silver115
huviline
Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.13 07:36
|
|
|
Audi A6 c4 sigaretisüütaja ning el. akende lülitid
Kuna mul mitu küsimust A6 c4 elektroonika kohta, ei hakanud eraldi teemasid tegema.
Mured siis sellised:
Kuna sigaretisüütaja ei tööta, otsustasin natuke asja uurida, sigaretisüütaja pistikusse tuleb kolm juhet: mass, faas valgustusele (läbi tulede
lüliti) ja kolmas on faas sigaretisüütajale endale. Esimesed 2 kontakti toimivad ilusti, aga süütaja enda oma mitte. Kas süütaja faas peaks tulema
läbi süüteluku või otse akult? Katsetuseks vedasin uue juhtme otse akult ja panin kaitsme vahele, 15 amprise põletas igaljuhul kohe läbi ning hetkel
suuremaga ei julge proovima hakata. Selline tunne nagu oleks sigaretisüütajas endas lühis, aga ei midagi, testriga sai üle mõõdetud ja kõik korras.
Kas sigaretisüütaja tahabki suuremat kaitset?
Teine küsimus selline, et el. akende lülititel pirnid/lambid põlevad kogu aeg, need peaks iseenesest ka ju põlema hakkama alles süüte või tulede
sisselülitamisel. On kellegil olnud kogemusi?
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 17.04.13 08:54
|
|
|
Kontrolli kapotiall kaitsmekarpi, seal üks tagumisi peaks olema 15A kaitse, mis sigareti jaoks.
El akna lülitid põlevad ka peale süüte välja keeramist mingi aeg, peaka olema ukse avamisega seotud. Et kui tuled põlevad, saad aknaid kaautada, kui
juba kustunud, ei tohiks aknad reageerida.
Defu - Matu
|
|
|
|
silver115
huviline
Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.13 09:04
|
|
|
Kapotialuses kaitsmekarbis ainult üks kaitse ning see kuulub katuseluugile
Mul aga põlevad need lülitite tuled öö otsa, need ei kustugi ära. Aga kas viga võib olla siis näiteks mingis relees, mis reguleerib seda viiteaega ja
on lühises?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.04.13 09:13
|
|
|
Süütaja on küttekeha, mis tarbib tugevat voolu. Seepärast tuleb sinna suure ristlõikega juhe ja kaitse on tavaliselt 30A.
Kontrolli kõigepealt, kas orig kaitse on terve. See peaks armatuuri juhipoolses otsas kaane alla asuma. Tee uks lahti, et ligi pääseda.
|
|
|
|
silver115
huviline
Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.13 09:15
|
|
|
Internetist kaitsmeploki skeeme vaadates näitab seal, et sigaretisüütajale läheb 15A kaitse. Aga võib-olla peaks suuremat proovima siis...
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.04.13 09:17
|
|
|
Kas su auto kaitsmekarbi kaane peal kirjas pole, mis kaitse mingi nominaaliga olema peab?
|
|
|
|
silver115
huviline
Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.13 09:18
|
|
|
Ma ei ole autos olevale skeemile eriti tähelepanu pööranud, kuna see kõik saksa keelne ja sellest ei mõista ma midagi.
Selline küsimus ka, kust ma võiks leida siis Audi A6 c4 2,5 TDI 103 kw sedaan ja quattro täieliku elektriskeemi? Ei lähe küll otseselt teemasse, aga
äkki keegi teab.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 17.04.13 10:39
|
|
|
C4 peal on sigaretisüütaja kaitse ikkagi kapoti all, kõige taga ääres, kui muidu ei taba siis kaitsmekarbi kaas näppu ja Google translate appi. Mul
oli mitu aastat seal 5A kaitse sees, sest muud peale mobiili laadimise seal voolu tarbimas polnud, ilma tarbimiseta ei tohi see kaitse mingil juhul
läbi põleda, ilmselt on seal mingi lühis siiski olemas.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.04.13 12:22
|
|
|
Ma eeldasingi, et ta katsetas seda ka ikka sigarisüütajaga. Sellega ei pruugi 15A kaitse toime tulla. Eraldi akult veetud juhtme korral tuleb
loomulikult ka sellega arvestada, et kui sinna vahele panna 30A kaitse, kuid juhe on liige väikese ristlõikega, langeb tuleroaks juhe, mitte kaitse.
Kaitse on juhtme, mitte seadme kaitsmiseks ja kaitse olgu alati juhtme vooluallika poolses otsas. See arusaam ei jõua paraku tihtipeale kuidagi
kohale.
|
|
|
|
silver115
huviline
Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.13 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
C4 peal on sigaretisüütaja kaitse ikkagi kapoti all, kõige taga ääres, kui muidu ei taba siis kaitsmekarbi kaas näppu ja Google translate appi. Mul
oli mitu aastat seal 5A kaitse sees, sest muud peale mobiili laadimise seal voolu tarbimas polnud, ilma tarbimiseta ei tohi see kaitse mingil juhul
läbi põleda, ilmselt on seal mingi lühis siiski olemas. |
Testriga otsisin juba lühist, sigaretisüütaja ise oli korras ja faasi vedasin uue aku pealt.
Massi juhe peab samuti korras olema, sest sigaretisüütaja valgusega neil ühine mass. Muidu peaks seegi kaitse läbi põlema... Ja nüüd ma olengi
põhimõtteliselt tupikus, ise kaldun juba arvama, et see sigaretisüütaja ise mängib mulle mäkra.
|
|
|
silver115
huviline
Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.13 12:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Ma eeldasingi, et ta katsetas seda ka ikka sigarisüütajaga. Sellega ei pruugi 15A kaitse toime tulla. Eraldi akult veetud juhtme korral tuleb
loomulikult ka sellega arvestada, et kui sinna vahele panna 30A kaitse, kuid juhe on liige väikese ristlõikega, langeb tuleroaks juhe, mitte kaitse.
Kaitse on juhtme, mitte seadme kaitsmiseks. See arusaam ei jõua paraku tihtipeale kuidagi kohale. |
Arvad et oleks mõistlik 30A kaitsmega proovida? Siis peaks muidugi kuskilt vähe jämedama juhtme ka võtma.
|
|
|
woody555
huviline
Registreerunud 08.10.18
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 1.9TDI Q, 80 B4 1.9TDI
|
postitati 14.02.20 15:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: silver115
Mul aga põlevad need lülitite tuled öö otsa, need ei kustugi ära. |
Vana teema küll, aga kas sellele küsimusele ka vastus saadi. Nimelt sama jama...
|
|
|