Kry
huviline
Registreerunud 07.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0TDI Quattro
|
postitati 13.05.13 14:42
|
|
|
Kliima kohta paar küsimust
Hoi!
Eestisse ka soojad ilmad jõudnud ja auto võix külma teha, kuid näitab veakoodi (koodi ei mäleta) high pressure sensor(short to ground) asub siis
juhipoolse tule all.
Kas kellegil kogemusi, piirdub viga anduriga või freooni või kas kliimal on kaitse ka, mis sellise koodi võib tuua?
Autoks 2.5tdi 132kw b6
Ehk kellegil vedeleb selline andur tartus, või saaks korraks laenata seda?
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 13.05.13 15:49
|
|
|
See, kas asi on ainult anduris sa ilmselt ennem teada ei saa, kui andur vahetatud/testitud. Võimalik, et asi on juhtmestikus ja või pistikutes üldse.
Kontrolli see pool üle kõige pealt.
Oletan, et kui see andur vaja vahetada, siis pead kliima nii või naa ära täitma pärast.
Minu omal ka kliima ei toiminud - veateates oli jutt, et rõhk liiga madal. Viga oli lõpuks selles, et kliimaradikas oli kivi saanud. Lasti see auk
kinni ja täideti ära - siiani toimib
Edu!
Tsitaat: | Algselt postitas: Kry
Hoi!
Eestisse ka soojad ilmad jõudnud ja auto võix külma teha, kuid näitab veakoodi (koodi ei mäleta) high pressure sensor(short to ground) asub siis
juhipoolse tule all.
Kas kellegil kogemusi, piirdub viga anduriga või freooni või kas kliimal on kaitse ka, mis sellise koodi võib tuua?
Autoks 2.5tdi 132kw b6
Ehk kellegil vedeleb selline andur tartus, või saaks korraks laenata seda? |
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
Kry
huviline
Registreerunud 07.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0TDI Quattro
|
postitati 13.05.13 15:53
|
|
|
Õnneks on anduri taga mingi ventiil, mis hoiab rõhku kinni kui andur küljest võetud, proovisin andurit juba puhastada...
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
See, kas asi on ainult anduris sa ilmselt ennem teada ei saa, kui andur vahetatud/testitud. Võimalik, et asi on juhtmestikus ja või pistikutes üldse.
Kontrolli see pool üle kõige pealt.
Oletan, et kui see andur vaja vahetada, siis pead kliima nii või naa ära täitma pärast.
Minu omal ka kliima ei toiminud - veateates oli jutt, et rõhk liiga madal. Viga oli lõpuks selles, et kliimaradikas oli kivi saanud. Lasti see auk
kinni ja täideti ära - siiani toimib
Edu!
Tsitaat: | Algselt postitas: Kry
Hoi!
Eestisse ka soojad ilmad jõudnud ja auto võix külma teha, kuid näitab veakoodi (koodi ei mäleta) high pressure sensor(short to ground) asub siis
juhipoolse tule all.
Kas kellegil kogemusi, piirdub viga anduriga või freooni või kas kliimal on kaitse ka, mis sellise koodi võib tuua?
Autoks 2.5tdi 132kw b6
Ehk kellegil vedeleb selline andur tartus, või saaks korraks laenata seda? | |
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 19.05.13 21:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: melnits
Tervist!
Oskab vb. keegi klubilistest öelda, et kus asub eelpool nimetatud andur Skoda Octavial 2009.a. 1,9TDI?
Oleks vaja pilk peale visata sellele andurile, et vb. piisab puhastamisest ja pistiku kontrollimisest. Kuid oskab keegi öelda kuidas seda andurit
testida saab, et kas töötab või ei?
Tänud!
Erki |
Tsitaat: | Algselt postitas: melnitsKuidas see andur sealt küljest ära käib? Ja kas süsteemist gaas välja ei jookse, kui andur
eemaldada?
Tänud vastanutele! |
Saame, aru, miks küsisid, kuid nii nagu on vw küsimused siit eemaldatud, läheb ka see, kui tegu on millegi muu kui margifoorumile kohase autoga.
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 19.05.13 21:33
|
|
|
Olgu nii kuid seda võin ikka küsida, et kuidas anduri torult kätte saab ja kas gaas jookseb süsteemist välja kui andur eemaldada?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 19.05.13 21:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: melnits
Olgu nii kuid seda võin ikka küsida, et kuidas anduri torult kätte saab ja kas gaas jookseb süsteemist välja kui andur eemaldada?
|
Automees6 paistis teadvat teemat, suhtle Skoda teemadel u2u-s.
|
|
|
must1.9tdb4audi
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5tdi Q
|
postitati 25.05.13 14:45
|
|
|
KA küsimus kliima kohta, nimelt audi 100 c4 2.5 tdi anna koodiks 00801 ac refigerant high pressure switc (F118) 30-00-open or short to plus. Ehk siis
kas andur on kinni kiilunud surve all, või milles viga võib olla?
Ja hetkel kui kliima juhtplokis pumba nuppu vajutada, siis helbeke korraks vilksatab, aga sisse ei lülita, kas see on anduri viga, või on plokk ka
peetis?
Ja kas see on see sama andur mis asub juhipool radika juures?
Hetkel testiga mõõtes näitab andur, et kontakt puudub.
Tänud kaasa aitajaile juba ette.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 25.05.13 16:01
|
|
|
Juhe võib ka olla ära oksüdeerunud.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
must1.9tdb4audi
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5tdi Q
|
postitati 26.05.13 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Juhe võib ka olla ära oksüdeerunud. |
Täpselt nii oligi tänud.
Algul ei leidnud andurit üles, kuna on kolm andurit. Üks madalsurve ja kaks kõrgsurve oma. Üks kõrgsurve aduritest lülitab vendi tööle ja teine
takistab ülerõhu tõttu pumba töö ja see viimane stange taga radika küljes.
Nüüd kõik timmis ja tuba külm.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 26.05.13 14:05
|
|
|
Endal ka kohe hea meel, et sain abiks olla. Seda juhtme oksüdeerumist isegi C6 kerega isenditel juba kohanud ja seda kuskil keset juhtmekimpu keskmise
logari all. "Spetsid" soovitasid ka kohe uus andur tellida (mis maksab päris kena euro) süvenemata, et tegelikult anduri tööd kontrollides olid uus
ja vana identsed.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 26.05.13 15:15
|
|
|
Eks me hakkame vist heaoluühiskonda jõudma, kus asju eriti ei remondita enam, vaid vahetatakse välja ilma probleemi spetsiifikasse süvenemata.
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Endal ka kohe hea meel, et sain abiks olla. Seda juhtme oksüdeerumist isegi C6 kerega isenditel juba kohanud ja seda kuskil keset juhtmekimpu keskmise
logari all. "Spetsid" soovitasid ka kohe uus andur tellida (mis maksab päris kena euro) süvenemata, et tegelikult anduri tööd kontrollides olid uus
ja vana identsed. |
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 26.05.13 15:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Eks me hakkame vist heaoluühiskonda jõudma, kus asju eriti ei remondita enam, vaid vahetatakse välja ilma probleemi spetsiifikasse süvenemata.
|
Kahjuks oleme hiljaks jäänud sinna jõudmisega ja suure tõenäosusega jääb see üldse meil siin nägemata. Pensionifondid ajavad eriti muigama oma jutuga.
Eriti kiire rongiga jõuavad sinna need, kes Sinu kirjelduse järgi käituvad. Loe kasvõi seda
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
Kry
huviline
Registreerunud 07.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0TDI Quattro
|
postitati 29.05.13 12:56
|
|
|
Palun ka nüüd abi teilt!
Nimelt siis, tellisin tutika A varuosa anduri ning rõhk oli süsteemis siiski olemas, lasin tühjaks imeda ning juurde panna vurtsu ning selgus et vana
ja uue anduriga on täpselt sama probleem ja veakood alles!
Vagiga Measuring blocks-i alt ei tulnud High pressure sensorilt mingit infot... pistik tundub korralik, kaitse (väike 5a) terve
Kust ma peaksin viga otsima ?
|
|
|