Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C3 2.2 TQ 121 kW - 1986 - Janno1989 (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 12433)
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.13 05:45 Tsiteeri
Audi 100 C3 2.2 TQ 121 kW - 1986 - Janno1989



Tere Audirahvas!

Vedasin naabrimehel õues seisva Audi garaazi, et ehk asja eluvaim sisse puhuda.
Nagu pealkirjast näha võib, siis tegemist on sigariga. Aastast 86. Liigutama peaks seda kere 2.2 101 kw mootor. Nelivedu. Kesk- ja tagalukk difritel. ABS. Lisade poolest suht plank mudel. Eelkõige liitusin foorumiga lootes asjalikele kaasfoorumlastele, et masin uuesti liikuma saaks. Kuna hetkel rahaga vähe kitsas ja tegemist on pigem sellise hobiautoga, siis nokitsen seda rahulikult nädalavahetustel.
Naabrimees tegi autole 2012 suvi ülevärvimise ja jättis poolikult kuuriäärde seisma, kuna ei saanud asja enam sõitma. Seega komplekteerimispuudused.

Nagu vanale sigari kohaselt siis on masinal käivitamisprobleemid. Eelmine omanik kahtlustas kütusepumpa. Vaikselt foorumitest jm allikatest uurides hakkasin viga jälitama. Selgeks sai, et pumpa ei tule voolu peale. Säde puudus. Puhatasin süütepooli kontaktid, automehaanikust sõber näppis Halli andurit ja säde taastus kummalisel kombel.
Panime pumbale akult otse 12V ja asi töötas. Käima ikka ei läinud. Vajutasime käivitamise ajal kütuse tagasivoolu kinni ning mootor natuke lubas isegi. 90% tõenäosusega on ikkagi pumba viga.
Tagasi selle juurde miks pumbale voolu ei tule. Testriga kinnitasin, et pumba pistikust jõuab vool releekarpi kinnituva pistikuni. Miskipärast, aga releekarbis sees voolu pole. Täpsemalt ei jõua vool pumba kaitsmeni. Vigane karp äkki või siis mõni juhe lahti, ühendamata vm. Sildasin voolu teise kaitsme alt ja nüüd hakkab pump süütega tööle. Salongi sees avastasin ühe mahapõlenud releepistiku ka, mis viitab tõsistele probleemidele juhtmestikuga.
Ootan uut pumpa ja piduriklotse. Paar vaskseibi ka vaja lekke peatamiseks pumpa juures.

Eesmärk asi lihtsalt tööle saada ja sealt edasi vaadata.

Paar pilti

Tagatuledel augud sees kahjuks.

http://img541.imageshack.us/img541/3726/11042013001.jpg


Teisel pool mõlemad lingid puudu ja see klaasiliist on kõigil ustel puudu.

http://img687.imageshack.us/img687/4760/11042013009.jpg

Siin olen juba teel salongi puhastamise poole.

http://img24.imageshack.us/img24/1750/11042013011.jpg

Kõik vettinud matid viskasin välja.

http://img607.imageshack.us/img607/6773/11042013015.jpg


Ega siit midagi puudu pole?

http://img571.imageshack.us/img571/248/11042013002.jpg

http://img842.imageshack.us/img842/9595/11042013006.jpg


Põlenud pistik. Kui kaugele see põlemine jookseb, seda täpselt ei tea. Kuni suure kimbuni, mis on teibiga kinni, on sulamismärke. Loodan, et kahjustused väga kaugele ei ulatu.

http://img16.imageshack.us/img16/332/11042013007.jpg


Janno1989


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 14.04.13 06:31 Tsiteeri


Hea lugeda, tuleb välja uurida mis pistik see on ja mida juhib, see relee, millel kaitse peal vist on küttepumba oma.

See 2.2 peaks väga magusalt edasi käima


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kmerevits
huviline



Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 14.04.13 06:40 Tsiteeri


Hea näha e keegi lubab jälle korda teha . Pidurite probleem lahendatud ? Omal jäid pidurid ikka pääris rämedalt peale. Samuti oli tagasillas mingi kolks kuskil sees. Ilmselgelt kaldevardad vms. Muidu edasi käis vägevalt ja diffrilukud asjad töötasid vingelt ja nagu loen, siis külmastpeast läheb ikak kehvalt käima jh. Soojalt käivitus vägevalt aga just külmalt tahtis pikemat käiamist kui minukäes veel oli.


http://www.upload.ee/image/3230915/389318_336897649715667_1178238502_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 14.04.13 07:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Hea lugeda, tuleb välja uurida mis pistik see on ja mida juhib, see relee, millel kaitse peal vist on küttepumba oma.

See 2.2 peaks väga magusalt edasi käima


ABS-i relee on see. Kütusepumba relee on C3-l alati kapotialuses kaitsmekarbis ja ei pea olema kaitsmega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.13 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:

Hea näha e keegi lubab jälle korda teha . Pidurite probleem lahendatud ? Omal jäid pidurid ikka pääris rämedalt peale. Samuti oli tagasillas mingi kolks kuskil sees. Ilmselgelt kaldevardad vms. Muidu edasi käis vägevalt ja diffrilukud asjad töötasid vingelt ja nagu loen, siis külmastpeast läheb ikak kehvalt käima jh. Soojalt käivitus vägevalt aga just külmalt tahtis pikemat käiamist kui minukäes veel oli.


Teen endast kõik oleneva, et see ei jääks ainult lubaduseks :) Hetkel pole piduriteni jõudnud. Aga kui masinat ära vedasin, siis jäid pm kõik rattad peale. Eks see silinder vm seal on kinni roostetanud. Ehk ei pea päris uusi ostma, aga eks paistab. Mina pole veel käivituseni jõudnud :P Töötan selles suunas.

Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
ABS-i relee on see. Kütusepumba relee on C3-l alati kapotialuses kaitsmekarbis ja ei pea olema kaitsmega.


Testri kohaselt on kütusepumba relee tõesti kaitsmekarbis ülevalt vasakult esimene.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
otto
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal

Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990

postitati 14.04.13 11:42 Tsiteeri


Ma ei saa aru millist releed sa mõtled praegu aga kütusepumba relee on sul tähistatud numbriga 63.


Audi OOOO - Lord Of The Rings
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.13 02:48 Tsiteeri


Võtsin vahepeal kogu pidurimajanduse maha, et need venna juures uue kuue saaks. Vähemalt ühel supordil oli see silinder imelikus asendis kinni kiilunud. Vend otsib mingid remontkomplektid ja vb ka silindrid. Tagumised kettad ka kasutuskõlbmatud.

http://img834.imageshack.us/img834/1483/22042013006.jpg


Tagasilla kolina tekkekoht on ka ilmselt teada :)
Mõlemal pool on nad siis sellises seisukorras.

http://img24.imageshack.us/img24/6192/22042013011.jpg


Eemaldasin tagasilla juurest selle pidurite ühtlustussilindri vm, kuna tegelikult oli juba uus toru veetud silindrit läbimata.

http://img32.imageshack.us/img32/6089/22042013010.jpg


Kas see kütuserõhu akumulaator võib ka põhjustada madalat survet kütusesüsteemis? Kas keegi seda ka vahetanud siinsest rahvast? Huvitav kui tõenäoline on, et see jublakas otsad annab.

http://img706.imageshack.us/img706/433/22042013009.jpg


Väljalase on ka mitmest kohast läbi.

http://img594.imageshack.us/img594/8113/22042013012.jpg

http://img546.imageshack.us/img546/4591/22042013013.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 25.04.13 17:41 Tsiteeri


Näeb samaõudne välja nagu mu Q alguses põhjaalt. Ma kiskusis kõik maha, liivapritsisin ja toppisin uute juppidega kokku.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 26.04.13 06:37 Tsiteeri


Kus kandis sa asud? Mul on terves pikkuses summutijooks üle. Mäletamist mööda oli oluliselt viisakama välimusega kui Sinu piltidelt paistab. :) Number on profiilis, kui huvi pakub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.13 10:15 Tsiteeri


Soetasin doonori mõttega tehnikat täiustada+ saan kõik puuduolevad jubinad. Tegemist Audi 5000-ga. 200 nina. 2.2 turbomootor (MC), rikkalik el. lisade poolest. Sõidukorras, aga eks mootori juures paar asja vajab tegemist.

http://img94.imageshack.us/img94/1928/28042013001.jpg

http://img546.imageshack.us/img546/8196/28042013002.jpg


Plaan siis ikkagi, et paneks selle vabalthingava 2.2 mootori tööle ja hiljem teeks mootorivahetuse, kuna see on suhteliselt mahukas töö. Tahaks autoga suvel ringi ka sõita :)

Hetkeseisuga proovisin 5000-e kütusepumpa. Ei lähe tööle ikka. Praegu on mitu võimalust, kust viga otsida: äkki külmstardiklapp vm., umbes kütusefilter või siis mingi labane juhtmestiku / mootorialuse ühenduse viga.
Ostan esimesel võimalusel uue filtri ja proovin siis.

Siin piltidel on paar küsimärki mootriruumi kohta. Oskate äkki mulle seletada, mis milleks vajalik ja kas on asi õige, mis millega ühendatud peaks olema? Küsimuse all olevad kohad on punasega tähistatud.

Mis andur see on, mis sinna plokki läheb?

http://img15.imageshack.us/img15/5327/28042013muudetud3.jpg

See peenikese maandusjuhtme ühendus peaks olema klemmiga ilmselt.
Kas selles parempoolses ringis olev andur(?) peabki ilma igasuguste ühendusteta olema?

http://img22.imageshack.us/img22/2204/28042013muudetud2.jpg



Tänades,
Janno


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.13 17:07 Tsiteeri


Uued tuuled puhuvad ja plaanid muutuvad. Mootorivahetuse poole kisub asi ikkagi.

http://img834.imageshack.us/img834/5238/xi6b.jpg


Kas keegi teab mingeid salanippe kuidas armatuur ära käib? Kas tõesti kuskil esiklaasi all ääres on mingid kinnitused vm? Üritasin enda arust kõik võimalikud poldid, kruvid lahti keerata, aga klaasialune äär nagu hoiaks kinni veel kuskilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 16.05.13 17:11 Tsiteeri


Isiklikult oleksin 5000 käsile võtnud ja selle korda teinud, sest ringi tõstmine pole lihtsam tegevus.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 16.05.13 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Isiklikult oleksin 5000 käsile võtnud ja selle korda teinud, sest ringi tõstmine pole lihtsam tegevus.


Sama siin, miks hüljata selline haruldus nagu 5000 ja aretada probleemidega 100-t ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.13 17:21 Tsiteeri


100 on ju Quattro. 5000 on võõrandamiskeeluga. Kui kellelgi oleks pakkuda teisi numbreid ja pabereid, siis ilmselt sõidaksin 5000-ga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
plz
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR

postitati 16.05.13 18:22 Tsiteeri


Edu tegemistes ja 5000 pealt juppe võid mulle pakkuda alati, nagunii kõike endal sul vaja ei lähe ilmselt. Armatuuri kinnituste osas ei ole c3 puhul kindel, kuna pole ise armatuuri kunagi neilt maha võtnud, b2 samast ajastust on küll kinnitused kapoti alt lähenedes olemas ja oleks loogiline sama lahend-ühesõnaga piilu kõik üle enne kui jõuga kallale lähed. Mingi aeg tollele punasele 100le tegin isegi kõne, et ligi võtta aga pikk aus vastus telefonis pani ümber mõtlema, kuna meeletult vigane oli, sellegipoolest tubli, et teed ja viitsid, kunagi valmis saab, siis igati hea masin ja mida tuusa veel sõitmiseks võtta oleks selles hinnaklassis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.05.13 18:36 Tsiteeri


Kes see ikka tahab esiveoga sõita kui on olemas Q. Tee ayutost audi 5000 valmis, siis ei lähe rariteetne masin raisku


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.13 18:12 Tsiteeri


Siiamaani pole midagi eriti toimunud. Lammutan doonorit. Paar auku sain põhjal keevitatud, aga siis sai keevitusgaas otsa :( Nüüd pean AGA-sse raha viima uue reduktori, gaasi ja ballooni rendi eest. Eelmine balloon vene ajast ja ei tea kas reduktor lekkis või oli asi mõnes voolikus. Lähen kindla peale välja ja võtan uued.

Selline balloon siis.

http://img4.imageshack.us/img4/6482/zghe.jpg

Kehv pilt, aga seal üks auk keevitatud ja Buvanoliga üle võõbatud.

http://img12.imageshack.us/img12/7271/cjg1.jpg

Armatuur väljas. Üldiselt olen pildistanud kõiki elektripoole ühendusi jm. , et tulevikus lihtsam kokku oleks panna.

http://img69.imageshack.us/img69/8785/90x3.jpg


Hetkel ongi pudelikaelaks keevituse puudumine (loomulikult hea suvi hoiab ka progressi tagasi :) ) Niipea kui gaas käes saan hakata veidi rohkem masinale keskenduma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
haliseja001
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.10
Asukoht: Jõgevamaa/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 86a 2.2T 10V, Audi a6 c4 95.a 2.5AEl quattro

postitati 17.07.13 20:35 Tsiteeri


Jõudi ja jaksu ka minupoolt nende sigaritega! Endal samamoodi 101 mõtet, mida ja kuidas teha, aga eks lõppkokkuvõttes kukub midagi head ikka välja!

Tervitades, Sander


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 18.07.13 06:14 Tsiteeri


Tavaliselt on nii, et 101 mõtte puhul ei tulegi midagi välja :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.13 04:07 Tsiteeri


Tänud julgustavate sõnda eest haliseja :)

Eks kui fookus puudub, siis lihtne mingi hetk asjade ülekülluses käega lüüa. Mul on hetkel sihiks kere auguvabaks saada ja põhi enam-vähem korda. Üritan võimalikult ökolt sõidukorda saada masina.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
treilop
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant

postitati 19.07.13 06:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Janno1989
Tänud julgustavate sõnda eest haliseja :)

Eks kui fookus puudub, siis lihtne mingi hetk asjade ülekülluses käega lüüa. Mul on hetkel sihiks kere auguvabaks saada ja põhi enam-vähem korda. Üritan võimalikult ökolt sõidukorda saada masina.



Ja kas see öko = ebakvaliteetselt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.13 16:17 Tsiteeri


Oleneb mis nurga alt vaadata. Pigem sedapidi, et jätan mõned tööd tegemata, et protsessi kiirendada. Ülevärv näiteks. Hetkel oleks mõistlik see ära teha, aga kuna finantsi pole siis seisma ka masinat ei jäta raha ootuses. Tahaks ikkagi talveks liikuma saada selle Quattro.

Neid mehi, kes jõuaksid auto nullist tutikate varuosadega üles ehitada ja tip-top keretööd ära teha mõistliku aja jooksul on suhteliselt vähe. Pigem panen seismajäänud masinatest kokku ühe liikuva, mida saan jooksvalt käimas ka hoida ja veidike täiustadagi.

Eks foorumis muidugi oleks tore lugeda teemat, kus auto kooritakse paljaks ja hakatakse siis samm haaval nn. kvaliteetselt üles ehitama. Aga reaalsus on see, et selline tegevus on roppumoodi kallis.

Respect neile, kes on suutnud niimoodi tõsiselt kvaliteetselt masinaid taastada. Mulle käib üle jõu veidi.
Uuemapoolse auto oskab igaüks osta ja siis kuluosi vahetada.

See on puhtalt minu nägemus sellest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.13 19:32 Tsiteeri


Aina rohkem kukub autolt juppe küljest. Ei jõua oodata kui saab neid tagasi kruvima hakata.

Sellisena ta enamvähem on praegu. Keevitamisega peaaegu lõpusirgel. Siit-sealt põhja, tagaotsa, akukohta jm keevitanud. Varsti mootoriruumi korrastama.
Rooliotste eemaldamine oli paras peavalu. Nagu võis ka arvata.

http://img577.imageshack.us/img577/6571/f6gy.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Janno1989
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.13 19:38 Tsiteeri


Pole paraku saanud masinaga niipalju tegeleda kui tahaks.

Mootoriruum Hammerite-ga pintseldatud :) Mitmed kohad põhja all ja koobastes samuti töödeldud. Aga põhi tahab veel kõvasti tegemist saada.

http://imageshack.com/scaled/640x480/845/e8jv.jpg

http://imageshack.com/scaled/640x480/541/kw1t.jpg

Käigukasti padjad klaasiliimi täis.

http://imageshack.com/scaled/thumb320x240/69/2pzd.jpg

Loodan Audile edaspidi veidike rohkem aega leida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuks456
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Tdi

postitati 17.10.13 15:40 Tsiteeri


Korralikult asja ette võtnud, like igal juhul:)


No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.7% - SQL: 57.3%]