Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Jõudu jääb väheseks (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3914)
Diplomat
huviline



Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l

postitati 03.05.13 18:06 Tsiteeri
Jõudu jääb väheseks



Tere kõigile!

Mure järgmine.. Põhimõtteliselt on kõik hea ja korras ja üldse mõnus, aga vahest juhtub nii, et kiirendamisel lihtsalt jääb jõudu väheseks ja vahest kiirendab aeglaselt.
Auto ise on: Audi A6, 2001, Quattro, 132kw, 2.5 mootor.

Aa, vahest kiirendab nagu segane emis nii, et silmad on kuklas kinni.. et suhteliselt bipolaarne sõiduk. Oskab ehk keegi aidata?

Kõike head,
Jaan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.05.13 18:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Diplomat
Tere kõigile!

Mure järgmine.. Põhimõtteliselt on kõik hea ja korras ja üldse mõnus, aga vahest juhtub nii, et kiirendamisel lihtsalt jääb jõudu väheseks ja vahest kiirendab aeglaselt.
Auto ise on: Audi A6, 2001, Quattro, 132kw, 2.5 mootor.

Aa, vahest kiirendab nagu segane emis nii, et silmad on kuklas kinni.. et suhteliselt bipolaarne sõiduk. Oskab ehk keegi aidata?

Kõike head,
Jaan


Hmmm, bipolaarne, nii peent nime polegi veel sellele ..... antud.
Aga vahet pole, tegele turbo juhtimise ja geomeetriaga. Loomulikult enne vcds külge ja igasugu andurid, solenoidid jne. üle vaadata.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 03.05.13 18:29 Tsiteeri


Kuna pole kirjas mis käigukast masinal, siis ka automaat kasti hädadega on samad mured olnud.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Diplomat
huviline



Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l

postitati 03.05.13 20:16 Tsiteeri


Käigukast on 6 käiguline manuaal.

Rääkisin sõbraga ja ta ütles , et ehk on kütusefilter , et vahepeal on natukene umbes.

Turbo vist peaks okei olema, sest kui ma ilusti kiirendan, siis seda rõhulangust on ilusti kuulda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 04.05.13 05:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Diplomat


Turbo vist peaks okei olema.


Autot ei saa remontida, et piisab arvamisest "peaks olema korras".


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.05.13 21:02 Tsiteeri


Neil masinatel on vist nii, et turbo kas puhub või ei puhu. Geomeetria kinnijäämine on tavapärane probleem, seda on lihtne diagnoosida ja ka ravida, nagu saan aru, siis antud juhul on sellega korras?
Rögane kütusefilter tekitab sellel masinal tõepoolest ebatraditsioonilised sümptomid, st esialgu hakkab jõnksutama ja kütust puudu jääma, nagu ikka, kuid ebatüüpiliselt alguses ei poo suure koormusega kinni. Selline imelik käitumine on tingitud pritsehetke muutmise süsteemi sõltuvusest kütuserõhust. Kusjuures suuremate anomaaliate korral tekib tavaliselt ka mingi veateade.
Selliste hädade puhul on elementaarne kaabel sappa ühendada ja loomulikult ka kütusefilter ära vahetada.
Segast emist minu paljunäinud silmade ette pole seni jäänud, kuid millegipärast kujutlen sellist, kuklas silmadega, ilma erilise kiirenduseta laudanurgas piiluvana.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zan
huviline



Registreerunud 04.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,9tdi, quattro loomulikult. x2.

postitati 08.05.13 11:30 Tsiteeri


Masuudiküttel mootoril on sarnase vea allikaks vahel ka õhukululugeja. Viskab natuke villast ja siis aju käitub vastavalt. Tulemus - kiirendust njetu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Diplomat
huviline



Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l

postitati 10.05.13 08:06 Tsiteeri


Nii nii, leidsin aega, et testida autokest veidikene ja kõik on ikkagi hästi. Panin uued rehvid ka alla.. nüüd kuuleb ilusti mootorit :D
Lippab ringi, kui 15 aastane nädalavahetustel.. Turbo käivitust või pöörete tõusu on ilusti mingi 1700-1800 juures kuulda ja , kui gaasipedaali vajutada , siis kukub märatsema küll.
Võibolla peaks tõesti kütusefiltri ka ära vahetama.. lihtsalt niisama, kes teab, millal seda tehtud on.

Aitäh ferdinandile ja teistele asjalikele tegelastele, kes intelligentsiga hiilgasid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Diplomat
huviline



Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l

postitati 15.07.13 20:31 Tsiteeri


Ma nüüd jonnin jälle...
tundub nagu turbo ei võta vahepeal jõudu järgi.. imelik kohe. Kuuenda käiguga 70 juures tinistada veits ja siis, kui gaasiga mängin tuleb ilusti järgi jälle tagasi..
tihti seda ei juhtu, aga kui on vaja kiirendada ja siis pärast seda kiirendust.. on hing kinni.

Samuti käisin lennuväljal kiirendamas.. tehase järgi peaks 211 välja tulema.. aga üle 140 ei läinud.. mitte kuidagi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
varemax
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008

postitati 15.07.13 20:39 Tsiteeri


Viimase postituse järgi ütleks jaa ,et fööni juhtimisega mingid tõrked. Ja üldiselt 6käiguga kiiredades ei mõtet imet loota.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 15.07.13 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: varemax
Ja üldiselt 6käiguga kiiredades ei mõtet imet loota.:D

Täisvääne on diislil kenasti ka kuuendaga madalalt saadaval.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 15.07.13 21:34 Tsiteeri


Tundub nagu turbo vaakumklapp lekib. Lase kellelgi kes natuke asja jagab üle vaadata sel pole midagi keerulist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Diplomat
huviline



Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l

postitati 16.07.13 05:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: varemax
Ja üldiselt 6käiguga kiiredades ei mõtet imet loota.:D

Täisvääne on diislil kenasti ka kuuendaga madalalt saadaval.


jep.. tavaliselt lidub kuuendaga ka nagu alaealine politsei eest.. jõudu on piisavalt..

AGA.. kui ma auto välja lülitan, siis teeb ka vaakumi sellise plõksu mootoris.. nagu 2 plõksu käib..
diagnostis ütles ka härra, et need plõksud on pumba omad.. äkki see on mingi vihje ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.07.13 09:48 Tsiteeri


Aga mine siis diagnosti, mitte veakoodide lugemisse ja saad teada, mis viga on.
Ma arvan tegelikult, et see, kes diislist midagi jagab diagnoosib sul selle kümne minutiga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 22.07.13 11:36 Tsiteeri


Minu 2.5 TDI-l oli map anduri juhtme isolatsioon katki ja kui põrutas vahepeal siis jooksid juhtmed kokku ja jõud kadunud. Tõmbasin katkistele kohtadele isoleerteibi peale ja siis oli korras. Lihtsalt kui üks lüli ei saa õiget infot, siis mõjutab see teisi.

Auto oli A4 2.5 TDI 2000 aastast. Ei tea kus sinu autol see andur täpselt on ja kas võib ka juhtme kuskile vastu hõõruda ja katki minna.

Raud on sul terve ja kui sa käid kapotialt üle need ühendused ja klapid, siis leiad vea üles ka. Seal ei ole palju asju vaja kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]