Lehekülgi: 1 2 3 |
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 02.03.13 11:07
|
|
|
Audi a6 c4 2,5 tdi mootori rihm.((((KIIRE))))
Tere selline propleem et eile tulin pärnus ja tartu linna piiril hakkas auto putterdama ja suri välja lõppuks.kui esimene putterdus tuli lükkasin
neutraali peale.siis jäin seisma ja antsin uuesti starterit akku sittt ja kenekas ei lae korralikuld aga vedasr ringi mootorit.Mingi 1min üritasin
käivitada kuini poos mootori kinni .Siis roomasin kapoti alla ja vaatasin mootori rihm jumala lõdva.Mingit kolksu ega raginat ei olnud selle juhtumi
ajal.Aga nüüd küsimas kas klapid käsid pähe ära veõi ei.Auto on lõunaka juures ja tööristad on ka kaasas.Uue rihma,rulliku,veepumba ja klapikambri
kaane tihendi osin ära juba.aGA nüüd akki keegi targem osaks nõu anda kas siis on klappid peas ära käinud või ei.Asukoht siis tartu linna lõunakeskuse
parkla.
Igasugune abi ja nõu on ootatud telefonil 56748050.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 02.03.13 11:31
|
|
|
Kui see asi juhtus madalatel pööretel, siis on suur tõenäosus et pääsed vaid rihmavahetusega. Klapid on sel masinal kõvad kui kuradid, enne lõhub ära
nukkvõlli ja hüdrokad.
Parklas se seda rihma oma jõududega ei vaheta, kuna alumine vända rihmaratas on kinni sellise jõuga, et tavakomplektiga ei ole seal miskit teha.
Lisaks oleks hea kasutada kinnikeeramisel ka spets rihmaratta kinnihoidmise rakist, vältimaks alumise rihmaratta kiilu purukskeeramist.
Soovituslik oleks vahetada nii alumine hammasrihmarattake kui ka vändapolt ise. Rihma vahetuseks pead maha kiskuma ka klapikambrikaane ja nukkvõlli
tagumises otsas oleva pumbarihma veoratta. Alles siis saad märgid paika korralikult. Pumba rihmaratta lahti ja kinnikeeramiseks on samuti vaja
spetsiaalset rakist, et mitte uut rihma või nukkvõlli puruks keerata.
Seega, lühidalt öeldes ei tee seal parklas miskit mõistlikku selle autoga ära.
Kauri
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 02.03.13 11:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kui see asi juhtus madalatel pööretel, siis on suur tõenäosus et pääsed vaid rihmavahetusega. Klapid on sel masinal kõvad kui kuradid, enne lõhub ära
nukkvõlli ja hüdrokad.
Parklas se seda rihma oma jõududega ei vaheta, kuna alumine vända rihmaratas on kinni sellise jõuga, et tavakomplektiga ei ole seal miskit teha.
Lisaks oleks hea kasutada kinnikeeramisel ka spets rihmaratta kinnihoidmise rakist, vältimaks alumise rihmaratta kiilu purukskeeramist.
Soovituslik oleks vahetada nii alumine hammasrihmarattake kui ka vändapolt ise. Rihma vahetuseks pead maha kiskuma ka klapikambrikaane ja nukkvõlli
tagumises otsas oleva pumbarihma veoratta. Alles siis saad märgid paika korralikult. Pumba rihmaratta lahti ja kinnikeeramiseks on samuti vaja
spetsiaalset rakist, et mitte uut rihma või nukkvõlli puruks keerata.
Seega, lühidalt öeldes ei tee seal parklas miskit mõistlikku selle autoga ära.
Kauri | Ei parklas ei mõelnudki midagi teha.Noo gaas oli maas ja vaba hooga auto liikus.Oskad sa öelda kes omab selliseid spets
riistu?Mitte esindus,kuna autoga pean esmaspäeval tööl olema juba pärnus.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 02.03.13 11:42
|
|
|
Tartu suunas ei oska mina kahjuks aidata.
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 02.03.13 12:40
|
|
|
Kellegil sooja garaasi ei ole pakkuda tartus.Enda garaas on elva ligidal ja ei taha väga automaat kasti hakkada nii kaugele veda.
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 02.03.13 12:42
|
|
|
Kellegil sooja garaasi ei ole pakkuda tartus.Enda garaas on elva ligidal ja ei taha väga automaat kasti hakkada nii kaugele veda.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 02.03.13 12:43
|
|
|
Ei juhtu sellega midagi kui rahulikult vead. On väga hädakorral ka tallinnast tartu toodud masinat köie otsas. Ära üle 50 sõida, mida rahulikumalt
seda parem. Elva lähedal ka.
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 02.03.13 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Ei juhtu sellega midagi kui rahulikult vead. On väga hädakorral ka tallinnast tartu toodud masinat köie otsas. Ära üle 50 sõida, mida rahulikumalt
seda parem. Elva lähedal ka. | ära vedamine läheks enam vähem sama maksma mis linnas kellegile maksta garaasi eest
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 02.03.13 13:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ants88
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Ei juhtu sellega midagi kui rahulikult vead. On väga hädakorral ka tallinnast tartu toodud masinat köie otsas. Ära üle 50 sõida, mida rahulikumalt
seda parem. Elva lähedal ka. | ära vedamine läheks enam vähem sama maksma mis linnas kellegile maksta garaasi eest
| Garaas leitud.nüd ainuld juppeks kakkuda ja siis nende märkide asendid lasta kellegil sättida.
|
|
|
Varz
huviline
Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Tartu/Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5 TDI 103kw Quattro
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 02.03.13 14:01
|
|
|
mingeid pilte hoorata peal olevatest märkidest ei ole?ja kuidas pumba rihma
märkidega on?
|
|
|
Varz
huviline
Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Tartu/Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5 TDI 103kw Quattro
|
postitati 02.03.13 14:06
|
|
|
Hooratta märk on näitatud pildil numbriga 19 ja pumba märk numbriga 4. Kui leiad need märgid üles...
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 02.03.13 18:08
|
|
|
Ära hõiska veel, endal juhtus selline asi kiirusel ca 20km/h, atm kast ja mootoril oli tühikäigu põõrded. Teetööde aeg sõitsin just teehöövlist mõõda,
tee oli pehme ka.
Just, kui olin ninaga kohakuti, hakkas jõud raugema ja vaatasin, et teeäärde suudaksin veereda, kuna hoog oli väike.
Kapote lahti ja katte eemaldamisel võisin näpuvahele võtta 20tkm sõitnud rihma.
Tagajärg:
vajas 4 väljalaske klappi, 3 sisselaske klappi.
3 juhtpuksi puru, ära vahetasin loomulikult kõik.
Klapid olid uskumatult kõverad ja kõikvõimaliku kujuga.
Ei kujuta ettegi, kui selline asi oleks maantee kiirusel tala andes juhtunud.
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 02.03.13 19:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timukas100
Ära hõiska veel, endal juhtus selline asi kiirusel ca 20km/h, atm kast ja mootoril oli tühikäigu põõrded. Teetööde aeg sõitsin just teehöövlist mõõda,
tee oli pehme ka.
Just, kui olin ninaga kohakuti, hakkas jõud raugema ja vaatasin, et teeäärde suudaksin veereda, kuna hoog oli väike.
Kapote lahti ja katte eemaldamisel võisin näpuvahele võtta 20tkm sõitnud rihma.
Tagajärg:
vajas 4 väljalaske klappi, 3 sisselaske klappi.
3 juhtpuksi puru, ära vahetasin loomulikult kõik.
Klapid olid uskumatult kõverad ja kõikvõimaliku kujuga.
Ei kujuta ettegi, kui selline asi oleks maantee kiirusel tala andes juhtunud.
| point on selles et mull on rihm terve ja kui mootor
välja suri siis peale seda käis starteri abil ringi veel mingi mint ja siis viskas rihm paar hammast veel üle ja starter lükkas kolvi vastu
klappe.rihm ise on terve aga välja veninud.... täpsem tiagnoos selgub kui homme laiali lammutan.vb võib olla see pinguti peeses.
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 03.03.13 06:04
|
|
|
Minul lõi eelmine aasta linnakiirusel sõites 2,5 tdi mootoril terava kilina sisse ja poos kinni mootori,peale mootori seiskamist ja remondikohta
vedamist sai ta lahti võetud.Viga oli selles,et pingutusrullis lõi mingi vedru sees puruks ja peale uue panemist autol vigu ei esinenud,läks õnneks.
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 03.03.13 08:51
|
|
|
....nii pulkateks ära ja viga oli rihma seibi kiilus mis järgi andud.Keerasin nukkast ringi käis nagu ilusti tunda ei olnud et kuhugi pooks või
midagi.Aga nüüd küsimus kus uut kiilu saada???
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.03.13 08:58
|
|
|
Mis kiilu? Vändarattale?
Seal ei ole ersaldi kiilu, on kogu see hammasratas uus vaja. Polt samuti oleks tore.
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 03.03.13 09:00
|
|
|
ee mis mõttes ei ole kiilu?kiil on rihma ratta küljes???
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.03.13 09:10
|
|
|
Kust saada uut kiilu? See oli otse sinu postist.
Alumist rihmaratast saad tellida ilmselt igast autovaruosade poest. Kuna tegu on pulbermetallurgia saavutusega, siis mina sinna mingit kasutatud asja
panna ei julgeks.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 03.03.13 09:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ants88
....nii pulkateks ära ja viga oli rihma seibi kiilus mis järgi andud.Keerasin nukkast ringi käis nagu ilusti tunda ei olnud et kuhugi pooks või
midagi.Aga nüüd küsimus kus uut kiilu saada??? |
Soe soovitus ära kunagi keera mootorit ringi nuka rattast.
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 03.03.13 09:59
|
|
|
sorry ei vaadanud ennem et see kiil on rihma seib küljes.ja soov oleks see täna kuskild saada kuna homme vaja pärnus tööl olla.nii et kui kellegil on
pakkuda võib ülal märgitud tl nr ühendust võtta.ja ma ei ajanud mootorit nukk võllist ringi.vaid ainuld nukk võlli.
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 03.03.13 10:00
|
|
|
sorry ei vaadanud ennem et see kiil on rihma seib küljes.ja soov oleks see täna kuskild saada kuna homme vaja pärnus tööl olla.nii et kui kellegil on
pakkuda võib ülal märgitud tl nr ühendust võtta.ja ma ei ajanud mootorit nukk võllist ringi.vaid ainuld nukk võlli.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.03.13 10:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ants88
sorry ei vaadanud ennem et see kiil on rihma seib küljes.ja soov oleks see täna kuskild saada kuna homme vaja pärnus tööl olla.nii et kui kellegil on
pakkuda võib ülal märgitud tl nr ühendust võtta.ja ma ei ajanud mootorit nukk võllist ringi.vaid ainuld nukk võlli. |
Kui selle asja nüüd uuesti vana asjaga kokku paned ja valesti pingutad läheb se kiil uuesti puru ja võib väntvõlli otsa ka ära lõhkuda. Kindlasti uus
ratas ja polt ja õige jõuga kinni mis on ikka vägasuur jõud ja koduste töövahenditega seda kinni ei keera naljalt.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 03.03.13 14:31
|
|
|
Minu viimane AEL- i rihma õnnetus jättis klapid kõik sirgeks, aga lõi puruks 7tõukurit mida ei ole enne näha kui nukka maas . Vända otsahammaka kiil
jah puruneb tihti vale meetodi ja ebapiisava pingutuse tõttu, et siis uus hammakas, polt ja 200Nm +270 kraadi ja kui natuke rohkem läheb pole ka
midagi. Vähemaga ära lepi.
|
|
|
ants88
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi
|
postitati 03.03.13 19:28
|
|
|
teema lahentatud kaan remonti homme.kuna 5 klappi pihta saanud 2 hüdro tõukurit kilduteks.ja ülejäänud kolm on kaane sees kinni.plus et nukk on
jahvatanud need hüdro tõukuri juppid ka läbi ja hüdro tõukuri jäänused kinni valsinud sinna.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |