Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5tdi jõud kadunud. (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3068)
Kry
huviline



Registreerunud 07.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0TDI Quattro

postitati 30.03.13 11:25 Tsiteeri
2.5tdi jõud kadunud.



Tere, eile linna sõites tundus, et minek on kadunud ja sai paar kilomeetrit veel sõidetud. Nüüd neutraali peal mootor suudab mingi 2800rpm saavutada... turbo vilinat pole kuulda enam, samas turbo tundub korras ja õli ei põleta... Ei suitse kah. Ise kahtlustan kütusefiltrit. Katalüsaatorid on vist eemaldatud, selles probleemi ei tohiks olla... Üleeile oli masin täitsa terava minekuga veel, lihtsalt vahepeal körgematel pööretel puterdas veidi, võivad need asjad seotud olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janno177
huviline



Registreerunud 17.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Q 2.5TDI 110kw

postitati 30.03.13 14:58 Tsiteeri


Kus asud? Mul oli sama asjadega õhulugeja. Kuigi viga ei näidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 30.03.13 17:35 Tsiteeri


Veakoodide lugemine abiks, karta tuleb sul sellist koodi nagu:
00550 - Start of injection regulation

Sinu poolt kirjeldatud sümptomitega lõpetas minu kõrgsurvepump oma töölepingu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 30.03.13 17:41 Tsiteeri


Võta õhulugeja pistik lahti ja vaata kas muutub midagi. Vaata kas turbo geomeetriat liigutav hoob ka liigub ilusti ja klapp vaakumit peaks.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kry
huviline



Registreerunud 07.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0TDI Quattro

postitati 31.03.13 14:36 Tsiteeri


Suur tänu kõigile kes võimalikke lahendusi pakkusid!

Siiski avastasin et üks "T" lüli, mis oli vaakumvoolikute vahele pandud, oli pooleks ja kui turbo küljest vaakum ära võtta, siis see klapp mis labasid liigutab liikus umb. pool sentimeetrit... Uus T lüli vahel ja masin jälle erksa minekuga :)

Vahepeal sai ka diagnostika tehtud, mille tulemus oli viga "01375 (engine mounting valve)"
Niipalju kui ma inglisekeelest aru saan siis tegu mootori patjadega ? mida see mõjutab ?

Tänud veelkord kõigile!

Kristjan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 31.03.13 17:42 Tsiteeri


Mootoril hakatakse võimsust piirama kui patjade vääne läheb liiga suureks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 31.03.13 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Mootoril hakatakse võimsust piirama kui patjade vääne läheb liiga suureks.

Ise ka usud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 31.03.13 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Mootoril hakatakse võimsust piirama kui patjade vääne läheb liiga suureks.

Ise ka usud?


Oled sõitnud sellise autoga, millel on selline viga olnud ja hiljem kõrvaldanud ja võrrelnud?
Milleks siis on vaja el juhtimist patjade jäikuse muutmiseks?


Konkreetse veakoodi kohta:

01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1: Output won't Switch or Short to B+

Possible Symptoms
Electro-Hydraulic Engine Mounts permanently hard

Possible Causes
Valves for Engine Mounting faulty
Wiring/Connectors from/to Valves for Engine Mounting faulty

Possible Solutions
Check Valves for Engine Mounting
Check Wiring/Connectors from/to Valves for Engine Mounting


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 31.03.13 18:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Mootoril hakatakse võimsust piirama kui patjade vääne läheb liiga suureks.

Ise ka usud?


Oled sõitnud sellise autoga, millel on selline viga olnud ja hiljem kõrvaldanud ja võrrelnud?
Milleks siis on vaja el juhtimist patjade jäikuse muutmiseks?


Konkreetse veakoodi kohta:

01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1: Output won't Switch or Short to B+

Possible Symptoms
Electro-Hydraulic Engine Mounts permanently hard

Possible Causes
Valves for Engine Mounting faulty
Wiring/Connectors from/to Valves for Engine Mounting faulty

Possible Solutions
Check Valves for Engine Mounting
Check Wiring/Connectors from/to Valves for Engine Mounting


Kõik on õige padi läheb jäigaks ja väriseb mootor lihtsalt rohkem. Mingit jõu piiramist sellepärast küll ei toimu. Lihtsalt sinu esimene vastus pold loogiline ja õige. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kry
huviline



Registreerunud 07.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0TDI Quattro

postitati 02.04.13 14:47 Tsiteeri


meelo, kas oled siis sõitnud mõne sellise autoga enne ja peale patjade vahetust ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 02.04.13 16:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kry
meelo, kas oled siis sõitnud mõne sellise autoga enne ja peale patjade vahetust ?


Jah olen, isikliklikul autol oli selline probleem. Peeneks lastes saab aru, et on vahe sees seetõttu tuli sellest juttu.
Tavaliselt polnud mingit vahet.
Reaalselt vibratsiooni keres polnud ei ennem ega ka pärast padja vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.04.13 16:56 Tsiteeri


Nii palju, kui ma EDC15 aju tean ning tehase spekki lugenud olen, siis seal ei mainita vea puhul mingit muudatust mootori käitumises.
Toimetavad nad üsna lihtsalt - kaart, kus sisendiks pöörded ning pritsekogus ning väljundiks taktsagedus, mis siis edasi patjadele rakendatakse.
Diagnoosi tehakse open/short tüüpi, muud eriti midagi...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]