Lehekülgi: 1 2 |
malatok
huviline
Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80Q 4.2 v8
|
postitati 21.04.13 09:13
|
|
|
Audi 80Q 4.2 v8 - 1993 - malatok
Tere. Teeks siis oma autost ka juttu. Autoks Audi 80Q 4.2 v8 ABZ. Algselt oli 2.3l, mis siis asendatud natuke võimsamaga. Mootor pärit A8 pealt. Kast
jäi originaal. Hooratas on 2.3 oma, mida sai kõvasti treitud. Sidur on s6 oma. Auto ise 93a. Lisasid pole, peale katuseluugi.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 21.04.13 09:38
|
|
|
Täielik hunt lambanahas. Kirjuta väheke rohkem ja rohkem pilte!
|
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 21.04.13 09:54
|
|
|
Sellise auto puhul ootaks pildimaterjalile lisa ka videote näol.
Aga edu ja jaksu autoga!
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
malatok
huviline
Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80Q 4.2 v8
|
postitati 21.04.13 10:34
|
|
|
Pilte ja juttu tuleb kindlasti
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 21.04.13 21:00
|
|
|
Mis kogu seda kompotti juhib?
|
|
|
kevvare
huviline
Registreerunud 10.03.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.04.13 21:23
|
|
|
Jään ma rohkem infot ootama, seniks jätan märgi maha.
|
|
|
malatok
huviline
Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80Q 4.2 v8
|
postitati 22.04.13 00:24
|
|
|
Juhib A8 enda aju. Kuigi, oleks võinud panna standalone aju. Töö ja vaev umbes sama. Aga eks originaaliga ole omad eelised
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 22.04.13 07:14
|
|
|
Okey, päris huvitav. Räägi hooratta sobivusest mootori külge.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 22.04.13 09:21
|
|
|
ABZ il peks ju hooratas olema 10 poldiga ja 2,3 8 poldiga. Kas puurisid mõne augu juurde v? Kui raske hooratas peale treimist sai? Ma kasutasin ise ka
2,3 hooratast. Peale triggeri freesimist ja treimist jäi mul kaal 8+ kg.
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 22.04.13 09:24
|
|
|
Pange siis asjadest pilte ka Kui juba tehtud. Kuidas tehti jne. Kellel
huvi see saab kasulikku infot.
|
|
|
|
malatok
huviline
Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80Q 4.2 v8
|
postitati 22.04.13 16:20
|
|
|
Hooratas see on yks suur peavalu siiani. Kui ehitama hakkasin seda autot,
polnud mitte yhtegi hooratast myygis. Olin isegi nõus selle kalli raha eest ostma. Aga ei midagi. Siis saigi mindud seda teed, et teeme ise. Ytlelen
kohe ära, et ega ise tulemusega rahul pole siiani. Esiteks sai see liiga õhuke. Selleks, et see sinna sobiks pidi ikka väga palju treima ja mõõtma.
Uued augud puurima ja veel hunnik prob. Kinni jäi see vist viie poldiga ainult. Yks mure ka nyyd see, et puudub see laager, mis tsentreerib käigukasti
võlli. Aga kaalu ma ei tea. Tõenäoliselt väga kerge. Aga iseenesest töōtab. Nv estakaadile ajades oli siduri höngu tunda. Eks sellega ole
veel prob tulemas. Yhesönaga minul läks see jama maksma umbes neli õlut. Aga lihtsam ja tervislikum on osta õige asi
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 22.04.13 19:25
|
|
|
5 polti on ilmselgelt vähe, loodan, et see asi läbi kapoti ei lenda
|
|
|
malatok
huviline
Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80Q 4.2 v8
|
postitati 23.04.13 13:59
|
|
|
Eks vähe ole, aga ehk kestab
Pole veel korralikult käima saanud. Ei jõua mulle kohale, kuidas eelmine omanik oma A8 hooldanud on. Kyynlad nii läbi, et anna abi. Imestan, et
poolid vastu on pidanud sellele jamale. Hammasrihma on ka keegi või miski söömas käinud. Tervel rihmal veerandi jagu läinud. Dosooli sisse kallates,
jooksis see õlijahuti vahelt kolinal välja. Kollektoriga ka mingi teema. Ei teagi selle täpset nimetust. Bemmil teeb seda tōöd vaanos.
Loodame, et need prob saavad lahenduse varsti
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.13 14:35
|
|
|
Selleks, et hakkaks sisselaskekolde pikkust muutma on vaja 4000 p /min vajutada.
|
|
|
malatok
huviline
Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80Q 4.2 v8
|
postitati 23.04.13 15:54
|
|
|
Seal mehaaniline viga. Vaakumi otsad rippuvad
|
|
|
malatok
huviline
Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80Q 4.2 v8
|
postitati 03.06.13 18:30
|
|
|
Nii, olen oma pikka ja raske ajateenistuse kõrvalt masina lõppuks korralikult liikuma saanud.
Kaks päeva sai korralikult lappi antud ja tulemuseks ragisev neljas käik. Tõenäoliselt synkro viga. Teised käigud kõik ideaalsed.
Arvatavasti lihtsam kast ära vahetada, kui remontida?
Plaan masin tagaveoliseks teha ja drifti proovida. Tõenäoliselt selliseid prob veel tulemas.
Selline kysimus, et kas 2.8 kast on tugevam?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 03.06.13 19:00
|
|
|
Lihtsam on ta kindlasti, aga sünkro viga, siis mina isiklikult võtaks kasti lahti ja teeks korda. Kaste võid muidugi ligi võtta lisaks
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.13 19:30
|
|
|
Julge mees oled kui suutsid neljanda ära kustutada Tagaveolisena saab
kõike suurema paugu tagadifri padi, kast jms peavad vastu kuna pidamist pole.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 03.06.13 19:50
|
|
|
Kõige kasulikum oleks difri kinnitus kuidagi ümber teha tõesti, kuidagi kahe padja peale vms, sest taguveolisena hakkab ta vatti saama topelt
kindlasti rohkem.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
malatok
huviline
Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80Q 4.2 v8
|
postitati 04.06.13 03:51
|
|
|
Kusjuures, seal taga juba paugub midagi. Kiirendades on kolakat kuulda.
Neljas käik katki
Ise arvan, et katki läks see selle pärast, et siduri mingi teema. Mingi hetk lihtsalt läheb pedaal täiesti põhja ja sidur lahutab täiesti põhjast,
kuigi tavaliselt teeb seda täiesti ylevalt. Siis tõmban käega selle yles ja töötab jälle
Sai kiirendades käik raginaga sisse tõmmatud ja sinna ta läks
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 04.06.13 11:05
|
|
|
Siis on ka sidur tõenäoliselt õhtal. Uus ketas ning pidurimeistri katted oleks vast mõtekas peale panna.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
malatok
huviline
Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80Q 4.2 v8
|
postitati 17.02.15 19:15
|
|
|
Töid ja tegemisi;)
Paneks mõned pildid ka siis
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
|
|
|
henzzz
huviline
Registreerunud 25.07.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.15 21:15
|
|
|
palju neid 80 v8 mehi on? kui neid kevadel Haapsalu avaürituseks elus on siis plaanis ka oma coupe v8 mingi aja teada saada.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 22.02.15 23:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: henzzz
palju neid 80 v8 mehi on? kui neid kevadel Haapsalu avaürituseks elus on siis plaanis ka oma coupe v8 mingi aja teada saada. |
No selle aja saad Sa ju ilma teisteta ka teada....või on Sul just V8 mootoriga 80 kõrvale vaja, et seda õiget aega saada?
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.15 09:59
|
|
|
Ma arvan, et alla 13 ei tule ja tagaveolisena sellele mitte ligilähedalegi
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |