Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9TDI 96kw EGR-i puudumine (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3345)
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 17.04.13 19:31 Tsiteeri
1.9TDI 96kw EGR-i puudumine



Googeldasin maailma ja leidsin sellise lahenduse,kas keegi on teinud enda masinale sellise lahenduse?
http://static4.album.ee/files/1116/25/large_27906297_TAfS.jpg
Müügil selline komplekt
http://cdn1.bigcommerce.com/server3600/f4487/products/248/images/1817/EGR_Delete_Pd100_115__22286.1351518569.800.600.jpg

Mida keegi arvab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.04.13 20:49 Tsiteeri


Väga hea lahendus kuid mootori juhtimist pead ka muutma muidu põleb mootorituli armatuuris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 18.04.13 14:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Väga hea lahendus kuid mootori juhtimist pead ka muutma muidu põleb mootorituli armatuuris.


Huvitav,Aga kui pime ees siis peaks ka tuli põlema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 18.04.13 15:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: crazy
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Väga hea lahendus kuid mootori juhtimist pead ka muutma muidu põleb mootorituli armatuuris.


Huvitav,Aga kui pime ees siis peaks ka tuli põlema?

Selle generatsiooni ajud pole veel nii targad, et suudaksid seda rikkena tuvastada.
2,0TDi juba tunneb selle kala ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.04.13 16:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Tsitaat:
Algselt postitas: crazy
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Väga hea lahendus kuid mootori juhtimist pead ka muutma muidu põleb mootorituli armatuuris.


Huvitav,Aga kui pime ees siis peaks ka tuli põlema?

Selle generatsiooni ajud pole veel nii targad, et suudaksid seda rikkena tuvastada.
2,0TDi juba tunneb selle kala ära.

Kindel, et õhulugeja järgi aru ei saa? Kui ei siis on lihtne jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 18.04.13 16:32 Tsiteeri


Hetkel on oma teisel masinal pime plaat vahel ja ei arva aju sellest midagi. Maf lugem lihtsalt ei lange madalamale, kui 450 mg/strg. Samuti 1,9 96kw motoga masin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 20.04.13 06:41 Tsiteeri


Siis tuleb see vahe tk ära teha ja masinale külge panna,minu probleem selles,et egr ajab õli välja mis tilgub kohe kollektori peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 20.04.13 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra
Siis tuleb see vahe tk ära teha ja masinale külge panna,minu probleem selles,et egr ajab õli välja mis tilgub kohe kollektori peale.


See viitab ikka liiga suurele õli kogusele sisselaske poolel, et EGR kaudu õli lekib. Kergelt sõrme määriv õli kogus sisselaskes on norm vana masina puhul.
Turbo seisukorda oled kontrollinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 20.04.13 13:44 Tsiteeri


EGR küljes lisaks veel ju suretusklapp?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.04.13 22:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
EGR küljes lisaks veel ju suretusklapp?
Selle puudumine ei mõjuta midagi. Ise pole aru saanud miks se seal on? Kas ohutuse mõttes kui lõhkuma peaks mineama või mis? Töötab ta ju ainult mootorit seisma jättes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
huviline30
huviline



Registreerunud 01.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A4 avant,1.9TDI 85kw

postitati 21.04.13 07:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
EGR küljes lisaks veel ju suretusklapp?
Selle puudumine ei mõjuta midagi. Ise pole aru saanud miks se seal on? Kas ohutuse mõttes kui lõhkuma peaks mineama või mis? Töötab ta ju ainult mootorit seisma jättes.


Vahe suretusel päris tuntav ikka.Ilma klapi tööta raputab hambad suust lahti.Samas töötava klapiga ei saagi aru,et moto seisma jätsid.Ilmselt mõtteks ongi kaks funktsiooni.Ilma vibrata suretus ja nn.lõhkuma minemise ennetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
huviline30
huviline



Registreerunud 01.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A4 avant,1.9TDI 85kw

postitati 21.04.13 07:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Hetkel on oma teisel masinal pime plaat vahel ja ei arva aju sellest midagi. Maf lugem lihtsalt ei lange madalamale, kui 450 mg/strg. Samuti 1,9 96kw motoga masin.



Küttekulu pole mõjutanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 21.04.13 07:33 Tsiteeri


Ainult niipalju, et mootor soojeneb kauem ja seetõttu on kulu veidi kõrgem. Soojalt pole vahet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 08.05.13 07:26 Tsiteeri


Ise kül pole aru saanud et küttust rohkem läheks.Ainuke et käima läheb nats kauem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]