3,0 165kw viskab mootoritule põlema 001025 - EGR System
Tere,
Uus siin foorumis.
Loodan, et teema läks õigesse kohta.
Mure selline, et 3,0 165 kw viskab mootoritule põlema ja arvuti näitab põhjuseks järgmist:
1 Fault Found:
001025 - EGR System
P0401 - 002 - Insufficient Flow
Freeze Frame:
Fault Status: 01110010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 174802 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 1323 /min
Torque: 117.0 Nm
Speed: 38.1 km/h
Duty Cycle: 77.7 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 575.8 mg/str
Duty Cycle: 36.7 %
Readiness: 1 1 0 X 0
Võtsin EGR lahti. Nett ja Youtube näitas kinni tahmanud klappe ja torusid, kuid minu masinal olid need suhtkoht puhtad.
Mõni pilt:
Ainus, mis oli rohkem must(ei te täpset nimetust) valatud toru plastist sisselaske ja trosseli vahel, kuhu läheb EGR-ist tulev toru. Sellel olid need
2 väiksemat kanalit(EGR torust tulev kanali ots) vähekene umbes, 5mmx5mm avad olid. Need puhastasin ka ära ja ajasin sealt trossi läbi, pärast olid
need pea 2x suuremad(loe peaks olema päris puhtad).
Panin kokku ja kustutasin vead. Saab sõita pool päeva ja lööb jälle sama vea üles. Mis veel teha tuleb?
Masinal on DPF tühjaks tehtud ja HMK-s uus tarkvara peale loetud, peaks olema nüüd 195 kw. Ennem põles mootorituli ja eelsüüte tuli vilkus, minek oli uimane. Nüüd on minek hea, kuid see põlev mootorituli on pinnuks silmas.
Tänan info eest
Rasmus
|