Kui ei saa nii lihtsalt hakkama siis tuleb otsustada, kas käega lüüa või ise natuke nokitseda. Kui oled valmis ise uurima ja nokitsema, siis loe
edasi:
Soovitused enne alustamist:
Soovituslikult tee kontrolle testeriga, millel on takistuse või ühenduse kontrolli funktsioon (piiksub) olemas. Voolu igaks juhuks sinna pistikutesse
sisse ei laseks - ehk paned veel valele otsale ja lased esimesed kõlarid suitsema. Kui midagi arusaamatuks jääb, siis soovitan uuesti lugeda (kasvõi
2-3 korda) ja tegutsema hakata.
1. Lihtsam variant remote juhtme tuvastamiseks:
Võid proovida lihtsalt niimoodi, et lülitad raadio sisse ja kontrollid ära, kas supaka pistikus on üks juhe veel, millele +12V peal jookseb. Kui ei
ole, siis on remote signaaliga probleem. Remote juhtmele peaks +12V peale tulema, kui raadio sees. Remote juhe on selleks, et supakas üles äratada,
kui raadio sisse lülitatakse.
Kui suudad remote juhtme kindlaks teha, ja selles voolu ei ole, siis võid ajutiselt sinna pideva +12V pealt juhtme vedada. Kui vaid tagumised kõlarid
toimetama hakkavad, siis on probleemi bassi elementide endiga või võimenduse elektroonikaga - siis pole muud, kui see välja kiskuda ja edasi
vaadata.
Kui remote aktiveerimisel piuksugi ei tee, siis loe minu jutuvada edasi
2. Hardcore remote ja heli juhtmete tuvastamine:
Heli juhtmed võid ka selle järgi ära tunda, et need on paaridena keerdus juhtmepundi sees ja võimalik, et need on ka 2 värvilised - vähemalt minu C5
on nii. Neid keerdus paare peaks 4tk olema (2x sisend ja 2x väljund kõlaritesse). Sisendid saad ka selle järgi kindlaks teha, et vaatad mis värvid
kõlarite taha lähevad.
Kui need juba üles leiad ja sul on teada, mis on +12V ja mis on mass, siis peaks remote ka leitav olema.
3. Kui eelnevast pole suurt abi:
Võta makk välja. Maki taga peaks olema märgitud iga juhtme ülesanne. Märgi vajalike juhtmete (tagumiste kõlarite signaalid ja remote) värvid ära ja
otsi supaka pistikust need samad värvid üles. Järgmisena kontrolli ära, kas pistikust jõuab remote taha vool või ei. Kui ei jõua, on kuskil katkestus.
Kui jõuab, siis on asi makis. Lisaks kontrolli veel ära ka tagumiste kõlarite signaalid. Võimalik, et pead testerilie pikenduse vahele panema selleks,
et kontroll ahel tekiks.
Mis edasi, kui punktid 1, 2, 3 vastavalt vajadusele tehtud?
Kui need asjad tehtud, siis peaks olema selge, kas asi ühendustes. Kui ühendused korras, siis pane makk tagasi ja kontrolli supaka pistikust üle, kas
vajalikud pinged jõuavad sinna (nii kõlarite signaal, kui ka remote). Tagumiste kõlarite sisenditele peaks märgatav vool peale jooksma, kui makk sees
ja parajalt valjuks keeratud (vool peaks kõikuma).
Kui kõik signaalid taha jõuavad:
Kui voolud korras, siis on asi supakas. Siis pole muud kui see välja kiskuda ja alustuseks külmjooteid kontrollida - lugesin just teemat ennem, kus
supaka pistiku ja supaka sees oleva trükkplaadi vahel olid ühenduse vead. Joodeti need üle ja asi toimis jälle.
Minu omal oli supakal pistik konkreetselt ära lõigatud ja maki taga oli ka korralik porno korraldatud. Minu omal on remote juhe valget värvi (C5
kere).
Kellegi supaka laenamisega on see lugu, et vaevalt kellegil sellist kuskil niisama vedelemas on - vähemalt C5 kerel on selle kätte saamine paras
ooper.
Kui oled kõik need soovituslikud asjad ära teinud ja ikka sotti ei saa, siis tule astu läbi ja vaatame üle sul selle asja.
Edu!
Tsitaat: | Algselt postitas: romka777
Mass ja 12V olemas aga see remote ei tea, mis see teeb ja kuidas kontrollida. Arvan et kõige lihtsam oleks teise samasuguse supakaga proovida,kuid
enda tuttvus ringkonnas pole kellegil sellist. |
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|