Lehekülgi: 1 2 |
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 07.03.13 20:43
|
|
|
Audi vs Subaru vs BMW
Tere!
Elu sunnib mõtlema pisut uuema auto peale, kuna olemasoleva remontimisel pole lihtsalt enam sügavamat mõtet - kiliseb, koliseb, laguneb ja mädaneb
rohkem kui rahakott kannatab. Olen uurinud ja lugenud palju-palju erinevate mulle huvi pakkuvate masinate kohta, aga lõplik otsus on veel kujundamisel
ja oleksin väga tänulik, kui keegi teadjam aitaks adekvaatse infoga. 
Olen kaalunud järgnevaid masinaid:
- Subaru Legacy /Outback (2006-2008, 2.0 mootoriga, manuaalkastiga)
- BMW 530 (2004 ja mõned aastat ülespoole, 160 kw diiselmootor)
- Audi A4 B6 või B7 (Ilmselt 1.8T - või oleks mõistlik veel midagi kaaluda?)
- C5 kerega A6 Allroad (Ei kujuta ette, millist mootorit tasuks vaadata. Kas selle auto vedrustust tasub karta nii palju kui räägitakse?)
Eelkõige huvitaks ülalmainitud masinate puhul:
1.) Milline on nende autode varuosade suhteline hind (kui võrrelda üht marki teisega)? Tuttavad mehhaanikud hirmutavad Subaru kalliste
juppidega...
2.) Milliste kilometraa˛ide peal tulevad suuremad hooldused ja umbes kui suurte väljaminekutega peaks arvestama?
3.) Kuidas on nende autode üldine vastupidavus/koostekvaliteet, sõidumõnu?
Kui kellelgi on häid ideid, mille poole tasuks veel lisaks vaadata, olen loomulikult avatud. Taustainfoks nii palju, et eelistus oleks nelikveoline,
hea ökonoomsuse ja võimsuse vahekord (Audi 1.8T seda ju on), hinnaklass kuni 10 000 eur. Bemmi x-drive ei sümpatiseeri, selle margi puhul lepin ka
lihtsalt tagaveoga - välimus on kompensatoorselt piisavalt ahvatlev. Nii palju kui ise uurinud olen, tundub kahjuks, et 10 000 eur eest väga heas
korras nelikveolist on raske leida ...nii et selle koha pealt olen teatud tingimustel nõus mööndusi tegema - olude sunnil.
Mõtlesin ka puhastverd maasturi peale, aga rahakott ei hakka korralikele isenditele peale.
Seni olen sõitnud madala põhja ja jäiga vedrustusega B5 1.8T Avandiga.
Edit: Loodan, et mind ei lööda risti, kui julgen Audidele pühendatud foorumis küsida ka mõne teise margi kohta. On ju siinsetel inimestel tihtipeale
kogemusi mitmete autodega.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 07.03.13 21:35
|
|
|
Küsi mehaanikutel täpsemalt millised subaru jupid need kallid on? Siis saab võrrelda ....mind huvitaks ka see asi!
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 07.03.13 21:46
|
|
|
Subaru.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 07.03.13 21:50
|
|
|
B7 Audi A4 kolmese diisliga, kasvõi 150kw, kuigi 171kw oleks parem. Kuna ütlesid sellise asja " Taustainfoks nii palju, et eelistus oleks
nelikveoline, hea ökonoomsuse ja võimsuse vahekord", siis see auto on täpselt see mida otsid minu arust Olles omanud sellist, siis võin julgelt õelda et väga hea auto on.
|
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 08.03.13 05:12
|
|
|
Tuttaval nüüd üle poole aasta olnud subaru outback, samuti ehmatati nende juppide hindadega. Praeguseks vahetatud oma südamerahuks kõik, mis vaja ja
ütles, et rahakulu oli samasse auku 530-ga. Ei ole need jaapanlase jupid nii kallid, kui kõik räägivad. Subaru sõidumõnu hakkas ka mulle meeldima,
olen saanud liikuda ka outbacki 3,0 bokseriga ja mulle meeldib. Masina küttekulu on rahuliku kulgemisega linnas 11 ja kõiki mõnusi nautides jääb
sinna 16 peale.
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 08.03.13 06:17
|
|
|
Olen ise omanud BMW, Audi, MB ja nüüd lõpuks oman MY07 Subaru Outback 3.0.
Kogemused järgmised: Kõik saksa autodel on ühed ja samad vead enamuselt. Minu jaoks sai saatuslikuks VAG grupp autodest loobumine pidevate mingite
silla detailide remontimine ja elektroonika vead. Minu silmis saksa autode kvaliteet jäi sinna 90'te keskele ning need pole mõeldud meie
kliima/teedele.
Mõtlesin,et peaks muutma oma valikut ja sai võetud Subaru OB. Minu jaoks on hoolduskulud jäänud tunduvalt väiksemaks. Kõik hooldused teen esinduses ja
ütlen,et üle 3 aasta pole autol vahetatud ühtegi silla detaili-nagu paras tank meie teedele. Talve ilmad on nagu loodud selle auto jaoks.Ainuke mis
Subarul on kallivõitu on rattalaagrid ning süütepooled. Kuid selle eest vajab jooksvad kuluvad detailid väga vähe vahetamist ja ei kahetse oma
valikut. Korrapärased hooldused on jäänud 200-300euri juurde(enamus sellest sisaldab õlivahetus). Japisde häda võibolla on see,et võtavad natuke palju
kütust oma võimsuse kohta kui võrrelda sakslastega aga eks igal asjal ole oma plussid ja miinused.
Kokkuvõttes: Saksa autod on tuntud hea kvaliteedi interjööriga kuid väljaspoolt seda on asi natuke kehvem siis japsidega vastupidi. Nagu subaru ise
reklaamib - nemad pakuvad sõidurõõmu ehk sõidumugavust võibolla natuke vähem.
Ära lase hirmutada japside varuosade hindade suhtes, need mingid legendid,et kui midagi läheb siis maksad vaeseks.
Minu kütusekulu 3.0L on linnas umbes 14-16L ning maanteel kuskil 8L kuid olen saanud ka mingi 6,9L kuid see oli omaette eesmärk kus Tallinn-Valga sai
sõidetud kuni 90km/h ja mitte rohkem.
Toon mõned arve ja varuosa summad:
Viimane hooldus: 165000 hooldus läks maksma 159€ (enamuselt sellest sisaldas õlide vahetus)
150000 hooldus läks maksma 214€
Varuosad:
Rihmarullik - 55+km
Süütepool - 119+km
Xenon tulede kõrguse regulaator/andur - 115+km
Tagumine rattalaager - 165+km
Nagu mainisin, siis kõik tööd ja varuosad on esindusest pärit.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.13 06:23
|
|
|
Tuttaval on Subaru Legacy 2.0 manuaal bensiini mootoriga ja kurtis,et kütusekulu keskmiselt 11 sajale.
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 08.03.13 06:51
|
|
|
Kui on vaja kõrge põhjaga autot, siis on Subaru Legacy Outback hea valik. Audil ja BMW-l pole sellele midagi vastu panna, kui ei taha SUV-d või
Allroadi. Aga kui kõrget põhja pole vaja, siis eelistaks Audit või BMW-d.
Kasutan paar korda nädalas 2012 aasta Subaru Legacy Outbacki (2,5 bensiin) ja kuigi see on ostes odavam kui Audi, siis ausalt öeldes süveneb järjest
rohkem veendumus, et see auto ei ole isegi seda raha väärt. 
Insenertehnilised lahendused, ergonoomika, materjalid ja sellest tulenev kasutusmugavus on Audil ja BMW-l ikka pisut teisest klassist.
Samas, kui ainult Subaruga sõita, siis ilmselt harjuks ära. Paljud sõidavad ja on vägagi rahul. Igal juhul tasub proovida enne ostmist. Hoolduse ja
remondi hind sõltub rohkem sellest, mis seisukorras auto saad.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 08.03.13 07:22
|
|
|
Sorry, aga mina vaatan hetkel Sinu profiilis olemasolevale liikurile ja võimalikule uue valikule otsa ja näen, et mille iganes soetamine ja võimalikud
esialgsed üllatuskulud võivad osutuda suuremaks, kui sinu olemasolev korralike juppidega täiesti korda teha. Ehk siis soovitan soojalt lüüa korra
kokku kõik kulud, mis on seotud vahet pole siis millise valikuga uue soetamise osas ja võta mõnest pädevamast või enda jaoks usaldusväärsemast kohast
olemasolevale liikurile pakkumine KÕIGEST üle käia. Ma kahjuks näinud sellist "läbipõlemist" korduvalt ja KORDUVALT ja lisaks inimloomuses olev
mingi "kiiks" juurde, mille tulemusena vanema isendi hooldusele ja remondile pole pikaajaliselt eriti mõelda viitsitud ning pigem "kokku hoitud"
ja reaalseks summaks hetkeseisu korrastamisel võiks jääda kuni ideaalini välja 1-2k euri on JUBE OVERKILL, aga 2-3k välja käia mingi uuema asja kasvõi
sissemakse näol enesetunde parandamiseks või kanniga uuema istme puudutamise eesmärgil on kohe tagataskust võtta summa. Kui see "ime" siis käes on,
siis pannakse veel omajagu kopikat juurde 3-4 aasta vanusele autole, mis odavamapoolse hinna tõttu on tegelikult oma magusaima eluea juba ära elanud
ja lõpuks "kiidetakse" hambaid krigistades, et jube hea on sõita endal taskud tühjad .
Aga noh, eks igaüks teeb ise oma valikuid elus, kas minnakse kindlalt loteriil võitma või ... .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 08.03.13 08:04
|
|
|
Kui võtta siis prooviks BMW 530D, selle reaskuuene on üks maailma parim diisel mootor üldse ja isegi maailma üks parim mootor, ei tea mitu aastat
järjest see tiitleid saanud on. Hämmastav mis tõmme sellel on ja kui ökonoomne see on, teised margid aint tilguvad selle peale . X5 peal kogemus olemas 173kw ja siiani head mälestused..VÄGA hea mootor.
Hooldus ei tohiks ka ülemõistuse olla kuna E60 kerega bemareid juba üksjagu liikvel ja oskavad neid ka teised peale esinduse remontida. Suuremad
hooldused peaks olema iga hooldus 15tkm ja suurem ülevaatus 30tkm, ehk siis meie kliimas 10t ja 20t ilmselt. Miinuseks võib saada bemmi sportlik
juhitavus/ jäikus. Muidugi esinduses kindlasit kontroll kuna 10 tuhhi eest võib neid igas olukorras saada..
Mis puudutab salongi siis sakslastel on ta ikka parem kui japsidel ja ilmselt ka vaiksemad.
Allroadi õhku kartma ei pea kuna jupid on juba normaalse hinnaga saadaval..vanasti oli auto uus, padjad kallid ja sellest ka probleemid. Aga no kui
Allroadi E60 võrrelda siis ilmselgelt E60, allroad tundub vananenud mudel. Mu valik oleks sellest listist BMW, selle geneka A4 on välimuselt igav ja
Subaru on mingi igav pereauto. Nii et timmi endale üks libe E60 sedaan 3.0D ligi. Aga edu valikutes! Võta see mis tõsiselt meeldib ja ära kuula nii
väga teisi. Auto ostad endale nii et ära endas kahtle 
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 08.03.13 08:15
|
|
|
Tere,
Loomulikult on iga nende nimetatud autode omamine individuaalne kogemus ja nii on ka iga margi esindaja individuaalne isend. Ühel lihtsalt kestabki
paremini kui teisel. Aga....
Autodest:-
BMW 530: Miks Sa tahad 2004 ja sinna kanti 5.seeria BMW'd ? Need esimese algusaasta 5sed olid väga pehmete sillaosadega ja kui ma ei eksi siis vist
alles 2006 kõrvaldati paljud problemaatilised kohad ära. Pealegi, need autod ei ole odavad nagunii ja kulu ilmselt suurem kui praegusel A4'l
kindlasti. Seest pole ka teab mis suurem asi oma detailide ja kvaliteedi poolest.
Subaru Outback: Olen omanud 2005 aasta Outbacki ca 1.5 aastat (2.5 bens, tavaline). Kuulujutud et kulukas auto, vastab vaid niipalju tõele, et kui
muidu on japside kasutajad harjunud, et remondivad oma autosid kord 3. aasta jooksul, siis outbackile tuleb vahest ikka silm peale visata ja aegajalt
korrastada Üldiselt on outback tööloom, kuid kindlasti vaata üle kardaan
ja selle ristid/pukid, vahepuki laagrid maksid vist 200 eur tk ja neid oli 2 kui ei eksi, kui selle vahetusega hiljaks jääd siis kogu kardaan mille
vibraga puruks võib sõita maksab 1000 eur +.. muud jupid üsna lollikindlad, pisemaid pukse ja liigendeid ikka läheb, tehnika üldiselt tugev ja nagu
jaapanlane ikka. 2.5sel oli igaljuhul iga 105 tuh pealt suurhooldus, koos kõige juurdekuuluva ja kaasaarvatud õlivahetusega võib see tähendada ca 1000
eur väljaminekut (vahetatakse kõik rihmad jms). Mootorid üsna janused (kilowati, kiirenduse ja kütuse suhe sakslasega võrreldes), seest üsna lärmakas
ja küllalt jäik, samuti peale sakslasega sõitu harjumatu kindlasti iga tee ebatasasuse tundmine silladetailide kerge klobina näol (pole mitte midagi
katki, nii ongi). Üks huvitav tüüpviga oli samuti see, et kui rattad välja keerad näiteks munakiviteel (või auklikul teel) sõites, siis esisillas
tekib metalline kolin, kuid samuti pole mitte midagi katki - mingi metallosa käib kusagile vastu ja mäletan et suuremad subaru fännid liimisid
kummipuksid kusagile vahele. See on siis tehnilise disaini viga. Ma ei tea kas 2006 ja uuematel see viga lahendati või mitte. Ülejäänud osas korralik
perevagun millel nelivedu ja vähe kõrgem kliirens. Samuti turvatestides heal kohal. Üldiselt hea auto.
Audi C5 Allroad: Unusta see auto kohe ära. Foorumist leiad kindlasti vastuse miks.
Audi A4: Uuema kerega isendit ei oska kommenteerida.
Samas alternatiiv: - miks Sa ei taha C6 kerega A6 TDI quattrot ? Foorumit jälgides tundub, et üsna mõistliku hinna ja kulueffektiga auto.
Terv,
ash
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 08.03.13 08:19
|
|
|
Ma ei tea kuidas selle outbackiga on, aga töökaaslasel on 2012 aasta legacy, väljast väga kena auto ja puha, aga sisse istudes vaatab vastu salvo
kelgust tehtud armatuur, mis on lähedalt vaadates ikka väga robustne. Kui sellised "pisiasjad" ei sega, siis tundub üsna hea auto olevat.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.13 09:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ash
Samas alternatiiv: - miks Sa ei taha C6 kerega A6 TDI quattrot ? Foorumit jälgides tundub, et üsna mõistliku hinna ja kulueffektiga auto.
Terv,
ash |
Selles hinnaklassis saab asamuti algusaastate oma, mida kummitavad tihti paljud vead.
Ise toetan A4 B7 kerega varianti. Kas siis 3.0 või 2.0 diisliga Quattro. 3.0 reohkem liikvel ja 10k eest saab juba 171kW variandi, mis töökindlam.
Samal ajal on kindlustus jms kulud tunduvalt odavamad ehk ülalpidamine ei lähe nii kalliks.
BMW võttes pead arvestama päris kalli kindlustuse/kasko kuluga, mis võib võrreldes A4-ga 2 või 3 kordne olla, C6 jääb nende vahele, Subaru kohta öelda
ei oska, kui ainult nii palju, et töökaaslasel on 2010 või 2011 Legacy ja sõidumugavus ja interjöör ei viita kuskilt otsast, et tegu oleks uuema
autoga. Kütusekulu samuti 8-9 kandis ja minekut minu arust pole ollagi.
E60 tasuks võtta pre-facelift puhul 2006 ja 170kW mootoriga, aga 10k eest ka neid ilmselt korralikke nii palju ei liigu.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.13 10:17
|
|
|
Selline väide vajab kindlasti asjaolude täpsustamist, sest mul on olemasolev vastupidine kogemus. Pigem on vaja hoolikamalt süveneda, kus
kindlustada.
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
BMW võttes pead arvestama päris kalli kindlustuse/kasko kuluga, mis võib võrreldes A4-ga 2 või 3 kordne olla, C6 jääb nende vahele,...
|
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 08.03.13 10:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HK89
Bemmi x-drive ei sümpatiseeri, selle margi puhul lepin ka lihtsalt tagaveoga - välimus on kompensatoorselt piisavalt ahvatlev. Nii palju kui ise
uurinud olen, tundub kahjuks, et 10 000 eur eest väga heas korras nelikveolist on raske leida ...nii et selle koha pealt olen teatud tingimustel nõus
mööndusi tegema - olude sunnil. |
Oot-oot, sümpaatia ja hapud viinamarjad on kaks täiesti erinevat asja.
Kui juba tagaveoline viiene bemm valikus on, siis miks mitte ka W211 MB? Või ka C-klass, kuna hetkel on valikus ka A4.
Kas peaks olema sedaan või universaal, automaat või manuaal? Või pole vahet ja otsustavaks saab lõpuks ikkagi emotsioon?
Tsitaat: | Algselt postitas: V200
Kui on vaja kõrge põhjaga autot, siis on Subaru Legacy Outback hea valik. Audil ja BMW-l pole sellele midagi vastu panna, kui ei taha SUV-d või
Allroadi. |
Outback ja Allroad ongi ju tegelikult sarnase klassi autod.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.13 10:42
|
|
|
Torpeteerin natuke teema sisu;
Nimelt on teema algataja minuarust visanud "kondi", et võrrelda omavahel meetreid, gramme ja temperatuuri.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 08.03.13 11:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ash
Audi C5 Allroad: Unusta see auto kohe ära. Foorumist leiad kindlasti vastuse miks.
Terv,
ash |
Olen 3a omanud, katki on läinud ainult kõrgsurvepump ja üks õhkpadi - olen oodanud ja arvestanud.
Ostes olid autol mõned vead, sellega arvestasin, sai hind natuke alla lastud ja selle arvelt ka kohe korda tehtud. 3a peale katki läinud osadele kulu
1500eur. Outback oma plastikust sisuga, tavavedrustusega ei suuda elu sees pakkuda seda sõiduMUGAVUST mida allroad pakub. Veermik on väga vastupidav,
auto võimaldab maanteel tekidada tunde nagu sõidaksid tavalise A6'ga ja vajadusel kere kõrgemale tõsta ja raskemini ligipääsetavatesse kohtadesse
sõita. Outback on aga koguaeg kõrge (samas mitte nii kõrge nagu allroad võib olla) mis toob kaasa teatud ebamugavused juhitavuses. Õhkpatjadel auto on
täpselt sama kõrge olenemata sellest kas sul sees on 5 inimest ja pagass kola täis või on 1 inimene. Olen sõitnud outbackiga 4inimest + asjad, vajunud
oli tagumine ots ikka tunduvalt.
Ja nüüd tee mulle selgeks mika ma pean antud auto unustama? Hetkel olen jõudnud järeldusele, et järgmiseks autoks saab kas uuem Allroad või Q7.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 08.03.13 11:38
|
|
|
Võtke selles teemas veel hambusse, kus igat valitud masinat hooldatakse ja kuidas töötunni hinne mõjutab "hooldusi".
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 08.03.13 11:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Võtke selles teemas veel hambusse, kus igat valitud masinat hooldatakse ja kuidas töötunni hinne mõjutab "hooldusi". |
Pidid sa sellest rääkima Mina hooldan ise. Revalis lasin pumbavahetuse ja
kõikide rihmade vahetuse teha - oluline antud juhul minu jaoks oli garantii. Pumba sebisin ise, uus originaal garantiiga, kuid odavamalt kui Eestist
oleksin ostnud. Veermikutööd, õli/filtrivahetused jne teen ise.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.13 12:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Selline väide vajab kindlasti asjaolude täpsustamist, sest mul on olemasolev vastupidine kogemus. Pigem on vaja hoolikamalt süveneda, kus
kindlustada.
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
BMW võttes pead arvestama päris kalli kindlustuse/kasko kuluga, mis võib võrreldes A4-ga 2 või 3 kordne olla, C6 jääb nende vahele,...
| |
Seda väidet kinnitavad enamik kindlustusportaale + ise saan kindlustuse tuttavalt, kes on kindlutustmaakler ja teeb sõbrahinna, sellegi poolest pole
veel BMW-st kallimat saanud.
Kindlustust olen võtnud, siis antud teemast C6-le, e60 ja A4 puhul küll B8-le, kuid B7 näol rääkisin antud teemast just ühe sõbraga kellel 155kW
variant aastast 2005.
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 08.03.13 13:53
|
|
|
Ei hakka arutama, et miks need margid ja just need mudelid. Eks see ongi subjektiivne. Aga miks just selliste mootoritega?
Miks tahetakse Subarut 2,0 mootoriga? 2,5 on sisuliselt sama küttekuluga. 2,5T ei ole samuti just teab kui palju rohkem. Sõidu mõnu aga kordades
rohkem. Kui aga rääkida ökoliikurist, siis miks mitte kiigata diisli (BMW sobiks ju kah diisliga) poole? Keegi teadis mainida, küttekulu maanteel 5L
on vabalt saavutatav. Ja jutud kallist Jaapani jubinast jäid '90 keskpaika. Edasine on juba linnalegend agentuurilt NSR (Naised Saunas Rääkisid).
Bemarist on küllalt kuulda olnud, et pika plokiga juhtub kaas propellerisse minema kui sõidujärgselt korralikult jahutamist ei saa. Lisaks veel
veermikuga ja elektroonikaga kaasnevad hädad.
Ja miks Audi puhul siis 1,8T valikus? 2,0; 2,0TDI (103 ja 127 kw); 3,0TDI (eriti 171 kw) on ju samaväärsed kui mitte isegi paremad valikud.
Kui vaadata töökindlust, siis ehk vaataksin Jaapanisse. Kui tahaks aga sõidumugavust, siis Audi poole. BMW pakub sportlikust, mitte sõidumugavust. Ja
ei ole ta ka kuigi töökindlust näidanud. Vaatasin just Autolehe 6. veebruari tabelist, et 2003-2004 aasta BMW 5 seeria figureerib vigade kindluse
37-38 kohal. Kui sama aja Subaru Forester (OB või Legacy ei ole tabelis) on 5 kohal ja A4 on 14 kohal. 2005-2006 on 5 seeria juba 54., A4 18. ja
Forester 9 kohal. 2007 -2008 aastal on A4 22., Forester 49 ja 5 seeria 82 kohal. Eks see tabel pole ju puhas kuld, kuid midagi ta ju näitab.
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
Tonx
huviline
Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: G31 540; Tucson AWD
|
postitati 08.03.13 13:53
|
|
|
Olles ise ringi sõitnud 4 aastat 2-liitrise bensusubaruga, siis ei soovitaks seda mootorit küttekulu koha pealt, eriti arvestades esimest lauset, et
nagu raha polegi, et autot ülal pidada? Talvel linnasõitudega läks paagitäis (60L) u 300 kilomeetriga. Maanteel alla 8 oli raske saada, Outback peaks
raskem ka olema kui Impreza, nii et järeldused võib ise teha.
Soovitaks diiselmootorit hoopis küttekulu koha pealt, sama ilmaga sõitis talvel minu Impreza 8,2 sajale, siis diisel Forresteril oli samades
tingimustes 6.0 sajale.
Hoolduse poole pealt pole Subarutel häda midagi, käid korralistes ja vahepeal võid teeninduse ära unustada. Audist on ikka odavam, elektroonikat on
vähem, mis jebida võiks ja erakorraliselt sind raha kulutama sundida.
Mis puutub üldisesse pilti, siis siga ja kägu ei tasu võrrelda. Premiummark vs nagisev plastihunnik on erinevad asjad ju...Ei ole veel mina ühtegi
mõnusat Subarut näinud, seest on ikka selline kehv riisiraketi mekk juures, olgu või nahksisu ja navisüsteem.
Aga sõidumõnu koha pealt oli vähemalt Imprezaga 1-2kesi mõnus rallida, käis edasi ja käitus väga meeldivalt, eriti kui mootorit kogu töövahemiku
piirkonnas eesmärgipäraselt kasutada. Kui aga 4-5 matsi peale võtta, siis oli taguots vasta maad ja edasi ka enam ei käinud
Köis kaasas. Helista 
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 08.03.13 18:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Ma ei tea kuidas selle outbackiga on, aga töökaaslasel on 2012 aasta legacy, väljast väga kena auto ja puha, aga sisse istudes vaatab vastu salvo
kelgust tehtud armatuur, mis on lähedalt vaadates ikka väga robustne. Kui sellised "pisiasjad" ei sega, siis tundub üsna hea auto olevat.
|
Salvo kelgust tehtud armatuur, täpselt minu mõte, kui ma oma autos istun. 
|
|
|
|
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 08.03.13 22:00
|
|
|
Suured tänud vastajatele põhjaliku arutelu eest!
Kuna vilksamisi mainiti ka, et võiks kaaluda olemasoleva auto korda tegemist, siis pigem ei. Põhjenduseks see, et lisaks tehnilisele poolele on kere
piisavalt mäda: põhi, karbid, tiivad (parempoolse esimese juba vahetasin), uksed.... põhimõtteliselt kuni katuseni välja.
Ärge küsige, miks. Ma ei tea - Prantsusmaalt on see auto väidetavalt toodud (mõjub siis sealne kliima nii halvasti? ), mulje on aga selline, nagu
oleks 3 aastat mööda soolajärvi sõidetud.
Sain 4 aastat ja umbes 70 000 km sõita ning selle aja jooksul on remondi ja hoolduse peale kulunud suhteliselt sümboolne summa (hinnanguliselt alla
1500 eur), kusjuures, olen seda tüüpi inimene, kes iga väikse kobina peale juppi vahetama tõttab. Ühesõnaga, vanakese kallal nagu väga vinguda ei saa
- peaks hoopis sooja tundega kapotti patsutama. Aga nüüd on ukse taga ootamas nii palju töid (roolilatt, rihmavahetus, kliima, mootoripadjad,
väljalase, kere, tagumine kojamees, ketipinguti, salongiradikas jne jne), et viskas üle. Olen ülikooliajal raha kokku hoidmise nimel piisavalt öid
selle auto kallal veetnud ja konkreetse isendi remontimise mõtted lihtsalt hakkavad vastu. Summad oleks kolossaalsed ja vanast-kulunud autost enam nii
kergelt uut ja head ju ei tee. Okei, hea raha ja tahtmise korral põhimõtteliselt teeb, aga antud juhul oleks see kõike muud kui mõistlik.
Praegu tahaks kogeda natuke suuremat kindlustunnet remontimisvajaduse suhtes ja näha midagi silma jaoks esteetilisemat. Sõidumõnu ja kütusekulu
loomulikult ka loevad.
Paljude jaoks on mu ülalmainitud potentsiaalsed valikud ilmselt veidrad...eks nagu mainiti, põhinevad nad subjektiivsetel kaalutlustel - ühe auto
puhul köidab välimus, teisel koostekvaliteet, kolmanda puhul olen lihtsalt teatava mootori ära proovinud ja väga rahul olnud, neljas jäi silma
teada-tuntud sõiduomadustega jne. Tahaks ju ikka võimalikult head ja uhket ning võimalikult väikese raha eest... Tõin välja, mis erinevatel põhjustel on esialgu sõelale jäänud.
Eile uurisin natuke ka A4 B7 3.0 TDI Quattrosid. Tekkis küsimus, et milliste suuremate kulutustega peaks arvestama sellise auto puhul, kui läbisõit on
200 000 km kanti?
|
|
|
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 08.03.13 22:12
|
|
|
Isegi kui x-drive masinate hind kõrvale jätta, ei ole sümpaatsed. Liialt palju olen lähedastelt tuttavatelt, kes nende autodega on sõitnud, kuulnud
negatiivset. Eeldan, et viieste sedaanide ja touringute peal on sama süsteem, mis X-5 peal...loodan, et ma siinkohal ei eksi. 
Igatahes, kui keretüübi koha pealt olen sõltuvalt margist nõus nii ühe kui ka teisega, siis kindlasti tahan manuaalkastiga masinat. Ei salli
automaati, tee või tina.
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: HK89
Bemmi x-drive ei sümpatiseeri, selle margi puhul lepin ka lihtsalt tagaveoga - välimus on kompensatoorselt piisavalt ahvatlev. Nii palju kui ise
uurinud olen, tundub kahjuks, et 10 000 eur eest väga heas korras nelikveolist on raske leida ...nii et selle koha pealt olen teatud tingimustel nõus
mööndusi tegema - olude sunnil. |
Oot-oot, sümpaatia ja hapud viinamarjad on kaks täiesti erinevat asja.
Kui juba tagaveoline viiene bemm valikus on, siis miks mitte ka W211 MB? Või ka C-klass, kuna hetkel on valikus ka A4.
Kas peaks olema sedaan või universaal, automaat või manuaal? Või pole vahet ja otsustavaks saab lõpuks ikkagi emotsioon?
Tsitaat: | Algselt postitas: V200
Kui on vaja kõrge põhjaga autot, siis on Subaru Legacy Outback hea valik. Audil ja BMW-l pole sellele midagi vastu panna, kui ei taha SUV-d või
Allroadi. |
Outback ja Allroad ongi ju tegelikult sarnase klassi autod. |
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|