Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B8 2.0 TDI 105 KW (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 5000)
piibek
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.12
Kasutaja on eemal


postitati 10.05.13 08:19 Tsiteeri
Audi A4 B8 2.0 TDI 105 KW



Tere

Mis sellest isendist arvate?

http://www.auto24.ee/used/1325035

Pole just palju lisasid ja tavaline MMI Basic ka peal (puuduvad parkimisandurid ja tehase navi) ja muidugi puudub ka 3-tsooniline kliima :( Aga muidu aus masin, hooldused on korrapäraselt tehtud, sh vahetatud ka aku, salogivent, rattalaager, piduriklotsid ja isegi hooratas... VÄIDETAVALT :)

Kõrvale paneks veel ühe bensuka, millest ma essugi ei tea:

(lisasid see-eest rohkem kui diislil, nuppude paigutus ümber käigukangi)
http://www.auto24.ee/used/1161076


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eko89
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.06
Asukoht: jõhvi city
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 d3 171kw

postitati 10.05.13 19:21 Tsiteeri


Mine proovi selle 2.0d sõita, kas ka pärast seda tahad teda?
Mina otsisin ka B8-t 2.0d kuid masendas kiirendus, tänu sellele sai valitud 2,7d(140kw) ja a6 ja väga rahul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 10.05.13 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eko89
Mine proovi selle 2.0d sõita, kas ka pärast seda tahad teda?
Mina otsisin ka B8-t 2.0d kuid masendas kiirendus, tänu sellele sai valitud 2,7d(140kw) ja a6 ja väga rahul.


Sai ka tehtud erinevaid proovisõite ja kokkuvõtteks:
No ei ütleks et see 2,7 ka midagi erilist oleks,, kindlasti oleks valinud siis juba 3,0- 176kw 2,7-140kw täiesti lamp asi.... eriti veel esivedusena...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arturASE
huviline

Avatar


Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion

postitati 10.05.13 19:54 Tsiteeri


Olles omanud sama kerepeal 3.0 176kw, siis muidugi midagi muud ei oskagi soovitada, aga kui nende kahe vahel valida, siis juba võtaks selle uuema sisuga ja bensuka, kuna neil juba küttekulu vahegi suht olematu. Aga A4 B8 on väga kena ja ka suht mugav masin, milles ei pidanud pettuma.
Selline minu nägemus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eko89
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.06
Asukoht: jõhvi city
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 d3 171kw

postitati 10.05.13 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Tsitaat:
Algselt postitas: eko89
Mine proovi selle 2.0d sõita, kas ka pärast seda tahad teda?
Mina otsisin ka B8-t 2.0d kuid masendas kiirendus, tänu sellele sai valitud 2,7d(140kw) ja a6 ja väga rahul.


Sai ka tehtud erinevaid proovisõite ja kokkuvõtteks:
No ei ütleks et see 2,7 ka midagi erilist oleks,, kindlasti oleks valinud siis juba 3,0- 176kw 2,7-140kw täiesti lamp asi.... eriti veel esivedusena...


Igapäeva sõitude juures on täiesti hea asi, lisaks piisavalt öko võrreldes quattroga.
2.0d ja 2.7d vahe on ikkagi suur, 2.7 on juba ketiga mootor, 2.0 rihmaga.

Käisin 4 erineva a4-ga sõitmas ja kahjuks ei liikunud nad ültse edasi võrreldes 2.7d-ga, tegu on minu arvamusega ja ei pea ühtima teistega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
piibek
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.13 08:44 Tsiteeri


Praegu liigun ise ikkagi 2.0 tdi suunas ja kavatsen sinna chipi vahele lükata. Tulemuseks kuni 130kw ja kuni 400 nm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 15.05.13 09:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: piibek
Praegu liigun ise ikkagi 2.0 tdi suunas ja kavatsen sinna chipi vahele lükata. Tulemuseks kuni 130kw ja kuni 400 nm.

Ei soovita kohe üldse seda 2.0TDI, suht uimane loom.
Mina valiks kindlasti 2.7 või 3.0 ja Quatro, vahe on ikka suur. Uuemad 2.7 ja 3.0 on samuti suht ökod, arvestades nende võimsust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.13 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eko89

Igapäeva sõitude juures on täiesti hea asi, lisaks piisavalt öko võrreldes quattroga.
2.0d ja 2.7d vahe on ikkagi suur, 2.7 on juba ketiga mootor, 2.0 rihmaga.

Käisin 4 erineva a4-ga sõitmas ja kahjuks ei liikunud nad ültse edasi võrreldes 2.7d-ga, tegu on minu arvamusega ja ei pea ühtima teistega.



Kui nüüd reaalsusest rääkida, siis 3.0 176kW Quattro ökonoomsem kui 2.7 140kW esivedu. Seda näitab nii inimesete arvamus/kogemus siinsamas foorumis kui ka kõikvõimalikud veebilehed, mis googlest välja tulevad.

Nagu näiteks:
http://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=13767&id2=13766


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eko89
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.06
Asukoht: jõhvi city
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 d3 171kw

postitati 15.05.13 19:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat:
Algselt postitas: eko89

Igapäeva sõitude juures on täiesti hea asi, lisaks piisavalt öko võrreldes quattroga.
2.0d ja 2.7d vahe on ikkagi suur, 2.7 on juba ketiga mootor, 2.0 rihmaga.

Käisin 4 erineva a4-ga sõitmas ja kahjuks ei liikunud nad ültse edasi võrreldes 2.7d-ga, tegu on minu arvamusega ja ei pea ühtima teistega.



Kui nüüd reaalsusest rääkida, siis 3.0 176kW Quattro ökonoomsem kui 2.7 140kW esivedu. Seda näitab nii inimesete arvamus/kogemus siinsamas foorumis kui ka kõikvõimalikud veebilehed, mis googlest välja tulevad.

Nagu näiteks:
http://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=13767&id2=13766


176kw on jah hea , seda ostaks isegi, kuid mitte 165kw või 171kw. Samamoodi ei ostaks 132kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.13 19:22 Tsiteeri


Omas hinnaklassis on 171kW mootor täiesti õigustatud valik :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 16.05.13 04:30 Tsiteeri


Mina jällegi ei ostaks praegusel hetkel 176kw, sest mõttetu on maksta 99% sama auto eest kahekordset hinda.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]