Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kliima kohta paar küsimust (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2571)
Kry
huviline



Registreerunud 07.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0TDI Quattro

postitati 13.05.13 14:42 Tsiteeri
Kliima kohta paar küsimust



Hoi!
Eestisse ka soojad ilmad jõudnud ja auto võix külma teha, kuid näitab veakoodi (koodi ei mäleta) high pressure sensor(short to ground) asub siis juhipoolse tule all.
Kas kellegil kogemusi, piirdub viga anduriga või freooni või kas kliimal on kaitse ka, mis sellise koodi võib tuua?
Autoks 2.5tdi 132kw b6
Ehk kellegil vedeleb selline andur tartus, või saaks korraks laenata seda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 13.05.13 15:49 Tsiteeri


See, kas asi on ainult anduris sa ilmselt ennem teada ei saa, kui andur vahetatud/testitud. Võimalik, et asi on juhtmestikus ja või pistikutes üldse. Kontrolli see pool üle kõige pealt.

Oletan, et kui see andur vaja vahetada, siis pead kliima nii või naa ära täitma pärast.

Minu omal ka kliima ei toiminud - veateates oli jutt, et rõhk liiga madal. Viga oli lõpuks selles, et kliimaradikas oli kivi saanud. Lasti see auk kinni ja täideti ära - siiani toimib :)

Edu!

Tsitaat:
Algselt postitas: Kry
Hoi!
Eestisse ka soojad ilmad jõudnud ja auto võix külma teha, kuid näitab veakoodi (koodi ei mäleta) high pressure sensor(short to ground) asub siis juhipoolse tule all.
Kas kellegil kogemusi, piirdub viga anduriga või freooni või kas kliimal on kaitse ka, mis sellise koodi võib tuua?
Autoks 2.5tdi 132kw b6
Ehk kellegil vedeleb selline andur tartus, või saaks korraks laenata seda?



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kry
huviline



Registreerunud 07.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0TDI Quattro

postitati 13.05.13 15:53 Tsiteeri


Õnneks on anduri taga mingi ventiil, mis hoiab rõhku kinni kui andur küljest võetud, proovisin andurit juba puhastada...


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
See, kas asi on ainult anduris sa ilmselt ennem teada ei saa, kui andur vahetatud/testitud. Võimalik, et asi on juhtmestikus ja või pistikutes üldse. Kontrolli see pool üle kõige pealt.

Oletan, et kui see andur vaja vahetada, siis pead kliima nii või naa ära täitma pärast.

Minu omal ka kliima ei toiminud - veateates oli jutt, et rõhk liiga madal. Viga oli lõpuks selles, et kliimaradikas oli kivi saanud. Lasti see auk kinni ja täideti ära - siiani toimib :)

Edu!

Tsitaat:
Algselt postitas: Kry
Hoi!
Eestisse ka soojad ilmad jõudnud ja auto võix külma teha, kuid näitab veakoodi (koodi ei mäleta) high pressure sensor(short to ground) asub siis juhipoolse tule all.
Kas kellegil kogemusi, piirdub viga anduriga või freooni või kas kliimal on kaitse ka, mis sellise koodi võib tuua?
Autoks 2.5tdi 132kw b6
Ehk kellegil vedeleb selline andur tartus, või saaks korraks laenata seda?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.05.13 21:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: melnits

Tervist!
Oskab vb. keegi klubilistest öelda, et kus asub eelpool nimetatud andur Skoda Octavial 2009.a. 1,9TDI?
Oleks vaja pilk peale visata sellele andurile, et vb. piisab puhastamisest ja pistiku kontrollimisest. Kuid oskab keegi öelda kuidas seda andurit testida saab, et kas töötab või ei?
Tänud!

Erki


Tsitaat:
Algselt postitas: melnitsKuidas see andur sealt küljest ära käib? Ja kas süsteemist gaas välja ei jookse, kui andur eemaldada?

Tänud vastanutele!:)


Saame, aru, miks küsisid, kuid nii nagu on vw küsimused siit eemaldatud, läheb ka see, kui tegu on millegi muu kui margifoorumile kohase autoga. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 19.05.13 21:33 Tsiteeri


Olgu nii kuid seda võin ikka küsida, et kuidas anduri torult kätte saab ja kas gaas jookseb süsteemist välja kui andur eemaldada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.05.13 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Olgu nii kuid seda võin ikka küsida, et kuidas anduri torult kätte saab ja kas gaas jookseb süsteemist välja kui andur eemaldada?

Automees6 paistis teadvat teemat, suhtle Skoda teemadel u2u-s. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 25.05.13 14:45 Tsiteeri


KA küsimus kliima kohta, nimelt audi 100 c4 2.5 tdi anna koodiks 00801 ac refigerant high pressure switc (F118) 30-00-open or short to plus. Ehk siis kas andur on kinni kiilunud surve all, või milles viga võib olla?
Ja hetkel kui kliima juhtplokis pumba nuppu vajutada, siis helbeke korraks vilksatab, aga sisse ei lülita, kas see on anduri viga, või on plokk ka peetis?
Ja kas see on see sama andur mis asub juhipool radika juures?
Hetkel testiga mõõtes näitab andur, et kontakt puudub.
Tänud kaasa aitajaile juba ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 25.05.13 16:01 Tsiteeri


Juhe võib ka olla ära oksüdeerunud.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 26.05.13 12:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Juhe võib ka olla ära oksüdeerunud.

Täpselt nii oligi tänud.
Algul ei leidnud andurit üles, kuna on kolm andurit. Üks madalsurve ja kaks kõrgsurve oma. Üks kõrgsurve aduritest lülitab vendi tööle ja teine takistab ülerõhu tõttu pumba töö ja see viimane stange taga radika küljes.
Nüüd kõik timmis ja tuba külm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 26.05.13 14:05 Tsiteeri


Endal ka kohe hea meel, et sain abiks olla. Seda juhtme oksüdeerumist isegi C6 kerega isenditel juba kohanud ja seda kuskil keset juhtmekimpu keskmise logari all. "Spetsid" soovitasid ka kohe uus andur tellida (mis maksab päris kena euro) süvenemata, et tegelikult anduri tööd kontrollides olid uus ja vana identsed.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 26.05.13 15:15 Tsiteeri


Eks me hakkame vist heaoluühiskonda jõudma, kus asju eriti ei remondita enam, vaid vahetatakse välja ilma probleemi spetsiifikasse süvenemata.

Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Endal ka kohe hea meel, et sain abiks olla. Seda juhtme oksüdeerumist isegi C6 kerega isenditel juba kohanud ja seda kuskil keset juhtmekimpu keskmise logari all. "Spetsid" soovitasid ka kohe uus andur tellida (mis maksab päris kena euro) süvenemata, et tegelikult anduri tööd kontrollides olid uus ja vana identsed.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.05.13 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Eks me hakkame vist heaoluühiskonda jõudma, kus asju eriti ei remondita enam, vaid vahetatakse välja ilma probleemi spetsiifikasse süvenemata.



Kahjuks oleme hiljaks jäänud sinna jõudmisega ja suure tõenäosusega jääb see üldse meil siin nägemata. Pensionifondid ajavad eriti muigama oma jutuga. Eriti kiire rongiga jõuavad sinna need, kes Sinu kirjelduse järgi käituvad. Loe kasvõi seda


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 26.05.13 15:44 Tsiteeri


Natuke OT juba :)

Sai elatud ühes heaoluühiskonnas 7 aastat - ei sobinud mulle see elu seal. Kolisin Eestisse tagasi. Liigne turvalisus teeb hellikuks ja inimene mandub!

Eks kogu see rahandussüsteem on üks suur teater.

Sealses riigis (Taani) velgi näiteks ei taastata ja samuti ei taastata turbosid ja muid asju, mis Eestis on tavaline tegevus. Rahaliselt ei olegi neil mõistlik neid asju teha, kuna töötasud on nii kõrged, et targem uus asi panna. Paljud taanlased ise käivad Saksamaal autot remontimas.

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Eks me hakkame vist heaoluühiskonda jõudma, kus asju eriti ei remondita enam, vaid vahetatakse välja ilma probleemi spetsiifikasse süvenemata.



Kahjuks oleme hiljaks jäänud sinna jõudmisega ja suure tõenäosusega jääb see üldse meil siin nägemata. Pensionifondid ajavad eriti muigama oma jutuga. Eriti kiire rongiga jõuavad sinna need, kes Sinu kirjelduse järgi käituvad. Loe kasvõi seda



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kry
huviline



Registreerunud 07.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0TDI Quattro

postitati 29.05.13 12:56 Tsiteeri


Palun ka nüüd abi teilt!
Nimelt siis, tellisin tutika A varuosa anduri ning rõhk oli süsteemis siiski olemas, lasin tühjaks imeda ning juurde panna vurtsu ning selgus et vana ja uue anduriga on täpselt sama probleem ja veakood alles!

Vagiga Measuring blocks-i alt ei tulnud High pressure sensorilt mingit infot... pistik tundub korralik, kaitse (väike 5a) terve
Kust ma peaksin viga otsima ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.4% - SQL: 70.6%]