Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 17.01.05 16:04
|
|
|
Siduri töösilindri maha võtmine
Juba suvel oli plaanis siduri töösilindri mansetid vahetada ja samuti on puruks ka arvatavasti vedru. Suvel üritasin korra silindrit maha saada aga
edutult. Võtsin ära kinda laeka ja muud jubinad aga mitte ei saanud ülevat poolt lahti. Õnneks hakkas pedaal uuesti toimima ja nii jäigi. Nüüd aga
järsku jälle häda kaelas pedaal vajub juba õrnalt puudutades põhja. On kellelgi kogemust maha võtmisel. Juba ette tänades.
|
|
|
erkis71
huviline
Registreerunud 22.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe quattro typ 85 20V turbo
|
postitati 17.01.05 17:02
|
|
|
Oleneb veel sellest mis aasta audi 100 sul on,kuid minu teada peaks olema siduri silinder kinnitatud poldiga.
Ligi saad auto alt ja see silinder asub käigukasti peal,silindri küljepeal asub polt või tihvt!
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 17.01.05 18:51
|
|
|
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11164#pid89205
laegas maha, 2 kruvi lahti(tops abiks mudu määrid oma mati ära kui toru maha keerad), silinder kätte juppideks vaata ka veel et ikka pärast oskad
kokku ka panna mansette ostad siis ära ära ehmata kui mingi firma
mansettidel on 3 membraani kaasas üks on tagavaraks. Tõmbad legoks uued jupid peale kokku ja siis käimakasti pealt õhutad veel paar korda ja olemas.
Ma tegin esimest korda ja aega kulus 3 tundi. Teeninduses ma arvan et max. 1,5 tundi läheb kui sa ise ei viitsi mässata!
kui miskit arusaamatuks jäi siis u2u abiks.
Simo
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 17.01.05 18:55
|
|
|
Käigukasti küljes on TÖÖSILINDER ja mati saab märjaks PEASILINDRIGA.
Ärge ajage inimest segi siin.
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 18.01.05 03:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Käigukasti küljes on TÖÖSILINDER ja mati saab märjaks PEASILINDRIGA.
Ärge ajage inimest segi siin. |
selge selge...
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 18.01.05 15:35
|
|
|
Tänan info eest. Jutt jah peasilindrist . Asi selles ,et ma ei saa lahti pedaali hoovastiku külest, sealt ülevalt seda hooba mis läheb silindrisse.
Või tuleb silinder nii maha ,et see hoob koos kolviga jääbgi rippu?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 18.01.05 18:06
|
|
|
Silindri vars tuleb pedaali küljest eraldi ära.Pedaal jääb auto külge,seda pole mõtet maha lammutama hakata.
Lihtsalt pedaali seest tihvt välja ja ongi käes sul see silinder kogu täiega.
Eraldi laiali võtta silindrit seal all on suht vaevarikas,kui mitte võimatu.
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 18.01.05 18:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aiku
Tänan info eest. Jutt jah peasilindrist . Asi selles ,et ma ei saa lahti pedaali hoovastiku külest, sealt ülevalt seda hooba mis läheb silindrisse.
Või tuleb silinder nii maha ,et see hoob koos kolviga jääbgi rippu? |
see hoob ju splindiga kinni minu mäletamist mööda...
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 23.01.05 14:55
|
|
|
Tänana info ja abi eest. Mansetid vahetatud ja pedaal jälle ok. (ei jää põhja kinni) ja sidur lahutab hästi.
|
|
|