Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A3 1.9tdi läks keema. kiire! (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 4844)
madis23
huviline



Registreerunud 15.10.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.13 15:31 Tsiteeri
A3 1.9tdi läks keema. kiire!



Mure selline, olen Rootsis tööl ja nüüd täna koju sõites avastasin et temp on 120 peal. Keerasin kiirteepealt maha ühte parklasse ja avasin kapoti. Tosool kees sees, ventikas ei käinud, radika lödvikud kivikõvad.
Alguse sai see vist sellest, et kolmapäeval hakkas kompu piiksuma et tosooli vähe, panin juurde ja kõik väga hea. Täna reede hommikul hakkas jälle kompu piiksuma et tosooli vähe, ei hakkanud väga välja tegema, mõtlesin et pärast vaatan. Otseselt kuskilt mul mingit loiku all ei ole.
Veel üks nüanss, autol on peal tuningbox, selle naq "mõju" kadus ka tagant ära, natuke enne kui keema läks, ei oska arvata kas need on omavahel seoses.
Ise pakuksin, et mure lahendus on tempi andur, mis ei anna ventikale õigel ajal märku ventikas käima panna.
Ootan targemate käest nõu, asjaga suht kiire ja kuna olen rootsis siis väga ei oska siin neid varuosi otsida. (paari lammarit siin tean ikka)
Auto on 1997 aasta a3 1.9 tdi 81kw + tuningbox!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.05.13 15:40 Tsiteeri


Pigem on sul kaane tihend ära. Kui nii palju tosooli kaob, temperatuur kõrge ning kuskilt leket ei ole, siis on asi suhteliselt halb juba.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
madis23
huviline



Registreerunud 15.10.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.13 15:48 Tsiteeri


Kontrollisin, õlisees ei paistnud tosooli olevat ja paisupaagis õli ka mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.05.13 16:50 Tsiteeri


Kiirteel on täiesti poogen, kas vendid töötavad või mitte. Jahutusvedelik võib lekkida otse silindrisse ja sealt sumpa kaudu minema aurata. Kas valget auru ei aja tagant välja? Üks variant on veepump, kuid siis ei kaoks palju vedelikku, vaid läheks lihtsalt keema. Mõningane kadu siiski oleks, mis survega välja lüüakse.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raitzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i

postitati 25.05.13 14:09 Tsiteeri


Veokal lekkis jahutusvedelik plokikaanest mõra kaudu väljalaske kanalisse siis oli kõva aur taga ja summutist tilkus lausa vedelikku. Kui silindrisse lekib siis summuti nii märjaks ei lähe, see oleneb ka ilmselt kui suur on lekke hulk. Ma arvan ka, et viga kaane tihendis või plokikaanes, veepump ajaks lihtsalt keema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 25.05.13 18:30 Tsiteeri


Heas konditsioonis kolvigrupi keerab ka peese üleliigne kuum.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madis23
huviline



Registreerunud 15.10.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.13 04:32 Tsiteeri


Kaanetihend ära jh, aga pean veel 3 nädalat siin sellega vastu pidama. Seniakaua kuni vett hoian normis, püsib ka temp normis. 3 nädala pärast alles saan eesti ja remonti viia. Võib vast teema sulgeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Urmo14
huviline



Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q

postitati 01.06.13 08:59 Tsiteeri


Ei taha küll kurvastada aga 3 nädala pärast võid juba uut mootorit otsida kui nii edasi lased. Kui õlitase ei tõuse siis pressib arvatavasti silindrisse. Kui vesi silindrisse saab ja sa euto käima paned siis annab üks neist järgi. Kas vesi või kolb. Ma ise arvan, et kolb.
Teha saad veel niipalju, et kui auto seisma jätad siis lase jahutusvedeliku ringlusest surve välja. Siis vähemalt ei lükka seistes vett silindrisse.
NB!!! Peale sõitu on ringluses suur surve ja paisupaagi kork tuleb avada ülimalt ettevaatlikult. Mitte ei keera kohe hooga maha vaid üritad surve nii välja lasta, et korki päris pealt ei võta. Muidu kõrvetad ennast ära, kuna jahutusvedeliku temp. surve all on üle 100 kraadi.
Edu ja jaksu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 01.06.13 11:34 Tsiteeri


Võid ka proovida sõita lahtise paisupaagi korgiga. Kui välja ei keeda siis jäävad vähemalt lõdvikud ellu. Muidu oht, et lööb radika või mõne lõdviku lõhki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Urmo14
huviline



Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q

postitati 01.06.13 12:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madjs
Võid ka proovida sõita lahtise paisupaagi korgiga. Kui välja ei keeda siis jäävad vähemalt lõdvikud ellu. Muidu oht, et lööb radika või mõne lõdviku lõhki.


Pigem poolenisti avatud. Lahtisega kaotad korgi ja jahutusvedeliku :)
Sain ka postitusest aru, et valad vett peale. Kuumaga tekib radikasse katlakivi ja ummistad radikad ka ära. Kui võimalsus siis ikka tosool vms.
Ja kui sõites kuskil sellises kohas kus ei ole võimalust peatuda ja mootori temp hakkab tõusma siis mingil määral aitab mootorit jahutada kui salongis puhurid lülitada põhja ja kuuma peale.
Kõik need nõuanded aitavad aga need ei ole probleemile lahenduseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 01.06.13 21:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Pigem poolenisti avatud. Lahtisega kaotad korgi ja jahutusvedeliku :)
Sain ka postitusest aru, et valad vett peale. Kuumaga tekib radikasse katlakivi ja ummistad radikad ka ära. Kui võimalsus siis ikka tosool vms.
Ja kui sõites kuskil sellises kohas kus ei ole võimalust peatuda ja mootori temp hakkab tõusma siis mingil määral aitab mootorit jahutada kui salongis puhurid lülitada põhja ja kuuma peale.
Kõik need nõuanded aitavad aga need ei ole probleemile lahenduseks.


Kui salongi soendus järgi ja enam sooja ei puhu siis peab kindlasti pidama jääma. Se suht tõsine ohumärk, st. jahutusvedelikku ohtlikult vähe alles jäänud süsteemi, või pole seda seal enam üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.13 22:25 Tsiteeri


Milleks seisma jääda(?!) Hoopis klaasipesu paak on vaja jahutusvedeliku tsirkulatsiooni ühendada või siis väljund otse paisupaaki ja siis sõidu pealt 5 liitrit täidet kohe roolilt tõmmates ning sõitu jätkub kuni kepsud küljepealt väljas.
Mehed, see ei ole enam naljakas ja ei taha ka ette kujutada seda pilti, kui a la autode voolus Kungens Kurva sisenedes täiel maanteekiirusel mootor alt avaneb ja "naeratab". Treiler või mootori remont on kindlasti siis ka odavam, kui nende tagajärgedega tegeleda. Kaalu seda kindlasti.

Tsitaat:

Pigem poolenisti avatud. Lahtisega kaotad korgi ja jahutusvedeliku :)
Sain ka postitusest aru, et valad vett peale. Kuumaga tekib radikasse katlakivi ja ummistad radikad ka ära. Kui võimalsus siis ikka tosool vms.
Ja kui sõites kuskil sellises kohas kus ei ole võimalust peatuda ja mootori temp hakkab tõusma siis mingil määral aitab mootorit jahutada kui salongis puhurid lülitada põhja ja kuuma peale.
Kõik need nõuanded aitavad aga need ei ole probleemile lahenduseks.

Tsitaat:
Algselt postitas: madjs
Kui salongi soendus järgi ja enam sooja ei puhu siis peab kindlasti pidama jääma. Se suht tõsine ohumärk, st. jahutusvedelikku ohtlikult vähe alles jäänud süsteemi, või pole seda seal enam üldse.



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.06.13 07:08 Tsiteeri


Peale sõitu kohe korki pealt keerates nii, et vedelik keema läheb = kõver kaan.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Urmo14
huviline



Registreerunud 05.07.11
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 S-line 3.0 tdi Q

postitati 02.06.13 08:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Peale sõitu kohe korki pealt keerates nii, et vedelik keema läheb = kõver kaan.


Seda muidugi. Kuna surve all kannatab vedelik rohkem temperatuuri. Ei kirjutanud korrektselt. Tuleks jah lasta mootoril veidike jahtuda.
Mina ka pigem ei sõidaks sellises olukorras aga kui selline soov on siis mis teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 02.06.13 09:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Peale sõitu kohe korki pealt keerates nii, et vedelik keema läheb = kõver kaan.

Mis selle kaane siis kõveraks keerab? Liiga kiire jahtumine vä?
Isegi kui uuel mootoril plokikaas maha keerata pole see enam sirge.
Igasugused plokikaane lekked peale mootori ülekuumenemist on põhjustatud veninud kannepoltidest kuna alumiinium paisub kuumenedes terasest rohkem.
Kuuma saanud kaane puhul oleks mõistlik siiski kaanepoldid uuesti üle pingutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.06.13 13:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Peale sõitu kohe korki pealt keerates nii, et vedelik keema läheb = kõver kaan.

Mis selle kaane siis kõveraks keerab? Liiga kiire jahtumine vä?


Kui füüsikatunnis käisid, siis peaksid teadma seda, et vedeliku keemistemperatuur sõltub rõhust.
Auto seismajätmisel veepump enam vedelikku ringi ei aja ning osades kohtades läheb tosooli temperatuur kõvasti üle 100 kraadi - see ka põhjus, miks paljudel turbokatel on järeljahutuspumbad.

Kui kork maha keerata ja surve maha lasta on tulemus see, et nendes kohtades läheb vedelik keema.
Jahtumist see küll mitte kuidagi ei mõjuta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.06.13 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Peale sõitu kohe korki pealt keerates nii, et vedelik keema läheb = kõver kaan.

Mis selle kaane siis kõveraks keerab? Liiga kiire jahtumine vä?


Kui füüsikatunnis käisid, siis peaksid teadma seda, et vedeliku keemistemperatuur sõltub rõhust.
Auto seismajätmisel veepump enam vedelikku ringi ei aja ning osades kohtades läheb tosooli temperatuur kõvasti üle 100 kraadi - see ka põhjus, miks paljudel turbokatel on järeljahutuspumbad.

Kui kork maha keerata ja surve maha lasta on tulemus see, et nendes kohtades läheb vedelik keema.
Jahtumist see küll mitte kuidagi ei mõjuta.

Kas kaane ajab kõveraks rõhk või temperatuur? Keema minekuga iseenesest temp vedelikul ei tõuse, vaid pigem langeb natuke, sest aurustumine neelab soojust.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.06.13 13:34 Tsiteeri


Keema minek ikka - mõelge järgi, miks üldse keev jahutusvedelik halb on. Surves ei ole asi.
Seda vist ei pea seletama, et talvel kui vesi tosooli asemel sees ning see ära jäätub on ka vähe nukrasti? (siin vähe teine füüsikaline põhjus).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 02.06.13 13:44 Tsiteeri


Kas siis see ei aita kui kork maas, läheb seal sees keema ning rõhk saab langeda lahtise korgi arvelt või ajab kaane kõveraks ikka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 02.06.13 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Kas siis see ei aita kui kork maas, läheb seal sees keema ning rõhk saab langeda lahtise korgi arvelt või ajab kaane kõveraks ikka?

Ma arvan, et pigem loobib enamus vedelikust korgi august välja ja jooksutab mootori kotti...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.06.13 13:58 Tsiteeri


Viimast korda - rõhk ei ole see, mis kaane kõveraks teeb antud juhul.
Ma ei viitsi sellel teemal jahuda. Võtke infrapuna termomeeter ja vaadake, mis juhtub, kui niigi kuuma mootori peal tosool keema lasta.
Liigse rõhu laseb korras kork niigi ise välja.

See, et mõningal määral ära läinud tihendiga peaks kohe silindrisse tosooli vajuma ei pea ka paika. Jahutusvedelikus ei ole mingit tõsist rõhku sees, võrreldes sellega, mis sõidu ajal silindris toimub (100+ bari diislil).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 03.06.13 08:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Kas siis see ei aita kui kork maas, läheb seal sees keema ning rõhk saab langeda lahtise korgi arvelt või ajab kaane kõveraks ikka?

Ma arvan, et pigem loobib enamus vedelikust korgi august välja ja jooksutab mootori kotti...


Pidasin silmas seisma jätmisel korgi avamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 03.06.13 10:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Kas siis see ei aita kui kork maas, läheb seal sees keema ning rõhk saab langeda lahtise korgi arvelt või ajab kaane kõveraks ikka?

Ma arvan, et pigem loobib enamus vedelikust korgi august välja ja jooksutab mootori kotti...


Pidasin silmas seisma jätmisel korgi avamist.


Kas autokoolis ei räägitud seda? Võid järgi proovida, aga ise ei soovitaks...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.06.13 11:14 Tsiteeri


Kui juba kinnise korgi surveklapi avanedes jahutusvedeliku välja peksab, siis pole päris lõpp enam kaugel. Seni kuni asi vedelikku välja ei peksa sellises olukorras, kus kork on tihendi puutepiirini hästi kergelt keeratud, siis pole veel maailma lõpp nii lähedal ja masina seismisel ei litsuta ka silindrit jahutusvedelikku täis. Kui kaua asi nii kestab - hakkame kohvipaksu pealt ennustama, aga keegi seda konkreetselt ei ütle kohe kindlasti! Kui masinal on kliima olemas, siis soovitaks see samuti töös pidevalt hoida, et sundventilatsioon radiaatorile pidevalt toimiks.
PS! Kui mingil muul põhjusel midagi lekiks ja vedelik kaoks, siis poleks vee kasutamisel jahutusvedelikule lisaks midagi erilist hullu. Kui aga asi üle kuumeneda tahab, siis soovitan igal juhul ainult jahutusvedelikku kasutada, kuna see säästab oluliselt kõike seda toimuvat just keemispunkti näol.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raitzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i

postitati 03.06.13 18:44 Tsiteeri


Kaane ajab kõveraks temperatuur ikka. Metall paisub soojenedes ja kui liiga kuumaks läheb siis tõmabki kõveraks + võib veel igasugu mikromõrasi või muud [roppus] tulla. Jahutusvedelik on küll kuskil 90 kraadi lähdal, kuid see ei tähenda seda, et terve mootori temperatuur on 90 kraadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.1% - SQL: 50.9%]