Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 2.5TDI - 1992 - kkevin (Vastuseid: 65 | Vaatamisi: 10631)
kkevin
huviline



Registreerunud 01.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.13 11:13 Tsiteeri
Audi 100 C4 2.5TDI - 1992 - kkevin



Soetasin siis selle kuu alguses omale audi 100. Vana auto nagu ikka, tahab natuke nokitsemist, aga suurem osa tööst oli juba eelmise omaniku poolt tehtud. 10k km tagasi vahetatud rihmad, veepump, filtrid. Alles tehtud, käsipidur korda(tahab veel pingutamist saada), tagumised pidurid. Sain kaasa veel terve komplekti uusi liiste. Pean veel järgi minema teisele luugile, istmetele ja kui tahan saan ka 5'se käimari kaasa millel sünkrod ära.
Ise pole hetkel autoga midagi teinud, ainult kalland ja talland, minek hea.
Lisasid väga pole.
4x el. aknad.
2x istmesoendused
udukad
katuseluuk
veokonks
kesklukk puldist
handsfree valmidus ka olema, mingid juhtmed veetud.
Samuti oli kohe olemas supaka valmidus, kuna juhtmed olid juba taga ära veetud.

Üks pilt ka
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/820725_491903820851981_2027116786_o.jpg

Muidu plaanis panna toonkile taha, suveks natuke vingemad valukad, vasak esitiib uus kuna see natuke mõlkis.
Seest tahaks laepolster tegemist, kuna see ripud tagant. Mingi parem heli ka sisse panna ja kui vaja siis ka isolatsioon.:P Pikad kellad oleks ka vinge kui suudaks sebida ja vb s'i rool. Annaks natuke autole jumet.

__________________________________________________________________
Edir by moderaator: Pilt muudetud lingiks, kuna ületas lubatud 800 piksli laiuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 19.02.13 11:26 Tsiteeri


Mootori valik on hea.

Edu autoga !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kkevin
huviline



Registreerunud 01.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.13 11:32 Tsiteeri


Mootori valik ja hea, küttekulu suure mootori puhul ikka päris madal. Plus veel kuuene käimar pandud.
Idee poolest tahaks lihtsalt stiilipuhast audi 100't teha.
Keegi oskab muidu mingit summat öelda palju pikad kellad maksavad, kui otsida eestist neid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 19.02.13 11:43 Tsiteeri


Kui paned siis pane juba a6 omad ning maksavad vastavalt sellele, kas tahad ka autocheckiga ja kompuutriga või tavalisi, hind seal kuskil 50 ringis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kkevin
huviline



Registreerunud 01.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.13 11:47 Tsiteeri


No mõte oli, et kui pikad kellad sebida, siis võiks panna ikka kompuutriga, aga kas mul hakkab ka see kõik tööle või on seal veel midagi juurde vaja. Püsika valmidus oli ka olemas, selleks mul ainult kangi vaja ja juhtmed ühendada. võib olla siis kelladega sama rida. Kuna seda väga ei jaga siis soovitused tulevad kasuks. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tenno
huviline



Registreerunud 09.01.12
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.13 11:45 Tsiteeri


Kena isend. Kas 100 2,5TDI lõriseb palju või on siuke soliidne diisel ja kuidas mootor/salong talvel soojenevad? Ise olen ka c4 diisli peale mõelnud - sellepärast küsin. :D

Edu ja mönusat söitu! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 20.02.13 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dr.Rammstein
Kui paned siis pane juba a6 omad ning maksavad vastavalt sellele, kas tahad ka autocheckiga ja kompuutriga või tavalisi, hind seal kuskil 50 ringis

Mis neil saja ja akuue kelladel välimuselt vahet on? Ok, rõngad on lisatud ja digi odomeeter (minu kelladel näiteks rõngaid polnud. Ja hetkel minu käes saja kellaplokk, millel digi odomeeter).
Teiseks soovitad teisele sama jama? (loe: hüüumärk ja ABS tuli) ;)
Tsitaat:
Algselt postitas: kkevin
No mõte oli, et kui pikad kellad sebida, siis võiks panna ikka kompuutriga, aga kas mul hakkab ka see kõik tööle või on seal veel midagi juurde vaja. Püsika valmidus oli ka olemas, selleks mul ainult kangi vaja ja juhtmed ühendada. võib olla siis kelladega sama rida. Kuna seda väga ei jaga siis soovitused tulevad kasuks. :P

Eks kompuutri ja checki käimasaamiseks vaja juhtmeid vedada. Kasuta otsingut, sel teemal päris palju juttu.
Tee paremaid pilte :)


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kkevin
huviline



Registreerunud 01.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.13 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tenno
Kena isend. Kas 100 2,5TDI lõriseb palju või on siuke soliidne diisel ja kuidas mootor/salong talvel soojenevad? Ise olen ka c4 diisli peale mõelnud - sellepärast küsin. :D

Edu ja mönusat söitu! ;)


Vähe kõvem ikka, kui uuemad dislad. :D Aga kui natuke mutrisse anda siis tulevad ikka head hääled välja ;) No mul 5 minti tööle sõita, siis praeguse ilmaga tööle jõudes juba puhus leiget. Üsna kiiresti tegelt hakkab isegi sooja puhuma, aga linna vahel mootor nii soojaks minna ei taha. Panin juba papi ka ette.

Teen äkki mõne valgema ilmaga paar pilti ka. kellaploki vahetust tahaks küll teha. hetkel ka see check tuli paneb seal vahepeal villast, ei põle ja kellaploki klaasis mõra ka. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audihauto
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4

postitati 23.02.13 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kkevin
No mõte oli, et kui pikad kellad sebida, siis võiks panna ikka kompuutriga, aga kas mul hakkab ka see kõik tööle või on seal veel midagi juurde vaja. Püsika valmidus oli ka olemas, selleks mul ainult kangi vaja ja juhtmed ühendada. võib olla siis kelladega sama rida. Kuna seda väga ei jaga siis soovitused tulevad kasuks. :P

Tere. Kompuutri osaga on asi lihtne,pead leidma kompuga kellad ja kangi,vaja on vaid ajust vedada üks juhe(küttekulu jaoks)Ja hakkab näitama.
Püsikaga on asi keerulisem,kangist ja juhtmete vedamisest ei piisa,kuna 100 ajus pole seda võimalik aktiveerida
Pikkade kellade otsimisega diislile,on ka veits raskem lugu.Autocheck seal tööle 100% küll ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kkevin
huviline



Registreerunud 01.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.13 13:39 Tsiteeri


No tüüp kelle käest ostsin masina, ütles muidu, et püsika valmidus olemas. Ütles, et sebi kang ja vea juhtmed ajju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kkevin
huviline



Registreerunud 01.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.13 11:53 Tsiteeri


Tekkinud paar küsimust. Lappasin ka väheke müügiteemasid, aga abi tahaks ikka. Kui ma endale tahan pikkasid kellasid kompuutri ja autochecki või millega iganes siis mulle istub ainult 2,5 tdi pikad kellad, ehk ei sobi mingi bensuka omad ? ja veel selline mure, et palju võib maksta pooltelje ots. Ma pole kontrollinud kas see kumm seal otsas on terve või mitte. Aga pidi ragisema väheke. Kompuutriga kellasid tahaks sp, et kütuse andur paagis paneb ikka villast täiega, pidi vist nii olemagi, et sõites kütus langeb. maru jama sõita, kui alla 20 on sees, siis ei taha näidik väga normaalseks tõusta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 13.03.13 14:54 Tsiteeri


See on C4 tüüpviga, et plokk ei näita reaalselt kütust. Aga miks sõita kogu aeg täitsa piiri peal. Hoia poole paagi peal kütet sees, eriti talvel. Tekib vähem kondentsi ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 13.03.13 15:22 Tsiteeri


Saab bensuka kellasid ka kasutada, lihtsalt tuleb kellad ennem a6 peal diisliks ümber progeda.
Ostsin oma autole uue otsa ja küsisin kõige kallima forsist ja hind oli 50 tk aga peaks poole odavamaid ka olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kkevin
huviline



Registreerunud 01.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.13 06:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GWallace
See on C4 tüüpviga, et plokk ei näita reaalselt kütust. Aga miks sõita kogu aeg täitsa piiri peal. Hoia poole paagi peal kütet sees, eriti talvel. Tekib vähem kondentsi ka.


Ei sõida kogu aeg piiri peal, aga juba kui 20L sees ei taha enam väga täpselt koha peal seistes ka näidata. Täis paagiga jookseb ka seier 20-30l allapoole. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kkevin
huviline



Registreerunud 01.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.13 19:35 Tsiteeri


keegi oskab öelda mis raha eest saaks omale uue laepolstri soetada, avant ja katuseluugiga. Enda oma tagant otsast natuke rippus ja nüüd täis kõva ripplagi. :D olen kuulnud, et liimimine ka väga ei aita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 21.05.13 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kkevin
Olen kuulnud, et liimimine ka väga ei aita.


Kes sul seda jama ajas? Kasuta kvaliteet asju ja aitab väga hästi.

Laepolster selline asi, sellele uue riide panemisega peaks iga vähegi mõtlev inimene hakkama saama.

Samas võid ja foorumites ka kolada ja otsida, viimasel ajal tõmmatakse päris palju c4 juppideks.

See et kuulutuses kirjas pole, et müüa, ei tähenda et müüjal seda pole, saada usinasti kirju, küsija suupihta ei lööda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.13 17:27 Tsiteeri


Kütuseseieri kukkumise vastu aitab taseme anduri klemmide vähene korrigeerimine, läbikäidud rada. Viska pilk peale kui probleem siiani alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kkevin
huviline



Registreerunud 01.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.13 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dr.Rammstein
Tsitaat:
Algselt postitas: kkevin
Olen kuulnud, et liimimine ka väga ei aita.


Kes sul seda jama ajas? Kasuta kvaliteet asju ja aitab väga hästi.

Laepolster selline asi, sellele uue riide panemisega peaks iga vähegi mõtlev inimene hakkama saama.

Samas võid ja foorumites ka kolada ja otsida, viimasel ajal tõmmatakse päris palju c4 juppideks.

See et kuulutuses kirjas pole, et müüa, ei tähenda et müüjal seda pole, saada usinasti kirju, küsija suupihta ei lööda.


Tean, et sugulane on riiet liiminud ja ütles, et vajus alla tagasi. Samas mul see nigunii väge kole ja lihtsam oleks uus sebida.
Muidu, et klemme korrigeerida, siis peab pead pidi paaki sukelduma? Kus kaudu sinna üldse ligi saab ?

Keegi oskab veel nii palju öelda, et kui tagasilla pukse vahetada, kas peab pidurid öahti tagant ühendama või saab ka niisama. Kiikasin auto alla ja seal jookseb piduri vollad ja teemad mööda silda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.13 18:23 Tsiteeri


Pagasniku mati all asub ligipääs tasemeandurile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kkevin
huviline



Registreerunud 01.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.13 20:28 Tsiteeri


Kindlasti on seda kordi küsitud, aga mis seis on sellega, kui esiveolist teha quttroks ? Ma usun, et üsna kallis või on asjal sädet ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 23.05.13 20:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kkevin
Kindlasti on seda kordi küsitud, aga mis seis on sellega, kui esiveolist teha quttroks ? Ma usun, et üsna kallis või on asjal sädet ?


Odavam on kohe quattro osta. Lihtsam kah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 23.05.13 22:36 Tsiteeri


OT: Ma lugesin eelviimast postitust ning hakkas mõtlema et kas talv on ukse taga juba:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kkevin
huviline



Registreerunud 01.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.13 10:56 Tsiteeri


Keegi oskab nõu anda, kuidas saada pagassi luuk lahti seest ? imelikul kombel nuppu tõmmates jäi lahtisesse asendisse ja on kinni. luuki väljast lahti ei saa enam. Kuidas seest ligi pääseks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.13 14:15 Tsiteeri


Kangutad pagasniku polstri akna äärest nii kaugele eemale kuni käega vahele mahud ja luku hooba liigutada saad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kkevin
huviline



Registreerunud 01.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.13 08:34 Tsiteeri


Vahepeal tehtud tööd: Eile sai mootori õli vahetatud ja õhufilter. Täna läksid klaasid toonimisse.
Muidu tagaumise luugi mehhanism päris imelikult tehtud. Ma ei saa aru kas seal midagi puudu või ongi nii. Luugi pide millest lahti teed, tollel seespool mingi imelik värk. keegi laiali võtnud ja äkki oskab öelda. kas seal ongi mingi pulk või asi lihtsalt selle luugi avamis pideme taga. Pmts seal ta nagu kinni polnud vaid lihtsalt mingite nagade taga.
vb viitsin täna paar pilti autost panna :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.7% - SQL: 64.3%]