Lehekülgi: 1 2 |
adapter
huviline
Registreerunud 30.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b5 2.8Q
|
postitati 16.04.13 14:15
|
|
|
Leedust auto???
Kas kellegil on kogemusi või teadmisi auto toomise kohta leedust (kuidas tuua ja mis teha jne, plussid ja miinused).
Vaatasin leedu auto turu lehtedelt hindasi ja tõesti madalad hinnad võrreldes eestiga. Plaan on endale A8 kõrvale soetada ka ökonoomne auto ja auto
mida tahaks tuua: Audi A6 c4 2.5tdi quattro.
-
|
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 16.04.13 14:24
|
|
|
Tean päris mitut kes toonud leedust auto,nende jutt oli selline kui hind kohutavalt madal vaata autost mööda ja kui laseb hinnast 1,5 k eur alla siis
ka asi kahtlane.Kui süda tunneb ,et õige osta ära aga proovi sõita ja lase kuskile estakaadile ja vaata,et 2 autost pole kokku keevitatud kere.
|
|
|
adapter
huviline
Registreerunud 30.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b5 2.8Q
|
postitati 16.04.13 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urki
Tean päris mitut kes toonud leedust auto,nende jutt oli selline kui hind kohutavalt madal vaata autost mööda ja kui laseb hinnast 1,5 k eur alla siis
ka asi kahtlane.Kui süda tunneb ,et õige osta ära aga proovi sõita ja lase kuskile estakaadile ja vaata,et 2 autost pole kokku keevitatud kere.
|
Jah seda küll. Mind huvitab rohkem ka see paberi majandus mida seal teha tuleb jne.
-
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 16.04.13 15:29
|
|
|
Kuhugi estakaadile Sa vaevalt saad autot ajada. Hea kui treilapealt mahagi aetakse 
Kui asi ikka ilusti käib ja auto meeldib siis lase eetstis kellegil keretähist kontrollida, et auto pole parempoolse rooliga sündinud ja saad õige
aasta arvu ka teada. Midagi keerulist seal ei ole 
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 16.04.13 15:49
|
|
|
Hind on seal madalam, kuid tuleb arvestada lisakuludega. Siis kui viimane kord Leedus käisin, nägin päris maasika c4 q tdi, mis oli móne aja pärast
siin meil müügis ning läks päris ruttu kaubaks. Üldiselt tahtsin ütelda, et sealse pahtlihunnikust leidub ka siledaid ja korras autosid.
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 16.04.13 15:53
|
|
|
Hindades ära lase end petta sest võid saada ka siuke pilli mida hakkad kohe remontima ja just nende odavatega tundub nii olevat. Põhiline asi mis
paljudel on olnud hooratas, plokikaane tihend ja lohakas kere parandus. Kõigekindlam on eraisikult tuua ja enamasti aitavad nad ise paberid korda
ajada. Mina otsisin endaoma netist välja ja oli tookord kõige kallim, helistasin ette ja leppisime kokku mis päev vaatama lähen. Saime kaupluse
parklas kokku ja vaatasin üle ja sealt sõitsime arki kus müüa ise ajas kõik korda ja maksis ise ära ja pärast maksin 40euri juurde need olid siis
transiidid ja kindlustus kuuks ajaks. Eestis läheb umbes 200 juurde, et arvele saada aga eks ole see paras närvipinge seal letiääres seista ja oodata,
et äkki tuleb mõni keeld vms välja või üldse paber puudu . Minuomal oli
kohe salongi radikas, hooratas ja plokikaane tihend. Tuttavale tõime hiljuti riiast ja sellel läks kogu moto remont. Ei tasu end odavast hinnast petta
lasta sest keegi ei tea mis seal tehtud on ja kas eestigi jõuad
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 17.04.13 04:25
|
|
|
70% eesti auto aedades müüdavatest isenditest on Leedust pärit 
|
|
|
adapter
huviline
Registreerunud 30.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b5 2.8Q
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.13 18:12
|
|
|
Mina küll ei kahtleks Leetu minna kui seal midagi ka müüa oleks, tihtipeale on sellised mudelid mida eriti ei osteta Eestis parema hinnaga.
|
|
|
adapter
huviline
Registreerunud 30.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b5 2.8Q
|
postitati 18.04.13 10:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Mina küll ei kahtleks Leetu minna kui seal midagi ka müüa oleks, tihtipeale on sellised mudelid mida eriti ei osteta Eestis parema hinnaga.
|
Tõesti võib saada Leedust hea auto ja seda ka eraisikult aga samas võib oma ostuga, üsna pepusse kukkuda. See suht ehku peale minek.
-
|
|
|
|
adapter
huviline
Registreerunud 30.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b5 2.8Q
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 18.04.13 10:37
|
|
|
Autoost on üldse loterii. Võidad, siis oled saanud korraliku isendi. Kui ei võida siis ei võida.
Leedu on lihtsalt juttude ja oma 3 kere kokku keevitatud legendidega kartust tekitanud lihtsalt. Kuid need samad mitmest kerest kokku klopsitud autod
on Eestis ammu arvel ja võib vabalt olla kus iganes autoplatsil müügis.
Kui kohapealt ostes auto saad ikka niivõrd palju soodsamalt, et viitsimist 500 + km maha sõita, siis ma arvan, et see hinnavahe kohe remondi alla
panna ja ehk on asi ammendatud
|
|
|
Kaurr
huviline
Registreerunud 21.08.11
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.04.13 06:45
|
|
|
See kokku keevitamise tohutult ülepaisutatud.. Autod mis healjuhul kokkukeevitamisele lähevad, maksavad üle 8-9 tuhande euro kindlasti, sest keegi ei
hakka siin 3-4 tuhandelist kokku plätserdama, kuna see ei tasuks ära ennast lihtsalt.
Teiseks.. Leedust võid vabalt tuua, olen isegi käinud kaasas ja uurinud puurinud. Täpselt samamoodi võid halva isendi otsa sattuda ka eestis.
Kolmandaks, kui minna tahad, siis uuri ringi, kindlasti on inimesi kes lähevad leetu nt oma väike bussiga, lepitakse aeg kokku , sina maksad ainult
kütte raha, oleneb rahva hulgast, ilmselt see miski 50 euri nägu on nüüdsel ajal.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.04.13 16:57
|
|
|
Olles oma silmaga seda autoäri seal jälginud, siis koguseid vaadates peaks kogu maailma keevitajad Leedus töötama. Automüük on juba majandusharu möötmed võtnud seal. Ostavad Eestlased,
Lätlased, Valgevenelased, Venelased, Poolakad jne. Kui omal pea õige koha peal, pole seal karta midagi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 27.04.13 18:08
|
|
|
Kui leiad omale sobiva C4 TDI Q siis miks mitte. Siin mõned kodanikud tõid mingi aeg hulgim TDI quattroid just Leedust. Ma ei näe mingit mõtet maksta
räimede eest Eestis "lisatasu" juurde kui võid samahästi neid ise tuua.
Mingi hetk need mis Leedust müüki toodi olid enamus just nimelt skeemiga ostetud "3 k eest müügil leedus, tingiti 1.5 k alla ja toodi siia ja löödi
müüki 4 k eest". Kõige nõmedam oli selle juures see et väidetavalt olid autod jube heas korras.. igaljuhul kui mina käisin ühega ostueelses
kontrollis siis peale emeksi väärtust seal poleks olnud midagi teha, seepärast loobusin nendest kiiduväärt autodest mis olid mujalt toodud ja otsisin
tiku-tulega taga kohalikku quattrot mis vähemalt mõned aastad peremehe käes olnud. Ei kahetse!
Jõudu!
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 27.04.13 19:57
|
|
|
Ei ole see autoost nii loterii midagi, see on pigem ikka erand, kui asjatundja jaoks mingid vead selliselt ära peidetakse, et aru ei saa. Loterii on
ta sellise jaoks, kes läbisõitu ostab või 20 aastat vanal masinal hooldusajaloos surkima hakkab .
C4 neljaveoline diisel on Eestis ju sihuke haruldus, et peabki minema suuremale turule otsima.
Neid mitmest autost kokku keevitamise jutte ei maksaks ka väga tõsiselt võtta, samamoodi on Eestis igasugu pornograafiat tehtud, st ma küll ei usu, et
kõik Leedus müüdavad autod mitmest osast kokku on keevitatud.
Peamine on ikkagi põhjalik ülevaatus, C4'l on ju niivõrd üksikud asjad arulagedalt kallid (ntx seesama hooratas), tähelepanu tulekski just sellistele
asjadele pöörata.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 27.04.13 22:04
|
|
|
2.5TDI C4 masinaid on mobile.de andmetel Saksamaal müügil 14. Räimed maksavad €3000 kanti, korralikumad €5000 kuni €7000 piires. Eestis on neid müügil
kaks, mõlemad hinnas €4000 kanti.
Ma ütleks, et tegemist on suhteliselt haruldase ja selgelt üle hinnatud masinaga. Selle ostmisega kaasnevad ilmselt kõik haruldase masina ostu riskid
- valikut pole, hind ülemõistuse kõrge jne.
Samas, kunagi pole ma hästi aru saanud, miks neid 2.5TDI C4Q'sid niiväga peaks ihalema.
Kujutame ette, et ostetakse üks selline, Leedust, Eestist või Saksamaalt, vahet pole. Alla €3500 ilmselt ei saa, tõenäoliselt läheb €4000-€5000.
Mis siis selle raha eest siis saadi? C4 kere, mis on küll suur aga selle eest mitte väga mugav ja suhteliselt vanamoodne, diiselmootor, mis on küll
tõesti üsna öko aga selle eest samuti vanamoodne, mitte eriti ergas ning lisaks lärmakas. Hea on, kui on kliimaseade ja see töötab istmed ei ole
lootusetult katki. Tõenäoliselt ei lähe see masin talvel soojaks...
Kütust võtab see asi autoweek.nl andmetel linnas 9.4, maanteel 5.6, keskmine 7.0, mis on tõesti väga öko aga kammoon, kõige uuem C4 on 16 aastat vana,
tõenäoliselt on need aparaadid selle 16 aastaga 300000km kuni 500000km läbi sõitnud, üsna suure tõenäosusega on selle aja jooksul juhtunud vähemalt
üks avarii.
Kas 16 kuni 18 aastat vana, mitte väga mugava ja nii suure läbisõiduga masina eest on ikka €4000 normaalne hind?
Mida €4000 eest veel saaks? 2003 aasta 1.8T C5Q, hulgaliselt 2.5TDI V6 mootoriga C5Q'sid (mida ehk ei ostaks), 2.8 bensukaga C5Q'sid (aastaarvudega
nii 2001 - 2003) valikut on. Lisaks kõiksugu A4'd jms. kraam.
2.8 bensukaga C4Q maksab mitte rohkem kui €2000, mis on nii vana auto kohta üsna õiglane hind.
Seega, minu soovitus oleks, et unustage need 2.5TDI'ga C4'd ja ostke mõni selline auto, mille hind, vanus ja sõiduomadused on enam-vähem
proportsioonis.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 27.04.13 22:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
2.5TDI C4 masinaid on mobile.de andmetel Saksamaal müügil 14. Räimed maksavad €3000 kanti, korralikumad €5000 kuni €7000 piires. Eestis on neid müügil
kaks, mõlemad hinnas €4000 kanti.
Ma ütleks, et tegemist on suhteliselt haruldase ja selgelt üle hinnatud masinaga. Selle ostmisega kaasnevad ilmselt kõik haruldase masina ostu riskid
- valikut pole, hind ülemõistuse kõrge jne.
Samas, kunagi pole ma hästi aru saanud, miks neid 2.5TDI C4Q'sid niiväga peaks ihalema.
Kujutame ette, et ostetakse üks selline, Leedust, Eestist või Saksamaalt, vahet pole. Alla €3500 ilmselt ei saa, tõenäoliselt läheb €4000-€5000.
Mis siis selle raha eest siis saadi? C4 kere, mis on küll suur aga selle eest mitte väga mugav ja suhteliselt vanamoodne, diiselmootor, mis on küll
tõesti üsna öko aga selle eest samuti vanamoodne, mitte eriti ergas ning lisaks lärmakas. Hea on, kui on kliimaseade ja see töötab istmed ei ole
lootusetult katki. Tõenäoliselt ei lähe see masin talvel soojaks...
Kütust võtab see asi autoweek.nl andmetel linnas 9.4, maanteel 5.6, keskmine 7.0, mis on tõesti väga öko aga kammoon, kõige uuem C4 on 16 aastat vana,
tõenäoliselt on need aparaadid selle 16 aastaga 300000km kuni 500000km läbi sõitnud, üsna suure tõenäosusega on selle aja jooksul juhtunud vähemalt
üks avarii.
Kas 16 kuni 18 aastat vana, mitte väga mugava ja nii suure läbisõiduga masina eest on ikka €4000 normaalne hind?
Mida €4000 eest veel saaks? 2003 aasta 1.8T C5Q, hulgaliselt 2.5TDI V6 mootoriga C5Q'sid (mida ehk ei ostaks), 2.8 bensukaga C5Q'sid (aastaarvudega
nii 2001 - 2003) valikut on. Lisaks kõiksugu A4'd jms. kraam.
2.8 bensukaga C4Q maksab mitte rohkem kui €2000, mis on nii vana auto kohta üsna õiglane hind.
Seega, minu soovitus oleks, et unustage need 2.5TDI'ga C4'd ja ostke mõni selline auto, mille hind, vanus ja sõiduomadused on enam-vähem
proportsioonis. |
C4 kerepeal tehti autosid ja seal parim valik on 2,5 Tdi Q. C5 pole enam see õige. Kõik ei peagi sellest aru saama. Hind on selline sellepärast, et
neid autosid on väga vähe. Muidugi romu eest 4-5 tuhat maksta on nats ulme.
|
|
|
magu
huviline
Registreerunud 22.09.04
Kasutaja on eemal
Auto: Quattro C3 D11 C6
|
postitati 27.04.13 23:10
|
|
|
Minu c4 tdiq toodud Leedust. Oli näha et Leedu meistrimees oli hooga autost üle käinud. Ainuke kulu, peale tavahoolduse ja kütuse, on 1,5 aasta ja
70000km jooksul olnud halva kvaliteediga keretööde üle tegemine.
Mu 18 aastasel vanuril on olemas kõik vajalikud ja mittevajalikud lisad. Ei saaks öelda et tehase sportlikud istmed ka kuidagi ebamugavad oleks. Edasi
sakutab ka ilusa tahmapilve saatel rahuldavalt. Ainuke miinus- uimane veermik.
Selles hinnaklassis väga alternatiivi ei ole. Kui C5 2,5 tdi välja jätta.
Arvan et Leedust tasub c4 tdiq otsima minna. Valik suurem kui siin ja pole väga kaugel kah. Ise olen rahul oma ülemakstud Leedu autoga.
|
|
|
adapter
huviline
Registreerunud 30.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b5 2.8Q
|
postitati 30.04.13 21:56
|
|
|
Jah eks ta ole maitse asi ka. Mina just tahan quattrot ja diisel. Ja nagu teada siis c4 tdiq parim valik. Usun ka et selle auto hind ei lange nii
kergelt enam, sest neid autosid jääb üha vähemaks. Aga eks suvel nüüd näha kas leian omale sobiva c4 tdiq Leedust või mitte. Aga suured tänud kõigile
arvamuste avaldajatele, sain ka natuke targemaks 
-
|
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 03.05.13 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
2.5TDI C4 masinaid on mobile.de andmetel Saksamaal müügil 14. Räimed maksavad €3000 kanti, korralikumad €5000 kuni €7000 piires. Eestis on neid müügil
kaks, mõlemad hinnas €4000 kanti.
Ma ütleks, et tegemist on suhteliselt haruldase ja selgelt üle hinnatud masinaga. Selle ostmisega kaasnevad ilmselt kõik haruldase masina ostu riskid
- valikut pole, hind ülemõistuse kõrge jne.
Samas, kunagi pole ma hästi aru saanud, miks neid 2.5TDI C4Q'sid niiväga peaks ihalema.
Kujutame ette, et ostetakse üks selline, Leedust, Eestist või Saksamaalt, vahet pole. Alla €3500 ilmselt ei saa, tõenäoliselt läheb €4000-€5000.
Mis siis selle raha eest siis saadi? C4 kere, mis on küll suur aga selle eest mitte väga mugav ja suhteliselt vanamoodne, diiselmootor, mis on küll
tõesti üsna öko aga selle eest samuti vanamoodne, mitte eriti ergas ning lisaks lärmakas. Hea on, kui on kliimaseade ja see töötab istmed ei ole
lootusetult katki. Tõenäoliselt ei lähe see masin talvel soojaks...
Kütust võtab see asi autoweek.nl andmetel linnas 9.4, maanteel 5.6, keskmine 7.0, mis on tõesti väga öko aga kammoon, kõige uuem C4 on 16 aastat vana,
tõenäoliselt on need aparaadid selle 16 aastaga 300000km kuni 500000km läbi sõitnud, üsna suure tõenäosusega on selle aja jooksul juhtunud vähemalt
üks avarii.
Kas 16 kuni 18 aastat vana, mitte väga mugava ja nii suure läbisõiduga masina eest on ikka €4000 normaalne hind?
Mida €4000 eest veel saaks? 2003 aasta 1.8T C5Q, hulgaliselt 2.5TDI V6 mootoriga C5Q'sid (mida ehk ei ostaks), 2.8 bensukaga C5Q'sid (aastaarvudega
nii 2001 - 2003) valikut on. Lisaks kõiksugu A4'd jms. kraam.
2.8 bensukaga C4Q maksab mitte rohkem kui €2000, mis on nii vana auto kohta üsna õiglane hind.
Seega, minu soovitus oleks, et unustage need 2.5TDI'ga C4'd ja ostke mõni selline auto, mille hind, vanus ja sõiduomadused on enam-vähem
proportsioonis. |
Sa oled vist lihtsalt põrutada saanud
|
|
|
lenny
huviline
Registreerunud 30.11.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 Avant 103 kw TDI Quattro, A3 8P Sportback
|
postitati 03.05.13 20:27
|
|
|
Mina arvan ka, et asi pole nii hull. Tasub enne nats eeltööd teha ja asi peaks seda väärt olema. Pole see leedu midagi nii kaugel. Ja seal jah valik
suuem, eks jah ronte rohkem aga leidub ka pärleid. Nats kannatust ja küll leiad. Edu!
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.05.13 06:31
|
|
|
Eks kokkuvõttes võib öelda, et kellele ema, kellele tütar. Ei saa seepärast teist kasutajat kohe nõrgamõistuslikuks nimetada, et tal on oma arvamus,
mis kahtlemata ühtib paljude teiste arvamusega, samamoodi nagu ta paljude omaga seda ei tee. Kui juba muljetamiseks läks, siis minu arvates C4 on
selgelt liiga massiliselt ja hiljuti tootmises olnud auto, et sel seetõttu mingit erilist väärtust oleks. C4 eelkäija ehk "sigar" ka omal ajal
masstoodangus olnud auto on nt minu silmis oluliselt ägedam ja valiks iga hetk pigem selle. Ja mingit erilist sõidumugavust see C4 võrreldes uuema C5
(rääkimata c6) ka ei paku, seega mina ei jaga täna enam C4 vaimustust nii nagu ehk 10 aastat tagasi.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.05.13 07:22
|
|
|
C4 kere suurim probleem on juhitavuse puudumine. Isegi mõttetult jäigaks tehtud C4 lihtsalt ei oma piisavalt kaasaegset vedrustust. Samuti on uuemate
C keredega võrreldes salongi müratase oluliselt kõrgem sõites. Lisaks on probleeme mõningate varuosade saadavusega ning paremaks see olukord ei lähe.
Muu üle ei oska eriti kurta.
2.8 bensukat või hitlerit 2.5 reasviis diisli asemele kindlasti osta ei ole mõtet. 1.8T on hea valik, kui ehk veidi lahja.
C5 on kuidagi üldse natuke õnnetu mootorivaliku poolest. Ainsad normaalsed mootorid on natuke liiga nõrgad seda kere edasi vedama (1.9 tdi ning
1.8T).
C6 läheb asi lõbusaks jälle, aga hinnaklass ja ülalpidamiskulud ikka hoopis teisest mallist.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|