Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 18.05.13 17:08
|
|
|
Audi 80 B3 1,9D - 1991 - Audar
Tere, olen siin foorumis uus. Teema tegin, sest ostsin täna Audi. See on mul auto järjekorranumbriga 31. Audidest eelnevalt on olnud Audi 100 2,0TD
Avant.
Kuna oli vaja odavat ja ökonoomset igapäevaliikurit, siis sai juba tükk aega kuulutusi jälgitud. Kindlasti tahtsin diislit, just ilma turbota, sest
need on nagunii kõigil juba kottis. Ja üldse võimalikult väheste lisadega, ei ABS-i, ei roolivõimu, rääkimata kliimast. Need oleks nagunii asjad, mida
peaks remontima hakkama. Aga kui neid pole, siis pole probleemi.
Jäigi täna hommikul silma okidokis Audi 80 1,9D 1991 aasta, kuulutus lisatud eelmisel õhtul kell 23. Tekst selline:
Tsitaat: |
AUTO KÄIVITUB IGA ILMAGA. MOOTORIGA PROBLEEME POLE. SALONG IDEAALSES SEISUKORRAS. MÕNES KOHAS ESINEB ROOSTET (AGA VÄHE). KUSKIL EI KOLISE EGA
KLÕBISE MIDAGI. AUTOGA SÕITIS 50 AASTANE NAINE.KUTUSE KULU UMBES 4.5L-5.5L
|
Helistasin kohe hommikul 8 ajal, noorem tüüp ütles, et see auto on viimased 5 aastat olnud tema ema kasutada, enne seda ka olnud nende peres. Toodud
Leedust.
Ega polnudki midagi, asusin kohe teele. Auto asus Tapal.
Kui autot nägin, siis oli kohe selge, et kere on väga hea ja läheb diiliks! Kõik on algne, mingeid kõkse pole saanud. Esiklaas terve. Mootor oli suht
kuiv ja näppimata. Õlipunni paotades ei olnud seal absoluutselt survet, tosool ka puhas. Paarutades ei visanud üldse musta. Starter tegi vaid vastikut
jahvatavat/krogisevat/kõrisevat häält. Veel tunnistas müüja ainukeseks suureks veaks käsipiduri puudumist. Ei hakanud ma tegema isegi proovisõitu, sai
kaup ära tehtud!
Esmamuljed sõites olid head! Vedrustus täiesti vaikne ja tihe, mootor jõuline, musta ei viska. Kojusõidul 78km jooksul kütuseseieri vajumist ei
täheldanud.
Tehnilisi andmeid ka:
Audi 80
Aasta: 1991
Mootor: 1,9D 50kw
Esmane reg Eestis: 17.08.2007
Vin: WAUZZZ8AZMA285155
Odonäit ostuhetkel: 388790km
Kaasa anti 2 suverehvidega ratast. Mingi Pioneer CD makk on ka koos tagaovaalidega. Mingi signa paistab ka peal olema. Esiustel on tuulesuunajad. Muid
lisasid õnneks pole.
Pardatshokis on ka mapka Saksa dokumentidega. Seal on servise asju kirjas, lisan need edasipidi siia.
Kindlasti teen maanteeameti laia päringu mõnipäev ja panen siia üles ka.
LKF-i päring ei näidanud ühtegi avariid.
Edasised plaanid:
*Esmaspäeval enda nimele võtta + kindlustus teha.
*Uus starter osta.
*Üks eelsüüteküünal oli läbi, see uus osta.
*Käsipidur toimima saada. Ilmselt uued trossid osta, sest kang käib tühja.
*Uus õli + õlifilter + õhufilter + küttefilter.
*Paak täis osta ja kütusekulu päevikut spritmonitoris pidama hakata.
*Juuni esimestel päevadel ülevaatusele minna (üv kehtib hetkel mai lõpuni).
Praegused kulutused:
Auto ostuhind: 650€
Õli pealevalamiseks (sest oli miinimumil): 5€
jätkub...
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 18.05.13 17:35
|
|
|
Mul kahel sõbral samuti selline, neil vaid 1,8 bensukad. Nad on pidanud neid väga pikalt, üks neist käis juba passi vahetamas, kuna ülevaatuste
lahtrid said otsa!
Üllatab ikka Audi 80 kere korrosioonikindlus! See on lihtsalt SUPER!
Tunduvalt uuemad autod on praeguseks ajaks täiesti läbi mädanenud, tagasillad tulevad kere küljest lahti, tiivääred on totaalselt läbi, aga Audi 80
paneb kõigile pika puuga!
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 18.05.13 17:56
|
|
|
Esimene auto, mis sai täis tsinkkere. Super auto tõesti. Üks enda perest sai just avarii, pidi vanaruada viima kuna kõver teine. Kere oli super,
rooste puudus. Süda tilkus verd kui vanarauda läks. Edu autoga, see lestab kaua kui hooldada.
Juppe vaja siis võid küsida, endal oli muidugi bensiin.
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 18.05.13 18:04
|
|
|
Tegelikult, kui aus olla, siis mul vedeleb maal onult päranduseks saadud Audi 80 1990a 2,0E. See on juba 6a seisnud, 4 sellest lageda taeva all,
esisild võeti laiali ja nii ta sinna jäi. Ma panin ta siis käima 2a tagasi, enne ladusin niipalju kokku, et kannatas gaaraazi liigutada ning seal ta
nüüd seisab. Elulooma sellest ei saa, aga hetkel on veel täiesti komplektne. Kellel juppe vaja see mainib
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.13 19:35
|
|
|
Endalgi nõrkus selliste lollikindlate pillide ees(aga no krt, ilma roolivõimuta ma siiski ei sooviks ). B3 tõesti selline lollikindel ning samuti tean ühte inimest kes B3ga sõitnud 15 aastat nüüdseks ning ütles, et
sõidab kuni surmani(54a mees).
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 18.05.13 20:38
|
|
|
Kell vaheta taho vastu, siis vähe etem
Kui sul enda varuosade auto peal pole tahoga spidoplokki siis võin sulle ühe odavalt anda
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 19.05.13 10:27
|
|
|
Serviseraamatuid sirvides leidsin sellise hoolduse ajaloo:
Auto uuena ostetud 25.06.1991
23.11.1991 - 7531km
12.05.1992 - 15137km
11.03.1993 - 29873km
13.08.1993 - 37800km
02.02.1994 - 45318km
26.05.1994 - 51500km
20.09.1994 - 60322km
22.02.1995 - 67729km
01.07.1995 - 75434km
29.04.1996 - 91160km
12.07.1996 - 94253km
01.10.1996 - 101623km
27.02.1997 - 112087km
20.05.1998 - 140508km
25.06.1998 - 142852km eraldi leht "Oberland Nachrüstkatalysator"
26.06.1998 - 145306km eraldi lehel "Einbaubescheinigung"
27.10.1998 - 152872km
23.12.1998 - 157677km
15.04.1999 - 167652km
28.06.2002 - 250987km eraldi mingi teh kontroll leht
28.06.2002 - 251038km eraldi roosa leht
10.10.2002 - 259707km
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 19.05.13 14:08
|
|
|
Tegin mnt laia päringu ka ära, kulutus 2€.
Tsitaat: |
Laiendatud Paring
Sõiduki tehnilised andmed:Registreerimismärk 733AVV
Tehasetähis (VIN-kood) WAUZZZ8AZMA285155
Mark AUDI
Kaubanduslik nimetus 80
Kategooria Sõiduauto
Kere nimetus SEDAAN
Kere tüüp CH
Täismass(kg) 1560
Registrimass (kg) 1560
Tühimass (kg) 1100
Kandevõime (kg) 460
Lubatud piduritega haagise mass (kg) 1000
Lubatud piduriteta haagise mass (kg) 580
Värvus VALGE
Mitmevärviline E
Esmaregistreerimise kuupäev (B) 25.06.1991
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 17.08.2007
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Leedu Vabariik
Pikkus (mm) 4403
Laius (mm) 1695
Kõrgus (mm) 1397
Telgi kokku 2
Juhttelgi 1
Veotelgi 1
Lubatud suurimad ja registri teljekoormused (kg) Telg Registri koormus Lubatud suurim teljekoormus Juhtteljed Veoteljed
1. teljel 880 880 E E
2. teljel 800 800 E E
Rehvid Telg Rehvid võimalikud variandid
1. teljel 175/70 R14 84T
2. teljel 175/70 R14 84T
Mootori töömaht (cm3) 1896
Mootori võimsus (kW) 50
Mootori tüüp DIISEL
Uksi 4
Istekohti 5
Istekohti juhi kõrval 1
Seisukohti 0
Ülevaatuste ajalugu:Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
01.06.2012 Korraline Tehniliselt korras 31.05.2013 382167
31.05.2011 Korraline Tehniliselt korras 31.05.2012 380370
28.05.2010 Korraline Tehniliselt korras 31.05.2011 374893
29.05.2009 Korduv Tehniliselt korras 31.05.2010 369206
29.05.2009 Korraline Esitada korduvale ülevaatusele 369198
12.06.2008 Korduv Tehniliselt korras 31.05.2009 362715
30.05.2008 Korraline Esitada korduvale ülevaatusele 362113
21.08.2007 Korduv Tehniliselt korras 31.05.2008 343252
17.08.2007 Korraline Esitada korduvale ülevaatusele 343164
Märkus: Ülevaatuse andmed on elektroonilisel kujul kättesaadavad alates 2005.aastast.
Toimingud sõidukiga:Kuupäev Toimingu nimetus
17.08.2007 Sõiduki registreerimine
17.08.2007 Registreerimis eelne akt
Märkus: Enne 23.11.1999 tehtud toimingute elektrooniline ajalugu puudub.
|
Saksa hooldus lõppes siis 259707km odonäidul, ilmselt siis läkski Leetu ning sõitis seal 5 aastaga (2002-2007) 83457 kilomeetrit.
Läbisõit Eestis siiani 45626km, aastate lõikes aga arvutasin sellised läbisõidud:
2007-2008 19551km
2008-2009 6491km
2009-2010 5687km
2010-2011 5477km
2011-2012 1797km
2012-2013 6623km
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 20.05.13 08:32
|
|
|
Tänased tegemised:
Auto enda nimele vormistamine, kulu: 57,52€
Kindlustus aastaks Ifi-s: 33,21€ aga saan Ergost eelmise omaniku ettemaksu ka tagasi, sest tal oli poliis 2014 aprilli keskpaigani. Seega see number
läheb tagasimakse võrra väiksemaks.
Ostsin ka uue starteri, kuna vanaga peksab pendiks just hetk enne käivitumist valusa häälega tagasi ja teinekord polegi nii kergesti võimalik käima
saada.
Uue starteri hind 25€ + 3€ Smartpost. Loodan homme hommikul kätte saada ja et on korralik, nii nagu mulle väideti.
edit. Ergost sain 11 kuu eest tagasi 7.48€ (aega kulus 2 päeva), lahutan oma kindlustusmaksest selle maha ja saan aasta makseks 25,73€
Kokku: 111,25€
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 21.05.13 07:13
|
|
|
Tegin tellimuse Automaailmast:
Õhufilter - 3,74€
Õlifilter - 3,69€
Eelsüüteküünal - 6,25€
Saatekulu tasuta.
Tellimus kokku 13,68€
Veel sai tellitud Automaailmast vasak käsipiduritross. Maksis 9,88€
Parem pool on mingi aeg vahetatud, see oli ok. Vasak oli veel päris orignaal (kood 893609721G) kuid paar kiudu olid vaid terved.
Ostin 5L lahtist õli UNIL 10W-40 SL/CF - 19,50€
Kõik tänased kulutused kokku: 43,06€
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 22.05.13 15:08
|
|
|
Täna sain kätte Post24 automaadist Automaailma tellimuse. Kahjuks olin vale küttefiltri tellinud, mul on torudega versioon. Muud jubinad said juba
paigaldatut.
edit. Küttefilter läheb mul Opelile, seega selle maksumuse lahutan selle auto kuludest.
Veel ostsin taha uue numbrialuse (2,20€), helkurvesti (2,20€) ja summuti tripi (0,65€) ning sain kätte Automaailma poest vasaku käsipiduritrossi.
Panin trossi paika ja timmisin mis ma timmisin, käsipidur tundus ok. Läksin kohe ülevaatusele. Kahjuks seal oli üks tuim tüüp, kes ei lausunud mitte
sõnagi, enne kui ulatas peale maksimist (35€) dokumendid ja ütles: "Vasak tagaratas käsipidur nõrk, kutsume tagasi". Sõitsin koju tagasi, võtsin
trumli maha ja timmisin reguleerkoonust veidi peale ehk allapoole ning läksin kohe tagasi. Enam probleemi polnud, mõlemad tagarattad täiesti ühtlased.
Kahjuks rikkus see seik nii tuju kui passi ära.
Muidu tahmatest oli super! Silmaga nähtavat tahma paarutamisel ei visanud, vaid ühe korra vajutas pööreid. Kahjuks paberit selle kohta mulle ei antud.
Aga nüüd aasta hooleta:
Õli vahetasin ka ära. Filter oli suht kõvasti kinni keeratud, tuli abivahedit liikumameelitamiseks kasutada:
Odonäit õlivahetusel: 388985km
Tänased kulutused: 40.05€
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 22.05.13 15:25
|
|
|
Päris põhjalikult paned kirja kõik
Kahju jah, et sellised ülevaatajad on, võiks ju suhelda inimese moodi, ja suu lahti teha.
Täna alles kolmapäev ju, küll starter ka kohale jõuab
Edu autoga!
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 22.05.13 15:27
|
|
|
Löön kokku kulunud summad:
Auto: 650
Vormistamine: 57,52
Õli pealevalamiseks: 5
Kindlustus aastaks: 25,73
Starter: 28 (pole veel kätte saanud)
Õhufilter: 3,74
Õlifilter: 3,69
Eelsüüteküünal: 6,25
Vasak käsipiduritross: 9,88
Õli: 19,50
Helkurvest: 2,20
Summuti tripp: 0,65
Numbrialus: 2,20
Ülevaatus: 35
Ventika laagrid: 1.06
Varuosad ja muu kokku: 200,42
Kõik kokku: 850,42€
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 22.05.13 17:54
|
|
|
Tankisin paagi silmini täis. Kahjuks selgus, et paagikork on mingi Renault oma pandud, mis ei sobi sinna üldse - laseb läbi. Maal vedeleval Audil ka
pole korki, nii et tuleb uus tellida.
Millegipärast näitavad kataloogid keermega versiooni aga minul on nö 2 nagaga versioon.
Ei julgegi kuskilt tellida, tuleb füüsiliselt kellegi käest osta, muidu saab jälle vale.
Panen kirja ka kütusele kulunud raha. Esimene tankimine 56,44L. Alexela liitri hind 1,281€.
Kokku: 72,30€
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 23.05.13 07:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audar
Ostsin ka uue starteri, kuna vanaga peksab pendiks just hetk enne käivitumist valusa häälega tagasi ja teinekord polegi nii kergesti võimalik käima
saada.
Uue starteri hind 25€ + 3€ Smartpost. Loodan homme hommikul kätte saada ja et on korralik, nii nagu mulle väideti.
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
..........
Täna alles kolmapäev ju, küll starter ka kohale jõuab
Edu autoga! |
Starteriga sain siis täiega tünga! Esiteks ei pandud seda teele mitte esmaspäeval, nagu kokkulepe oli, vaid teisipäeva õhtul. Teiseks pole see üldse
1,9 diisli starter, vaid koodi järgi Audi 2,3 bens oma (juba käega oli raskusest tunda, et on tunduvalt kergem kui diisli oma). Kolmandaks küsib see
müüja siin foorumis starterite eest 20€, aga mulle pakkus kuulutuse peale 25€ eest, kahjuks nägin seda alles hiljem.
Seega õpetus teistele:
Kui keegi pakub siin foorumis teile juppi ning ütleb, et see sobib teile, siis nõudke pilti ja originaalkoodi esemelt, sest muidu suure tõenäosusega
saadetakse teile vale asi.
Kui pilti ja konkreetset infot ei saadeta või kui müüja tundub kõhutunde järgi juba alguses kahtlane, siis saatke ta pikalt ja võtke uus! Mulle tuli
mitu pakkumist aga kahjuks komistasin vale müüja otsa
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 23.05.13 08:02
|
|
|
Aga sul on võimalus raha tagasi nõuda ja kui raha on tagasi saadud, paned starteri posti.
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 23.05.13 19:56
|
|
|
Sai käidud maal 2,0E Audit vaatamas. Enamus jupid, mida tahtsin oma autole, olid puudu või katki:
*Originaal akukattel tükk väljas ja mõrasid mitmes kohas. Lappisin seda nüüd superliimiga, vast saab asja.
*Peegli reguleerimise nuppu ma ei saanud, sest sellel on need üldse elektrilised.
*Stange grillvõre on auguga ja katki, ka seda lappisin, vaatan hiljem kuidas jääb.
*Juhiiste Recaro-tüüpi aga väga lääpas ja rämu (minu omal puudub kõrguse reguleerimine).
Üldse tundub, et ega sealt autolt suurt midagi võtta pole. Eelmine omanik on kõikvõimalikud detailid purustanud. Lisaks kere ka mäda, kuigi see auto
seisnud 2007a saadik ning 2004 alles Saksast toodud. Tagumised tiivaääred läbi roostetanud, roostet leidsin isegi tagaakna servast. Kas neid Audi 80
B3 on erineva roostekindlusega? Või on ikka asi omanikes kinni?
Õnneks on mootorialused plastkatted kõik alles. Neid ei hakanud hetkel maha kruvima.
Ka tagumise luugi tuledevaheline plast läheb kindlasti käiku.
Ilmselt toon selle vraki mingi aeg enda juurde ära, siis saab otsast juppe ka müüma hakata.
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 23.05.13 20:00
|
|
|
Miks siis el.peegleid endale ei pane? Lisaks nupust liigutamisele on neil ka klaasid soojendusega ning see toimib läbi tagaklaasi lüliti. See minu
meelest väga hea lisa talvel ning ka vihma korral on parem, kui peeglid on puhtad mitte piiskadest paksud.
Spidoplokk viska ka ümber, saad sellest nõmedast suurest kellast lahti
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 23.05.13 20:17
|
|
|
Roostekindlus ikka omanikus kinni. Kuigi esimestel aastatel vist polnud katus tsingitud, aga see muutus ruttu.
|
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
postitati 24.05.13 04:28
|
|
|
Punasel Audil on peegliklaasid punaseks tõmmanud, siis peaksin need mõlemad soojenduselementidega uued ostma. Lisaks ju peaksin uksepolstrid
eemaldama ja elektritööd harrastama, nii et ma ei tea...
Kui selle tahhoga ploki panen, siis ma väga ei usu, et see tahho tööle hakkab. Parem ikka töötav kell, kui surnud tahho. Või siiski? Spidotrossi ju
sellel Audil pole, ainult 2 pistikut käib kellade taha ja üleüldse on kellaploki eemaldamine imelihtne töö.
Lisaks tahtsin rääkida ühest lisas, sellest ainsast, mis sellel autol üldse on ning seegi nöögib mind täiega! Teemaks siis Leedus paigaldatud Signa.
Nimelt ma ei saa selle toimimisest üldse aru. Väljendub see sellega, et mingi moment ei saa ma autot käima, sest käivitumine on blokeeritud. Olen
avastanud, et seda juhtub siis, kui armatuuril vasakus kõlaris olev punane diood vilgub. Tavaliselt peale pikemat seismist käivitub, aga kui siis
korra seisma jätta, siis enam kohe käima ei saa.
Käima saab siis, kui see punane diood ei vilgu või kui peale "tabalukk lahti" nupule vajutust see vilgub kiirelt. Kui aga vilgub harva, siis ei
käivitu. Samas signa alla pannud ma autot pole, immolaadne asi läheb alati iseenesest peale.
Mõnded korrad olen näinud, et kui auto käib ja kõrvalistuja uks lahti teha, siis hakkavad ohukad vilkuma. Lisaks autot seisates, käib kõigist
ukselukkudest väike nõks läbi (lukustusnupud hüppavad paar mm).
Kas ma pean siis iga kord auto lukku panema ja käivitamiseks lukust lahti tegema?
Kuidas ma saaksin nii, et käivitustõke oleks koguaeg maas, et ma ei peaks enne igat käivitamist piuksutama (suht ebameeldivalt kõvasti pasundab)?
Hea meelega roogiks selle idiootsuse üldse maha, sest see on asi, mida ma kunagi ei kasuta, aga ei tea kui kapitaalne ehitis see on.
Audi 80 1,9D 50kw Audi A4 1,9TDI 81kw Audi A6 1,9TDI 81kw
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
|