Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Diisel plus vesi ? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2822)
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 01.05.13 18:12 Tsiteeri
Diisel plus vesi ?



Kuna ma masuudipressidega väga sinapeal pole siis uurin natuke võimalikke tagajärgi.
Täna suutsin oma masuudipressile vett tankida. Mootor töötas täpselt niipalju kui filtris puhast kütet oli ja siis suri longates välja.
Hetkel sain pilli jälle tiksuma aga sees natuke kripeldab.
Milliseid kahjustusi võis vesi teha pumbale ja pihustitele ?
Pan veel ära märkima, et tegemist pole Audiga .....aga masuut on masuut ;)


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 01.05.13 18:17 Tsiteeri


Kui vesi filtrist edasi ei jõudnud siis ei saanud seal midagi ka kahjustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 01.05.13 18:20 Tsiteeri


Vesi käis läbi pumba ja pihustite .


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.13 18:46 Tsiteeri


Mis sorti diisliga tegemist? Kõrgsurvepumbaga, otsepritse, pööriskambriga, common rail, pumpdüüs?

Üldiselt on probleem selles, et veel puuduvad määrivad omadused ja lisaks on ta veel üsna "kare". Oleksid sa nt jahutusvedelikku tankinud, oleks oht palju väiksem.
Olenevalt mootorist võis kahjustuda nt pumba plunser, pumppihusti, nukaplaat, pihusti nõel jpm.
Ega muud polegi väga soovitada, kui kogu kütusesüsteem läbi pesta, värske kütus sisse ja loota, et seekord vedas. Igaks petteks võid ka 2T õli kütusele lisada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 01.05.13 19:46 Tsiteeri


Veel pole määrivaid omadusi jah aga kui just sadu kilomeetreid vee ja diisli seguga ei sõitnud, siis ei tahaks küll uskuda et midagi ära kulus. Ega puhas diisel ka päris määrdeaine pole. Pigem ma ise sellises olukorras kardaks seda et vesi sattus ehk liiga suures koguses silindrisse ja et seal miskit kurja ei teinud. Vett ju ei põleta ega suru kokku.
Ma pole absoluutselt diislite kohapealt teadja mees, nii et parandage, kui päris võsa räägin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.05.13 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Veel pole määrivaid omadusi jah aga kui just sadu kilomeetreid vee ja diisli seguga ei sõitnud, siis ei tahaks küll uskuda et midagi ära kulus. Ega puhas diisel ka päris määrdeaine pole. Pigem ma ise sellises olukorras kardaks seda et vesi sattus ehk liiga suures koguses silindrisse ja et seal miskit kurja ei teinud. Vett ju ei põleta ega suru kokku.
Ma pole absoluutselt diislite kohapealt teadja mees, nii et parandage, kui päris võsa räägin.

Vesi silindris ei tee midagi. Ja vaevalt ta sinna jõudiski kuna vesi jõudis enne pumpa mis enam piisavalt survet ei tekitanud ja mootor seiskus. Igasugune vähemääriv aine kütusesüsteemis on kahjulik. Tuleb lihtsalt loota, et asi ok. Sama on ka bensiini ja lihtsalt kuivalt käivitamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 01.05.13 20:14 Tsiteeri


Vajab pump siis nii kõva määrimist, et isegi kuiva käivitusega võivad pilpad taga olla? Vesi silindris teeb palju kurja. Kui näiteks esiotsaga nii sügavasse vette sõita, et õhuvõtust vesi sisse tõmmatakse, on üsna suur tõenäosus hüdrolöögi tekkeks. Sellega seoses võib kepsu kõveraks lüüa, või mis iganes nõrgim lüli järgi annab. Sama toimub ka liigse õliga põlemiskambris. Gaase saab kokku suruda, vedelikku mitte.
Aga jah, kui juba pumbast vesi kaugemale ei jõua, siis langeb see variant ära.

Parandan ennast: läbi pihusti ilmselt sellist kogust vett ei tulekski korraga, et see midagi seal teha saaks, peale kokku surumist paisatakse see ju õhuseguna kohe väljalaskesse ja vee suuremat kogunemist silindrisse ei teki. Minu viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.05.13 21:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Vajab pump siis nii kõva määrimist, et isegi kuiva käivitusega võivad pilpad taga olla? Vesi silindris teeb palju kurja. Kui näiteks esiotsaga nii sügavasse vette sõita, et õhuvõtust vesi sisse tõmmatakse, on üsna suur tõenäosus hüdrolöögi tekkeks. Sellega seoses võib kepsu kõveraks lüüa, või mis iganes nõrgim lüli järgi annab. Sama toimub ka liigse õliga põlemiskambris. Gaase saab kokku suruda, vedelikku mitte.
Aga jah, kui juba pumbast vesi kaugemale ei jõua, siis langeb see variant ära.

Parandan ennast: läbi pihusti ilmselt sellist kogust vett ei tulekski korraga, et see midagi seal teha saaks, peale kokku surumist paisatakse see ju õhuseguna kohe väljalaskesse ja vee suuremat kogunemist silindrisse ei teki. Minu viga.

Nja just tahtsin öelda, et kui esiotsaga diislisse sõidad läheb ka keps kõveraks. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.13 21:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Vajab pump siis nii kõva määrimist, et isegi kuiva käivitusega võivad pilpad taga olla? Vesi silindris teeb palju kurja. Kui näiteks esiotsaga nii sügavasse vette sõita, et õhuvõtust vesi sisse tõmmatakse, on üsna suur tõenäosus hüdrolöögi tekkeks. Sellega seoses võib kepsu kõveraks lüüa, või mis iganes nõrgim lüli järgi annab. Sama toimub ka liigse õliga põlemiskambris. Gaase saab kokku suruda, vedelikku mitte.
Aga jah, kui juba pumbast vesi kaugemale ei jõua, siis langeb see variant ära.

Parandan ennast: läbi pihusti ilmselt sellist kogust vett ei tulekski korraga, et see midagi seal teha saaks, peale kokku surumist paisatakse see ju õhuseguna kohe väljalaskesse ja vee suuremat kogunemist silindrisse ei teki. Minu viga.


Sa pole vist päris täpselt kursis, milliste tolerantsidega on koostatud nt kütusepumbas liikuvad osad, rääkimata piezo-elementidega pihustitest.
Vesi või suure veesisaldusega kütus võib neis seadmetes põhjustada muuhulgas mehaanilist korrosiooni.
Loodaks ka, et see vesi seal liiga kaua ei liigelnud.
Nagu ma ütlesin teema tõstatajale: pese süsteem läbi, uus filter, tilk 2T õli(DPF-ga auto puhul mitte) ja loodetavasti ei ole sellel juhtumil mingit tulevikku ulatuvat mõju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 01.05.13 21:44 Tsiteeri


Pole ilmselt väga kursis jah diiselautode pumpadega. Vene traktorite omasid olen küll näppinud iga nurga pealt aga nende võrdlemine sõiduauto omadega on vist veidi kohatu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 02.05.13 03:34 Tsiteeri


Minu kogemus veega. Koheselt tuksis kütusepump. Sai paari päeva jooksul kogu paak ja süsteem laiali võetud ja käbi pestud. Uuele kütusele lisatud 2taktilise õli, et määret parandada. Mis autoga täpsemalt tegu? Võta kütuseregulaator maha ja vaata, kas on metallipuru täis. Seda peaks vaatama luubi all, kui palja silmaga näha, siis juba väga hull... Kui on näha, siis tavaliselt vahetatakse koos kütusepumbaga ka see välja.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.2% - SQL: 63.8%]