Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: kui paljudel 1.9tdi (81kw) omanikel suur läbisõit aga mootoriga endiselt kõik korras? (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 6093)
J-r
huviline



Registreerunud 27.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.13 19:51 Tsiteeri
kui paljudel 1.9tdi (81kw) omanikel suur läbisõit aga mootoriga endiselt kõik korras?



Soov oleks lähiajal soetada 1.9 tdi (81kw) mootoriga a4 b5. Kuigi läbisõidu järgi ei saa autot osta, selge see. Enamikel ei teagi palju tegelikult on. Seega tahakski rohkem teada saada sellest küljest, et a'la teatud läbisõidu juures orienteeruvalt tuleks kindlasti juba teha selle mootoriga midagi, et edasi vurada. A'la nagu 2.5 tdi 200k juures räägitakse ,et nukkvõlli probleemid nagu aamen kirikus käes. Küsimuse tugineks siis normaalse hoolduse juures käitavatele mootoritele.
Kui palju sellel mootoril ressurssi jagub? kas 300 tuhat km on juba sellises järgus, millisest tuleks kaarega mööda käia ? kõrgsurvepumba probleeme või pihustitega?
Endal teada on ,et suurepärane mootor ja tahan just seda, aga millise läbisõiduga see ennast ammendab, ei tea .

Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 28.04.13 19:56 Tsiteeri


Sinu küsimusele puudub vastus. Osta korralik auto ja sõida. Pole sellist asja, et nüüd 300 tuhat ees ja mootor jookseb kotti. Kõik oleneb kasutajatest. Se mootor võib kest 100 tuhat kuni miljon nii, et ei pea midagi remontima. Auto peab korralik olema ja hästi hooldatud!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arulage112
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.09
Asukoht: Jõgeva-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo V70 D5

postitati 29.04.13 05:52 Tsiteeri


Mul on Audi A6. Ka 1.9TDi 81kw 1997 aasta. Hetkel ees 270 000. Ise arvestan, et võib olla 100 000km tagurpidi sõitnud. Et ca 370 000km reaalselt. Autot hästi hoitud ja mootor töötab väga hästi, pihustite probleeme ei ole, turboga probleeme ei esine ja kõik on tipp topp.

Ise arvan, et kui masin on hästi hoitud ja korrapäraselt hooldatud käivad need mootorid ikka miljoni kanti kenasti välja. Mehhaanilised pihustite hind on ka suhteliselt olematu, kui need peaksidki läbi minema.
Pigem võivad vajada vahetust kõiksugu muud vidinad: sillaosad, sidur, turbo, puksid jne:)

Saksamaa müügilehtedel ringi uidates, on silma jäänud, et 2008 aasta isenditel on keskmiselt ca 300 000 km ees:D

Ühesõnaga, kui auto on hästi hoitud, siis mootori osas ei tohiks sellisel kilometraašil probleeme küll esineda. Aga nagu öeldakse, "erand kinnitab reeglit".

Jõudu!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 29.04.13 06:15 Tsiteeri


Tere! Endal on A4 Avant 1,9 TDI 81 kw aastast 1997. Autot ostes oli läbisõit 274 tuhat ja hetkel on 422 tuhat. Masinat omanud juba viis aastat. Antud mootor on üsna töökindel, kui vähegi teda hooldada. Mõningaid muresid esineb, nt. limp mode ehk mootor läheb avariirežiimi peale 2700 rpmi kui järsult kiirendada. Samas käivitamisega nii soojalt kui külmalt pole probleeme esinenud. Julgen arvata, et sellist tüüpi mootoriga autosid väikese läbisõiduga Eesti autoturult naljalt ei leia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Online
huviline



Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: -

postitati 29.04.13 06:35 Tsiteeri


Üks reaalsus sulle: 90% autodest, mis on müügis, omavad läbisõitu kas natuke alla või peale 200 000.
Ühesõnaga, kui auto eest on hoolt kantud, peab see ka vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.13 10:00 Tsiteeri


Ja kui ka vaja sellel mootoril teha remonti(mõtlen kolirõngad,saaled,pihustid jne),siis see ei tohiks väga kallis ka olla.
Kuna sellel mootoril veel ju vanakooli toitesüsteem,mis teeb selle remondi ka natukene odavamaks kui näiteks common railiga mootoril.
Kindlasti on selles hinnaklassis tegemist väga hea mootoriga minuarust(sõidab hästi ja on väga ökonoomne).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
SteAnd
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDI

postitati 29.04.13 14:44 Tsiteeri


Tere!

Endal on 1.9TDI 81kw universaal 1996 aasta. Läbisõit hetkel 386 789 ja enne Eesti toomist on tõenäoliselt 100 000 ka keritud. Seega läheneb poole miljonini läbisõit ja pole muret olnud, kui korrapäraselt rihmad-rullid vahetatud saad(endal järgmine nädal see ees), siis mootor ka kestab! Peab hooldama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J-r
huviline



Registreerunud 27.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.13 16:07 Tsiteeri


tundub ,et keegi siiani siis kõrgsurvepumba ja turbo üle ei kurda, mida ise kõige rohkem kardaksin suure läbisõidu puhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kase89
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 97a 1.9TDi 81kW/A4 97a 1.8T 110kW/G4 98a 1.9 TDi 66kW

postitati 30.04.13 04:43 Tsiteeri


Ka mul A4 1.9 Tdi 81kW. Ostes oli heaks argumendiks aus läbisõit, ehk siis ei olnud selle müstilise 200 000 kanti keritud nagu enamus selle aastakäigu masinaid. Hetkel kellal ees 436000km, mootor õli ei võta, käib hästi, küll aga piinab limp mode nagu paljudel teistelgi, eks peab selle vea jahile ka minema. Aga kindlasti soovitan ka omalt poolt selle mootoriga isendeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kase89
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 97a 1.9TDi 81kW/A4 97a 1.8T 110kW/G4 98a 1.9 TDi 66kW

postitati 30.04.13 04:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: J-r
tundub ,et keegi siiani siis kõrgsurvepumba ja turbo üle ei kurda, mida ise kõige rohkem kardaksin suure läbisõidu puhul.


Turbo kestab nii või naa u. 200-250 tkm. Kui läbisõit juba sinna 300tkm kanti, siis reaalselt peaks olema turbo juba korra vahetatud või vähemalt remonditud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 30.04.13 05:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kase89
Tsitaat:
Algselt postitas: J-r
tundub ,et keegi siiani siis kõrgsurvepumba ja turbo üle ei kurda, mida ise kõige rohkem kardaksin suure läbisõidu puhul.


Turbo kestab nii või naa u. 200-250 tkm. Kui läbisõit juba sinna 300tkm kanti, siis reaalselt peaks olema turbo juba korra vahetatud või vähemalt remonditud.

Millele see turbo jutt põhineb? Sooviks teaduslikku tõestus materjali. Enamus autodel 300+ tkm ja mina küll väita ei julgeks, et kõigil nüüd seda remonditud või vahetatud. Kõik oleneb ikkagi auto hooldusest...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sipu
huviline



Registreerunud 21.10.06
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Sportback 180

postitati 30.04.13 06:09 Tsiteeri


Sõbral sama mootoriga Passat, millel kella peal 580000. Ainus mis kõrget läbisõitu reedab on juhiiste, muus osas on auto väga korralik. Auto ostis ta jällegi oma sõbra käest kes lasi sellega viimased 300000 ja mingeid suuremaid remonte ei teostanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quentin
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.12
Asukoht: ~Saue
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi Q

postitati 01.05.13 18:19 Tsiteeri


Endal 320 000 km 1.9Tdi 81kW 1997 a. ning kõik(seda sõna peaks rõhutma) toimib veatult. Hooldused olid tehtud eelneva omaniku poolt korrapäraselt ja kavatsen seda tava jätkata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
J-r
huviline



Registreerunud 27.12.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.13 19:17 Tsiteeri


Ostsin siis ära. 316 k ees ja mootor käib ülimalt mahedalt. Ma ei ole veel nii vaikset ja ühtlast diisel mootorit varem näinud. plus Quattro :D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kase89
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 97a 1.9TDi 81kW/A4 97a 1.8T 110kW/G4 98a 1.9 TDi 66kW

postitati 08.05.13 15:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: kase89
Tsitaat:
Algselt postitas: J-r
tundub ,et keegi siiani siis kõrgsurvepumba ja turbo üle ei kurda, mida ise kõige rohkem kardaksin suure läbisõidu puhul.


Turbo kestab nii või naa u. 200-250 tkm. Kui läbisõit juba sinna 300tkm kanti, siis reaalselt peaks olema turbo juba korra vahetatud või vähemalt remonditud.

Millele see turbo jutt põhineb? Sooviks teaduslikku tõestus materjali. Enamus autodel 300+ tkm ja mina küll väita ei julgeks, et kõigil nüüd seda remonditud või vahetatud. Kõik oleneb ikkagi auto hooldusest...


Jutt põhineb teadjamate meeste suust (nt esindusemehed kes aastaid samal kohal töötanud). Üldiselt kestavad turbod olenevalt autost ja tõesti hooldusest, nagu sa mainisid. Kui kasutada kehva õli, vahetada harva või juhtub midagi muud õlitusega, mõjub see turbole katastroofiliselt. Saabidel loetakse üldse 200 000km kestev turbo väga heaks kestvuseks (nt. enda sõbra kogemus saab 9-5 2.0 turboga + teiste saabimeeste jutt). Volkswagenitel ja audidel eesti kliimas ja eestlaste laiskust auto hooldamisel silmas pidades räägitakse tõesti 200-250t.km, võibolla ka rohkem, see ei ole minu välja mõeldud jutt vaid reaalsed kogemused remonditöökodadest. Kui klientide autodel jälgida millised on õhufiltrid, kuidas õlivahetustega ümber käiakse jne, siis ei imesta üldse, et mõnel ütleb vile juba 200 000 km juures üles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raitzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i

postitati 08.05.13 18:51 Tsiteeri


81 kW, 96 aasta, 350 000 kella peal, ilmselt 100 - 200 tuhat ka maha keritud. 5 aastat olnud minu käes juba, suurim probleem oli vast kõrgsurvepumba tagumise kaane tihend, mis lekkis. Krooni ajal maksis rem komplekt kuskil 100 eeku. Midagi muud polegi vist pidanud mootoril remontima, muidu on läinud 1 ring eelsüüteküünlaid ja üks geneka rihma rullik. Ühe turbolõdviku olen vahetanud - see tekitas ka vägevaid anomaaliaid :D Rohkem nagu ei meenugi mis mootoril on pidanud vahetama :) Limp mode ei piina üldse. Viimati limpi läks siis oli N75 tagant vaakumi leke ning labad tahmasid kinni. Peale mõningast sõitmist hakkasid labad ise õnneks uuesti normaalselt liikuma mida kinnitab ka rõhukell. Geomeertia kehvalt liikus oli ülerõhku kohati 2 bari :D Õli ei võta, käib edasi ilusti, sinist ei viska sumpast. Ainuke asi milleks hoogu võtan on sisselaske kolle ära puhastada, EGR on mingi kihi sinna tekitanud, peale seda peaks veel paremini edasi käima. Kütust võtab vähe - paagi keskmiseid üle 5.5 l sajale pole saanud 50/50 maa linn.

Õhufilter küljes ja aeg-ajalt õli viitsid vahetada siis kestab ilusti. Muidugi ei tea kunagi millise masina otsa võib komistada. Mina enda masinaga väga rahul. :)

Rait

edit: naabrimehel oli 650 000 kellal 66kW 1,9tdi A4, tollel koolasid käimari sünkrod ära ainult, miskit suurt küll ei meenu rohkem


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kase89
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 97a 1.9TDi 81kW/A4 97a 1.8T 110kW/G4 98a 1.9 TDi 66kW

postitati 08.05.13 20:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: J-r
Ostsin siis ära. 316 k ees ja mootor käib ülimalt mahedalt. Ma ei ole veel nii vaikset ja ühtlast diisel mootorit varem näinud. plus Quattro :D:D


Siis peaksid pumppihustitega masinat kuulma, nood veelgi vaiksemad. :D Aga jah, hea valik, 1.9 tdi 81kW Quattro väga hea kooslus, kahjuks neid väga palju ei liigu ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 09.05.13 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kase89
Tsitaat:
Algselt postitas: J-r
Ostsin siis ära. 316 k ees ja mootor käib ülimalt mahedalt. Ma ei ole veel nii vaikset ja ühtlast diisel mootorit varem näinud. plus Quattro :D:D


Siis peaksid pumppihustitega masinat kuulma, nood veelgi vaiksemad. :D Aga jah, hea valik, 1.9 tdi 81kW Quattro väga hea kooslus, kahjuks neid väga palju ei liigu ka.


Ei ole mina siiamaani ühtegi vaiksemat pumppihustitega mootorit käimas kuulnud, terav lagin just sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kase89
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 97a 1.9TDi 81kW/A4 97a 1.8T 110kW/G4 98a 1.9 TDi 66kW

postitati 09.05.13 17:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tehnic
Tsitaat:
Algselt postitas: kase89
Tsitaat:
Algselt postitas: J-r
Ostsin siis ära. 316 k ees ja mootor käib ülimalt mahedalt. Ma ei ole veel nii vaikset ja ühtlast diisel mootorit varem näinud. plus Quattro :D:D


Siis peaksid pumppihustitega masinat kuulma, nood veelgi vaiksemad. :D Aga jah, hea valik, 1.9 tdi 81kW Quattro väga hea kooslus, kahjuks neid väga palju ei liigu ka.


Ei ole mina siiamaani ühtegi vaiksemat pumppihustitega mootorit käimas kuulnud, terav lagin just sees.


Mul endal A4 1.9Tdi 81kW, isal Golf4 1.9Tdi 74kW ehk siis pumppihustitega mootor, see käib minu oma kõrval nagu bensukas juba. :D Samas sõbra passat b5,5 1.9 Tdi 96kW on küll lärmakas nagu minu omagi. Nii et kuidas kellegil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.1% - SQL: 58.9%]