Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: roolivõimuga jama (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1884)
ollu1
huviline



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: mazda 626

postitati 15.04.03 18:58 Tsiteeri
roolivõimuga jama



mure on selline et roolivõim hakkas järsku ohtralt õli laskma läbi sealt kust ta keskelt lahti käib. sai siis lahti lammutatud ja forsist uued tihendid ostetud. vahetsain ära ja ikka laseb läbi. kas keegi äkki oskab midagi pakkuda et milles võiks veel viga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 24.04.03 21:39 Tsiteeri
tre



mul sama lugu aga mul ajab läbi vooliku juurest see kus suur klamber pumba küljes mis sellega teha??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ollu1
huviline



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: mazda 626

postitati 25.04.03 10:06 Tsiteeri


ma sain enda oma korda. tegin nii et panin ühte kohta topelt tihendi ja jäigi pidama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 30.04.03 10:51 Tsiteeri


Tere.Arvatavasti hakkab "pomm" väsima,õli välja luristamine on üks tunnuseid,et pomm sureb peagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 28.05.03 18:28 Tsiteeri
tre



Tsitaat:
Esialgne postitaja ollu1
ma sain enda oma korda. tegin nii et panin ühte kohta topelt tihendi ja jäigi pidama

aga mul see jama et vooliku klamber ei pea kas tavalise klambriga jääb pidama??kas surve liiga suur ei ole???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tomm
huviline



Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant

postitati 15.09.03 20:42 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema ,aga mure samalaadne. Nimelt kas keegi teab mis võib olla põhjuseks V6 motol, kui roolivõimust õli kaob, kas on mingeid tüübi vigasid (latt , voolikud, pump).
kõik töötab muidu normaalselt.
Ülevalt poolt vaadates on õli näha ainult moto taga käigukasti peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erx
huviline



Registreerunud 15.09.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 & X5

postitati 15.09.03 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Tomm
Ei hakanud uut teemat tegema ,aga mure samalaadne. Nimelt kas keegi teab mis võib olla põhjuseks V6 motol, kui roolivõimust õli kaob, kas on mingeid tüübi vigasid (latt , voolikud, pump).
kõik töötab muidu normaalselt.
Ülevalt poolt vaadates on õli näha ainult moto taga käigukasti peal.



enda B4 just sama jama oli, see pealmine voolik, mis ymber sisselaske keerdus on, lasi läbi, lihtne kontrollida on niimoodi - tal on nagu kummirüüz peal, vaada selle otsa juurest, kas sealt vahelt õline pole, kui on, siis on voolik kusagilt puruks, kui vaja, siis võin kohta soovitada, kus hea hinnaga uus tehakse, sest forsis kysitakse selle eest yle 3000 eegu, aga isetehtu on ~400 eeku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tomm
huviline



Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant

postitati 15.09.03 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja erx
Tsitaat:
Esialgne postitaja Tomm
Ei hakanud uut teemat tegema ,aga mure samalaadne. Nimelt kas keegi teab mis võib olla põhjuseks V6 motol, kui roolivõimust õli kaob, kas on mingeid tüübi vigasid (latt , voolikud, pump).
kõik töötab muidu normaalselt.
Ülevalt poolt vaadates on õli näha ainult moto taga käigukasti peal.



enda B4 just sama jama oli, see pealmine voolik, mis ymber sisselaske keerdus on, lasi läbi, lihtne kontrollida on niimoodi - tal on nagu kummirüüz peal, vaada selle otsa juurest, kas sealt vahelt õline pole, kui on, siis on voolik kusagilt puruks, kui vaja, siis võin kohta soovitada, kus hea hinnaga uus tehakse, sest forsis kysitakse selle eest yle 3000 eegu, aga isetehtu on ~400 eeku


Vaatan veel ise ja lasen mõnel spetsil ka pilgu peale visata ja kui on selle viga siis võtan sinuga ühendust.
Kas vahetasid ise või lasid vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erx
huviline



Registreerunud 15.09.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 & X5

postitati 15.09.03 21:14 Tsiteeri


lasin teha, õnnestus leida tõsine audispetside töökoda, igati rahul kohaga, ise muide seda vahetada ei anna, kui just ei taha TÕSIST n*ssi näha, nimelt on sellele ikka väga raske ligi pääseda, aga anyway, koht on männikul, kui linna poolt minna, siis natuke enne busside lõpppeatust näitab silt vasakule, et männiku tööriistalaenutus, sealt alla, ja viimane töökoda paremal, mööda ei anna sõita, kuna seal audisid parves ümber alati, igatahes julgelt soovitan seda kohta, 2 teeninduses käisin enne, keegi ei osand midagi öelda, kust jookseb, seal mees vaatas, ja ytles 5 minutiga kus ja mis viga, ja päev hiljem ja 700.- vähem oli viga fixitud ja autol põhjalik tehnilise seisukorra hinnang ka tehtud, kuna siis veel auto minu oma polnud, vaid osta kavatsesin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
indur
huviline



Registreerunud 11.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.8

postitati 16.09.03 09:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja erx
igatahes julgelt soovitan seda kohta, 2 teeninduses käisin enne, keegi ei osand midagi öelda, kust jookseb, seal mees vaatas, ja ytles 5 minutiga kus ja mis viga, ja päev hiljem ja 700.- vähem oli viga fixitud ja autol põhjalik tehnilise seisukorra hinnang ka tehtud, kuna siis veel auto minu oma polnud, vaid osta kavatsesin.

Tegelikult sai ennem käidud ühes teeninduses seda viga otsimas, mitte kahes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erx
huviline



Registreerunud 15.09.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 & X5

postitati 16.09.03 10:46 Tsiteeri


no yks või kaks mis vahet seal on...postituse idee oli, et pädev koht, ja soovitada julgeb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tomm
huviline



Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant

postitati 16.09.03 16:13 Tsiteeri


Tänud igatahes infi eest.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]