ultra
huviline
Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 17.04.13 20:49
|
|
|
Väga hea lahendus kuid mootori juhtimist pead ka muutma muidu põleb mootorituli armatuuris.
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 18.04.13 14:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Väga hea lahendus kuid mootori juhtimist pead ka muutma muidu põleb mootorituli armatuuris. |
Huvitav,Aga kui pime ees siis peaks ka tuli põlema?
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 18.04.13 15:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: crazy
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Väga hea lahendus kuid mootori juhtimist pead ka muutma muidu põleb mootorituli armatuuris. |
Huvitav,Aga kui pime ees siis peaks ka tuli põlema? |
Selle generatsiooni ajud pole veel nii targad, et suudaksid seda rikkena tuvastada.
2,0TDi juba tunneb selle kala ära.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 18.04.13 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Tsitaat: | Algselt postitas: crazy
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Väga hea lahendus kuid mootori juhtimist pead ka muutma muidu põleb mootorituli armatuuris. |
Huvitav,Aga kui pime ees siis peaks ka tuli põlema? |
Selle generatsiooni ajud pole veel nii targad, et suudaksid seda rikkena tuvastada.
2,0TDi juba tunneb selle kala ära. |
Kindel, et õhulugeja järgi aru ei saa? Kui ei siis on lihtne jah.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 18.04.13 16:32
|
|
|
Hetkel on oma teisel masinal pime plaat vahel ja ei arva aju sellest midagi. Maf lugem lihtsalt ei lange madalamale, kui 450 mg/strg. Samuti 1,9 96kw
motoga masin.
|
|
|
ultra
huviline
Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro
|
postitati 20.04.13 06:41
|
|
|
Siis tuleb see vahe tk ära teha ja masinale külge panna,minu probleem selles,et egr ajab õli välja mis tilgub kohe kollektori peale.
|
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 20.04.13 09:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra
Siis tuleb see vahe tk ära teha ja masinale külge panna,minu probleem selles,et egr ajab õli välja mis tilgub kohe kollektori peale.
|
See viitab ikka liiga suurele õli kogusele sisselaske poolel, et EGR kaudu õli lekib. Kergelt sõrme määriv õli kogus sisselaskes on norm vana masina
puhul.
Turbo seisukorda oled kontrollinud?
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 20.04.13 13:44
|
|
|
EGR küljes lisaks veel ju suretusklapp?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.04.13 22:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
EGR küljes lisaks veel ju suretusklapp? | Selle puudumine ei mõjuta midagi. Ise pole aru saanud miks se seal on? Kas ohutuse mõttes
kui lõhkuma peaks mineama või mis? Töötab ta ju ainult mootorit seisma jättes.
|
|
|
huviline30
huviline
Registreerunud 01.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant,1.9TDI 85kw
|
postitati 21.04.13 07:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
EGR küljes lisaks veel ju suretusklapp? | Selle puudumine ei mõjuta midagi. Ise pole aru saanud miks se seal on? Kas ohutuse mõttes
kui lõhkuma peaks mineama või mis? Töötab ta ju ainult mootorit seisma jättes. |
Vahe suretusel päris tuntav ikka.Ilma klapi tööta raputab hambad suust lahti.Samas töötava klapiga ei saagi aru,et moto seisma jätsid.Ilmselt mõtteks
ongi kaks funktsiooni.Ilma vibrata suretus ja nn.lõhkuma minemise ennetus.
|
|
|
huviline30
huviline
Registreerunud 01.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant,1.9TDI 85kw
|
postitati 21.04.13 07:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Hetkel on oma teisel masinal pime plaat vahel ja ei arva aju sellest midagi. Maf lugem lihtsalt ei lange madalamale, kui 450 mg/strg. Samuti 1,9 96kw
motoga masin. |
Küttekulu pole mõjutanud?
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 21.04.13 07:33
|
|
|
Ainult niipalju, et mootor soojeneb kauem ja seetõttu on kulu veidi kõrgem. Soojalt pole vahet.
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 08.05.13 07:26
|
|
|
Ise kül pole aru saanud et küttust rohkem läheks.Ainuke et käima läheb nats kauem.
|
|
|