Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 käigukasti leke (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 7292)
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 30.04.13 19:33 Tsiteeri
Audi A6 käigukasti leke



Tere!

Mure nimelt selline, et oman audi a6 tiptronic kastiga 2.5 TDI. 2000 asta

Hiljuti märkasin käigukastis imelikke tegevusi, käigud vahetasid suurematal pööretel kui tavaliselt ning 2-3 peale vahel jõnksuga. Niimoodi sai sõidetud ca. 3-5k kilomeetrit kahjuks ja nüüd pikemat sõitu tehes, hakkas vaikselt vedu kaduma.
Nimelt alguses pöörded põhja ja vedu vähenes. Sõitsin 2-3 kilomeetrit ja lasin treilaga vedada ära. Täna kontrollisin põhja alla ning märkasin, et kastis pole enam grammigi õli sees ja lekib vaikselt kasti ja mootori vahelt (kuivatad ära ja nirgub õlitripp peale minutiga ja hakkab 50 sekise intervalliga tilkuma).

Kuna asun välismaal ja mingisuguse tihendi vahetus tuleks sama mis autohind.
Siit ka küsimus, et palju ma reaalselt sõita saaks kui vahetada kastis õli ja proovida kodumaale saada?
Sealne remont tuleks odavam tohutult.

Leke täpsemalt starteri ning kasti vahelise poldi pealt. Kuivatasin kõik kohad ära ning ainult seda kohta märkasin.

tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 30.04.13 20:02 Tsiteeri


Seal kus sinu arust õli tuleb on ainult kasti õli jahutus torud, võibolla toru puru siis. Idee järgi peaks need kätte sealt saama ilma suurema tööta. Kui toru katki siis keevitus vast aitab. Pane õli sisse ja proovi sõita. Neti teel ei ütle vast keegi kas koju välja tuleb. Kindlam siiski viga parandada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 30.04.13 20:08 Tsiteeri


Tänan, neist torudest mingit pilti ei tahaks keegi hankida? :)

Homme ajan uuesti pukile ja uurin edasi, kuid kõva jõnks oli ka teepeal ja peale seda juhtus kohe see jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 30.04.13 20:18 Tsiteeri


http://www.upload.ee/files/3276929/audi.jpg.html paremat pilti kahjuks ei leidnud, kuid kui ajasin auto ederpidi kaldu et alla pääseda siis märkasin kuivatades ainult üli sellest kohast tulevat. Mitte palju, kuid ainuke märg koht kuhu õli kogunes.
Suhteliselt vähe näeb ka all


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 30.04.13 20:23 Tsiteeri


Kasti torud kinnituvad minu arust sinna poldi alla. Võimalik et klamber toru läbi hõõrunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 30.04.13 20:34 Tsiteeri


Hmm minu mäletamist mööda jooksid need torud kõrvalt. Tõesti kinnituvad kasti ja mootori vahelise poldi külge?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 30.04.13 20:38 Tsiteeri


Minu omal igastahes kinnitusid nad starteri ülemise poldi alla. Seal oli eraldi mingi metallist kronsa mis käis poldi alla. Selle külge läksid torud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 30.04.13 20:41 Tsiteeri


Okei tänan, homme üritan kanalile saada ehk näeb paremini.

Endal sul samaviga oli? Pääseb sinna ligi ilma kasti maha võtmata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 30.04.13 20:58 Tsiteeri


Mul lekkis kasti otsa tihend. Nn sidurikojast jooksis õli. Mul oli mootor koos kastiga maas, siis oli lihtne neid torusid kätte saada. Arvan, et peaks saama ka ilma kasti maha võtmata hakkama. Vasakust ratta koopast peaks saama torude kinnitusele ligi mis torusid kasti küljes hoiab. Võimalik, et tuleb summutaja lahti lasta turbo küljest. Üks klamber on starteri poldi all, ja üks karteripõhja küljes. Muidugi mõlemad torud radika küljes ka. Veendu ennem et leke ikka sealt on. Cooleri plekist toru klampikambi kaane küljest ära võtta siis peaks ruumi olema. Õhupuhastaja ka muidugi. Võibolla näeb alt ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
R129
huviline



Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.13 07:07 Tsiteeri


Loodetavasti ei tule hüdromuhvi tihendi vahelt, sest see eeldab käigukasti maha võtmist. Pane ATF sisse ja vaata kui palju õli välja tuleb, ehk et kas kannatab koduni sõita.


Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. kastipesu), -diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
info@hobenool.eu, mob 5227858 Hõbenool OÜ
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 01.05.13 09:36 Tsiteeri


tellisin eestist pumba ja ōige ōli. Loodetavasti leian lekke sealt torudest ikkagi, kui lekib tihendi vahelt siis natuke nadim seis. Kui tihendi vahelt ikka ja otseselt ei jookse vaid ōrnalt tilgub aind, kas siis kui kast tâita normi oleks 500km trip reaalne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 01.05.13 10:28 Tsiteeri


Kui tihend läbi siis tühikäigul minu arust tilgubki, sõitma hakates hakkab kõvasti jooksma. Kui tihend läbi siis õli norm sisse ja käima. Siis peaks kannatama ära ka vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 01.05.13 10:45 Tsiteeri


Aga kui tihend läbi kas hooratas ei peaks olema õline, kuna ju hooratta all olevad augud on kuivad, ning hooratas samuti. Hakkasin mõtlema kuna ülevaltpoolt poldivahel ajab ju, pole mingi spets aga lihtsalt tundus loogiline :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 02.05.13 16:02 Tsiteeri


No mis selgunud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 02.05.13 18:25 Tsiteeri


Nii, sain alt puhastatud õli määrded ja otsitud leket.
Panin uuesti õlid sisse korrapäraselt, et otsida konkreetset leket. Kuid selleks polnud palju vaja, ilmnes koheselt viga, et üli tuleb otsa tihendist ja üsna korralikult. Nimelt siis käigukasti ja mootori vahel, hooratta korpuse aukudest.

Oskab öelda mis siukene pull maksma võiks minna, etsiis kast maha, uued tihendid ja tagasi peale?


Tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.05.13 18:35 Tsiteeri


Kus auto asub?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 02.05.13 18:37 Tsiteeri


Soomes, kuid lahendus Eesti saada on olemas. Vaja ainult leida sobiv koht kus testatakse vastavat tööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.05.13 18:44 Tsiteeri


Vaata 8 postitust ülespoole ;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.13 18:50 Tsiteeri


Vaja on turbiini (taastatud 200-250 EUR) ja õlipumpa (uus 160 EUR, kasutatud ehk ~50EUR). Lisaks siis uus filter+õli ja töö.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 02.05.13 18:56 Tsiteeri


Ilmselgelt võhik sel alal, kuid rumal küsimus - milleks uus turbiin ja pump?
Lasin täita õli normi ja vedu oli taga ja kõik toimis väljaarvatud leke. Vabandust kui liigarumal küsimus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.13 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -nsr-
Ilmselgelt võhik sel alal, kuid rumal küsimus - milleks uus turbiin ja pump?
Lasin täita õli normi ja vedu oli taga ja kõik toimis väljaarvatud leke. Vabandust kui liigarumal küsimus.


Õlipumba saale on "keevitunud" turbiini külge. Eks saab sõitma ja õli pidama ka ilma turbiini vahetamata ja õlipumpa remontides, kuid see ei ole soovitav. Olen näinud juhtumeid, kus max paari nädala pärast sama asi kordub. Vedu ongi taga, sest antud probleem ei ole seotud kasti sisu ja toimetamisega, seni kuni kast jälle tühjaks lekib kõik justkui toimiks, kuid lekib tühjaks minuti/tega.

Siin üks saksakeelne link mõne pildiga, mis Sinugi kasti juures probleemiks.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 02.05.13 19:45 Tsiteeri


Sinu jutust järeldan, et mul kaks varianti.

1. Võtta kast maha, lasta vahetada hüdromuhv ja panna kast tagasi ja sõita mõned tuhanded ja tuksi
2. Teha asja korralikult ja vahetada lasta tihend, pump, turbiin ja maksta ca. 750 eur

Autoväärtus jääb vast sinna 2000 euri kanti aind.

Kas on mõtet üldse lasta siis remontida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.05.13 20:02 Tsiteeri


Kui sa ülejäänud autot oled hooldanud samamoodi, nagu kasti (libiseva kastiga 5000km), siis ilmselt ei ole seal enam nii ehk naa kuigi palju järel ja targem varuosadeks teha ning midagi muud vaadata saadud raha eest :)
Kui ülejäänud on kõik ideaalses korras, siis on mõtet remontida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 02.05.13 20:08 Tsiteeri


Samas minu omal oli puks paigas, lihtsalt tihend lekkis. Vahetasin tihendi ära, aga pole paraku hetkel sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-nsr-
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI

postitati 02.05.13 20:10 Tsiteeri


Ütleme nii, et hooldatud küll kuid mitte kohati ideaalselt.

Palju aega auto lihtsalt seisnud kui välismaal viibinud ning kohati on jäetud ka mõned asjad koheselt vahetamata.

Kuid kui rahaliselt on alati võimalik olnud olen, teinud kapitaalse remondi kõigele mis vahel ei olegi nii kulunud kui vaja.
Hiljuti just vahetasin turbo uue vastu, lasin regullida sillad ja vahetasin poolteljed ja mõned kondid ja puksid + edetuled uued jne. 19' veljed alla jne. Õlid ning filtrid vahel isegi 5000km tagant. Vahel jäi see vahe 12000-14000km kanti
Kuigi see ei näita jah konkreetset hooldust mida oleks vaja teha pidevalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]