Lehekülgi: 1 2 3 4 |
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 03.03.13 19:31
|
|
|
A6Q 2.5tdi - 1999 - timukas100
Nii, hakkan ka siis vaikselt toimetamisi kirja panema.
Et tegu siis:
audi a6, c5 2.5tdi 1999a.
universaal
Nelikvedu
Automaat
Heleroheline
helebees Recaro el. sport nahksisu
S-rool
orig. xenon lähituled
ls. 174000
õnneks ei oma nõmedat katuseluuki
westfalia teisaldatav konks
Soetatud esmaspäeval, 25.02.2013 ja samal päeval eestis regatud.
Eestisse oli ta toonud üks autoärikas, kuid erinevate vigade tõttu loobus selle müügi kõlblikuks tegemisest ning pani müüki nii, nagu tuli.
Hind oli hea, kuid vastav seisukorrale. Vigane oli abs süsteem, väidetavalt vigane andur, mootor oli jõuetu, käivitus kehvasti,
arvati olevat õhulugeja viga, Mõlemad esiporitiivad mõlkis, kundepoolne oli ühe kerge mõlgiga, juhipoolne aga suht kaalukaup,
makk rotitud, suunatule kang ei tahtnud hästi toimida ja esijalgu rohkem vigu ei teadnud.
Nägin ka saksa ostu dokumenti, kui transa hind ka juurde arvata, siis maha müüs omahinnaga.
Esmapilgul oli kõik hea ja suu kõrvuni, kuna pärast paberi/rahamajandust sai kohapeal ca 30 sekundiga pärast mootorikatte
eemaldamist kindlaks tehtud mootori jõuetus. Peetis oli fõõnipeal asuv vaakummembraan.
Erinevate inimeste näoilmeid on siinhetkel raske sõnadesse panna.
päevapeale sai BR turbost uus jubin toodud ja installitud ning võis mootori jõudu hakata nautima.
Järgmine Õhtu sai vaikselt autot edasi uuritud, samuti ka abs-i probleemi. Kuna kaabliga juhtmoodulile ligi ei saanud,
oli abiks google, ecu kood ja viga oli enamgi kui kindel.
Sai varukad üles keritud ja aju eemaldama.
Sellega seoses, ratas alt ja oi-oi. Pooltelje kantoss lõhki, roolilati oma samuti. Ülemised õõtsad pehmed.
Õnneks, näppude vahel määret katsudes kuskil liivateri sees polnud. Sai edasi demonteeritud, kõik vigased detailid tuvastatud
ja samal õhtul nimekirjaga Forss'i mindud. Edasine tee viis abs aju näpuvahel elektroonikust inseneri juurde.
Ei läinudki kaua, kui kaas maas ja viga: klassikaliset katkenud al traadike.
kaant tagasi ei liiminud ennem, kui autopeal järgi proovisin.
Ja, eureka, toimib, midagi ei piiksunud ega vilkunud enam kelladeplokis.
Aju uuesi maha ja tagasi liimisin kaane spets hermeetikuga, mis ei eralda mingeid kahjulikke aurusi ega kahjusta trükiplaati.
Samal õhtul lappasin, pesin, vahetasin ka kõik kulunud ja katkised silladetailid.
Päev sai läbi hilistel öötundidel.
Järgmistel üäevadel sai vuntsitud, näpitud ja kõvatataud niisama, ning avastatud, et ei ole nii tungrauda, veljevõtit,
Ühel õhtul otsustasin ülevaatusele minna
Nagu autost välja tulin, avastasin, et parktuli ei põle,
Edasise kontrolli käigus lausuti palju kiidusõnu, kuid igiseti kõvera poritiiva pärast, põhjaall selgus ka,
et tagumine differ kergelt immitseb õli välja, stabika kont kergelt kutu.
ja viimaseks, juhipoolne el aken ei tahtnud üles tulla. tuli käega kaasa aidata.
Enam ei olnud tuju nii hea.
Aga noh, midagi väga hullu ka ei olnud.
Mõne päevapärast sai Tallinnast koju Viljandimaale kihutatud.
Sellekäigus rohkem midagi negatiivset ilmavalgele ei tulnud.
kõik toimis nii nagu pidi. Selgeks sai ka see, et sõita on hea.
Kütusekulu kesmine tuli kompu järgi 7,4l. Teeolud olid neljapäeva õhtul kehvad, kogu tripp ca 230km.
Järgmine hommik aga tagasi Viljandi Latoogi värvi järgi. lõunast poritiivad juba eemaldatud ja võis neid viimistlema hakata.
Juhipoole soetasin B osa tiiva. Kruntisin Seda 3x seest+korralikult kivikaitsmega üle. Väljast 2x krunt+värv.
No vast raibe rooste ei lähe.
Kundepoolset tiiba tuli ka kõpitseda. Tiib lumehange ja mõlki kummihaamriga eemaldama. Mõni minut ja asi ok. Pahtlit pmst ei vajanudki.
Mõlkoli muidugi väike ka.
Õhtul värvisin mõlemad tiivad lõplikult ära. Järgmine päev selgus ka tõsiasi, et kõik õnnestus 100%.
toonivahet ei ole ja ustele hajutada ei oleks vajadust olnud. lakk ilus peegel, deem, kui hea tunne see oli.
Mõne tunnipärast auto koos, ülejäänud kerele pesu+kerge poleer ning särab silmipimestavalt. Värv ise on juba oma olemuselt ilus.
Hetkel igastahes rahul, mõni asi oleks ju võinud olematta olla, kuid tehtud on üksjagu ja üksjagu on teha ka veel.
soetatud varuosad,
tehtud remontööd:
2x ülemised õõtsad
fõõni geomeetria vaakumklapp
juhipoolne poritiib
värv, abimaterjalid
pooltelje määre, brake cleaner
abs aju korrastatud
suunatule kang korda tehtud
kelladeploki lcd tellitud
stabika kondid
diffri tihendid 2tk
esimesed poritiivad värvitud
uued esikojamehed
vcds kaabel soetatud
roolilati kantoss
pooltelje kantoss
ootel:
juhipoolne el aken ei toimi hästi
stabika kondid
diffri tihendid vahetada
klotside kulumisandurid vahetada
parktule pirn vahetada
auto raadio paigaldada
tungraud, veljevõti soetada
antenn soetada
6x eelsüüteküünlad vahetada
mootoriõli vahetada
kaardi hoidija armatuuris ei avane
nahkistmete pesu+hooldus teha
mootori põhjakattel mõni tüübel puudu
tundus, et juhipoolne peeglisoojendus ei toiminud
pagasiruloo võiks olla
kõik mootori organid üle kontrollida ja veenduda nende korrasolekus
mõni pühapäeva õhtune pilt ka
|
|
|
Rumsa
huviline
Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q
|
postitati 03.03.13 19:38
|
|
|
Hea kui inimestel elus kõik hästi õnnestub jõudu ja jaksu autoga!
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 03.03.13 20:25
|
|
|
Peab mainima, et ei aja kõvaks ikka küll nagu sa enesekindlalt siin väitsid. Ainult sisu on hea, kuid see pole ka vist a6 peal nii suur rariteet.
Aga üldiselt näeb ilus sile välja küll, kuna sul istmest pilt sellise ümbernurga kohapealt tehtud siis eeldan, et tagumiku alune on tiba kulunud?
Muidu edu ja närvi selle mootoriga.
|
|
|
fireplay
huviline
Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q
|
postitati 03.03.13 20:29
|
|
|
Ei eruta ka väga,värv ei meeldi,mootor on halb,kast ei sobi.Sisu on uhke
Ostan mobiiltelefone ja erinevat rikkis elektroonikat k.a rikkis/vanad mobiilid!
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 03.03.13 20:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fireplay
Ei eruta ka väga,värv ei meeldi,mootor on halb,kast ei sobi.Sisu on uhke
| Mootoril pole häda midagi. Pole vaja nüüd seda nii väga karta ka, sest nukkad saab poest (okey ilmselt vanasti olid need kallid)
nyyd tutvuste kaudu ehk saab 500eur komplekti. Pigem kardaks seda disla pumpa. Pidi palju rohkem jamama mudu selle mootori hääl on hea! ma maanteel alla 6 naljalt ei saanud, esivedune.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.03.13 21:08
|
|
|
Väga hea mootor, eriti veel, kui ilusti käib, 99 ilmselt 132 kW veel ei olnud?
Kast on ju ka väga hea, seni kuni probleemideta töötab muidugi.
Värv on ka mu meelest superilus.
A tegelikult huvitas mind hoopis, kui palju maksis:
1. auto
2. turbogeomeetriat venitav vaakumklapp
Tore kuulda, et sellise masina remondi juures kõik ilusti sujub.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 03.03.13 21:49
|
|
|
Pole sel 2.5 v6-l häda midagi... Häda on neil mis pole hoolt saanud, aganeed moototrid ju sõidavad igal pool... Samuti pole ju kastil häda midagi,
mina eelistan selle " vända " väänamise asemel küll automaati, paned draivi peale ja naudi sõitu.
Masin näeb kobe välja. Värv on äge, ja sisu on ka ilus. Suveks mingi suurem velg ka?
Jõudu!
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 04.03.13 11:19
|
|
|
Vaikselt kostitan värske pildimaterjaliga,
Ütleme nii, et istmed ei ole kõige hullemad, kerged voldid sees, need määrdunud. Ära magatud-katki ei ole.
Pigem käetoe ots on probleemne. On teist värvi kulunud.
vaakumklapike maksis 65€
Täna hommikul soetasin 6x bosch'i eelsüüte küünalt. 13€ tk.
Purk brake cleanerit ja suruõhku küünalde ümbruse puhastamiseks.
1 küünalt tuli tasakesi musitada edasi-tagasi, lasin õli vahele ja tuli ka ilusti välja.
vanad küünlad olid beru omad ja 100% kutud.
kokku võttis vahetus aega ca 1h. Mootor oli soe, juhtmed asjad pehmed ja kõik jäid ilusti terveks, väljaarvatud mingidjuhtme sidemed. Käivad
harvkeermega poldiotsa. Neid tahaks kuskilt uusi saada, 2tk läks katki. nagu spagetid murdusid pooleks.
Nüüd vast läheb hommikul kenasti käima ka. Täna hommikul oli rsk üle -20c. ilma eetrita ei hakanud üldse proovimagi.
Hetkel endiselt rahul, atm kastiga olen rahul. 5 käiguline ja 5 käik on hea ülekandega. 120 sõites aint 2000rpm'i lubab ka 70kmh sõita 5 käiguga,
mootor veab maast-madalalt hästi.
Mootorit samuti ei karda, sest tean mida ostsin. Kui omal käed otsas ja päris lurpa ei ole, on kõik mõislikult tehtav. Iseenesest kapotialune paigutus
hea. föön kõrgsurve pump, õlifilter- kõik on sirgeseljaga näpitav-tehtav. Ülevalt allavaadates tundus ainulrt genekas suht kaugel olema, kuid
vajadusel saab sellele ilmselt altpoolt ligi. Ei ole veel mootorikatet eemaldanud.
Tagumist silda vaatasin ka. Differ lekib kõigist 3 otsast. krt, ei teagi, miks selle kardaanipoolse tihendi ostmatta jätsin. Silla suured puksid olid
5+.
Kuid tagumised puksid mingi õõtsaküljes vajaksid vahetamist. ühelpool vardal on eksentrik polt.
Meeldiv üllatus oli ka see, et kütusepaak on palstikust. Kunagisel 92a V8'l hakkas paak lekkima sumpsijuurest. Ei olnud tolle korrastamine meeldiv
töö. kokku läks 3päeva. kuna musitasin teve tagasilla üle, alustades liivapritsist kuni ei tea milleni välja.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 04.03.13 12:57
|
|
|
Auto siis nädal aega tagasi ja endise omaniku pildid
ja peale korrastamist telefoniga tehtud pilt
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 04.03.13 13:06
|
|
|
See vist oli osta.ee-s oksjonil ja viimati nägin päev enne lõppu oli hind miski 1100 euro kanti kui õigesti mäletan.
Tore, et viitsid teda kõpitseda.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 04.03.13 13:29
|
|
|
Täpselt õige.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.03.13 13:53
|
|
|
Tundub, et mehel on käed väga hästi otsas ning kui sellise hinnaga kätte tuli, siis on autot küll ja küll selle raha eest.
Sisu on ka väga hea ning A6 peal väga rariteetne, et sport Recarod sees on. Neid reeglina vaid S6 ja RS6 peal näha.
Värv on maitse asi, selle üle arutada on kõlbmatu. Tänavapildis paistab silma küll.
Eks keps kotti...
See nuka teema ei ole ka enam nii hull, eBay-st liigub väga mõistliku hinnaga neid komplekte juba.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 04.03.13 13:56
|
|
|
Mitte ainult Ebays, komplektseid mootoreidki siis klubis juba mitmeid müügil. Enam ei ole miljoni krooni teema see 2.5TDI, need mis siiani sõitnud on,
sõidavad edasi ka.
Auto tundub ok, lihtsalt hooldamata masin. Viis euri siia ja teine sinna mõne simmerlingi eest ei ole jah väga palju.
Sisu on norm. Kunagi võtad kätte ja lased üle nahatada. Siis saab ilus.
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 04.03.13 14:17
|
|
|
Et erinevaid oletusi vältida, siis auto eest maksin 1650€,
sinna lisandus arvele võtt. Kogu hetke kulu koos soetatud varuosade jne (nimekiri+hind)
alusel olen auto eest maksnud 2380€.
Oma tööd ei arvesta.
Ilmselt nõuab vähemalt veel 500-900€.
Aga ei higista, kuna vast saan lõpuks ilusa ja korras auto keskmise turuhinnaga, millega ma või julgelt ja muretult sõita.
Tulin nädalaks jälle pealinna tööle, ennem jõudsin varuratta koopast olevast infosildist ka pildi teha. Seal hunnik koode jne.
kui aega saan, panen siia pildi, ehk keegi oskab lahtiseletada, mis aegade jooksul kadumaläinud-lisatud.
Hetkel auto naise käsutuses. Hea lapsi sõidutada lasteaeda.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 04.03.13 18:00
|
|
|
Sildikesest ka pilte. Ehk keegi teab, kuidas, kust seda nn. lahti seletada saab
Ja siin on tühi kast. Ei teagi nüüd, kas seal on midagi sees olnud või mitte
|
|
|
indr
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.13 18:32
|
|
|
Selle kasti sisu koosneb, alates ülalt:
1. Tööriistakohver
2. Cd-box
3. Tv receiver/navi plokk
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 04.03.13 18:48
|
|
|
leidsin siit samast foorumist options decoder'i
http://igorweb.org/equidec/Default.aspx
tulemus:
X0A = National sales program Germany
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
C6N = Alloy wheels 8.5J x 19 front, with 11J x 19 rear
G0Q = 5-speed automatic transmission for four-wheel drive vehicle
H7A = Tires 205/60 R15 W
J1G = Battery 450 A (92 Ah)
M5V = 6-cyl. turbo diesel engine 2.5 L/110 kW catalytic converter and EGR, MVEG 2 base engine is T6T
Q1E = RECARO sports seats, front
1BA = Standard suspension/shock absorption
1AH = Electronic differential lock (EDL)
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
2PV = Leather trimmed sports steering wheel
1N1 = Power steering
5RQ = Right exterior mirror: convex
5SL = Left exterior mirror: aspherical
T6T = 6-cylinder diesel engine 2.5 L unit 059.A
0JN = Weight category front axle weight range 13
3S2 = Black roof rails
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
0YV = Weight range 20 installation control only, no requirement forecast
0G7 = Tiptronic
8UD = Radio "concert"
8GL = Alternator 120 A
9VD = Speaker (active)
1KD = Disc brakes, rear
1LB = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
|
|
|
k4lmer
huviline
Registreerunud 14.12.10
Kasutaja on eemal
Auto: RS4 B8
|
postitati 04.03.13 18:56
|
|
|
sisu on väga ilus ja paksu rahakotti auto elustamisel !
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 04.03.13 20:16
|
|
|
Sellel autol on selline:
0JN = Weight category front axle weight range 13
Mu 1.8T on selline:
0JH = Weight category front axle weight range 8
Küsimus siis selline, et mis sellest sõltub?
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 06.03.13 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indr
Selle kasti sisu koosneb, alates ülalt:
1. Tööriistakohver
2. Cd-box
3. Tv receiver/navi plokk |
Nii, soetasin pudinaid sinna kasti. Toolbox, kus asuvad siis veljevõti ja tung.
Pool emane cd box.
Kuid, soetatud kasti taga veel üks plokk. Koodi guuuugeldades andis 2 vastet venekeelde. kuna vene keelt ei mõista, aga juskui sain aru, et tegu mingi
telefoni plokiga.
Seda pole ka veel lisanud, et omatavas autos on käetoesees telefon. Vist oli isegi audi kirjadega vana nokia banaan, ehk oli 3110.
Siis üks lisa veel, tagumine parkimis abi. Ei ole uurind, kas, kunas paigaldatud, on mingi hiinlane või frits.
Igastahes R'i peal hakkab piiksuma ja täiesti toimib.
Endiselt vaja pagassi rulood, tagumist kojamehe vart.
Vaikselt piilun ka velgi-suverehve.
Velje valikust, oh ei teagi. Kas 17"või 18" ja ikkagi mida?
kel midagi head norm kohaliku rahaeest pakkuda, võib endast märku anda.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 07.03.13 13:17
|
|
|
Kodu sõit ja Reti teelt läbi mindud.
Järjekordselt rahakotti kergendatud
õli, mobil sup.3000 x1 5w-40 6l 36€
õlifilter hengst 9,2€
kõik põhjakatte tüüblid, vastused 18€
esipiduri klotsid anduriga icer 18.9€
tagasilla õli, 2l 15€
stabika otsa kontide 4 polti, 4 mutrit 9,9€
kokku 107€
Meelest läks küsida neid kaabli sidemeid mootoripeale.
Siis uuritud sai tagumise diffri kardaani tihendit. Olevat saada nn. A osana ja hinda 40€.
Hetkel käsi ei tõusnud sellepeale. Kuna otseselt ei põle nende tihendite vahetamisega, siis piilun korra ebay'sse. kui saada ei ole, ega mul muud
üle ka jää.
igahetk peaks saabuma lcd display,
Tellitud said ka uued 2x klappvõtmed. Vanad on räbalad.
|
|
|
Sander_L
huviline
Registreerunud 02.03.10
Asukoht: Rimmu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 3.0TDI Q '07
|
postitati 07.03.13 14:19
|
|
|
Kus värvimist teostasid ja ise? Nägin ka seda ükspäev statis ja esimene mõte oli, et mis värv see nüüd on.
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 07.03.13 15:26
|
|
|
Värvimist teostasin ise, vanemate juures(Abja vallas) ja värvisin toas. Maja suht suur, 380 ruutu ja vaba tühja pinda kõvasti. Pliitaalla tuli ja
teesärgi väel hea teha. Pärast tolm aknast välja ja ok.
Muidugi ennem ca 1h ruumi põhjalik kasimine. Laed-põrandad-seinad. 2kw eest erinevaid valgusteid.
Ise aga elan Karksi vallas ja auto liigub suht igapäevaselt seal.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 08.03.13 21:18
|
|
|
Täna jälle käed mustaks tehtud.
Vahetasin ära stabika kondid.
Piduri klotsid vahetasin ära, vanad klotsid olid uueväärsed, max 2mm kulunud
Mõõtsin testriga kulumisandureid ja need olid korras. Ja uute klotsidega
põleb tuli edasi.
Mingiaeg tagasi sildasin juhtmega pesad ära ja jäi vait.
Saan seda pistiku teemat veel uurida.
Üldiselt oligi hea, et käed pidurite külge panin, sest lahtivõttes avastasin katkise pidurikolvi kantossi.
Õigel ajal sain jaole. Kolb oli veel igati korralik. Kärutasin K. Nuia liguri juurde. 57mm kolvimõõdule rem. komplekti ei olnud, tuhlasin ja valisin
ligilähedase, nõks väiksema mõõduga 2 komplekti, kus võtsin ainult tolmukatted kasutusele. Oli see mb koodiga ja ATE kirjadega. Hind ka muidugi
vastav. Ülejäänud träni saan võibolla oma punsilmale toppida.
Kettapoolepealt: on täiesti kulumatta, kuid servad kerge roostega.
Käisid ka need maha, rela+traatketas ja servad puhtaks. Käsilihv,- metallklots+150 liivapaber ja kettad nagu karbist võetud.
Mis siis, et pidurid olid stendis v. head, siis nüüd on veel paremad. Ikkagi pestud-lakutud-määritud.
Käis ka päkapikk ja tõi uue lcd. Kelladeplokk õhtu maha ja oioi kui palju kebo sellega on.
Osutid sain tervena kätte, kuid uue lcd külge jootmiseni ei jõudnudki. Ennem jõudsin kolviga trükiplaadi p...se keerata.
Aga noh, vast homme saab asi veel parema lahenduse.
kindlasti lisan ka lähiajal pildid, mida ei tohi teha.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 10.03.13 07:17
|
|
|
Kelladeploki saaga läbi.
Lcd korras, kõik pikslid olemas.
Kroomrõngad ka installitud.
Sain palju targemaks.
Minul on kelladeplokis immo, Ei eksisteeri can-bus'i.
Keskmine pistik väiksem punane. 13 juhtmega,
Trukiplaadiga juhtus aga sedasi, et lambi hiina kolviga ei tasu võimaluse korral kallale minna, kuna see küpsetab rõvedalt ja koos tina
värskenduse-eemaldamisega tuli trükiplaadi küljest lahti kontakt. Mis seal ikka, õhtu käes, silmad punnis ja parajalt väsinud. Tõstsin käed püsti ja
lahkusin.
Eile hommikul kärutasin punnsilmaga teispoole Pärnut, ühte ronti rappima.
Sai omastatud fl.kellade plokk, millel pikslid korras. Salongi üks puitliist, teine joogitopsi hoidja, juhipoolne ukse raam, mis sisaldas komplektset
peeglit, ukse klaasi ja kogu tõstemehhanismi, ka mootorit.
Kokku raha loovutatud 55€ ja olen soetatud asjade hulga ja maksumusega v.rahul.
Uus kelladeplokk ka olemas, kuid pärast Pikka googeldamist ja tundide viisi lugemist, siis ei ole mul selle uue plokiga põhimõtteliselt midagi teha.
Sain sealt ilusad kroomrõngad.
Et, kes soovib, siis võib allesjäänud plokivastu kaupa teha.
Sai enda plokki uuesti uuritud, Päevavalgus oli hea ja krt, ära tulnud kontakt oli täiesti tühi, seal peaaegu pooled on täiesti tühjad ja tatiga
kinni.
Seekord siis otsisin majapidamisest veel väiksema kolvi, teritasin otsa ime peeneks ja ei kärsatanud juhe seinas, vaid võtsin vahepeal välja, vältides
liiga kuumaks minekut ja 5 minutipärast mul uus lcd paigas oligi.
Küll oleks hea seda teha olnud korraliku kolviga(Weller), tina imuriga ja kõige muu vajalikuga.
Edasi poolik plokk näpuvahel ja proovima. Tunne oli hea, kui esmane piduripedaali kiri normaalselt ette tuli.
Egas midagi. J. Walker appi puhastama ja ladusin asja kokku.
Reede sai ka mootor värske õli-filtri omanikuks.
Üldiselt hakkab kogu suurem s... kaelast saama, esialgne do to list järjest vähenema.
Millalgi võtan ette terve tagumise silla. Seal samamoodi pidurikettad roostega, differ immitseb ja mingid väiksed puksid seal ka olid pragulised.
Sai ka mõeldud aknaringi kiletamise peale. Helistatud Viljandi kiletajale ja ta olevat Soomes ja ei taha ette võtta. Oleks läinud suisa kahe autoga.
Sõbral ka juba pikka aega plaanis e39 kiletada. Nüüd aga ei teagi mis edasi teha. Tore vana oli, tegi oma tööd südamega ja kasis, pesi nii et higi
otsaees. Hea vaadata ja endalgi meeldib, kui asjad on korralikult tehtud.
Teistpidi võttes, oleks ehk patt seda sisu kiletaha peita.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|