Minul lendas umbes sarnaste sümptomiteta B3 diisli käigukast: hoovad töötavad õieti, aga kasti sees oli väljaminevaid laagreid söönud niipalju, et
võllide asend muutus teineteise suhtes. Kast ise mingit häält ei teinud, ainult õli määrdus natuke liiga kiiresti. St see laililendamine tuli nagu
välk selgest taevast. Nende hoobadega jebides sain käigu välja ja kasti tööle nii, et mingi valemiga sain kasutada 2-5 käiku, ja sõitsin edasi (koduni
oli üle 400km, Soomes). Järgmine prohmakas oli see, et võllid hakkasid teatud kiirust ületades teineteisele selga ronima ja viskas esirattad blokki,
väga lühikeseks hetkeks. Algul oli see kiiruse piir seal 90 ringis, aga hakkas muudkui langema. Kui koduni ja sealt sõbra firmasse teenindusse
jõudsin, oli juba nii, et üle 40-50 sõita ei kannatanud. Sõber naeris, et pole nii lõpuni sõidetus kasti veel elusees näinud - põhjuseks siis üksainus
laager, mis läks läbi ja hakkas ka kasti seina sööma, kuid mis ei andnud mingeid sümptome (auto läbisõit oli tollaks peaaegu 1.2 miljonit km, ilma
mootori kapremondita, mootor ise veel päris hea tervise juures, kuna oli kasutatud maanteesõiduautona varem Saksas).
Ära nüüd ära ehmata . Lihtsalt kui käigud ei lähe või jäävad sisse, on
reeglina viga hoobades, ja on seda kas siis kasti sees või väljas. Kuna Sul kah diisel ja vist mitte päris esimeses nooruses, ning väliselt hoobades
ei tundunud viga olevat, soovitan tshekata käigukastiõli värvust (ja koostist)
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|