stylewarz
huviline
Registreerunud 10.10.04
Asukoht: tallinn/järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Q 16V
|
postitati 13.01.05 22:06
|
|
|
probleeme katuse luugiga
Probleem on siis selline , et luugi vänta keerates kippub see nagu vahepeal paar hammast vahele jätma(teeb nagu sellist klõbisevat häält) ja ei lähe
siis kuidagi õigesse asendisse tagasi .Mingid hammasrattad kulunud ? kas
ja kuidas neid vahetada saaks , kellegil on üldse sarnane probleem tekkinud ?
Autoks on 89.nda aasta 80 tehase luugiga , mis käib kahte pidi ...
|
|
|
Jaanus100
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Corolla
|
postitati 14.01.05 12:22
|
|
|
sama mure, aga mul ei käi luuk üldse enam lahti, ainult kõriseb kui vänta keerata.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 14.01.05 12:57
|
|
|
Oli endalgi selline mure sigariga, et viskas üle. Põhjuseks oli, nii vända, kui ka see teine hammasrattas, millega vänt haakus, kulumine. Mõlemad olid
suht siledad. Neid võib liikuda lammaris, kuid sealt öeldi et enamusel on nagu nii juba ära kulunud ning lihtsam on poest otsida. Endal vedas ja sain
kahe sotti eest elektrimootori ning tänu sellele oli sain endale el. katuseluugi.
|
|
|
stylewarz
huviline
Registreerunud 10.10.04
Asukoht: tallinn/järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Q 16V
|
postitati 14.01.05 20:57
|
|
|
hea mõte , see elektriliseks ümber teha aga kas istus siis hästi see mootor ja kas oli midagi veel vaja ümber teha ...
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 15.01.05 06:30
|
|
|
Mootor istus sinna just kui valatud, sest audi puhul on see tavaline et kinnitusekohad on olemas. Ise ühendasin laevalguse taha katuseluugi, kuigi arvatavasti peaks ikka uue voolujuhtme tooma katuseluugile.
Ainuke mille pidin lammarist ostma oli kate mootori peale. (pool suve sõitsin ilma katteta ja natuke imelik oli et mootor ja juhtmed vastu paistavad)
Igal juhul edu tegemisel, sest asi on seda väärt.
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.06 19:15
|
|
|
Minul selline probleem, et mootor ise korras aga need hammas(ribad?), mida katuseluuk liigutab, on kulunud. Tegu 85a sigariga. Oskab keegi midagi
soovitada?
|
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 18.07.06 23:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tryku
Minul selline probleem, et mootor ise korras aga need hammas(ribad?), mida katuseluuk liigutab, on kulunud. Tegu 85a sigariga. Oskab keegi midagi
soovitada? |
Lammutust.
|
|
|
1lauri
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Üks teine auto
|
postitati 19.07.06 08:02
|
|
|
Minu auto puhul pidi vahetama kogu katuseluugi süsteemi,
mis eeldas lae polstri eemaldamist.
See hammastega tross ise ei paista küll vahetatav olevat.
|
|
|
pikkpresident
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469
|
postitati 22.07.06 08:57
|
|
|
Aga millest selline asi Sigaril, et kui teen näiteks tagumise otsa lahti, siis peale kinnipanemist ei taha ta teise asendisse (katuse sisse) sõita ja
vastupidi. Vänt läheb nii raskeks, et ei julge enam jõudu rakendada. Mingi aeg hakkab asi jälle lambist toimima ja vahepeal toimib ka häireteta.
Kinnipanekul mingeid jamasid ei ole.
AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
|
|
|
|
Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.07.06 20:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 1lauri
Minu auto puhul pidi vahetama kogu katuseluugi süsteemi,
mis eeldas lae polstri eemaldamist.
See hammastega tross ise ei paista küll vahetatav olevat. |
Vastupidi.. seda hammastega trossi saab väga edukalt vahetada. Olen seda enda 80l teinud.
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|