Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kahin sõites (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 4095)
lorenzo
klubiliige



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B7 avant quattro, 2x 82' Ford Capri

postitati 18.02.13 20:26 Tsiteeri
Kahin sõites



Autoks 92a Coupe quattro 2.8 V6.
Eellugu oleks selline et auto on seisnud eelmise aasta augustist kuni eelneva nädalani.
Mootor ja käigukast käisid maas, mootor sai põhjaliku remondi+ ühemassiline hooratas, taastatud sidur ja uus survelaager. Käigukast käis lihtsama pesemise eesmärgil maas.
Tagumine poolraam sai alumiinium puksid. Kõik pidurid renoveeritud.

Mure siis selline et sõites kuulda kahinat, algab nähtavasti liikuma hakates, selgelt kuuldav alates ca 20 kmh. Müra allikas tundub olema pigem taga või keskel.
Seega võiks oletada et probleem paikneb käigukasti ja rataste vahelises ülekande osas.
Kiirendades ja ühtlasel kiirusel valjem, aeglustades peaaegu märkamatu.

Kardaan kuskile silmaga nähtavalt vastu ei käi, piduriplekid vastu kettaid ei ole, klotsidest ma eriti ei taha uskuda et see tulla saab, keerasin ka kolbe sisse poole korra, müra jäi samaks.

Rattalaagrid minu kogemustel pigem undavad kui kahisevad, hetkel kaalun mõtet vea välistamise mõttes tagumised ära vahetada kui juba sillastendi minek on kolmapäeval, viimati sai neid vahetatud juuli 2011.

Teine reaalsem probleemi allikas võib olla kardaani tugilaager, pole kordagi vahetatud seda aastate jooksul. Kuigi kogemused puuduvad, siis lugedes on mulje jäänud et see teeb häält vaid mingitel kiirusvahemikel.

Ning kõige koledam stsenaarium on minekul torsen ehk loll pea on rahakotile nuhtluseks....peale seda kui mootor peale ja tööle sai, oli vaja ilmtingimata minna lumele testima. Ees lamell, taga suvekas, Läbimõõtude erinevus mõned millimeetrid.
Paar km 30-40 kmh sõitmist+ mõned libistamised platsil.
Püüan homme käigukasti õli ära vahetada, näis kas tuleb sealt miskit ebameeldivat välja.

Seniks aga ootaks informatiivset arutelu kogemustega inimestelt, tahaks talvepäevadele bracketit sõitma minna aga ei teagi enam kas julgeb seda teekonda ette võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.02.13 20:40 Tsiteeri


Mine näiteks MT Autohooldusesse kontrolli Tartus, tõstavad sul masina üles, lasevad rattad käima ja kuulavad, kust mida tuleb. Olen ikka suht kindel, et sinu kirjeldatud sõit selle ajaga miskit küll lõhkuda ei tohiks.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lorenzo
klubiliige



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B7 avant quattro, 2x 82' Ford Capri

postitati 19.02.13 20:19 Tsiteeri


Sai veelkord auto pukkidel veerema lastud ja nüüd võib juba üsnagi veendunult öelda, et hääl tuleb tagadiffrist.
Pooltelje flantse mõlemal pool diffrit sai üles-alla liigutatud, ning seal on tuntav lõtk, ülma mõõtmata pakuks 1+mm.
Ei tea kui normaalne see on?
Õli punni lahti saada ei õnnestunud, seega metalli puru olemasolu kohta ei tea veel.
Homme püüan diffri maha võtta ja vaatan edasi.


//22.02: Differ käis alt ja laiali, metalli puru minimaalselt, laagrid saaled kõik ilusad korralikud.
Kardaani tugilaager oli omadega läbi, tuntava loksuga. Sai see ära vahetatud, kuid probleemist lahti ei saanud. Eks siis tuleb nüüd sõita ja oodata kas kuskil käib midagi vastu ja kulub ära ning kahin kaob. Või läheb valjemaks ja miskit annab järgi, siis on vähemalt diagnoos täpne.

//08.2013:
Vaikus saabus peale juhipoolse diffripadja õigesti paigaldamist poolraami külge.
Loll pea on ihule nuhtluseks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 27.05.15 22:24 Tsiteeri


Kasutan antud teemat.

Lühidalt, kahinat ei kostu, küll aga kiiruse suurenedes urin, kahtlustan oma mõtetega diferentsiaali laagr(eid)it, lisaks ka kerge vibratsioon seidi suuremal kiirusel.

Nagunii lähevad lähiajal vahetusse simmerlingid, siis uuriks ette, et mida peaks konkreetsemalt jälgima vöi tähele panema laagrite vahetusel (hetkel pean silmas pooltelgede poolseid laagreid), sest plaanin diffri ilusti lauale asetada ja laiali kiskuda ;).
Simmerlingid olemas, laagrid tuleb koos õliga veel ära soetada, olgugi, et värske öli nagunii diffris.
Veidi küll uurinud googeldades ja mulje jäänud, et pole keerulist miskit - alt ära, lauale, kaas maha, sisu välja uued laagrid/saaled ja kokku tagasi, küll aga uurides varuosade kohalt, siis silma jäänud ka mingid distantseibid, kas tuleks ka need uued võtta vöi mõtlen üle?
A4 b5 nelikvedu.

Suunavad joonised, lingid jne, on igati teretulnud info.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.0% - SQL: 42.0%]