Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80Q 4.2 v8 - 1993 - malatok (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 8167)
malatok
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80Q 4.2 v8

postitati 21.04.13 09:13 Tsiteeri
Audi 80Q 4.2 v8 - 1993 - malatok



Tere. Teeks siis oma autost ka juttu. Autoks Audi 80Q 4.2 v8 ABZ. Algselt oli 2.3l, mis siis asendatud natuke võimsamaga. Mootor pärit A8 pealt. Kast jäi originaal. Hooratas on 2.3 oma, mida sai kõvasti treitud. Sidur on s6 oma. Auto ise 93a. Lisasid pole, peale katuseluugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 21.04.13 09:38 Tsiteeri


Täielik hunt lambanahas. Kirjuta väheke rohkem ja rohkem pilte!


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 21.04.13 09:54 Tsiteeri


Sellise auto puhul ootaks pildimaterjalile lisa ka videote näol.
Aga edu ja jaksu autoga!


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
malatok
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80Q 4.2 v8

postitati 21.04.13 10:34 Tsiteeri


Pilte ja juttu tuleb kindlasti:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 21.04.13 21:00 Tsiteeri


Mis kogu seda kompotti juhib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kevvare
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.13
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.13 21:23 Tsiteeri


Jään ma rohkem infot ootama, seniks jätan märgi maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
malatok
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80Q 4.2 v8

postitati 22.04.13 00:24 Tsiteeri


Juhib A8 enda aju. Kuigi, oleks võinud panna standalone aju. Töö ja vaev umbes sama. Aga eks originaaliga ole omad eelised:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 22.04.13 07:14 Tsiteeri


Okey, päris huvitav. Räägi hooratta sobivusest mootori külge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 22.04.13 09:21 Tsiteeri


ABZ il peks ju hooratas olema 10 poldiga ja 2,3 8 poldiga. Kas puurisid mõne augu juurde v? Kui raske hooratas peale treimist sai? Ma kasutasin ise ka 2,3 hooratast. Peale triggeri freesimist ja treimist jäi mul kaal 8+ kg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 22.04.13 09:24 Tsiteeri


Pange siis asjadest pilte ka :) Kui juba tehtud. Kuidas tehti jne. Kellel huvi see saab kasulikku infot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
malatok
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80Q 4.2 v8

postitati 22.04.13 16:20 Tsiteeri


Hooratas:) see on yks suur peavalu siiani. Kui ehitama hakkasin seda autot, polnud mitte yhtegi hooratast myygis. Olin isegi nõus selle kalli raha eest ostma. Aga ei midagi. Siis saigi mindud seda teed, et teeme ise. Ytlelen kohe ära, et ega ise tulemusega rahul pole siiani. Esiteks sai see liiga õhuke. Selleks, et see sinna sobiks pidi ikka väga palju treima ja mõõtma. Uued augud puurima ja veel hunnik prob. Kinni jäi see vist viie poldiga ainult. Yks mure ka nyyd see, et puudub see laager, mis tsentreerib käigukasti võlli. Aga kaalu ma ei tea. Tõenäoliselt väga kerge. Aga iseenesest töōtab. Nv estakaadile ajades oli siduri höngu tunda. Eks sellega ole veel prob tulemas. Yhesönaga minul läks see jama maksma umbes neli õlut. Aga lihtsam ja tervislikum on osta õige asi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 22.04.13 19:25 Tsiteeri


5 polti on ilmselgelt vähe, loodan, et see asi läbi kapoti ei lenda :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
malatok
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80Q 4.2 v8

postitati 23.04.13 13:59 Tsiteeri


Eks vähe ole, aga ehk kestab:)
Pole veel korralikult käima saanud. Ei jõua mulle kohale, kuidas eelmine omanik oma A8 hooldanud on. Kyynlad nii läbi, et anna abi. Imestan, et poolid vastu on pidanud sellele jamale. Hammasrihma on ka keegi või miski söömas käinud. Tervel rihmal veerandi jagu läinud. Dosooli sisse kallates, jooksis see õlijahuti vahelt kolinal välja. Kollektoriga ka mingi teema. Ei teagi selle täpset nimetust. Bemmil teeb seda tōöd vaanos.
Loodame, et need prob saavad lahenduse varsti:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.13 14:35 Tsiteeri


Selleks, et hakkaks sisselaskekolde pikkust muutma on vaja 4000 p /min vajutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
malatok
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80Q 4.2 v8

postitati 23.04.13 15:54 Tsiteeri


Seal mehaaniline viga. Vaakumi otsad rippuvad:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
malatok
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80Q 4.2 v8

postitati 03.06.13 18:30 Tsiteeri


Nii, olen oma pikka ja raske ajateenistuse kõrvalt masina lõppuks korralikult liikuma saanud.
Kaks päeva sai korralikult lappi antud ja tulemuseks ragisev neljas käik. Tõenäoliselt synkro viga. Teised käigud kõik ideaalsed.
Arvatavasti lihtsam kast ära vahetada, kui remontida?
Plaan masin tagaveoliseks teha ja drifti proovida. Tõenäoliselt selliseid prob veel tulemas.
Selline kysimus, et kas 2.8 kast on tugevam?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 03.06.13 19:00 Tsiteeri


Lihtsam on ta kindlasti, aga sünkro viga, siis mina isiklikult võtaks kasti lahti ja teeks korda. Kaste võid muidugi ligi võtta lisaks :D


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.13 19:30 Tsiteeri


Julge mees oled kui suutsid neljanda ära kustutada :) Tagaveolisena saab kõike suurema paugu tagadifri padi, kast jms peavad vastu kuna pidamist pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 03.06.13 19:50 Tsiteeri


Kõige kasulikum oleks difri kinnitus kuidagi ümber teha tõesti, kuidagi kahe padja peale vms, sest taguveolisena hakkab ta vatti saama topelt kindlasti rohkem.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
malatok
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80Q 4.2 v8

postitati 04.06.13 03:51 Tsiteeri


Kusjuures, seal taga juba paugub midagi. Kiirendades on kolakat kuulda.
Neljas käik katki:)
Ise arvan, et katki läks see selle pärast, et siduri mingi teema. Mingi hetk lihtsalt läheb pedaal täiesti põhja ja sidur lahutab täiesti põhjast, kuigi tavaliselt teeb seda täiesti ylevalt. Siis tõmban käega selle yles ja töötab jälle:)
Sai kiirendades käik raginaga sisse tõmmatud ja sinna ta läks:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 04.06.13 11:05 Tsiteeri


Siis on ka sidur tõenäoliselt õhtal. Uus ketas ning pidurimeistri katted oleks vast mõtekas peale panna.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
malatok
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.12
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80Q 4.2 v8

postitati 17.02.15 19:15 Tsiteeri
Töid ja tegemisi;)



Paneks mõned pildid ka siis;)



[img]http://www.upload.ee/thumb/4526832/audi12.jpg[/img]
[img]http://www.upload.ee/thumb/4526845/audi11.jpg[/img]
[img]http://www.upload.ee/thumb/4526848/audi7.jpg[/img]
[img]http://www.upload.ee/thumb/4526851/11004316_787663754643711_748160161_n.jpg[/img]
[img]http://www.upload.ee/thumb/4526854/audi.jpg[/img]
[img]http://www.upload.ee/thumb/4526858/audi1.jpg[/img]
[img]http://www.upload.ee/thumb/4526862/audi3.jpg[/img]
[img]http://www.upload.ee/thumb/4526867/audi6.jpg[/img]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
henzzz
huviline



Registreerunud 25.07.07
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.15 21:15 Tsiteeri


palju neid 80 v8 mehi on? kui neid kevadel Haapsalu avaürituseks elus on siis plaanis ka oma coupe v8 mingi aja teada saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 22.02.15 23:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: henzzz
palju neid 80 v8 mehi on? kui neid kevadel Haapsalu avaürituseks elus on siis plaanis ka oma coupe v8 mingi aja teada saada.

No selle aja saad Sa ju ilma teisteta ka teada....või on Sul just V8 mootoriga 80 kõrvale vaja, et seda õiget aega saada? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.15 09:59 Tsiteeri


Ma arvan, et alla 13 ei tule ja tagaveolisena sellele mitte ligilähedalegi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.4% - SQL: 57.6%]