Lehekülgi: 1 2 |
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 27.02.13 11:02
|
|
|
Heitegaaside rõhuvahe andur G450
Tervist Klubilised!
Mure pealkirjas nimetatud anduriga, sai veakoode loetud kuna armatuuris mootorituli põlema läks ja pöörded ka vahetevahel üle 2900 ei lähe.
Veakoodi andis sellise:
001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
P0473 - 000 - Signal too High - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 254
Mileage: 181574 km
Time Indication: 0
Date: 2103.14.29
Time: 17:38:26
Freeze Frame:
RPM: 2394 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.06 V
Mileage: 190 km
Temperature: 90.0°C
Absolute Pres.: 1795.2 mbar
Peale kustutamist viga jäi alles kuid kadus ära see intermittent veakoodi lõpust. Lisaks veel tähele pannud, kui vedu järel on ja mingil hetkel nagu
kaoks vedu tagant ära ise. Gaasi maha lastes ja uuesti vajutades on vedu jälle normaalne. Kas piisab ainult selle anduri vahetamisest ja kas peale
veakoodi kustutamist ka midagi selle anduriga tegema peab, näiteks seadistama miskit arvutiga?
Autoks pole küll Audi kuid Skoda foorumis elu välja surnud ja mootorid neil ikkagist samad ju! Mootoriks on nimelt 2009.a. 1,9L / 77kw TDI PD DPF - EU4.
Loodetavasti keegi oskab head tarkust jagada ja saaks asja omal käel korda, kaabel ka omal olemas.
Suured tänud ette ära!
Erki
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.02.13 11:51
|
|
|
Oled sa mõelnud selle peale, et andur ei pruugi vigane olla?
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 27.02.13 12:10
|
|
|
Olen mõelnud, kuid oskaksid mõne juhise anda, et kuidas seda kontrollida kaabliga, et mis grupi alt ja mida vaadata, et asja kindlaks teha? Pistikule
ja juhtmele viskasin pilgu peale ja ei tundunud midagi paigast ära olevat ja voolikud olid ka kenasti küljes ja korralikud.
Tänud igaljuhul!
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 27.02.13 19:34
|
|
|
Ei oska klubilistest keegi aidata ja abistavat infot jagada??
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 27.02.13 20:57
|
|
|
Korra olen ühel autol vahetanud seda andurit ja tollel viga kadus. Ka Forsist öeldi, et suht müüdav kaup ja hoiavad paar tükki sees koguaeg. Maksis
miskit 60euri tuuri.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 27.02.13 21:43
|
|
|
Tänud vastamast!
Ise ka googeldades selline mulje jäänud, et suht levinud viga. Skodas hinnaks 50.- kopikatega. Kuid kas peab midagi seadistama ka arvutiga sellel
anduril, googlist leitud teemadel osad väidavad, et vaja kuid skodast öeldi, et ei ole midagi vaja teha peale veakoodi kustutamise. Et ei teagi mis
arvata!
Tänud!
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.13 21:53
|
|
|
Juhtmestik, andur või moodul.
EOBD II Error Code: P0473
Fault Location:
Exhaust gas pressure sensor - high input
Possible Cause:
Wiring short to positive.
Exhaust gas pressure sensor.
Engine control module (ECM).
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 28.02.13 10:06
|
|
|
Tänud! Mooduli all on mõeldud mootori aju või on sellel anduril mingi eraldi juhtimise moodul?
Kuid ei leidu kedagi kes oskaks mingid juhised anda kuidas kaabliga seda andurit kontrollida?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.13 11:00
|
|
|
Sama MJM; Engine control module (ECM)
Kui üks võimalik viga on selles, et juhtmoodul on tuvastanud "kõrge potensiaali" siis täpselt sama "tark" on ka kaabel, sest vaatab kõike
juhtmooduli registri poolt.
Käed on vaja natuke mustaks teha ja mõni teine mõõteseade kätte võtta, et neid 3 pakutud viga verifitseerida.
Teine teema on see, et isegi, kui see andur on lõppenud siis valdavas osas on tegemist tagajärjega, mitte põhjusega.
Anduritel ei ole reeglina tööiga ja ära kustuvad nad reeglina hoopis sellest, mida nendega tehakse. See, et neid andureid tihti vahetatakse ei tähenda
seda, et VAG poolt valitud anduri tootja ei oska või ei taha töökindlat toodet valmistada. Reeglina on selleks hoopis teine põhjus või asjaolu, miks
andur üles ütleb.
Põhjendatud on terve sisse/väljalaske süsteem kontrollida. Vea tegelik põhjus võib asuda mujal ja anduri vahetus likvideerib vaid tagajärje mitte
reaalse ohu allika ehk põhjuse.
Tsitaat: | Algselt postitas: melnits
Tänud! Mooduli all on mõeldud mootori aju või on sellel anduril mingi eraldi juhtimise moodul?
Kuid ei leidu kedagi kes oskaks mingid juhised anda kuidas kaabliga seda andurit kontrollida? |
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 28.02.13 15:04
|
|
|
No jaa, mis seal kontrollida on neil 3 põhjusel mis välja toodud on.
Wiring short to positive.
Exhaust gas pressure sensor.
Engine control module (ECM).
Juhtmed tundusid täiesti korralikud ja mismoodi seda ECM kontrollida saab ja muidugi andurit ise? Kes teab võiks natuke täpsemalt kirjutada asjast,
kui see väga palju pole palutud!
Ega pole need andurid ka eluaegsed ju, autol ees tiba üle 180 000km ja vb. polegi kordagi vahetatud seda andurit ja eks kunagi saab kõik otsa.
Tänud!!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.02.13 16:08
|
|
|
Ehk siis siin teemas sa diagnoosid mingi kliendi masinat nii, et loed vead maha, postitad foorumisse ning siis küsid.
Peale seda teed tarka nägu ning seletad kliendile?
Sorry, aga täpselt selline tunne on, nagu oleks keegi mingi tarkvara jupi kätte saanud, aga auto ehitusest ei tea mitte midagi
Lauri ütles sulle juba mida teha, vaheta andur ära, asi vask.
Ära mu tögamist väga pahaks pane.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 28.02.13 16:49
|
|
|
Andurit on lihtne kontrollida ta peab väljastama mingit kindlat pinget seisva mootoriga kui sel piires pole on viga anduris. Ilma andurita oli vist 5
v toide. Peast ei mäleta. Olen neid mingi 20-30 tükki vahetanud ja alati on viga korda saanud. Kui on ajutine viga siis ei pruugi väärtused mõõtmise
hetkel paigast ära olla. vaheta ära ja unusta se jama. Andurisse läheb niiskus sisse ja siis miski ütleb sel üless. Osa autodel vahetati neid aksiooni
korras ja osadel tuleb lihtsalt uuematüübi andur mis peaks parem olema. Vahetuse käigus puhu torud suruõhuga läbi! CR mootoritel on need andurid ühe
voolikuga teine läheb lihtsalt atmosfääri nii pidi vähem niiskust tekkima.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.02.13 17:08
|
|
|
Enne anduri asendamist võiks vaadata, kas lohvikutest õhk läbi käib. Anduri sees on membraan ja piezoelement s.t. selline andur on suht pika elueaga
aga mitte igavene.
G450 dif. rõhku näed grupp 63 alt. Suure tõenäosusega on G450 vaja adapteerida kah - Engine Control Unit (J248/J623) Coding-II -> 30605 = Start
Exhaust Pressure Sensor (G450) Adaptation.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 28.02.13 17:41
|
|
|
Suured tänud vastanutele!!
Ja ei ole mul mingeid kliente kellele tarka nägu teha, tegemist isa autoga ja oleks soov ise asi korda teha, kui vähegi võimalik. Selleks see foorum
ju ka on, et targematelt infot saada ja ise ka miskit ära teha, kui võimalik.
Tänud igaljuhul kõigile ja eks ostab selle anduri ära ja vahetab ära ja eks kirjutan ka, kui asi tehtud.
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 03.03.13 18:43
|
|
|
Tahmafilter võib kah umbes olla!
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 08.03.13 16:33
|
|
|
Tervist taas!
Sai need voolikud lahti võetud ja suruõhku sisse lastud kuid tekkis küsimus, et kui vabalt see õhk läbi käima peab? Ja kui ühest voolikust sisse
lasen kas teisest peab õhk välja tulema või mismoodi see asi välja nägema täpsemalt peaks? Praegu nagu voolikust sisse lastes väga kohinal sisse see
õhk ei läinud! Loodetavasti saite mu segasest seletusest aru!
Tänud ja vastust ootama jäädes!
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 08.03.13 16:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tehnic
Tahmafilter võib kah umbes olla! |
Kui filter umbes kas armatuuris sellekohane tuluke ei peaks põlema? Mul igastahes peale mootoritule midagi muud ei põle.
Tänud!
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.03.13 10:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: melnits
Tervist taas!
Sai need voolikud lahti võetud ja suruõhku sisse lastud kuid tekkis küsimus, et kui vabalt see õhk läbi käima peab? Ja kui ühest voolikust sisse
lasen kas teisest peab õhk välja tulema või mismoodi see asi välja nägema täpsemalt peaks? Praegu nagu voolikust sisse lastes väga kohinal sisse see
õhk ei läinud! Loodetavasti saite mu segasest seletusest aru!
Tänud ja vastust ootama jäädes! |
Üks toru läheb enne filtrit summutusse teine peael filtrit. Kui õhk läbi käib on korras.
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 11.03.13 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: melnits
Tsitaat: | Algselt postitas: Tehnic
Tahmafilter võib kah umbes olla! |
Kui filter umbes kas armatuuris sellekohane tuluke ei peaks põlema? Mul igastahes peale mootoritule midagi muud ei põle.
Tänud! |
Ei pruugi alati põleda midagi. Arvutiga parameetrit vaadates ja kohapeal gaasi põhja lüües peaks nägema kui suur on rõhk tahmafiltris, kui juba hakkab
2bar peale kiskuma, (erinevatel autodel erinevad ühikud)siis ikka umbes juba.
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 13.03.13 11:01
|
|
|
No ei tea jah, vb tõesti. Ise pole veel autole ligi saanud, et kaabliga vaadata. Kuid niipalju tean, et andur sai vahetatud ja järgmisel hommikul oli
tuluke armatuurist ka ära kadunud. Ju ikka oli anduri viga ja ei pidanud veakoodi isegi ära kustutama, esialgu jäi muidugi tuluke põlema armatuuris
kuid järgmisel hommikul käima pannes kustus kenasti ära.
Kuid mis nõuded peavad täidetud olema, et maanteel seda filtri puhastust esile kutsuda? Kuskilt miskit meelde jäänud, et kiirus üle 60km/h ja pöörded
2500?
Tänud!
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 13.03.13 11:11
|
|
|
Vaatasin sellist LEHTE ja
seal 2 varianti kirjas, et kas 1,9TDI sõites esile kutsudes peab kiirus olema 30-60km/h põõrded 1500-2500 ja 15-20 minti nii sõitma järjest? Või sobib
ka see teine variant kus kiirus üle 60km/h jne.?
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 14.03.13 10:51
|
|
|
Ei tea keegi asjast täpsemalt jutustada?
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 14.03.13 14:56
|
|
|
Kütust peab ka olema piisavalt.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 14.03.13 22:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heix
Kütust peab ka olema piisavalt. |
Tänud vihje eest kuid mismoodi sõitma peaks, et põletus esile kutsuda?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.13 08:18
|
|
|
Kui protsess on alanud siis mootori pöörded ei tohi langeda alla 1500p/m.
Teine teema, nagu ka sealt lingilt lugesid, on see, et põletuse esile kutsumiseks peavad kõigepealt olema täidetud vastavad eeldused mootori jah-temp
ja filtri täituvuse osas. Kui juhtmooduli vearegistris on aktiivsed vead või DPF filter on üle teatud % täituvusega siis regenereerimist ei alustata.
Sõida, kuidas tahes siis - regeneratsiooni protsessi ei alustata aga muidugi põleb siis ka vastav veateade armatuuris. Selleks ka see jutt MB 075.3
kohta. DPF kohta on foorumis eraldi teemad.
Tsitaat: | Algselt postitas: melnits
Tsitaat: | Algselt postitas: Heix
Kütust peab ka olema piisavalt. |
Tänud vihje eest kuid mismoodi sõitma peaks, et põletus esile kutsuda?
|
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |