husu
huviline
Registreerunud 20.07.12
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.3 100kW '89
|
postitati 25.04.13 14:46
|
|
|
Coupe manuaalkäigukast automaadiks
Autoks 80 b4 coupe 2,8. Vaatasin teemad läbi, kuskil ei hakkand silma.
Olen juba nii vana, et ei viitsi eriti kangiga onaneerida linnas. Samas coupe välimus mulle väga meeldib. Ja mu manualil nagunii teine käik läeb
kerge raginaga sisse.
Kuskil jäi silma, et 2,8 audi 100´l on quatroga automaat kast.
Kui hästi 100 kast 80´le alla istub. Noh kinnitused, poolteljed, hooratas, kardaan, tagadiffer, flantside asetus.
Ja kas 100 automaatkast on ajuga või mehaaniline? Et kui ajuga on siis signaale jagab mootori ajuga või on omad andurid?
Kui on nii keeruline asi, et tuleb hakkata kardaane, pooltelgi ja muud ümber ehitama siis jääb ära. Kui aga on doonorilt ümbertõstmise vaev, võib
hakkata selle peale järgmine kevad vähe tõsisemalt mõtlema.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
husu
huviline
Registreerunud 20.07.12
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2.3 100kW '89
|
postitati 25.04.13 21:46
|
|
|
Kui ma manuaaliga väänata tahaks siis võtaks kilose bike 120 kW. Auto ei liigu niimodi lihtsalt. Ja ei ole seda tüüpi, et pidevalt red line katsuks.
Ilusa masinaga saab ka rahulikult kulgeda. Ka töö on selline, et päevad läbi saab seda kangi peos keerutada. Mõni nädal aastas võiks laiska ka panna
Kuna praegu ka coupe quattro, siis quattrost ei tahaks loobuda. Talvel oli nii mõnus järgmise foori taga seista ja vaadata peeglist kuidas teised
eelmise foori taga kaapisid alles
Point oligi selles, et mul on quattro ja kui 100 käigukast 1:1 sobib, võiks ümber tõsta. Kui mu arusaamine ei valeta siis tükkide sobivusel läeb aega
2 päeva raudvara jaoks. Kuna mootor on sama ja väljalaske aasta ka suht sama, palju neid erinevaid valikuid ikka oli korraga. Manuaal maha, hooratas
koos hüdrasiduriga ära vahetada, automaat otsa, kardaan-poolteljed ühendada, siduri-piduri pedaalid piduripedaali vastu vahetada. Käiguvalitsaga peab
ka äkki miskit tegema. Keerulisem oleks elektroonika ringi tõstmine. Doonor 100 oleks praegu müügis 1100, tööraha kuskil 800. Ja kui manuaali jupid
100 peale tagasi tõsta saaks selle ka veel maha müüa ja doonori raha tagasi. Doonor muutuks manuaaliks ja järgmine tüüp saaks kiita kui hea on
manuaaliga sõita
Idee järgi kui Audi 100 samal mudelil on kasutusel manuaalkast, mis on sama koodiga kui minul praegu all on, siis peaks saama vahetada lihtsalt. Kui
nii lihtne ei ole, siis peab küll ootama järgmist masinat, mis automaadiga tuleks.
|
|
|
SoS
huviline
Registreerunud 06.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: sõprade audid
|
postitati 25.04.13 21:52
|
|
|
Krt, ära seda õnnetust küll tee, et selle vanatüübi neljase automaadi sinna vahele paned. See kast külmalt ei ole normaalne ning tapab igasuguse
mineku autol ära. Müü parem maha coupe Q või osta kõrvale mingi automaatkastiga lisalõbu nagu cabrio vms.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 25.04.13 21:57
|
|
|
2.8 kast on 4hp18, suhteliselt samas mõõdus kui 01E, seega alla võiks mahtuda küll. Omaette ooper saaks tekkima pooltelgedega, esimesed võiks ehk
sobida mõne automaat coupe omad. Tagumine differ on automaadil 3.89 ülekandega, kui 2.8 oma on sama, siis ei pea peale kardaani seda ehk üldse
näppima(kuskilt nagu meenuks, et 2.8 tagumine differ on mingi veidra ülekandega). Kardaani osas tuleb ise uurida ja võrrelda, ilmselt midagi lihtsat
ei leidu.
Isiklikult ma muidugi mataks selle mõtte kaarega maha, pole mulle need automaadid ka pärast pikka päeva linnas kangutamist meeldinud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
|