Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: probleeme katuse luugiga (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1508)
stylewarz
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.04
Asukoht: tallinn/järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Q 16V

sad.gif postitati 13.01.05 23:06 Tsiteeri
probleeme katuse luugiga



Probleem on siis selline , et luugi vänta keerates kippub see nagu vahepeal paar hammast vahele jätma(teeb nagu sellist klõbisevat häält) ja ei lähe siis kuidagi õigesse asendisse tagasi .Mingid hammasrattad kulunud :o ? kas ja kuidas neid vahetada saaks , kellegil on üldse sarnane probleem tekkinud ?

Autoks on 89.nda aasta 80 tehase luugiga , mis käib kahte pidi ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaanus100
huviline



Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Corolla

postitati 14.01.05 13:22 Tsiteeri


sama mure, aga mul ei käi luuk üldse enam lahti, ainult kõriseb kui vänta keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 14.01.05 13:57 Tsiteeri


Oli endalgi selline mure sigariga, et viskas üle. Põhjuseks oli, nii vända, kui ka see teine hammasrattas, millega vänt haakus, kulumine. Mõlemad olid suht siledad. Neid võib liikuda lammaris, kuid sealt öeldi et enamusel on nagu nii juba ära kulunud ning lihtsam on poest otsida. Endal vedas ja sain kahe sotti eest elektrimootori ning tänu sellele oli sain endale el. katuseluugi. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stylewarz
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.04
Asukoht: tallinn/järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Q 16V

postitati 14.01.05 21:57 Tsiteeri


hea mõte , see elektriliseks ümber teha aga kas istus siis hästi see mootor ja kas oli midagi veel vaja ümber teha ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 15.01.05 07:30 Tsiteeri


Mootor istus sinna just kui valatud, sest audi puhul on see tavaline et kinnitusekohad on olemas. :) Ise ühendasin laevalguse taha katuseluugi, kuigi arvatavasti peaks ikka uue voolujuhtme tooma katuseluugile. Ainuke mille pidin lammarist ostma oli kate mootori peale. (pool suve sõitsin ilma katteta ja natuke imelik oli et mootor ja juhtmed vastu paistavad) ;) Igal juhul edu tegemisel, sest asi on seda väärt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.06 20:15 Tsiteeri


Minul selline probleem, et mootor ise korras aga need hammas(ribad?), mida katuseluuk liigutab, on kulunud. Tegu 85a sigariga. Oskab keegi midagi soovitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puristaja
huviline



Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 19.07.06 00:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tryku
Minul selline probleem, et mootor ise korras aga need hammas(ribad?), mida katuseluuk liigutab, on kulunud. Tegu 85a sigariga. Oskab keegi midagi soovitada?


Lammutust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
1lauri
huviline



Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Üks teine auto

postitati 19.07.06 09:02 Tsiteeri


Minu auto puhul pidi vahetama kogu katuseluugi süsteemi,
mis eeldas lae polstri eemaldamist.
See hammastega tross ise ei paista küll vahetatav olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 22.07.06 09:57 Tsiteeri


Aga millest selline asi Sigaril, et kui teen näiteks tagumise otsa lahti, siis peale kinnipanemist ei taha ta teise asendisse (katuse sisse) sõita ja vastupidi. Vänt läheb nii raskeks, et ei julge enam jõudu rakendada. Mingi aeg hakkab asi jälle lambist toimima ja vahepeal toimib ka häireteta. Kinnipanekul mingeid jamasid ei ole.


AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Nobody
huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.06 21:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 1lauri
Minu auto puhul pidi vahetama kogu katuseluugi süsteemi,
mis eeldas lae polstri eemaldamist.
See hammastega tross ise ei paista küll vahetatav olevat.


Vastupidi.. seda hammastega trossi saab väga edukalt vahetada. Olen seda enda 80l teinud.


mootorratas 61'st aastast
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.3% - SQL: 67.7%]