Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi S6 2.2T Avant (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1594)
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.13 13:35 Tsiteeri
Audi S6 2.2T Avant



Tervist !
Mõtlesin et uurin vähe selle isendi kohta.
Audi S6 Avant

Omanik ise ütles et tema kätte tuli see tallinnast.
Sõber tegi sellega proovisõitu ja muidu tundus suht hea aga puterdab kiirendades.
Rõhku näitab ka orig. kompu 1.8-2.2 vahel ja bar-ides peaks olema siis 0.8-1.2.
Oskab keegi veel midagi selle isendi kohta öelda ?

Nimelt veel selline häda juures et sujuvalt gaasi andes ei ole hullu midagi aga kiirendades hakkab vahelejätma.
Kellegil ideid ??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wa666ou
huviline



Registreerunud 30.11.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 2.0TFSI Q

postitati 16.03.13 17:47 Tsiteeri


Süüteosas üle kontrollida juhtmed, poolid ja küünlad.
Kui seal viga pole, siis kütuseosa vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.13 18:11 Tsiteeri


Ma ise kahtlustan kas süüte pool ise või siis piibud.
Enda 1.8 tegi samamoodi kui piibud läbi peksid.
Omanik rääkis ise et oli pand NGK..... mingid küünlad peale ei tea kui hästi need vastu peavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 17.03.13 09:14 Tsiteeri


NGK ühed küünlad on küll orginaalina sinna peale mõeldud aga igal AAN'i mootoril ei tööta korrektselt. Boshi orginaal küünlad peaks igaljuhul seal töötama. Maksavad ainult kirvest hinda. Kuskil 18-19Euri küünal. Aga on ka veel üks teine võimalus. Need NGK küünlad/kui need on orginaalid AAN'ile, siis tee sädevahe 0.1 mm väikemaks. Boshi'i org. küünlal on see 0.6 aga NGK'l on 0.7. See võib aidata.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paranormaalne
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY

postitati 17.03.13 09:59 Tsiteeri


Enne võiks ikka selgeks teha, mis küünal seal peal on. PFR7B on täiesti sellele mootorile mõeldud NGK küünal. Ja see küünal pole sugugi odavam, kui originaal F5DPOR Boschilt.

Alustada võiks siiski piipudest, kas nende otsad on lõhenenud ja kumm pruun. Kui piipudega korras, prooviks teise masina peal kindlasti töötavaid süütepoole, vajadusel koos süütevõimendi transistoridega.


värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi, ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll (mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor, sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 17.03.13 11:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paranormaalne
Enne võiks ikka selgeks teha, mis küünal seal peal on. PFR7B on täiesti sellele mootorile mõeldud NGK küünal. Ja see küünal pole sugugi odavam, kui originaal F5DPOR Boschilt.


Hinnaklass neil sama jah. Aga enda kogemusest võin öelda et NGK ei töötanud minu AAN'il nii nagu pidi. Bosch töötas palju paremini. Samas on palju neid kellel NGK'd töötavad ilusti ja isegi stockist suurema rõhuga. Aga nagu "paranormaalne" väitis siis alustada tuleks ikkagi piipudest. Väliselt ei pruugi nendel viga midagi olla, mõõda ka kindlasti nende takistused üle.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.9% - SQL: 72.1%]