaadanud, eelmised autotvaatajad polevat seda samuti näinud, küsimus palju maksab tihend ja palju jahutusvedelikku sinna mahub, nii nagu tundus, oli
seal ka jahutusvedeliku filter, palju see maksab
muidu mootor tundus hea, enne pole 66 kw proovind, kuid 55kW oli peajagu üle
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 07.02.05 17:00
|
|
|
seda pritse värki ma nii ei teadnudki et nad seal nii erinevad on
selle õli kota seal paisupaagis julgen väita et see kui on ainult tihendi viga see siis suht väike kulutus tihend olenevalt paksusest ca 400-600.-
(need siin meie kandi hinnad, suuremates linnades ehk ka erinevad) aga kui on plokikaas kõver või katki siis juba suurem jama
seda mitmes paksus plokikaane tihendil on seda näed ilusti kapoti alt mootori eest servast pumba ja mootori vahelt(tihendil seal selline koht mis
ulatub plokikaane ja mootori ploki vahelt välja ja seal on augud sees, esimene paksus on 1 auk jne.)
üldiselt kui juba kaan maha on võetud siis on suht suur tõenäosus et kaant on juba lihvitud ja mida rohkem seal tihendi peal neid auke on seda väiksem
on võimalus seda kaant lihvida ntx(kui peaks vajadus olema)
õli kohta niipalju: millest sa üldse järeldasid et õli suht läbi on?
aga õli sellele mootorile kulub (võin nüüd eksida aga) 3,5-3,9L ei mäleta enam täpselt
ja täissündi hinda ei oska öelda.
mis aasta auto oli muidu? kas seal see täissünt ongi kõige parem lahendus?
ja jahutus vedeliku filtri kohta ?? kuulen küll esimest korda :
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 08.02.05 08:46
|
|
|
tegu 92 aasta massinaga, masin Tartus, ise Tallinnas, nii et hetkei ise plokikaanetihendi kohta täpsemalt rääkida ei saa.
eelmine omanik oli ise täissünti kasutanud, seetõttu sooviks traditsiooni jätkata, läbi oli õli vaatluse teel, näppude vahel ei meenutanud see must
vedelik üldse õli ja mu vanamees ütles ka, et tema 2x üle normi sõitnud transitil ei olnud ka nii läbi õli (omanik ütles 16-17 tuhhi sõitnud
täissünt)
jahutusvedeliku filtrit nägin ma ka esimest korda. selle külde tulid voolikud veepumbast, plokist vist ja salongitadikast, niisugune õlifiltrist
peenem ja pikem oli (sõidusuunas mootorist vasakul keset kapotialust, vaata kuda sul salongitadika voolik ja veepumbavoolikud jooksevad),
veel küsimus, palju jahutusvedelikku see mootor vajab? (bmw 324 tahab 12 l)
palju lihvimine maksab?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 09.02.05 08:46
|
|
|
Ma vaatan siin jutu järgi et see masin on suurte probleemidega ja et jahutusel on filter kuulen esimest korda.
|
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 09.02.05 15:41
|
|
|
tegu siingi foorumis avaldatud autokuulutusega, ei tohiks raskelt avastatav olla
aga mida te audimehed siis arvate:
palju võiks minna lihvimine
palju maksab umbes plokikaas
millega jahutussüsteemist oli välja pesta (feiry?)
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 09.02.05 18:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus84
tegu siingi foorumis avaldatud autokuulutusega, ei tohiks raskelt avastatav olla
aga mida te audimehed siis arvate:
palju võiks minna lihvimine
palju maksab umbes plokikaas
millega jahutussüsteemist oli välja pesta (feiry?) |
lihvimine olenevalt kohast aga mina sain 100.- eeki-ga
plokikaas ma arvan et maksab ikka palju ja ega seegi võimalus ole eriti suur
et kui kasutatuna selle kaane ostad et sealgi mõrasid pole üldiselt on neil kõigil ikka mõrad sees aga eks ta jälle oleneb et kus ja kui kahjulik see pragu on
ja õlist puhtaks pesemisega??? kunagi kui oma baierlasel sama probleemi ees olin siis (minul oli mootor maas ) mina pesin bensiiniga lihtsalt selle süsteemi läbi aga kui mootor peal on siis ma arvan et mõttekam lihtsalt vett võimalikult tihedalt vahetada(sõita ja jälle uus vesi!!!) ja lihtsalt
niiviisi mootor läbi pesta
see Fairy varjant on ka kahtlane sest mis siis juhtub kui Fairy´t liiga palju paned ntx??? läheb vahtu ja siis mine tea kus mis lahti lööb ja seda
Fairy´t sealt veel hullem välja pesta ma arvan
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 12.02.05 14:18
|
|
|
ostsin siis selle ära:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Audi+B4/id=108285
vigu on piisavalt, kuid ka hind oli soodne. (loodan, et 36 ei olnud palju) veel sai määravaks otsepritsediisel , millest ma loodan, et teenib
hästi ja küttega ei priiska.
niipalju on siis siiamaani vigu välja tulnud:
õlivahetusvälp ammu läbi, ei jõudnud reede õht ära teha tartus, lükkub järg nädalale tallinnas
vibra vist tagasillast, väiksemal kiirusel on suurem, suuremal
kiirusel oleneb intensiivsus teekattest ja gaasi mahavõtmisel lööb maanteel ka alati vibra sisse
termostaat ei tee tööd, suur ring vist koguaeg lahti, linnas tõuseb kriips üle 70 pika soojendamise peale, maanteel mingi 50-60
õlist jahutusvedelikus ma ka juba rääkisin
veits kisub paremale, aga tunda ei ole, on vaid näha kui roolist lahti lasta
tagurdamisel, kohapeal gaasi andes ja mõnikord ei tea millest, pläriseb summuti, peab vist aasad üle vaatama
mõlemad kojamehed klaasil nii viltu, et pühivad peaaegu, et raamiga (ühele poole viltu) - otseks väänata?
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
postitati 12.02.05 19:28
|
|
|
55kw tõrgub
nyydseks olnd mul see 55kw 2 ja pool kuud . sõitnud olen mingi 4500 km ja tuligi siis täna esimene jama peale ostu välja . nimelt tulles pikalt
sõidult ( samas 600 kilti päevas pole ka mingi määraja sel juhul ma arvan) syttis järsku armatuuris õlituli. kontrollides selgus et õli otsas
!!!.......nyyd ma ei teagi kas masin on hakand suuremates kogustes õli võtma või mingi muu jama .igaljuhul katsun paari päeva jooksul mõne
spetsialisti juurde minna sest suuremat sõitu ei julge ette võtta jälle .
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 14.01.10 06:53
|
|
|
On tekkinud küsimus, et palju see cooler 66kw mootorile juurde annab. Asi selles et selline 66kw cooler on paigaldatud koos kõigi vidinatega 55kw
mootorile.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.10 07:25
|
|
|
66kW on otsepritsega mootor ja 55kW on põlemiskambriga. 66kW on elektriliselt juhitava pritsungiga ning turbo reguleerimisega. Nii et 66 on veidi etem
ja kaasaegsem mootor ja astub paremini edasi. 66kWsel mootoril on motoresurssi rohkem. Samas on teatud 66kWstel väga suur miinus. Pean silmas mudeleid
kuni 95a, kus oli kõrgsurve pumba ülemine kaas potekaga, mis kulub või väsib ära ja siis tahab vahetust saada. See vidin maksab ca 10000eeku. Nii et
kas värskemat sorti 66kW või 55 Kõrgsurve pumba küljes oleva tagasivoolu
toru järgi saab aru mis mootoriga tegu on, kas selle uuema ja heaga või vanemaga. Kui toru on pumba küljes taga pool otsas, siis on uue tüübi oma ja
kui on kaane peal, siis on vana tüüp.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.01.10 08:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
66kW on otsepritsega mootor ja 55kW on põlemiskambriga. |
Põlemiskamber on tegelikult ikka mõlemal, see, mida sina mõtled, on eelpõlemiskamber.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.10 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
66kW on otsepritsega mootor ja 55kW on põlemiskambriga. |
Põlemiskamber on tegelikult ikka mõlemal, see, mida sina mõtled, on eelpõlemiskamber. |
Sorry, minu apsakas. Jah eelpõlemiskamber ikka.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 18.01.10 12:08
|
|
|
Kuna olen koguaeg tegelenud bensiini mootoritega, siis diislite alal olen suhtkoht võhik ja kui keegi suvatseb vasata, siis seletage ära mis on
eelpõlemiskamber ja miks teda vaja.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 18.01.10 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kuna olen koguaeg tegelenud bensiini mootoritega, siis diislite alal olen suhtkoht võhik ja kui keegi suvatseb vasata, siis seletage ära mis on
eelpõlemiskamber ja miks teda vaja. |
Kütus pihustatakse parema õhuga segunemise huvides kõigepealt kaanes asuvasse kerakujulisse õõnsusse, kust ta siis edasi põhipõlemiskambrisse suundub.
Uuemad mootorid on üldjuhul juba otse(silindrisse)pritsega.
|
|
|
andrus714
huviline
Registreerunud 28.07.07
Asukoht: sõmeru,helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5TDI 103kw
|
postitati 26.01.10 18:19
|
|
|
Üldiselt tulles teema pealkirja juurde tagasi. 55kw b4 plussiks on kindlasti tema lollikindlus. Sellel mootoril praktiliselt puudub elektroonika.
Pole aju,
õhulugejat, kõrgsurvepump on täielikult mehaaniline. Ühesõnaga on vähem asju mis võivad rikki minna.
Kui süüde on õige ja küünlad korras siis ainult kalla ja talla. Ka
praeguste ilmadega käivitub ilusti. Ise olen sellise b4ga sõitnud 70 t.km. Eks ta dünaamika osas jätab muidugi soovida, aga praegusel säästu ajal
kärab küll.
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.10 02:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrus714
Üldiselt tulles teema pealkirja juurde tagasi. 55kw b4 plussiks on kindlasti tema lollikindlus. Sellel mootoril praktiliselt puudub elektroonika.
Pole aju,
õhulugejat, kõrgsurvepump on täielikult mehaaniline. Ühesõnaga on vähem asju mis võivad rikki minna.
Kui süüde on õige ja küünlad korras siis ainult kalla ja talla. Ka
praeguste ilmadega käivitub ilusti. Ise olen sellise b4ga sõitnud 70 t.km. Eks ta dünaamika osas jätab muidugi soovida, aga praegusel säästu ajal
kärab küll. |
Täpselt nii ongi, 55kW on pommikindel võrr! Endal on tööauto G3 55kW, 3a.
olen sõitnud ja ei ole see masin eriti midagi nõudnud. Korralikult ja õigeaegselt hooldad, kvaliteetne kütus sees - auto kestab kaua. 66kW ei ole
sugugi hullem, ainuke häda ongi see, et vahest mõni elektriline vidin "otsa saab".
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 27.05.10 07:35
|
|
|
55kw asemele 66kw
Nüüdseks on 55kw kohvi mootor maas ja juppeks.
Sai käidud vaatamas 66kw mootorit ja erinesid plokikaan, kolvid. 66kw ei ole eelpõlemis kambrit.
Nüüd oleks mõned küsimused.
Kui panna 66kw kone ja mehaaniline AAZ 55kw pump. Juhtpihusti metsa visata ja asendada tavalisega. Väntvõlli asendi andur pimedaks teha. Kas selline
kooslus võiks tööle hakata probleemidetta?
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 04.02.14 13:49
|
|
|
Kas 55kW turbo on sama mis 66kW. Või vähemalt omavahel vahetatavad? Ei suuda leida 55kW turbot mitte kusagilt.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |