cc150
huviline
Registreerunud 05.03.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: CC
|
postitati 08.05.13 16:40
|
|
|
Audi 80 1Z anomaalia(d)
Tervist!
Esimene häda:
Ostmisest saadik juba teeb sellist viga, nüüd aga hakkab suht närvidele käima. Kusagilt mujalt pole sellist viga varem leidnud. Nimelt kui lasta
pöördesse masin rohkem ja järsku gaas maha, siis peale pöörete kukkumist teeb sellist kõvemat häält. Seda viga tuleb ette ka sõidu ajal, käik sees
gaas maha lastes täpselt sama viga, ainult et kui ta seda juba tegema hakkab, siis gaas ei reageeri. Aitab ainult see, kui sõidu ajal sidur alla,
kukub oma 1200 või mis iganes pööretele, teeb selle lätaka ja siis saab edasi sõita. Tartus käidud diagnostikas Kattel Diiselis, seal ei saadud jaole.
Ainult öeldi, et kütteringluse viga on, peale mida vahetasin kütusefiltri ära. Enne seda on vahetatud kõrgsurvepump, õhulugeja (2.5 R5 TDI oma),
vaakumvoolikud, proovitud sai ka teist gaasipedaali reostaati, aga ei aitanud. Valasin sisse hiljuti ka mingit kütuselisandit, tolku polnud. Tegin
mingi video ka, äkki saab aru. http://www.youtube.com/watch?v=3_DWrnablqA
Teine häda:
Madalalt jõudu pole, tõmme on alates 2500 pööret, nõks enne 3000 jääb nagu hing kinni ja ei tõmba enam nii edukalt edasi. Olen tuhland igasugustes
foorumites ja ei ole siiamaani õiget lahendust leidnud. N75 klapi ühendamisega jään ka hätta, sest enamikel on teistsugune õhutorustik. Kas on
võimalik, et 2.5 R5 TDI mootori oma ei pane asja korralikult tööle? Panin ka tähele, et kui ennem juhtpistiku juhe tagant ära võttes hakkas mootor
lonkama, siis enam seda ei ole. Võtan pistiku ära ja käib edasi täpselt samamoodi. Paljud räägivad, et MAP sensori voolik on mädanenud ja et neil
jookseb see juhe otse ECU-sse. Mul on eraldi MAP sensor ja ajju ei jookse ühtegi voolikut.
Käivitumine sooja ja külmaga muidu väga hea. Mootor suitseb õrnalt ainult külmast peast kui koormust anda. Sisselaske kollektor on küllaltki puhas,
EGR-i puhastasin ära ja proovisin ka ilma selleta. Süüde ja pumbakaan oli paigas. VAG-COM-i pole ka kusagilt lähedalt võtta. Kui keegi oskab seda
kasutada ja viitsib aidata, siis saan ka end Tartusse lohistada.
Ehk oskab keegi aidata? Omal hakkab vaikselt mõistus otsa saama.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 08.05.13 16:47
|
|
|
Miks sa üldse arvad, et 2.5tdi õhulugeja sobib? ETKA vähemalt küll ei väida, et neid võiks 1:1 vahetada.
12.301@181km/h
|
|
|
|
cc150
huviline
Registreerunud 05.03.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: CC
|
postitati 08.05.13 16:52
|
|
|
Otseselt ei arvagi, et sobib. Vana lugeja läks pekki vist, väga uimaselt läks pöördesse. Ilma pistikuta oli parem ja sõitsin niimoodi lammarisse, kus
küsisin õhulugejat. Täpselt sama koodiga seal ei olnud, aga 2.5 oma erines koodi poolest ainult viimase numbri järgi. Mis seal ikka, proovisin peale
ja oli parem kui ilma õhulugejata (pistik tagant, siis polnud üldse seda turbo efekti tunda, lihtsalt ühtlaselt loivas kusagile 3k pöörde kanti, peale
mida vahetasin käigu ära)
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 09.05.13 17:31
|
|
|
Pump vaheta ära, saab korda.
|
|
|
cc150
huviline
Registreerunud 05.03.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: CC
|
postitati 09.05.13 17:45
|
|
|
Pump on vahetatud, mõlema pumbaga on sama häda (esimene)
|
|
|
cc150
huviline
Registreerunud 05.03.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: CC
|
postitati 31.08.13 08:30
|
|
|
Nii, üle pika aja jälle vaja nõu küsida. Selle mineku probleemi lahendas tõesti õige õhulugeja. See gaasipedaalijama on siiamaani alles.
Sai ka ülevaatusel käidud, ning ainuke asi, mille pärast läbi ei lastud oli kõrge heitgaaside tahmasisaldus (3 oli lubatud, mul oli 4,2). Kas keegi
oskab soovitada, mida võiks proovida/kontrollida? Omal ei ole diagnostikajuhet.
Kas see võib olla, et kõrgetel pööretel turbo ei puhu piisavalt õhku peale ja segu jääb rikkaks ning sellega ehk saab kaasneda üle normi tahm? Et
selle vastu äkki aitaks turbo juurde kruttimine? (Arvan seda sellepärast, et üle 3k pöörde jõud vajub ära, ei tõmba enam nii teravalt)
Igasugune nõuanne on teretulnud.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 01.09.13 07:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cc150
Teine häda:
Madalalt jõudu pole, tõmme on alates 2500 pööret, nõks enne 3000 jääb nagu hing kinni ja ei tõmba enam nii edukalt edasi. Olen tuhland igasugustes
foorumites ja ei ole siiamaani õiget lahendust leidnud. N75 klapi ühendamisega jään ka hätta.
Ehk oskab keegi aidata? |
Mina ütleks et kõik diisel pumbad on süüte keeramis puudega.
= sama nagu kiilu siguliil jagaja ühte asendisse kinni ja looda lollikesena et moto on kõikidel pööretel ergas nii 1000 kui ka 7000 pöördel.
Mina iseloomustaks neid pumpasid seisva süütega pumpadeks ja veel hullem neil pumpadel puudub turbo boost tundlikus süütele ja rikastusele.
Seega loodud töötama lombakana.
|
|
|
cc150
huviline
Registreerunud 05.03.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: CC
|
postitati 01.09.13 09:00
|
|
|
Ma vist ei väljendanud ennast alguses piisavalt dramaatiliselt. Jõudu ei olnud üldse, pidi pikalt meelitama, et käiguvahetuse jaoks hoog üles saada.
Aga see jama on korras, piisas õhulugeja vahetusest.
Sellest tahmaprobleemist sai ka vist jagu. Pumbakaanega timmisin segu lahjemaks, tossama hakkas kõvasti vähem ja veab isegi ühtlasemalt edasi. Äkki
nüüd saab ülevaatuselt ka läbi
See gaasipedaalijama on ikkagi alles, kui keegi midagigi aimab, võib kohe selle siia kirja panna. Igasugune abi on teretulnud.
|
|
|
targutaja
huviline
Registreerunud 06.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.13 16:38
|
|
|
Tere! Igaksjuhuks kontrolli siduri ja piduripedaali lülitid üle.
|
|
|
cc150
huviline
Registreerunud 05.03.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: CC
|
postitati 23.09.13 19:09
|
|
|
Kuidas ma neid kontrolliks?
Piduripedaali olen nii palju kontrollinud küll, et kui hästi õrnalt peale vajutada, läheb pidurituli põlema. Või on neil mingid teised tunnused?
|
|
|
targutaja
huviline
Registreerunud 06.01.10
Kasutaja on eemal
|
|