Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5 tdi AEL lakkas ootamatult töötamast (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2722)
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 24.03.13 12:33 Tsiteeri
2,5 tdi AEL lakkas ootamatult töötamast



Alustaks siis situatsiooni kirjeldusega.
Olin jäärajal ja sai lõbusalt poognaid naidutud:P.Tulin kolmanda käiguga, jõud oli taga ja mingeid muidu kõrvalekaldeid ei märganud, kui ühtäkki olin oma liikumiskiirust valearvestanud ja sõitsin kurvist välja lumme. Vältimaks kinnijäämist sai kiiruga tõmmatud "omast arust" teine käik, mis osutus hoopis neljandaks. Korraks hakkas mootor katkuma, kuna ilmselgelt oli kiirus juba liiga väike. Kiirelt sain ikkagi teisele pihta, kuid mootoril enam jõudu polnud, tänu inertsile siiski ma sinna lumme ei jäänud vaid veeresin rajale tagasi.

Käima ma enam autot ei saanud, olin üsna kindel, et lõi otsakäbi paigast või viskas hammasrihma mõne hammba võrra üle. Tänaseks siis olen märgid üle vaadanud, ja tundub, et kõik on paigas, rihmad terved ja pingul, vänt ja nukk ilusti kooskõlas. Sellega ka välistaks otsakäbi nihkumise. Hästi ei tahaks uskuda, et korraks keeras ikka niipalju midagi ära, et klappid ja kolvid tegid sõprust ja siis äkki keeras ennast uuest õigeks???
Väike kahtlus on pumba märkides, ei saa aru kuda see õige peab olema. Tundub et tehase märkidest oleks nagu pool hammast möödas(vaata pilti)? Arvuti näitas paar kuud tagasi 7kraadi, mis on ka varajasem kui ette nähtud.

Okei, siis sai märgatud, et kuhugi on kadunud pool ja lähituled :o. Ei teagi kas nad enne alles olid, igatahes eelmine päev oli kõik timmis ja mingeid anomaaliaid ei ole esinenud. Kas selle vahel võib olla seos? Süüteluku põhi? Mõni pearelee? Proovisin ka kas üldse kütusepihustamist toimub, pihusti toru lahti ja kütust pritsis.
Laadimisega on ka viimasel ajal mingi jama olnud, ei lae akut korralikult täis aga käima ma olen saanud viimaste külmadega. Tasuks mainimist ka ilmselt see, et peale seisma jäämist sai käiatud oma 15 sekundit ja oligi akul võhm väljas.

Enam ei oska midagi kontrollida. Ehk viskas pumba rihma ikkagi üle, kas tasuks pumba rihma ühe hammab võrra edasi tõsta? Peaksin elektri poolt ikkagi pusima?

Mainiks , et vahejahuti torustik on terve, see sai järele testitud, kuna ühes vanas teemas viidati sellele.




http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/406/461/01017307670ee77.jpg


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/406/461/010173077334981.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 24.03.13 15:03 Tsiteeri


Vaata igaks juhuks põhja alt läbiminev jäme pluss üle. Endal oli see kinnitustest kord lahti tulnud ning lopendas põhja all. Starteri ja geneka vaheline juhe, metalltoru sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Varz
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Tartu/Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5 TDI 103kw Quattro

postitati 24.03.13 15:23 Tsiteeri


Vaadates enda autol seda pumbamärgi siis mul on see kül hamba võtta hilisem. Vb selles midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 24.03.13 16:21 Tsiteeri


Sai tutava auto peal vaadatud seda märki, ja temal oli pump hammas edasi. Sai ka endal sedasi tõstetud ja auto käivitus aga väga laisalt ja ajas sinist...hiline järelikult. Tõstsin veel hamab edasi ja hüppas käima nagu nipsti, aga gaasi andes kärises nagu vana kamaz, eriti kui natuke sõita proovisin. Järgnevalt liigutasin pumpa ennast hilisemaks(minu omal oli pumba ja pumba kronsa märgid sirgele aetud, mina liigutasin 2-3mm märgid nihkese). Nüüd heli järgi käib täpselt nagu varem, kahjus ei ole mul xp-ga jooksvat läpakat millega vag-com järgi panna aga olen kindel, et on +-1 kraad sama mis enne. Kummaline on see et miks ma üldse pumpa liigutama pidin. Kes kinnitab mulle ja utsitab takka, et ikkagi käbi ka peetis??? Igaks juhuks selle masinaga enam sõita ei julge, muidu hakkan veel kaane remonti ka varsti tegema.

Kas on võimalik, et auto unustab ajus seade ära? Mul oli aku öö otsa tagant ära.

Tänan audicabrio, nüüd siis tean kindlalt, et sealt torust jookseb pluss juhe läbi, ma ei ole viitsinud näpuga järge ajada aga ei oleks uskunud, et sealt tõesti juhe läbi jookseb. See toru on mul suht mõlki ka sõidetud, hea et lühisesse pole veel läinud midagi.

Esitulesid pole ka ja jõudis kohale ka fakt, miks krt mulle eile mitmeid korda vilgutati, ju siis polnudgi mul tulesid ees. Krt kui hädad tulevad siis alati korraga...:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.03.13 19:29 Tsiteeri


Vaadates pildilt on sul klapikambri kaan maas. Kui vaatasid väntvõlli asendit hooratta märgi järgi ja nukka nii nagu ette nähtud, siis peaks korras olema. Kui vaatasid aga väntvõlli alumise rihmaseibi ja nuka järgi. siis võib seal olla mida iganes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 24.03.13 19:44 Tsiteeri


Kas ventikas on alles? MA kunagi sõitsin kruusale välja nii, et kiviklibu lõi ventika puruks ja ventika tükid ise niitsid palju juhtmeid ja radika tükkideks.


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 24.03.13 20:02 Tsiteeri


ÜSS-i vaatasin ikka hoorata 0- asendist, neid rihmarata märke ei tea kunagi. Nukka asendit vaatasin jah kella11 ja kell1 meetoodil. :D

Ventikad on terved ja tulede ärakadumine ajastus kokku rihma üle viskamisega. Ilmselt on roolisambal lüliti väsinud.

Lähipäevil võtan ette ja lõhun nina eest, mulle ei anna see otsakäbi rahu, oleks peale rihma sätimist kõik korda saanud ei puutuks, arusaamatu miks pidin pumpa keerama.

Jutustamist nii palju, et peab vist autost teema ära tegema, oli kül plaanis talve lõpus maha müüa aga kui juba suuremaks remontimiseks läheb siis tuleb need resursid ka ise ära kasutada. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.03.13 20:07 Tsiteeri


No kui hooratas oli paigas, siis kontrolli see nukk ka korralikult üle, mitte mingi 11/1 meetodiga. Nuka taga on ju soon olemas, enne tuleb muidugi rihmaseib eemaldada.
Kui see osa on paigas, mis sest ninast siis enam katkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 27.03.13 15:54 Tsiteeri


Täna sai vända otsa lahti kakkutud. Asi õnneks nahkas pole aga asi on loksunud seal piisavalt, kergelt on vända kiilukohta laiemaks teinud. Mingi imeõhuke seib oli ka väntvõlli ja käbi vahel, milleks to hea on ja kas to tuleb tagasi ka panna? Poldil oli ohtralt keermeliimi ja tuli selle koht väga lihtsalt lahti...õigel ajal sain jaole.

Miks jooksevad juhtmed parempoolse mootoripadja alla, mingi andur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 27.03.13 16:18 Tsiteeri


Mootoripadi on elektriline. Mõlemal pool peaks olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Varz
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Tartu/Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5 TDI 103kw Quattro

postitati 27.03.13 16:42 Tsiteeri


Kas see nö imeõhuke seib oli käbi ja väntvõlli vahel või käbi ja rihmaratta vahel? kui viimane varjant siis seal peab see olema jh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 27.03.13 16:54 Tsiteeri


Väntvõlli ja käbi vahel, üsna räbal oli ka teine.

Mis see elekter seal padja sees teeb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 27.03.13 17:02 Tsiteeri


Hea näide jälle kuidas 2,5 R5 väntvõlli ots vanade vene võtetega peesse on keeratud. Püssiga kinni ja peaks hea olema. :D Ainult ise tehes saab kindel olla, et asi õige.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 27.03.13 17:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sparkle
Väntvõlli ja käbi vahel, üsna räbal oli ka teine.

Mis see elekter seal padja sees teeb?

Padja sees on magnetklapp ja kahes kambris õli. Vastavalt kui klapp avada või sulgeda muutub padja jäikus. Tühikäigul on pehmem et vähem väriseks ja kiirendades jäigem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 27.03.13 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Padja sees on magnetklapp ja kahes kambris õli. Vastavalt kui klapp avada või sulgeda muutub padja jäikus. Tühikäigul on pehmem et vähem väriseks ja kiirendades jäigem.


Vabandused OT'i ees, aga saab seda patja kuidagi kontrollida ka, et kas on tühikäigul kuidagi pehmem?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 27.03.13 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Hea näide jälle kuidas 2,5 R5 väntvõlli ots vanade vene võtetega peesse on keeratud. Püssiga kinni ja peaks hea olema. :D Ainult ise tehes saab kindel olla, et asi õige.


Mis teha, kahjuks "nurgatagustes" remonditöökodades nii käibgi, seal ei viitsita nikkerdad mingite rakiste ja momentidega. Hea, et plokikaane poldid veel momentvõtmega kinni keeratakse.

Selle teema võiks ka lõpetada, läheb liiga üldiseks jutt. Põhjus miks minu auto lakkas töötamast oli järgnev:

Pumba hammasrihm lõtvunud, teise asemel läks neljas käik ja mootor hakkas katkuma ning rihma läks 2 hammast hiliseks. Ilmselt annab mõne karaadi ka lahtise otsakäbi süüks ajada.

Kunagi kui end kokku võttan kriban klubiliikmete autode alla autost teema, seal siis saab edasi mulgatada.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.03.13 18:36 Tsiteeri


Lihtsalt infoks, et see teemantpuruga kaetud õhuke plekkseib ja väntvõlli rihmaseibi polt tuleb asendada uutega. Sellel pealtnäha mõtetul seibil on ülioluline roll vändaotsa edasisel eksisteerimisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 27.03.13 19:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Lihtsalt infoks, et see teemantpuruga kaetud õhuke plekkseib ja väntvõlli rihmaseibi polt tuleb asendada uutega. Sellel pealtnäha mõtetul seibil on ülioluline roll vändaotsa edasisel eksisteerimisel.


Aitäh märkuse eest QUATTRO!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]